Jump to content

John Deere traktoriai


Recommended Posts

6930 turetojai-sunkiai ka nors traktoriui velkant, rodo dūma ar tiesiog slopsta, mazeja apsukos kaip ir yra pas mane?? Case'as tokiu atveju meta duma, o JD tiesiog be jokio dumo uzslopsta. Kaip pas kitus?

Kaimynui buvo panašiai kai neapsižiūrėjo, jog antifryzo trūksta.

Visko yra , norma. Čia mano toks ilgalaikis pastebėjimas, kad JD dirba faktiškai be dūmo. Dėmesį į tai akreipiau tik kai atsirado dar vienas užsienietis kieme. Tarkim ari C3 diapazone, lengvesnėje žemėje viskas gerai - apie 8,5/9kmh. Įvažiavus į molį aiškiai matai, jog apsukos nuo 1700 krenta iki, tarkim, 1400. Tačiau tuo momentu - jokio dūmo iš išmetamojo. Case'as tokiu atveju jau rodo dūmą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 turetojai-sunkiai ka nors traktoriui velkant, rodo dūma ar tiesiog slopsta, mazeja apsukos kaip ir yra pas mane?? Case'as tokiu atveju meta duma, o JD tiesiog be jokio dumo uzslopsta. Kaip pas kitus?

Kaimynui buvo panašiai kai neapsižiūrėjo, jog antifryzo trūksta.

Visko yra , norma. Čia mano toks ilgalaikis pastebėjimas, kad JD dirba faktiškai be dūmo. Dėmesį į tai akreipiau tik kai atsirado dar vienas užsienietis kieme. Tarkim ari C3 diapazone, lengvesnėje žemėje viskas gerai - apie 8,5/9kmh. Įvažiavus į molį aiškiai matai, jog apsukos nuo 1700 krenta iki, tarkim, 1400. Tačiau tuo momentu - jokio dūmo iš išmetamojo. Case'as tokiu atveju jau rodo dūmą.

6930 darbines apsukos yra aukstesnes nei 1700, 1800-1900 norma, pas mane kol buvo originalas tai ir tas pats budavo kad be dumo dusta, uzcipavus viskas pasikeite, jokiu dusimu neliko, dirbu taip pat kaip dirbau bet eina tikrai lengviau, beje ariu c3 10.7km/h ir viskas normalu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot kur ieskot info kiek reikia uzverzt variklio galva ir ismetimo kolektoriaus varztus 6930 standartas :eusa-think:

verziasi nuo vidurio i sonus einant ratu(gaunasi kaip spirale kokia), pirma pirstais prisuki, tada 20Nm, paskui 80Nm, 150Nm, 220Nm, kiek issiaiskinau kuo daugiau ratu apeini versdamas tuo geriau, galima i penkis dalint verzimus ir pan. kaminas verziasi 60-70Nm, pradzioj pirstais prisuki paskui po truputi didini uzverzima, as verziau per 3 kartus kamina. varstus naujus dejai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal kas zinot kur ieskot info kiek reikia uzverzt variklio galva ir ismetimo kolektoriaus varztus 6930 standartas :eusa-think:

verziasi nuo vidurio i sonus einant ratu(gaunasi kaip spirale kokia), pirma pirstais prisuki, tada 20Nm, paskui 80Nm, 150Nm, 220Nm, kiek issiaiskinau kuo daugiau ratu apeini versdamas tuo geriau, galima i penkis dalint verzimus ir pan. kaminas verziasi 60-70Nm, pradzioj pirstais prisuki paskui po truputi didini uzverzima, as verziau per 3 kartus kamina. varstus naujus dejai?

varztus keiciu visus tiek galvos tiek kolektoriaus,o tu kamina cia kolektoriu vadini?dar klausimas koks variklio cilindru darbo taktas voztuvam reguliuot,dekui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

6930 turetojai-sunkiai ka nors traktoriui velkant, rodo dūma ar tiesiog slopsta, mazeja apsukos kaip ir yra pas mane?? Case'as tokiu atveju meta duma, o JD tiesiog be jokio dumo uzslopsta. Kaip pas kitus?

Kaimynui buvo panašiai kai neapsižiūrėjo, jog antifryzo trūksta.

Visko yra , norma. Čia mano toks ilgalaikis pastebėjimas, kad JD dirba faktiškai be dūmo. Dėmesį į tai akreipiau tik kai atsirado dar vienas užsienietis kieme. Tarkim ari C3 diapazone, lengvesnėje žemėje viskas gerai - apie 8,5/9kmh. Įvažiavus į molį aiškiai matai, jog apsukos nuo 1700 krenta iki, tarkim, 1400. Tačiau tuo momentu - jokio dūmo iš išmetamojo. Case'as tokiu atveju jau rodo dūmą.

Case kurių metų gamybos?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Visko yra , norma. Čia mano toks ilgalaikis pastebėjimas, kad JD dirba faktiškai be dūmo. Dėmesį į tai akreipiau tik kai atsirado dar vienas užsienietis kieme. Tarkim ari C3 diapazone, lengvesnėje žemėje viskas gerai - apie 8,5/9kmh. Įvažiavus į molį aiškiai matai, jog apsukos nuo 1700 krenta iki, tarkim, 1400. Tačiau tuo momentu - jokio dūmo iš išmetamojo. Case'as tokiu atveju jau rodo dūmą.

Case kurių metų gamybos?

2005m.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

siemet teko pavairuot 8360r, lyginant su case puma 230cvx kuriuo dirbam, jd vairas lengvesnis, lauko apsvietimas sakyciau yspudingas, maziau krato, bet sita vieta reiktu lygint su case magnum, pavaru deze truputy svelniau dirba, ir keistas dalykas jd virs galvos keistas garsas kartais atsirasdavo, kaip supratau ten ventiliatorius ar kondicionieriaus garsas, bet toks priklus:)

Automatiniu rėžimu tas garsas mane per pusę dienos iš proto išvarė ....- perjungiau ant rankinio valdymo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JD 6230 numusem oro slegio reguliatoriu - voztuva, kuris apacioj kabinos prie oro baliono stovi. naujas virs 700, uzdejom nauja belarusini, su visais perejimais gavosi 160lt. Atrodo viskas veikia ok, voztuvas atsidaro, nuleidzia ora ir tt...., bet kai sistemoj buna 3-4bar ir kelia iki 7-8bar, atsiranda toks cypimas is kompresoriaus puses po kapotu, sakytum kad dirzelis buksuoja. sakom gal pro ta belarusini voztuva sunku praeiti tam orui, nes su originaliu tai jokiu garsu kaip ir nebudavo... Gal kas esat susidure ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JD 6230 numusem oro slegio reguliatoriu - voztuva, kuris apacioj kabinos prie oro baliono stovi. naujas virs 700, uzdejom nauja belarusini, su visais perejimais gavosi 160lt. Atrodo viskas veikia ok, voztuvas atsidaro, nuleidzia ora ir tt...., bet kai sistemoj buna 3-4bar ir kelia iki 7-8bar, atsiranda toks cypimas is kompresoriaus puses po kapotu, sakytum kad dirzelis buksuoja. sakom gal pro ta belarusini voztuva sunku praeiti tam orui, nes su originaliu tai jokiu garsu kaip ir nebudavo... Gal kas esat susidure ?

Gal tik sutapimas?

Ne , bet 700 lituokiu.... tas daiktas gi uz lupos tilptu:D Man rodos jei supirktum visa traktieriu dalimis, tai kaina per puse limono persiristu:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JD 6230 numusem oro slegio reguliatoriu - voztuva, kuris apacioj kabinos prie oro baliono stovi. naujas virs 700, uzdejom nauja belarusini, su visais perejimais gavosi 160lt. Atrodo viskas veikia ok, voztuvas atsidaro, nuleidzia ora ir tt...., bet kai sistemoj buna 3-4bar ir kelia iki 7-8bar, atsiranda toks cypimas is kompresoriaus puses po kapotu, sakytum kad dirzelis buksuoja. sakom gal pro ta belarusini voztuva sunku praeiti tam orui, nes su originaliu tai jokiu garsu kaip ir nebudavo... Gal kas esat susidure ?

belarusinis per mazai oro nuleidzia, jei nulauzet nuo sriegio originalu voztuva tai ne beda, vezi pas tekintoja kuris aliumini virina ir sutvarkys uz kelis LT :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gal jau kas darbavosi siais metais su m kokiu tai modeliu, kokie ispudziai?? :)

teko pavaziuoti su 6170m deminiu kur leido per lietuva, buvo prikabintos kuhn lekstes 4m. traktorius buvo dirbes 560val, taciau jau mete kazkokias ECU klaidas, todel tas lekstes vos ne vos iki 13km/h trauke visu gazu, paneliu isdestymas kaip 6930, ideta kazkokia rankena hidraulikai valdyt. skydelis elektroninis rodo visus parametrus(kuro sanaudas, plota ha ir pan.) lekstes nepaliko gero ispudzio...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sakykit kolegos gal kam teko susidurti kad jd 2850 hidraulas kol saltas veikia viskas normaliai o kai nuvaziavus i laukus pradedi dirbti susyla jau ir ziurek nebeveikia,vairas jei staigiai sukteli ir neveikia jei letai suki veikia,gal kas galit patarti kaip remontuoti :eusa-pray: ar nukreipti su kuo pasikonsultuoti aisku ne uz aciu? :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

JD 6230 numusem oro slegio reguliatoriu - voztuva, kuris apacioj kabinos prie oro baliono stovi. naujas virs 700, uzdejom nauja belarusini, su visais perejimais gavosi 160lt. Atrodo viskas veikia ok, voztuvas atsidaro, nuleidzia ora ir tt...., bet kai sistemoj buna 3-4bar ir kelia iki 7-8bar, atsiranda toks cypimas is kompresoriaus puses po kapotu, sakytum kad dirzelis buksuoja. sakom gal pro ta belarusini voztuva sunku praeiti tam orui, nes su originaliu tai jokiu garsu kaip ir nebudavo... Gal kas esat susidure ?

belarusinis per mazai oro nuleidzia, jei nulauzet nuo sriegio originalu voztuva tai ne beda, vezi pas tekintoja kuris aliumini virina ir sutvarkys uz kelis LT :eusa-whistle:

zodziu nupirkau nauja uzdejom ir dingo visi cypimai, kazkas netiko su belarusiniu, oro nuleidimas cia nepriciom, kazkas kitaip yra jame, kad pro ji sunkiau pumpuoti i sistema

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki. turim beda. jd 6920 vienas common rail purkstukas nebveikia tai is dojaus atvares vaikinukas patare keisti visus 6 nes kai tipo viena keiti tai paskui kitos nebelaiko del kuro sistemoje nevienodo slegio ar kaip jis ten aiskino. tai ka patartumete kam panasiai yra buve det visus 6 ar keist tik viena nauja ir tiek?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...