Jump to content

Recommended Posts

Paskelbta
ar paveztu jumza dvi priekabas malku: ruska sesetoni meslo kratituva su nuimta kratimo iranga ir 2pts4? ir ar imanoma i jumza idet turbina?

tai kad jiems sankaba silpna tuoj galesi diska keist patempiojes priekabas:)

Paskelbta
ar paveztu jumza dvi priekabas malku: ruska sesetoni meslo kratituva su nuimta kratimo iranga ir 2pts4? ir ar imanoma i jumza idet turbina?

tai kad jiems sankaba silpna tuoj galesi diska keist patempiojes priekabas:)

nu nezinau neseniai veziau su kratituvu 4t plitu tai nieko laike :icon-wink:

Paskelbta

kaip vaziuosi taip ir laikys :icon-wink: seip švogeris jumze turi ir su sankaba vargsta :icon-cry: jėgos jis turi tik zeurei nerangus ir miške su juo nekas :icon-cry: na o smėliuku ir dar dviem priekabom :icon-question: gali bėda neprišaukti tais kalniukais :icon-cry: nebent šakas veši :icon-wink:

Paskelbta
o per smelini kelia pries kalniuka neuzsikast?seip turbina tai manau but galima belaruso priderint

priderint tai galima, bet isto naudos tikrai neturesi, kazkas kazkur suplis, nes kiekiai netokie, teko girdeti kai i sunkvezimius dedavo kirovo turbina tai kelias savaites kaip zveris bet poto kapitalinis remontas budavo :D

Paskelbta

Kiek akmenu i Jumzo darza, pabandysiu truputi apgynt, Jumz kaip ir kiekvienas traktorius turi savu pliusu ir minusu. Pradesiu nuo pliusu.Gera ,didele, tyli ,silta kabina, lyginant su Mtz, geras vairas, jei danfosas.Variklis turi dekompresoriu, kas labai aktualu uzvedinejant saltu oru, jei pasede akumuliatoriai, ilgas ,maziau krato. Variklis yra letaeigis, deka ilgu svaistykliu turi dideli sukimo momenta, stumokliai tie patys kaip ir Mtz. Todel gerai traukia ant mazu apsuku. Minusai. Per mazas begiu pasirinkimas ,per letai vaziuoja (32 be pareguliavimu), dvidiske sankaba,sudetingas reguliavimas, del ko dauk kas keikia sankaba, o ne savo isprusima. sudetingas darbas su darbyniu. Jei tankiai reikia isjunginet, tai paskausta koja. Silpna galine hidrauline pakaba. Cia kalbejau apie civilizuota JUmz eksportini, jei lyginti ta kuris eidavo mums , tai minusu yra zymiai daugiau. tuom kartui gal uzteks.

Paskelbta

dar uzmiršai paminėti jog vaira reik isišiepus sukti,(va taip :lol: )jumze tai mtz5 tik su kabina :icon-wink: geras jis kaip račiokas ,transporte gal šięk tiek :icon-cool: bet jei reik daug sukinėtis tai su juo suntu :icon-wink:

Paskelbta

wamen cia tu neteisus del vairo jis pas mane labai gerai sukinejas , as su juo 18ha apdirbu , tai yra visus , arimas tai daug tiesos pasake :) man jie geriausias uz mtz50 ,ir uz t40 del mtz82 tai jis nedaug kuo nusileidzia ,kad butu vedamas priekinis tiltas tai net ir geresnis uz mtz82

Paskelbta

dabar naujus jau ir dvitilcius gamina. reiktu skirti jumz senesnes laidos nuo naujos, kur naujesnes didele kabina ir jau eina su vairo stiprjntuvu. o galimybes jumz ir mtz daugmaz panasios :)

Paskelbta
wamen cia tu neteisus del vairo jis pas mane labai gerai sukinejas , as su juo 18ha apdirbu , tai yra visus , arimas tai daug tiesos pasake :) man jie geriausias uz mtz50 ,ir uz t40 del mtz82 tai jis nedaug kuo nusileidzia ,kad butu vedamas priekinis tiltas tai net ir geresnis uz mtz82

arime jumzai labai praverstu hidraulinis ratu apkrovejas, tada butu gera art :icon-wink:

Paskelbta
wamen cia tu neteisus del vairo jis pas mane labai gerai sukinejas , as su juo 18ha apdirbu , tai yra visus , arimas tai daug tiesos pasake :) man jie geriausias uz mtz50 ,ir uz t40 del mtz82 tai jis nedaug kuo nusileidzia ,kad butu vedamas priekinis tiltas tai net ir geresnis uz mtz82

arime jumzai labai praverstu hidraulinis ratu apkrovejas, tada butu gera art :icon-wink:

Eksportinis modelis turi ratu apkrautuva, gan neblogai dirba.

Paskelbta

mano draugas i jumza idejo turbina tai ejo kaip zveris dvi sesetones tempe kai nieko, bet dabar mete uki ir viska baigia isparduot

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...