Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

  • po 3 savaičių...

Gal kas zinot kodel MF3680 kaista tepalas.Netgi transporte vaziuojant palyginti nedidelius atstumus- 10-15kmtepalas ikaista kad ranka nelaiko lieciant filtra, o ir visa pavaru dezes korpusa.Kitas klausimas anksciau nustacius ratuku nuleidimo gyli ir jungtuku ijungus kelima pakabinama pluga keldavo greitai, o dabar greit kelia tik ratuka pasukus virsu, tai yra prie skaiciu artimu 0 ar vienetui.Tepalo siurbliai neseniai pakeisti.Gal issamiau su tai ismananciu galima butu susisiekt telefonu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dynashiftas pas tave?

Pas mus ir prieš 3690 dynashifto mirtį galėdavai kiaušinius kept ant greičių dėžės. Išėmus dynashifta temperatūra sumažėjo. Kokia pas tave versija dviejų siurblių ar vieno. Jei dviejų tai siurblys galiniam tilte atsakingas už trečią hydro pora ir už tritaske pakabinimo sistema (šlaunis) išorinis siurblys už dešinio rato stabdžiai, vairas, sankaba, pavarų dėžė, 1-2hidro poros...

Pas mane dabar kilnoja gerai bet nėra vairo stabdži nors siurblys ir keistas pernai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne dynasiftas, paprasta.Pries pora metu kapitaliai konekesko perrinko, nedaug senu daliu paliko.Dvieju siurbliu, vienas pakeistas remontuojant deze, kairysis pries metus.Siandien ariau lyg maziau kaista bet su hidraulika nesamones.Kaip rasiau pakelia tik pasukus ratuka i virsu.Ko anksciau nebuvo.Ir iki galo iskelus arba ratukui apribojus pakelimo auksti girdisi tepalo zirzimas.Greiciausiai bus su elektrovoztuvais kas kur pastriges...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumazyk hidraulo jautruma ratuku kad maziau kilnotu ariant. vaziuojant keliu iskelk slaunis ir jungtuka palik per vidury nes jei pas tave nemato pozisijos slaunu, sensoriai yra slaunu pirstuose, iR palieki pakelimo jungtuka i kelimo pozicija tau pastoviai pumpuoja tepala kas ir kaitina jy. Kelintu metu tavo modelis dvieju siurbliu turetu but DYNASHIFTAS. Turiu remonto knyga galiu atsiust jei gaudaisi ka jei ne paveiksliukus paziuresi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumazyk hidraulo jautruma ratuku kad maziau kilnotu ariant. vaziuojant keliu iskelk slaunis ir jungtuka palik per vidury nes jei pas tave nemato pozisijos slaunu, sensoriai yra slaunu pirstuose, iR palieki pakelimo jungtuka i kelimo pozicija tau pastoviai pumpuoja tepala kas ir kaitina jy. Kelintu metu tavo modelis dvieju siurbliu turetu but DYNASHIFTAS. Turiu remonto knyga galiu atsiust jei gaudaisi ka jei ne paveiksliukus paziuresi.

Sensoriai slaunyse ne prie ko, jie skirti jeginiam reguliavimui. Yra dar vienas sensorius pozicijos kuris stovi po virsutine pakabos asimi desineje puseje ziurint is galo jo kodas 3387376M1. jo kaina apie 1500 lt Ten jiems buna arba fiske nukalta, arba laidai suesti dazniausiai signalinis laidas.

Dar ant sparnu esancios knopkes buna supuvusios tai irgi gali kalti problemas kad neatjungia pakelus i maks. pozicija.

Sensorius yra kalibruojamas. Ziurint pagal modifikacija kalibruojama testeriu arba kompu.

Bet dazniausiai padeda el.instaliacijos suremontavimas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sumazyk hidraulo jautruma ratuku kad maziau kilnotu ariant. vaziuojant keliu iskelk slaunis ir jungtuka palik per vidury nes jei pas tave nemato pozisijos slaunu, sensoriai yra slaunu pirstuose, iR palieki pakelimo jungtuka i kelimo pozicija tau pastoviai pumpuoja tepala kas ir kaitina jy. Kelintu metu tavo modelis dvieju siurbliu turetu but DYNASHIFTAS. Turiu remonto knyga galiu atsiust jei gaudaisi ka jei ne paveiksliukus paziuresi.

Na su visais ratukais ir jungikliais viskas isbandyta issukiota.Isskyrus ariant, visad kelimo jungtuka palieku isjungta- per viduri.Na pavaros jungiasi pavaru svirtimi, ja taip pat jungiasi kiskis vezlys, ir yra mygtukas puseliu.Pirmyn atgal irgi jungiasi kita svirtimi prie pavaru svirties, tai cia deze paprasta, dynasiftas gi turi svirtis prie vairo ir ant kabinos buna uzrasyta kiek maciau.ant techpaso 91m atrodo, kazkur toli nukistas.Itariu gali but tas sensorius kaip Linas minejo arba elektra, mase kazkur nupuvusi.

Jei gali atsiusk ta knyga, kazkada esu baiges istaiga kuri ruose remonto specialistus- mechanikus ;).Taip pat gal kas turi ar zino is kur atsisiust eksploatavimo instrukcija ar pan nes visos zinios is praktikos ir tai su rusiska technika.Jei ka siusit geriau rusu kalba, anglams reiktu vertejo ieskot:).

Dekui jums ir visiems radusiems laiko parasyt ir uz patarimus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar ta pacia tema- vakar teko siuo traktorium pavaziuot transporte kokiu 40km, i viena gala tusciomis, grizti dviem priekabom vezant 15t.Abiem atvejais tepalas labai kaito, o grizinejant su kroviniu isvis vaziavau1500 variklio apsukimais ir tepalas uzkaito labiau.Jokie hidraulikos jungtukai nebuvo junginejami.Ar tai kanors keicia ankstesniuose pamastymuose.Pavaru deze kapitaliskai suremontuota pries 2-3 metus...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...