Jump to content

MTZ variklio remontas


wamen

Recommended Posts

prieš valandą, Dar vienas miestietis... pranešimas:

Išardyti žinoma galiu,bet variklio nesuremontuosiu vistiek,o detalės kapitaliniui turbūt viršins kito variklio kainą,tik kad perkant kita jokių garantijų 

 

 

Pirma reik issiaiskint kas tam varikliui yra, gal uzteks tarpine, grupe pakeist, jei pats remomtuosi zinosi ka sudejai. Perkankt kita ziuret reik koks spaudimas, kaip apsukas ima, buna ir geru, del kainos skaiciuot reik darbas, detales, matysi kas pigiau gausis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei starteris vos suka o karteryje vanduo tai manau indeklam ir alkuniniam amen,jei būtų tik galva aišku remontuociau,o kaip man nustatyti gedimą kai žinios tik teorinės.. 

Kaip su tais indeklais būna,švaistikikliniai suprantu,per apačia pakeiti,o pagrindiniai juk būtinai reikia išimti veleną?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 valandas, Dar vienas miestietis... pranešimas:

Neuzsikuria,nes sunkiai labai  suka

nusiimk galvutė ir apžiūrėk tarpinę ar nepramušta kur, jeigu ką kokybiškai padaryk nuotrauką ir įdėk čia, tikėtina, kad bėda bus tik dėl tarpinės. O ir variklio perrinkimas, naujom dalim, neskaitant darbo gaunasi pigiau nei kita variklį neaišku kokį nusipirkt.

Kad pagrindinius indėklus pakeisti, taip reikia išimti visą veleną, bet tą padaryti tikrai nėra sunku. Aišku niuansų perinkti variklį yra, bet juk yra kur ir paklausti, kas neaišku būna.

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuemiau karterį.Is apačios matosi kad būta  vienam  ar dviejuose cilindruose vandens.Ir gilzes parudija.Panasu kad prirudijo stūmoklis ar du.Alkuninio skriemulio verzle visai " nusižindo" neprasuku.Tai nematau daugiau.Tai jau visvien   lupti galva? 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ta prasme neatkelti?

Kai pamačiau rūdis gilzese iš apačios,tikiuosi gal su indeklais viskas gerai.Svaistikliu neatsukinejau dar,bet prie veleno neprilipe,išilgai lengvai kliba.vistiek tepale buvo nors ir su vandeniu.Rytoj jau kelsiu galva, forsunkes ir tos "šlapios", su vandeniu .Turbut pastačiau pavasarį su trukuse tarpinė ir prirudijo stūmokliai. O aš mėnesį laiko starteri kaltinu ,akumus ir tt.Gal gilzes pasveišt,žiedus pakeist ir važiuos.:icon-lol:

Ar tikrai tiktų 80-to sankaba perkant kita varikli? Pas mane 50-tas.

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 33 minutes , Augunstas pranešimas:

As toj operoj  pasikeisciau grupe)gilzes prirudyjusios) ,velena nuslifuot)vistiek tepalo spaudimo nebuvo ir nebus) 

Galvute reikia tikrint ,slifuot ,voztuvus pitrint 

Sexo dviem savaitem

bent jau šiauliuose galvutės tikrinimas ir sutvarkymas kainuoja tiek kiek nauja galvutė.O daugiau viskam pritariu nes kai taupydamas darai tai dažniausiai darai du kart.praita sezoną du kart po stuka idėjau dabar abu varikliai murkia kaip katinai gal net ir dar karta po 20 metu tarnaus.Čia iš patirties beto ir detalės bielkio jau ne grašius kainuoja kad daryti du kartus.pagrindinė bielkiu bėda kad jie mėgsta meile jiems turi skirti papildomai laiko derinimam,patempimam,priveržimam tada jie ilgai tarnauja.o jei darai variklio remontą tai ir siurbli su purkštukais reikia patikrinti kad viskas veiktu kaip priklauso.

buvo laikai kai litas buvo pinigas nauja širdelė kainavo pus ketvirto tukstančio kai lita keitėm į eurus nepilani dešimt tukstančiu kainavo širdelė. dabar maęiau pardei kad už ja daugiau kaip pus penkto tukstančio euru nori.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš valandą, Dar vienas miestietis... pranešimas:

Gilzes,galva-viskas gerai,bet kad šlifuoti veleną ,viską reikia paberti ir išimti,paskui surinkti su metkem- niekada to nedariau ,nebent duot kažkam surinkti už pinigus...

Raseiniuise yra tu meistru kurie iš to gyvena.Jei reikia atvažiuoja vietoje remontuoja jei reikia pas save išsiveža.Reikia tik stebuklinga žodi pasakyti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 valandas, Dar vienas miestietis... pranešimas:

IMG_20220820_093703.thumb.jpg.0a796e065b9a96814713f95ee6d41e73.jpgTarpinė nepradegusi lyg,gal galva susikraipe ar  tiesiog paveržti reikėjo, arba nežinau kas,visi stumokliai  vandeni...

 

 

Man praeitais metais taip buvo 91 m. Gimimo bielkiui ištraukiu matuokle o ten tepalo nebe mažėja o daugėja ir toks pilkšvas tas tepalas.nu ka puolėm ardyti ir pasirodo kad gilzės kur remiasi į sandarinimo gumine tarpine nuo amžiaus prarudijo ir per jas leidžia antifriza į tepalą.Teko keisti gilzes naujomis ir visa kita peržiūrėti kad veiktu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 5 valandas, Dar vienas miestietis... pranešimas:

Gilzes,galva-viskas gerai,bet kad šlifuoti veleną ,viską reikia paberti ir išimti,paskui surinkti su metkem- niekada to nedariau ,nebent duot kažkam surinkti už pinigus...

Kaip viskas gerai ,jei vanduo karteryje /Cia  jau blogai negu blogiau ,Neaisku ar pro gilzes vanduo bega ar per galva / Dar ,jei su vandeniu buvai uzkures ,galejo smugi gauti ir pramusti tarpine ,arba paplake svaistiklini indekla .Ji surinkus jis gali garsa keista leisti ir ilgai nedirbs / cia va kas buna kai papuola vandens i cilindra ir su juo dirbant .

Pas mus pameistrys buvo ,tai jis taisydavo tokius variantus .Su svitriniu popierium 100 , pasveisdavo cilindrus , istraukes stumoklius ,su skuduru pasluostydavo ir sudedavo atgal /Bet ta masina vaziuodavo i turgu .Taip jis ,,atkeldavo,, net uzvilktus stumuoklius cilindre ,kai budavo perkaitintas .  

Paskutine opcija teisinga 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...