Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

Pvz mano atveju masejus aceit turi 260ag realiai gauna varganus 194ag i ratus prie 1950rpm o pries tai senesnes kartos modelis 10ag daugiau turejo. Isvada jog europos tarsos reikalavimai uzsmauge ponius(arklius).

Realiai deklaruojamus arklius turi manau tik darbinis ir tai nevisiems. Buciau anksciau rades testus siuos butu buve lengviau apsisprest del naujo pirkimo ar tikrai verta. Pasirodo nelabai verta tuos dusulius pirkt. As asmeniskai neisivaizduoju is kur jie randa ten kaskokius galios padidejimo arklius kai realiai nieks nepajaucia, marketingas ne kitaip.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pvz mano atveju masejus aceit turi 260ag realiai gauna varganus 194ag i ratus prie 1950rpm o pries tai senesnes kartos modelis 10ag daugiau turejo. Isvada jog europos tarsos reikalavimai uzsmauge ponius(arklius).

Realiai deklaruojamus arklius turi manau tik darbinis ir tai nevisiems. Buciau anksciau rades testus siuos butu buve lengviau apsisprest del naujo pirkimo ar tikrai verta. Pasirodo nelabai verta tuos dusulius pirkt. As asmeniskai neisivaizduoju is kur jie randa ten kaskokius galios padidejimo arklius kai realiai nieks nepajaucia, marketingas ne kitaip.

cipuot reik tuos dusulius,nes mano mf iš 180,tik 150tera
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

svoris tikiu kad itakoja bet jie galetu ir sumazint fantazijas :). Turejome tier3 170 cipuotas iki kokiu 195ag temdavo 32t grudu i viena kalniuka eidavo taip pat kaip su naujuoju ale 250ag nors symet grudai sastato lengvesni gaunasi 30t. Islyginus svorius nes naujasis sveria apie 2 tonas daugiau bendras sastato svoris iseina tas pats. O trauka praktiskai ta pati jokio pastebimo pokycio nebuvo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Seip jei isigilinus i bukletus tai ten kaip ir teisybe raso: VARIKLIO GALIA

Ten tik su tais protingais arkliais idomiau, jie kogero todel ir protingi,nes ne visada dirbti nori :icon-biggrin:

ISO standartas nurodo pliko variklio galia, o ECR su visais traktoriaus komponentais berots, tai pagal ecr kaip ir reali variklio galia nurodoma traktoriuje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo. Senieji arkliai yra senieji iki 2000m kogero maziau sukciavimo buvo, mechaniniai siurbliai paspaudi gazo pedala ir turi.

Kas idomiausia jau i ratus perduodant galia krenta apie 30ag tai is kur jie gali patraukt dveselenos del to 6150m ir nevelka skutiko.... bet cia tas pats su visom markem tai.... kas del 7530p tai ten daugiau arkliu nei kad ant popieriaus... kaip jie traukia standartiniai ir jokiu chipavimu nereikia....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As manau jog tarsos reikalavimai dusina musu traktorius. Nežinau ar kas lyginot buvusios kartos tos pacios galios traktoriu su naujos kartos traktoriaus galios testais, bet savo markeja tai yra MF sulyginau 7626 su 7726 dyna6 dezes abiejuose tai naujesne karta turi 10ag maziau ratam tai manau jog pats variklis dusinamas kad tik maziau terstu aplinka. Su nauja karta ir adblue sanaudos padidejo nes padidejo reikalavimai tai manau ir su kitom markem panasi situacija. Isdurinejimas viduri dienos ne kitaip ir viska nuraso i aplinka.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ispjovus DPF filtrus isprogramavus ADblue turetume normalius traktorius. Pas mane dabar pakelta 30%galia bet kazko tai didelio gerio nejauciu. Islrogramint viska nafik po garantinio ir bus ramu nors ir kainuoja nemazus pinigus. Dusuliai dabar visi ar fendas ar case ar fendas....

Nors pasiziurejus 6170m turi 150ag o 6170m su adblue jau 171ag bandymuose, tai kaip ir ner blogai, bet ner astrumo vis tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ispjovus DPF filtrus isprogramavus ADblue turetume normalius traktorius. Pas mane dabar pakelta 30%galia bet kazko tai didelio gerio nejauciu. Islrogramint viska nafik po garantinio ir bus ramu nors ir kainuoja nemazus pinigus. Dusuliai dabar visi ar fendas ar case ar fendas....

Nors pasiziurejus 6170m turi 150ag o 6170m su adblue jau 171ag bandymuose, tai kaip ir ner blogai, bet ner astrumo vis tiek.

O tu ziurejai darbinio ar ir tempimo? nes nerandu kad 6170m tiek dar butu islaikes tvarte arkliu :) gal kas esate isprogramave tas nesamones? Ar pasijaucia kaskoks galios padidejimas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu ziurejai darbinio ar ir tempimo? nes nerandu kad 6170m tiek dar butu islaikes tvarte arkliu :) gal kas esate isprogramave tas nesamones? Ar pasijaucia kaskoks galios padidejimas?

Programuosiu kogero po garantinio bet ir malonumas apie 800-1000e dpf. Nors kai jis neužsikišęs kažkaip nesinori kišt nagų.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As manau jog tarsos reikalavimai dusina musu traktorius. Nežinau ar kas lyginot buvusios kartos tos pacios galios traktoriu su naujos kartos traktoriaus galios testais, bet savo markeja tai yra MF sulyginau 7626 su 7726 dyna6 dezes abiejuose tai naujesne karta turi 10ag maziau ratam tai manau jog pats variklis dusinamas kad tik maziau terstu aplinka. Su nauja karta ir adblue sanaudos padidejo nes padidejo reikalavimai tai manau ir su kitom markem panasi situacija. Isdurinejimas viduri dienos ne kitaip ir viska nuraso i aplinka.....

tai ką ta aplinka, tegul rašo mażesnius skaičius kurie atitinka realybę ir aplinkai nekenks ir mums bus aišku :)
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu ziurejai darbinio ar ir tempimo? nes nerandu kad 6170m tiek dar butu islaikes tvarte arkliu :) gal kas esate isprogramave tas nesamones? Ar pasijaucia kaskoks galios padidejimas?

esmė gi ne išprogramuoti, o pašalinti (išimant vidurius ar tiesiog padarant skylę) tą DPF, nes tai tiesiog riboja išmetimo dujų praeinamumą nuo turbinos. Aš mašinai išsiėmiau katalizatorių (kas yra panašus dalykas praeinamumo ribojimo prasme), tai turbinos darbas pasikeitė kaip diena ir naktis, įsisuka daug greičiau, trauka tampa aštri, ne tokia muiluota. Manau, kad panašūs dalykai ir su traktoriumi vyksta. O išprogramavimas tai čia yra padarinių šalinimas, kad kompas nematytų, jog panaikinai šitą dalyką ir nemestų klaidų ar kitų nesąmonių nedarytų.

 

Vien dpf išėmimas daug galios nepridės, bet traktorius tikrai bus gyvesnis. Norint reikšmingiau pakelti arkliukus, vis tiek teks padirbėt su variklio valdymu. Bet juk nebūtina kelt max.. Pataisykit, jeigu nusišnekėjau

 

P.S. pridedu failiuką, čia palyginimui JD 6430 IR 6115m, apie pastaruosius forumuose visur galima pasiskaityti, kad buki ir t.t. bet galios jų išties atsitinkamos kaip ir turi būti, tiesiog dinamikos trūkumas tą jausmą sukuria tikriausiai

 

6430vs6115.pdf

 

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viska pasakei gerai. Išprogramavimas reikalingas kad atjungtu dpf nuo kompo ontada chirurgine operacija jy išimant. Pas mane užchipuotas jau max. Bet naudos nera tiek kiek tiketasi. Žinau manituskeinsu džionio motoru yra padaryta sekminga operacija pašalinamt dpf ir viskas ok. Su laiku bus dauguba praoperuoti. Kai turi sunkuo palygint tai tas traktorio bukumas i ekseleravima džiaugsmo nekelia..

Tiem mažiukam gal.mažiau pakenke plius R modelisnfal.kiek stipresnisnsu galiom protingom. Bet kai 6150m deklaruojamas testuose tik 130ag o i ratus berods max 120ag tai ka toks dveselena gali patempti ;) nors brosiura su 150ag atrodytu pats tas tokios mases traktoriukui bet yra tikrove....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viska pasakei gerai. Išprogramavimas reikalingas kad atjungtu dpf nuo kompo ontada chirurgine operacija jy išimant. Pas mane užchipuotas jau max. Bet naudos nera tiek kiek tiketasi. Žinau manituskeinsu džionio motoru yra padaryta sekminga operacija pašalinamt dpf ir viskas ok. Su laiku bus dauguba praoperuoti. Kai turi sunkuo palygint tai tas traktorio bukumas i ekseleravima džiaugsmo nekelia..

Tiem mažiukam gal.mažiau pakenke plius R modelisnfal.kiek stipresnisnsu galiom protingom. Bet kai 6150m deklaruojamas testuose tik 130ag o i ratus berods max 120ag tai ka toks dveselena gali patempti ;) nors brosiura su 150ag atrodytu pats tas tokios mases traktoriukui bet yra tikrove....

 

Naudos ir negali būti tiek. Pas mane mašinoje turbo slėgis pakeltas, bet technikinei teko įsidėti atgal katlaizatorių, tai atrodo, kad 5 žmonės mašinoj... Tikrai vien pagal jausmą galiu pasakyti, kad dinamikai standartinis slėgis + išimtas katalizas > pakeltas slėgis + neišimtas katalizas.

 

Kol neišimsi dpf, tai naudos ir nebus kiek noris, bet kai išimsi, manau, šypsena veide atsiras.

 

Dėl galios, nurodai 30 ag skirtumą tarp variklio ir ratų, bet jeigu pažėsi mano failą, tai tokiam 6430 buvo lygiai tas pats, 120 ag variklis,  92 į ratus. Bet niekas niekad nesiskundė jais taip masiškai. Tas pats visų išgirtas 7530, pats su juo 4 vasaras dirbau, nu ten žvėriūga, 142 ag į ratus pagal nebraską, o variklio galia juk apie 180 ag. Tai su tuo perdavimu gal viskas gerai, tik nėra dinamikos, kas labai jaučiasi operatoriui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kaip ukininkaujanciam asmeniskai nepatinka tas aukstintas galiu reikalas popieriuje, man reikia realios jegos nes ne office kaip kokia vadyba sedziu :) nes jau atrodo kad patobulino naujus modelius, bet paaiskeja kad jie dar ir bukesni. Po kokiu desimt metu jei dagyvensim bus taip jog pirksi 300ag kad turetum bent 200 :). Daugumoj specifikaciju tik pliko variklio galia, o tai tipo transmisijos nereikia?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...