Ferrari Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Na jeigu tas papildomas būgnas neatlieka separavimo funkcijos, tai gal jis daugiau taikytas kaip masės greitintuvas ? Gal norėjo sugalvoti kažką naujo ties greitintuvais. Pirmas kūlimo būgnas jau jo iškultą masę iš inercijos vis vien kažkiek pakelia į viršų, tada viską pasigriebia tas greitintuvas ir kadangi jis tą masę nuleidžia kitam kūlimo būgnui iš viršaus taip gaunasi didesnis efektas. Bet faktas, kad tas greitintuvas vis vien kažkiek iškulia, o ir iškulia tada labiau kitą pluošto pusę, nei, kad tas greitintuvas, kuris eitų tame pačiame lygyje su kitais būgnais. Na čia galima daug diskutuoti, o ir tiesiogiai lauke neišbandžius nelabai ką pasakysi apie našumą... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Gal jie ir turi ką veikti, sovolia juk, kad nepakanka separavimo našumo ir reikia kažką daryt. Iš kitos pusės jie nuolat važiavo ant NH dėl "mirties taško" tai kampas kur baigiasi dūgno pobūgnis ir prasideda byterio, teoriškai toje vietoje masės judėjimo greitis, tam tikrą laiko momentą gali būti 0 (nors nepaisant to kampo jie gan pakenčiamai dirbo). Taigi jie nusprendė apeiti tą kampą, tam teko sukti vieną velianą priešinga kryptimi ir pridėti dar vieną. Ar iš to daugiau išlošė ar prarado ne man sprest. Bent jau rapsam aš norėčiau turėti galimybę reguliuoti pralaidumą toje vietoje. Dar įdomiau būtu pabandyt kokią žolę sėklai, ar tuos pačius žirnius visu pirma manes del T serijos vadybininkams nėra tikslo "apdoroti" nes manes T serija nedomina, taip T serijos atsiradima ytakojo tai kad W serijos kratikliai jau negalėtu iskratyti didinant kombaino nasuma bet kas jiems trukdė kaip kitu padaryti kad masė eitu pro apacia kaip pas kitus tarpiniame bugne? kam reikėjo sukt galva ir paleisti mase per virsu jie ka neturi ka veikti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Na jeigu tas papildomas būgnas neatlieka separavimo funkcijos, tai gal jis daugiau taikytas kaip masės greitintuvas ? Gal norėjo sugalvoti kažką naujo ties greitintuvais. Pirmas kūlimo būgnas jau jo iškultą masę iš inercijos vis vien kažkiek pakelia į viršų, tada viską pasigriebia tas greitintuvas ir kadangi jis tą masę nuleidžia kitam kūlimo būgnui iš viršaus taip gaunasi didesnis efektas. Bet faktas, kad tas greitintuvas vis vien kažkiek iškulia, o ir iškulia tada labiau kitą pluošto pusę, nei, kad tas greitintuvas, kuris eitų tame pačiame lygyje su kitais būgnais. Na čia galima daug diskutuoti, o ir tiesiogiai lauke neišbandžius nelabai ką pasakysi apie našumą... manau kad jis skirtas tik padaryti tolygu mases padavima seperatoriui bet pats neseperuoja ir išvengti mases judėjimo staigiu krypciu pasikeitimo ka tas duoda? Reiktu klaust moksliuku kita karta smulkmena duoda gerus rezultatus F-1 boliduose smagratis sukasi vakume kam to reikia? Kad finise gal 1sek laimetum o gal ir daugiau.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Na čia gerą klausimą uždavei, o kodėl taip blogai, kad masė staigiai keičia judėjimo krypti? Kodėl reikia to vengti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 8, 2009 Na čia gerą klausimą uždavei, o kodėl taip blogai, kad masė staigiai keičia judėjimo krypti? Kodėl reikia to vengti? nieko perdaug blogo bet manyciau tam tikra pasipriesinima ir papildoma apkrova varikliui duoda , t.y gal kuro sakykim lisna 100gr sutaupo. beje apie grudu suzalojimus kokie jie buna kaip manai? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Gruodžio 9, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2009 Tiesa sakant tai taip ir ne supratau, kuo tie "kampai " jiems neįtiko. Per daug ir nesigilinau. Žinau tik tiek, kad keičiantis kūno judėjimo greičiui ir krypčiai atsiranda inercijos jėga lygi jo masės ir pagreičio sandaugai. Kombaine visas masės srautas stabdomas, sukamas, greitinamas vienodais pagreičiais o svoriai skiriasi (grūdų, pelų ir tt) o tai reiškia papildomą separaciją dėl inercijos jėgų. Tai visai neblogai, mano supratimu. Daugiau kaip ir nesigilinau, kas ten tokio blogo tame Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ferrari Paskelbta Gruodžio 9, 2009 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 9, 2009 kita karta smulkmena duoda gerus rezultatus F-1 boliduose smagratis sukasi vakume kam to reikia? Kad finise gal 1sek laimetum o gal ir daugiau.... Tas smagratis vakume ir yra pagrindinis dalykas vienoje sistemoje ( KERS ), o ne šiaip koks papildomas priedas. Be jo visa sistema neveiktų, nebent visas veikimas būtų grindžiamas iš esmės kitokiu mechanizmu. O kiek naudos duoda visa KERS sistema, tai jau kitas klausimas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti