Jump to content

valtraA95/A92 ar belarusas 110AG


Recommended Posts

  • Atsakymai 79
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

traktorius class krautuvas stoll su amortizacija

kai su amortizacija tai taip jei dar ant galo kas pakabinta.... klausimas kaip tada kai prikabinta

tiek su prikabintu daiktu, kaip paminejo 4 korpusu vartomu plugu vaziuoji. Dar lengviau, nes plugai sunkus be frontalinio prieki kelia.

Tiek su prikabintom 2 priekabom kamazine ir 2pts su 23 baltai rulonais tai pogi rieda ir turi geresni sukibima, nes svoris padideja.

Ir isvis kiek sake mechanikai jis traktoriuj nemaiso. Sako nusimk jei paciam maiso. O Traktoriuj jis buves nebuves. Jis neslegia daugiau priekinio tilto nei pakabintas 500kg ar didesnis svoris prieki. Nes visgi dalis svorio tenka per traktoriaus centa o ne vien viskas isinesa i prieki.

Plius prie frontalinio gauni papildoma rema traktoriui. Eina papildomos sijos is traktoriaus priekio i gala sustiprindamos traktoriaus rema. Kurios ir suteikia dideli pliusa ne vien su frontaliniu dirbant o ir ant galines pakabos keliamus didelius svorius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip su prikabintu ruloniniu presu sunkiau vazinet,draskosi jis paselusiai,o jei,kaip sako,prisikabini priekabas rulonu pasikroves,tai i kalniuka traktorius gaunas didesne apkrova galiniui tiltui,tai taipogi sklandziai vaziuojama,nuo kalniuko tik biski idomiau,jei yra kokia duobe,tai jau krautuvo susipurtymo neisvengsi. ir siaip transporte be krovinio su amortizacija nieko nepajausi taip ypatingai,reik kazkoki svori vezt,kad tas akumuliatorius veiktu.

jei traktorius pusiau reminis,tai taipogi sutvirtina frontalinis ji siek tiek,bet jei pilnai reminis,tai jokio tvirtumo jis neprideda

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na remas zinoma gerai o dabar faktai

1 krautuvas atstoja mazdaug 400kg svori ant priekio (priklauso nuo to koks krautuvas ir tas ant jo uzdeta

2 krautuvo mases centras nera ant remo, todel kratantis prie inercijos jegu prisideda ir tam tikras petis

kaip sakiau cia labai daug niuansu jei traktoriaus priekinis tiltas amortizuojamas ir krautuvas su amortizacija vienas dalykas kai kitas tiltas ir krautuvas kitas dalykas Ir t.t

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, hidrofikuotą kablį primygtinai siūlė tiktai Trainaitis, visi kiti nuo jo atkalbinėjo.

Kokie atkalbinėjimo motyvai :icon-question:

Vienas pagrindinis - anksčiau ar vėliau nuplėši. Sako, :D pasodinsi priekabą ir vistiek tikėsies ištraukti, tai galų gale baigiasi visiems tuo, kad lieka prie priekabos dar ir kablys :icon-eek:

Manę ir prikalbėjo, neėmiau jo. Pradžioje buvo nepatogu, dabar - jokių problemų :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, hidrofikuotą kablį primygtinai siūlė tiktai Trainaitis, visi kiti nuo jo atkalbinėjo.

Kokie atkalbinėjimo motyvai :icon-question:

Vienas pagrindinis - anksčiau ar vėliau nuplėši. Sako, :D pasodinsi priekabą ir vistiek tikėsies ištraukti, tai galų gale baigiasi visiems tuo, kad lieka prie priekabos dar ir kablys :icon-eek:

Manę ir prikalbėjo, neėmiau jo. Pradžioje buvo nepatogu, dabar - jokių problemų :icon-wink:

tai kaip prisikabini priekaba, damkratą gal vežiojies? :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

.. ar taip turi būti ,(apie VALTRA-95} , kad galinė sekcvija, per nakti nusėda , jei uždėtas krovinis, o ryte užkurus pati pasikelia į buvusia padėtį, hidraulo neliečiu..keista?

kazkur yra nesandarumas, greiciausiai paciam cilindre

....abejoju , ar iš vis jis yra, :icon-confused:

kad ir koks butu geras skirstytuvas jis vistiek tures mazyti nesandaruma, del to pakaba ir leidziasi, tuo labiau jei palieki pakabinta padarga, ryte uzvedus traktoriu atsiranda slegis ir grazina pakaba i ta padeti kuri uzfiksuota su pozicine rankena.

galingesniuose traktoriuse yra brangesnes klases skirstytuvai aprupinti apsauginiais voztuvais todel pas juos sita problema labai reta, o maziukai dazniausia visi turi sita "privaluma"

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, hidrofikuotą kablį primygtinai siūlė tiktai Trainaitis, visi kiti nuo jo atkalbinėjo.

Kokie atkalbinėjimo motyvai :icon-question:

Vienas pagrindinis - anksčiau ar vėliau nuplėši. Sako, :D pasodinsi priekabą ir vistiek tikėsies ištraukti, tai galų gale baigiasi visiems tuo, kad lieka prie priekabos dar ir kablys :icon-eek:

Manę ir prikalbėjo, neėmiau jo. Pradžioje buvo nepatogu, dabar - jokių problemų :icon-wink:

tai kaip prisikabini priekaba, damkratą gal vežiojies? :icon-confused:

:lol: Kai reikės, išmoksi :lol: Vežiojuosi ne domkratą, o kaproninės virvės galą :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

.. ar taip turi būti ,(apie VALTRA-95} , kad galinė sekcvija, per nakti nusėda , jei uždėtas krovinis, o ryte užkurus pati pasikelia į buvusia padėtį, hidraulo neliečiu..keista?

kazkur yra nesandarumas, greiciausiai paciam cilindre

....abejoju , ar iš vis jis yra, :icon-confused:

kad ir koks butu geras skirstytuvas jis vistiek tures mazyti nesandaruma, del to pakaba ir leidziasi, tuo labiau jei palieki pakabinta padarga, ryte uzvedus traktoriu atsiranda slegis ir grazina pakaba i ta padeti kuri uzfiksuota su pozicine rankena.

galingesniuose traktoriuse yra brangesnes klases skirstytuvai aprupinti apsauginiais voztuvais todel pas juos sita problema labai reta, o maziukai dazniausia visi turi sita "privaluma"

tai dažniausiai būna hidraulinis užraktas+hidroakumulitorius, kurtis palaiko pastovų spaudimą ir amortizuoja hidraulinius smūgius (transporte), jei net su tais navarotais nelaiko tai greičiausiai cilindro kaltė arba "kriaušės" hidroakumuliatoriaus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

.. ar taip turi būti ,(apie VALTRA-95} , kad galinė sekcvija, per nakti nusėda , jei uždėtas krovinis, o ryte užkurus pati pasikelia į buvusia padėtį, hidraulo neliečiu..keista?

kazkur yra nesandarumas, greiciausiai paciam cilindre

....abejoju , ar iš vis jis yra, :icon-confused:

kad ir koks butu geras skirstytuvas jis vistiek tures mazyti nesandaruma, del to pakaba ir leidziasi, tuo labiau jei palieki pakabinta padarga, ryte uzvedus traktoriu atsiranda slegis ir grazina pakaba i ta padeti kuri uzfiksuota su pozicine rankena.

galingesniuose traktoriuse yra brangesnes klases skirstytuvai aprupinti apsauginiais voztuvais todel pas juos sita problema labai reta, o maziukai dazniausia visi turi sita "privaluma"

tai dažniausiai būna hidraulinis užraktas+hidroakumulitorius, kurtis palaiko pastovų spaudimą ir amortizuoja hidraulinius smūgius

(transporte), jei net su tais navarotais nelaiko tai greičiausiai cilindro

kaltė arba "kriaušės" hidroakumuliatoriaus

shaulinis cia jau kalbi apie visai kita dalyka :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visu pirma kalba eina apie tai, kad nusileidzia tada kada traktorius uzgesintas,

antra ant galines pakabos hidro akumuliatorius neturetu buti statomas, nes galinei pakabai reikalingas tikslumas, visai kitas reikalas priekine pakaba ir frontalinis krautuvas, be to jei kas ir pastatytu vis tiek per nakti slegis is akumuliatoriaus dingtu :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...