Jump to content

K700 ar K701?


pavasaris

Recommended Posts

nu nezinau kokius ten varyklius tankinius, netankinius dejo cia sita info vienoj knygoj radau. ten kazkas dar minejo raudona kyrova tai ten greiciausiai K-710. cia pas ji 500AG ir dvi turbinos TKR-11.

k-710.jpg

beje, sita, tik perdaryta i krautuva Vilniuje Vilkpedes gatveje uzmaciau, aiksteleje kurioje englimi prekiauja. Tai jei kam idomu galesit is arciau paziuret :)

Nu kada pro savanorius vaziuosiu, tai idomumo delei uzsuksiu, pazesiu kas ten per zveris :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 metų...

sveiki, iškilo toks kausimas ar visiem kirovam persideda vairas atgal(kaip kad kelinkai perdeję) kaip ten su pedalais, kad galetum atgal vaziuoti? gal kas žino kokių nuododų šia tema. Pirmiausia noriu sužinoti ar visiem persideda, o vėliau reikes išsiaiškinti kaip :D dėkui :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Į K-700 dedamas variklis Jamz-238NB. Dumenys apie jį: 8V cilindrai, 14,86l darbinis tūris, 130x140 (cilindro skersmuo x stūmuoklio eiga), aušinamas skysčiu, 215AG, 1700aps/min, turbinos markė: TKR-11.

Į k-701 dedamas variklis Jamz-240B. Duomenys apie jį: 12V cilindrų, 22,3l darbinis tūris, 130x140 (cilindro skersmuo x stūmuoklio eiga), aušinamas skysčiu, 300AG, 1900aps/min, turbinos markė: TKR-11.

i k701, yra dedamas 8 cilindru turbininis variklis, kuris galingesnis uz 12 cilindru. tokius tik is buvusios VDR parvezdavo. 4 voztuvai cilindrui.

kas ziurejo, nieks nesuprato, kieno motoras. buvo padaryta isvada, kad kazkoks karines technikos...

Man atrodo kad tas motoras yra forsuotas tankinis motoras, nes Kirovo gamykla tankus gamino

Žinau tokį tanko variklį 1Д12B300 (turėjau su juo reikalų sovietų kariuomenėj). Tai 12 cilindrų, 300 AG, V formos motoras. Tie kas ginčyjaties, gal esat atradę tokį ar panašų kokiame nors K traktoriuje? Jis buvo su 2-iem tepaliniais oro filtrais, bet neturėjo turbo, tačiau galėjo būti vėliau modifikuotas į galingesnį su turbo. Nežinau tik nuo kokio tanko.

Dėl Abramsų nesiginčyčiau. Tačiau geriausi tankai VISADA yra tie, kurie kariauja, bet ne tie, kurie ant kaladžių stovi, ar teoriškai modifikuojami. Taip atsitiko su T34. Bet laikas nestovi vietoj. :eusa-naughty:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Į k-701 dedamas variklis Jamz-240B. Duomenys apie jį: 12V cilindrų, 22,3l darbinis tūris, 130x140 (cilindro skersmuo x stūmuoklio eiga), aušinamas skysčiu, 300AG, 1900aps/min, turbinos markė: TKR-11.[/b]

i k701, yra dedamas 8 cilindru turbininis variklis, kuris galingesnis uz 12 cilindru. tokius tik is buvusios VDR parvezdavo. 4 voztuvai cilindrui.

kas ziurejo, nieks nesuprato, kieno motoras. buvo padaryta isvada, kad kazkoks karines technikos...Man atrodo kad tas motoras yra forsuotas tankinis motoras, nes Kirovo gamykla tankus gamino

Žinau tokį tanko variklį 1Д12B300 (turėjau su juo reikalų sovietų kariuomenėj). Tai 12 cilindrų, 300 AG, V formos motoras. Tie kas ginčyjaties, gal esat atradę tokį ar panašų kokiame nors K traktoriuje? Jis buvo su 2-iem tepaliniais oro filtrais, bet neturėjo turbo, tačiau galėjo būti vėliau modifikuotas į galingesnį su turbo. Nežinau tik nuo kokio tanko.

Dėl Abramsų nesiginčyčiau. Tačiau geriausi tankai VISADA yra tie, kurie kariauja, bet ne tie, kurie ant kaladžių stovi, ar teoriškai modifikuojami. Taip atsitiko su T34. Bet laikas nestovi vietoj. :eusa-naughty:

daugiau papasakokit apie tuos tankus, visai idomu pasidarė. :eusa-think::D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daugiau papasakokit apie tuos tankus, visai idomu pasidarė. :eusa-think::D

Su tankais idomu, bet daug rasyti reiketu. :D Galima ir patiems Wikipedijoj pasiskaityti.

Abramsai idomus tuo, kad juose ne dyzeliniai, o turbo dujiniai 1500 AG varikliai Honeywell AGT-1500, nauojantys bet ka - zibala, dyzelina, aviacini kura, bet kokio oktaninio skaiciaus benzina ir t.t. Priklausomai nuo to, kokios pajegos dominuoja puolime (pvz. juru pestininkai ar aviacija), toki ir kura gali pasirinkti - dyzelina arba aviacini kura. Jie su nuimtu reguliatorium isvysto iki 100 km/h greiti geru keliu. Taciau problema - degalais aprupinantys logistikos daliniai nespeja paskui juos vaziuoti. Tada jie, laukiantys degalu priesakinese linijose, leidzia priesui persigrupuoti ir tampa taikiniais. Todel turi judeti leciau, neisnaudodami sio variklio pranasumo. Antra problema - milziniskos kuro sanaudos: 3.8 L vienai myliai kelio (~1.6 km), 45 L/val variklio tusciai eigai. Si priezastis karo konstruktorius vercia galvoti, kuo kitu pakeisti AGT-1500. Ginkluoteje jie turi absoliuciai viska, kas tik imanoma (wikipedijoj smulkiai isvardinta).

O tas mano minetas rusu tanko variklis, tebestovi ir T90. Pazinau ji is nuotraukos (isliko siems varikliams budingas bruozas - kiekvienoj pusej po tris elipsinius dangtelius voztuvams reguliuoti) irgi wikipedijoj. Tik pakeistu kodu (dabar V-84MS arba V-92MS) modifikuotas ir stipriai galingesnis: nuo 840 iki 1250 AG.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ydomiai cia pasijuokiau :D k-700a kiek zinau turi 240ag.bet ji su turbina o k-701 turi 300ag.bet kad k-701R turetu turbina pirma kart girdziu nes jis turi apie270ag.ten stovi kamazinis remonto varijantas daug pigesnis remonto variantas atskirom galvom.Snekejes su traktoristais tai nelabai patiko jiem k-701R labai pirstu garsai girdimi geriausias variantas yra k-701 bet jei nori sutaupyti kuro pirk k-700A ir dek cekiska turbina ji pakelia iki 280ag.ir traukia gerai ir kuro mazai transporte o kas raso kad k-701 turi 400 ar 450arkliu tai baikit svaigti nes juokinga...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Siek tiek pasidalinsiu patirtimi. Tevai turi toki aparata K701. Turejo zemes apie 100 ha, tai kad nebraizyti su bielkiu savaite nusipirko kirova. Darbas nasus, bet kabinoje, tai nekas, karsta ir kriokia 12 cilindru.

Kuro sanaudos arime su 8 korpusu odesos hidrofikuotu plugu buvo apie 20 ltr. Zemes priemolis, molis. Kai nusibaige pavaru deze, Ariogalos meistrai tvarke, isgreitino deze, tai 60 km/h greiti isvysto :) smagu koki dieduka su golfuku pasivaikyti. Po isgreitinimo arimui uztekdavo ~15 litru.

Bet reikia kardano varztus paverzti prie pavaru dezes, matyt gaunas per didele vibracija ir atsipurto.

Rase kad po lietaus nepaaria, jei jau yra toks stiprus poreikis arti, stoji i vaga ir varai su 7 korpusais (priekini korpusa pasikeli).

Apie eksploatacija, kadangi mazai dirbdavo, tai nelabai priziurimas budavo. Kelis kart starteri pirko (1000 lt), vairas sunkus, isdiles buvo centrinis kaistis (su plugais, kai svoris spaudzia, tai nesijaucia, o varant su tusciu, tai jau dauzes). Kiek atsimenu Ariogalieciai apie 1000 lt imdavo uz perdaryma to sujungimo - idedavo varzoma kaisti - padyla - paverzi.

Dabar stovi nenaudojamas, nes nenori samdiniai vaziuoti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...