Jump to content

jumz galimybes


DRAGOON

Recommended Posts

Atjungi traukes nuo fiks.velenelio ir sankabos . Atleidi , darb.disko kelimo verzles , nuo darb.sankabos stupicos iki lapkuciu pavirsiaus darai 73,5 (daryk lygiai73m.m.) . Darb.sankabos kelimo varztus susuki atgal kol atsiremia , ir tada atleidi 1,6 aps. arba 7 trakstelejimai . Prijungi pagr.trauke , jos pagalba pedalo laisvumas virsui 3-4cm . Pajungi fiks.velenelio trauke ir padarai kad sankabos pedalas turetu eiga kol atsirems 15 cm. , nuspaudus fiks.pedaliuka , isjungs darb.vel.snkaba , del didesnes pedalo eigos . Sureguliuoji servo mechanizma .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sveiki,neesu susidures su jumzais tad paklausiu patarimo :icon-question: siulo pirkti padorios bukles jumz ekskavatoriu,ir klausimas toks ar galima butu nusiemus strele ji perdaryt i paprasta traktoriu su hidraulika gale?kad veliau prireikus vel galima butu uzdet strele.gal kas zino ar dare?ir siaip ar is transmisijos,pavaru dezes kazkas skiriasi nuo paprasto traktoriaus?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dvi savaites dirbsi kol is ekskavatoriaus padarysi traktoriu, po to vel dvi savaites atgal atvertinesi. prie to ir vienu ir kitu atveju dideles tepalo balos ant zemes. Transmisija nesiskiria tik ekskavatoriuje nera darbinio veleno kuri galima nupirkt ir ydet isardzius traktoriu. Manau kadangi jumzai nedaug kainuoja, pirkti ir ekskavatoriu ir transportini, vienam uzklimpus nors istraukt bus su kuo...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

prie topacio paklausiu del ko kartais ilgiau padyrbus pramusa paskyrstytojo tarpine ir saltas kai buna sunkus vairas pasyla viskas ok lengvas, pakaista vel sunkus...as naujokas su tokia technika nzn del ko taip darosi

dėl paskirstytojo, tai čia klaustukas. spėju pramuša tarpinę tarp paskirstytojo korpuso ir apatinio dangtelio. o pačio dangtelio neprakala? ir beje, kada būtent pramuša? kai dažniau padirbama padėtimis "aukštyn"/"žemyn" ar kai užlaikai ant kurios padėties, pvz kėlimo, cilindrui pasiekus galinę padėtį? čia būtų gerai išsamesni atsakymai, tada lengviau rast ligą. dėl vairo, (jei tai hidraulinis vairas) tai čia tokios mintys būtų, kad alyva, kol šalta - būna tiršta, ją sunkiau "stumdo", o galbūt ir sunkiai paima siurblys šaltą alyvą, pašyla, alyva suskystėja, pasidaro lengviau pompuojama, ir tada palengvėja vairavimas, o kada rimtai užkaista alyva, matyt, suskystėja tiek, kad pasidaro kaip vanduo, reikiamą kiekį sunkiau siurblys paduoda į skirstytuvą, tiesiog neįspaudžia, arba kitaip sakant krumpliaračiai tiek neperneša jos, dėl to, greičiausiai ir bus tas pasunkėjęs vairavimas, įkaitus alyvai. čia tokie pamąstymai, kol nėra aiškaus ir išsamaus situacijos, simtomų aprašymo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nekomentuok nesamoniu. jei nieko nezinai apie arimo svarba ir kokybe. as netikiu kad arimas be plaukiojancios padeties yra tikslingas ir kokybiskas, ne veltui ja ir sugalvojo.

ne tau kalbėt apie tikslumą ir tikslingumą. jei plūgas - buldozeris, gylio reguliavimas viduryje plūgo ilgio, nėra jėginio/pozicinio reguliavimo, dirva labai akmenuota, nėra plūgui apsaugų, lauko reljefo skirtumas didelis, tada jau kas belieka - tik plaukiojantis.... BET. jei plūgo gylio reguliavimo/atraminis ratukas yra plūgo gale, jėginio/pozicinio reguliatoriaus nėra, tada užsikanifėlinsi su ta plaukiojančia, plūgas susmigs iki rėmo tik pradedant art ir pasibaigs visi smagumynai su plaukiojančiom. tokiu atveju kas lieka... arti "ant kieto", t.y. paskirstytojas neutralioje padėtyje. tada vėl gi, iš to išplaukia, kad tenka artojui nuolatos reguliuot priekinių korpusų gylį, naudojant pagrindinį hidraulį, "dralint per kačiargą" kas sekundę ar kelias, aukštyn/žemyn. jei lauko reljefas pakankamai lygus, plūgas su apsaugomis, tada jau tik laikas nuo laiko minimalus pakoregavimas būtų, bet vėl gi - kanifėlija, o ne arimas gaunasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ne tau kalbėt apie tikslumą ir tikslingumą. jei plūgas - buldozeris, gylio reguliavimas viduryje plūgo ilgio, nėra jėginio/pozicinio reguliavimo, dirva labai akmenuota, nėra plūgui apsaugų, lauko reljefo skirtumas didelis, tada jau kas belieka - tik plaukiojantis.... BET. jei plūgo gylio reguliavimo/atraminis ratukas yra plūgo gale, jėginio/pozicinio reguliatoriaus nėra, tada užsikanifėlinsi su ta plaukiojančia, plūgas susmigs iki rėmo tik pradedant art ir pasibaigs visi smagumynai su plaukiojančiom. tokiu atveju kas lieka... arti "ant kieto", t.y. paskirstytojas neutralioje padėtyje. tada vėl gi, iš to išplaukia, kad tenka artojui nuolatos reguliuot priekinių korpusų gylį, naudojant pagrindinį hidraulį, "dralint per kačiargą" kas sekundę ar kelias, aukštyn/žemyn. jei lauko reljefas pakankamai lygus, plūgas su apsaugomis, tada jau tik laikas nuo laiko minimalus pakoregavimas būtų, bet vėl gi - kanifėlija, o ne arimas gaunasi.

Jo vat man su 5korpusu ir didesniu tratkt. teko arti ... net kelmus ant plugo teko perstatinet ...  bet vistiek norint grazaus arimo reikedavo su hidraulu pazaisti ...budavo tokie zaliu remu hidrofikuoti prikabinami plugai tie graziai ardavo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Suvalkijos laukai lygūs tai teko ant hidraulo nešt.

O iš pradžių niekas to nepasakė. Ir lindo priekis į žemę...

Va va ir man tas pats budavo -viksruociai ant virsaus vaziuoja  o ratiniai viena rata vaga leisti reikedavo tai tie kai isnisdavo vaga man buksuodavo tai po to jie turejo mazinti gyli ..bet po to pripranti pareguliuoji ir eina gerai privaziuoji koki kalniuka truputi sukeli ir vel pirmyn .. siaip tie plugai buvo pritaikyti ant virsaus vaziuoti norint padaryti kad vaga vaziuotu reikedavo plugo kelmus perdaryti nes reguliavimo trauke mazai budavo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...