Jump to content

riekia pagalbos del mtz generatoriaus


Urbonas

Recommended Posts

prieš 32 minutes , Viliux pranešimas:

Keitiklis tikriausiai yra priesais radijatoriu ar ne tas?

Čia abiejose fotkėse generatorius , turbut priešais radiatorių ir stovi tas keitiklis . Tai jeigu su įtampa iš generatoriaus gerai , bėdos ieškok prie keitiklio  - prasivalyk kontaktus , mase pasitikrink , sugiklį patikrink . Jei nemačys teks naujo , tikriausia žvalgytis ...  atrodo jis taip 

keitiklis.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 20 valandų, wydas63 pranešimas:

Čia abiejose fotkėse generatorius , turbut priešais radiatorių ir stovi tas keitiklis . Tai jeigu su įtampa iš generatoriaus gerai , bėdos ieškok prie keitiklio  - prasivalyk kontaktus , mase pasitikrink , sugiklį patikrink . Jei nemačys teks naujo , tikriausia žvalgytis ...  atrodo jis taip 

keitiklis.jpg

Ant keitiklio gnybpu 12.5v kaip ir ant to nekraunamo akumo. Ir jei jis neveikia sviesos turi veikti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, Viliux pranešimas:

Ant keitiklio gnybpu 12.5v kaip ir ant to nekraunamo akumo. Ir jei jis neveikia sviesos turi veikti?

Jei traktoriaus lempos ir kiti vartotojai 12V , vadinas veiks . Keitiklis krauna antrajį akūmą tik del starterio kuris ir yra 24V . Ant pirmo keitiklio gnybto ir "masės" tūrėtum matyt teisingą įtampa o tarp (14B)  ir (28B) tą netinkamą 12,5V . Papaišiau primityvią schemutę iš kūrios matosi kaip ten panašiai sujungta . 

Strukturinė schema.png

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2018-03-10 at 19:31, kestasxxxl pranešimas:

 

 

On 2018-03-10 at 19:31, kestasxxxl pranešimas:

Nepykit hebra, negalėjau atsakyti anksčiau, nes nebuvau užvedęs traktoriaus, buvo kitų užsiėmimų. Tai va, atėjo proga ir užvedžiau. Pirma nuotrauka, kai nieko nėra įjungta, antra įjungtos trumposios sudėti halogenai, 4 darbiniai ledai ant stogo, pečiukas ir pajungta priekaba. Geriau, negu kad buvo anksčiau, kai viską sujungi tai nei 12 nebuvo, ėjo iš akumo viskas. 

 

DSC_0105 (2).jpg

DSC_0106 (2).jpg

Viskas čia gerai. Visiems bielkiams taip. Aš saviškiui ampermetrą esu įsidėjęs del to kritimo. Tas jokio iškrovimo nerodo. Pamatuok įtampą ant klemų viską sujungęs ir pamatysi kad ten 14v stovi, nors tas traktoriaus ir 13v nerodo. Padariau išvadą kad paprašciusiai bielkio pravodkė truputį perplona dėl tokių apkrovų, o i akumą nuo generatoriaus nueina storas laidas ir su krovimu viskas tvarkoj. Tad nekreipiu į tą voltmetrą dėmesio per daug.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, wydas63 pranešimas:

Jei traktoriaus lempos ir kiti vartotojai 12V , vadinas veiks . Keitiklis krauna antrajį akūmą tik del starterio kuris ir yra 24V . Ant pirmo keitiklio gnybto ir "masės" tūrėtum matyt teisingą įtampa o tarp (14B)  ir (28B) tą netinkamą 12,5V . Papaišiau primityvią schemutę iš kūrios matosi kaip ten panašiai sujungta . 

Strukturinė schema.png

Jo kai matavau ant pirmo keitiklio gnybto ir mases rodo tokia pat kaip nuo generatoriaus, o art keitiklio gnybtu 12,5v. Tai vadinas teks keitikli ieskotis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 16 minutes , Viliux pranešimas:

Jo kai matavau ant pirmo keitiklio gnybto ir mases rodo tokia pat kaip nuo generatoriaus, o art keitiklio gnybtu 12,5v. Tai vadinas teks keitikli ieskotis.

Pramatuok va taip : a. generatoriaus korpusas ir keitiklio (14B) ; b. keitiklio korpusas ir keitiklio (14B) . Jei parodymai bus vienodi , greičiausia kaltas keitiklis ; jei skirtingi (matuojant nuo keitiklio korpuso mažiau) reiškia keitiklis neturi geros masės  .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2018-03-16 at 16:18, Viliux pranešimas:

Ar cia normalu kad krauna viena akuma 14,6 o kita 12.5v? Mtz 820. Ar susilygina po kurio laiko krovimas ar kazkas ne to? Esu girdejes ir is furistu kad tenka apkeisti akumus vietom karts nuo karto, kad isvengti akumo sugadinimo. 

Man taip dažnai būna, paprasčiausiai dėl nežinomų priežasčių saugiklis mėgsta nudegt. Ar jau tikrinai saugiklį?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 3/17/2018 at 17:36, wydas63 pranešimas:

Pramatuok va taip : a. generatoriaus korpusas ir keitiklio (14B) ; b. keitiklio korpusas ir keitiklio (14B) . Jei parodymai bus vienodi , greičiausia kaltas keitiklis ; jei skirtingi (matuojant nuo keitiklio korpuso mažiau) reiškia keitiklis neturi geros masės  .

Pakeiciau keitikli tai vietoj 12.5v dabar rodo 13.9v ir pradejo degti nekrovimo lempute. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, Viliux pranešimas:

Pakeiciau keitikli tai vietoj 12.5v dabar rodo 13.9v ir pradejo degti nekrovimo lempute. 

Pažiūrėk saugiklis ar ant keitiklio nesudegė 20 A , gali but kad iškrautas akumas buvo ir neatlaikė saugiklis. Dažniausiai saugiklio problema ta lemputė

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 3 valandų, Viliux pranešimas:

Kokia itampa turi buti ant sito isejimo generatoriaus? Nes ant dvieju rodo tinkama itampa o ant sito 10v.   

 

Čia tikriausiai apsukų daviklio gnybtas "W" ar panašus ir tūrėtų but kintama srovė . ____ Pasikrauk su pakrovėju tą pagalbinį akūmą , taip pat ir pagrindinį nemaišytu ,. Gali but , kaip Vyttas rašo , jog informuoja apie įkrovos netolygumą , nes jei pagalbinio nedakraudavai jis pas tave gadinosi neblogai , be to atmink jog su pakrovėju irgi būtina bent kas keturi mėn. pilnai įkraut baterijas , bo generatorius daugiau kaip 75-80% nuo talpos neikrauna .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, wydas63 pranešimas:

Čia tikriausiai apsukų daviklio gnybtas "W" ar panašus ir tūrėtų but kintama srovė . ____ Pasikrauk su pakrovėju tą pagalbinį akūmą , taip pat ir pagrindinį nemaišytu ,. Gali but , kaip Vyttas rašo , jog informuoja apie įkrovos netolygumą , nes jei pagalbinio nedakraudavai jis pas tave gadinosi neblogai , be to atmink jog su pakrovėju irgi būtina bent kas keturi mėn. pilnai įkraut baterijas , bo generatorius daugiau kaip 75-80% nuo talpos neikrauna .

As idejau pakrauta kita akuma visviena dega ta  lempute...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 minutes , Viliux pranešimas:

As idejau pakrauta kita akuma visviena dega ta  lempute...

Nu , pabandyk tada pažiūrėt kas darosi su pačiu generatorium - atjunk nuo gnbto "D" laiduką ir jį įzoliuok ; pajunk kontroline kokių 5w lempuką tarp generatoriaus "+" ir laisvo "D" . Pažiūrėk kas darysis su lempute , esant užgesintam ir užvedus variklį .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 17 valandų, wydas63 pranešimas:

"...be to atmink jog su pakrovėju irgi būtina bent kas keturi mėn. pilnai įkraut baterijas , bo generatorius daugiau kaip 75-80% nuo talpos neikrauna ."

Šitas teiginys yra neteisingas: jei generatorius tvarkingas, jo išėjimo įtampa darbo metu nekrenta žemiau 13,8 volto ir nominali generatoriaus galia viršija visų elektros prietaisų suvartojamą galią (kas iš karto pabrėžiu, ne visada būna su standartiniais mtz generatoriais), akumuliatoriaus įkrovimas priklausys tik nuo laiko, kiek tas akumuliatorius yra kraunamas. Jei generatorius netvarkingas, pasiekus faktinę maksimalią jo išvystomą galią (gamintojai, kaip žinia ne visada rašo tiesą), generatoriaus išėjimo įtampą drastiškai krenta - iki akumuliatoriaus įtampos. Tokiu atveju akumuliatoriaus krovimas jau nevyksta ir elektros srovė teka iš akumuliatoriaus.

Rūgštinis akumuliatorius apskritai kraunamas keliais etapais, bet paprastai reikia žinoti du momentus: nepilnai įkrautą akumuliatorių galima krauti bet kokia įtampa, viršijančia 13,8V (kad ir 18V, 24,V 50V), bet reikia riboti srovę, pagal to akumuliatoriaus parametrus. Visai tinka principas naudoti 1/10 akumuliatoriaus talpos. Laikui bėgant įkrovos srovė mažės, o įtampa ant akumuliatoriaus gnybtų augs. Įtampai pasiekus ~13,8 - 14,4 (taikoma visiems šių dienų rūgštintiems akumuliatoriams) riboti reikia jau įtampą (daugeliu atveju 14,2V-14,6V ribose). Didesnė įtampa gadins akumuliatorių. akumuliatorius - cheminis įrenginys. Jei tenkinamos aukščiau aprašytos sąlygos - tereikia laiko pilnai įvykti cheminiai reakcijai. Akumuliatorius bus įkrautas pilnai ir nepriklausys nuo to ar jis dirba traktoriuje, ar automobilyje ar yra kraunamas įkrovikliu. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, i am Marius pranešimas:

Šitas teiginys yra neteisingas: jei generatorius tvarkingas, ____________________

Rūgštinis akumuliatorius apskritai kraunamas keliais etapais, bet paprastai reikia žinoti du momentus: nepilnai įkrautą akumuliatorių galima krauti bet kokia įtampa, viršijančia 13,8V (kad ir 18V, 24,V 50V), bet reikia riboti srovę, pagal to akumuliatoriaus parametrus. Visai tinka principas naudoti 1/10 akumuliatoriaus talpos. Laikui bėgant įkrovos srovė mažės, o įtampa ant akumuliatoriaus gnybtų augs. Įtampai pasiekus ~13,8 - 14,4 (taikoma visiems šių dienų rūgštintiems akumuliatoriams) riboti reikia jau įtampą (daugeliu atveju 14,2V-14,6V ribose). Didesnė įtampa gadins akumuliatorių. akumuliatorius - cheminis įrenginys. Jei tenkinamos aukščiau aprašytos sąlygos - tereikia laiko pilnai įvykti cheminiai reakcijai. Akumuliatorius bus įkrautas pilnai ir nepriklausys nuo to ar jis dirba traktoriuje, ar automobilyje ar yra kraunamas įkrovikliu. 

Kam tas "vandenėlis" , apie tvarkingas - netvarkingas ?   :) tvarkingas ir generatorius ir akūmas tvarkingas   . _________ Įdomu keliais etapais krauna generatorius , bo įtampa pastoviai 14,6V ir jokios srovės lygtais nieks neriboja   ? Įdomu kodėl pvz. visą dieną traktoriuje besikrovusi akūmą , pajungus pakrovėją rodo jog įkrova  80% ir nedelsdams imasi darbo kokiom 3-4val. pakol pasiekia 100% įkrovą ? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 17 minutes , wydas63 pranešimas:

Kam tas "vandenėlis" , apie tvarkingas - netvarkingas ?   :) tvarkingas ir generatorius ir akūmas tvarkingas   . _________ Įdomu keliais etapais krauna generatorius , bo įtampa pastoviai 14,6V ir jokios srovės lygtais nieks neriboja   ? Įdomu kodėl pvz. visą dieną traktoriuje besikrovusi akūmą , pajungus pakrovėją rodo jog įkrova  80% ir nedelsdams imasi darbo kokiom 3-4val. pakol pasiekia 100% įkrovą ? 

Parašiau faktus, kad žmonės žinotų, o ne tikėtų mitais apie neįkrautus akumuliatorius. Ginčytis nežadu, žinau kaip yra. Srovės  generatorius neriboja, tik įtampą. Srovės ribojimas yra sąlyga taisyklingam akumuliatoriaus įkrovimui. Jei nori - gali pasidaryti išvadą, kad kelias minutes po variklio paleidimo, jei akumuliatorius yra iškrautas, jis kraunamas per didele srove.

Jei dirbant varikliui visą dieną įtampa tavo sistemoje 14,6V (priimam šitą vertę kaip neginčijamai tiksliai išmatuotą), o pajungus įkroviklį jis rodo 80% įkrovos - įkroviklis blogas. Gali būti blogas ir akumuliatorius, jei dėl akumuliatoriaus nusidėvėjimo, labai sumažėjus jo vidinei varžai, vyksta intensyvus savaiminis išsikrovimas. Bet akumuliatorius juk geras, tiesa? O ir kalbame apie eksploatacijai tinkamo akumuliatoriaus įkrovimą. Netinkamus keičiame tinkamais ir su tvarkinga elektros sistema technikoje turime tinkamą įkrovimą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 23 valandų, wydas63 pranešimas:

Nu , pabandyk tada pažiūrėt kas darosi su pačiu generatorium - atjunk nuo gnbto "D" laiduką ir jį įzoliuok ; pajunk kontroline kokių 5w lempuką tarp generatoriaus "+" ir laisvo "D" . Pažiūrėk kas darysis su lempute , esant užgesintam ir užvedus variklį .

Pakeiciau generatoriaus rele bet nekrauna generatorius. Uzdejus ant laisvo “d” ir pliuso uzgesintam dega o uzkurtam ne.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 18 minutes , Viliux pranešimas:

Pakeiciau generatoriaus rele bet nekrauna generatorius. Uzdejus ant laisvo “d” ir pliuso uzgesintam dega o uzkurtam ne.

Velniam ta rėlę keitej , juk įtampa buvo tvarkoj , kaip suprast nekrauna generatorius ? Su "+" ir "D" toje vietoje tvarka , taip ir turi būt . O kai taip darei , ką lemputė ant priborkės ,  buvo užgesus a degė ? Traktorius , su kompu Comonrail a paprastas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 minutes , wydas63 pranešimas:

Velniam ta rėlę keitej , juk įtampa buvo tvarkoj , kaip suprast nekrauna generatorius ? Su "+" ir "D" toje vietoje tvarka , taip ir turi būt . O kai taip darei , ką lemputė ant priborkės ,  buvo užgesus a degė ? Traktorius , su kompu Comonrail a paprastas ?

Keiciau nes sukelus apsukas po kurio laiko krisdavo itampa. Paprastas 820. Kaip suprast “ ant priborkes”?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 13 minutes , Viliux pranešimas:

Keiciau nes sukelus apsukas po kurio laiko krisdavo itampa. Paprastas 820. Kaip suprast “ ant priborkes”?

Na ta lemputė kuri , signalizuodavo jog nera krovimo ant prietaisų skydelio ._____ Ar teisingai suprantu , jog pakeitus keitiklį įtampa antrojo akūmo pasitvarkė , o generatorius liko kaip ir anksčiau - pakėlus apsukas , krenta įtampa ? Ta prasme ir generatorius ir keitiklis , abu nedirbo kaip priklauso ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...