Jump to content

MTZ 1523.4 nėra traukos


Recommended Posts

Sveiki, turime problemą su mtz 1523.4 nuo pat traktoriaus įsigijimo. Nėra traukos, vos traukia 4 korpusų plugą manau kad turėtų laisvai traukti ir 5 korpusus o ka jau kalbėt apie kitus padargus, su skutiku visalaik  dirbame ant mažiausio gylio.Variklis mmz D260 . Gal patartumėte nuo kur pradėti ieškoti bėdų? Be to gazo pedalas labai durnai reaguoja, paspaudi tada tarsi pagalvoja sekundę ir pradėda kilt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ant mazu apsuku tau ir nebus sveikatos. kaip sakant isibegejas numesk pluga. tau jis neis kaip 82 kad davei gazo- dumu stulpas ir eina. mano 1221.4 taip pat tokio bedos. dabar jau pacipuotas tai apie 150 ag turetu but pas mane. su 4 vartomu eina svilpdamas. o gazas ir pasmane toks pamastantis...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, turime problemą su mtz 1523.4 nuo pat traktoriaus įsigijimo. Nėra traukos, vos traukia 4 korpusų plugą manau kad turėtų laisvai traukti ir 5 korpusus o ka jau kalbėt apie kitus padargus, su skutiku visalaik  dirbame ant mažiausio gylio.Variklis mmz D260 . Gal patartumėte nuo kur pradėti ieškoti bėdų? Be to gazo pedalas labai durnai reaguoja, paspaudi tada tarsi pagalvoja sekundę ir pradėda kilt.

Taip jau jie yra padaryti, turėjau su deutz varikliu, iki 1400-1500 aps. kaip kažką prisikabinęs važiuotų, po 1500 aps. jau normaliai, atsiranda tie arkliai, kiek teko domėtis, tai ir deutz fahr markės traktoriuose tie varikliai taip veikia, paspaudi gazo pedalą, pagalvoja, ir tada reaguoja. Kuro tiekimo sistema manau tokia pati kaip ir su mmz varikliu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir įdomu kaip kuro sanaudos pakistu? nes dabar pradėjo mesti dūmą ir kuro sanaudos nežmoniškos pasidarė, nuo 6ryto iki 20.00 ariant 4 korpusais , supilam apie 260litrus kuro. kompas rodo 26 l moto/h

Kokiais variklio sukiais ariat ?? Dūmų neturi mesti , čia jau kokio daviklio gedimas , turbūt . (kuro sanaudos skaiciuojam i l/ha , o ne nuo 6ryto iki 20.00vakaro :icon-mrgreen:)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sąnaudos kuro su mechaniniu siurbliu tik padidės, nes dabartinis yra tausojantis. Šiaip, jau laikas atprasti nuo traktorių, kurie buvo gaminami prieš 20 metų, dabar visi yra tokie dūstantys. Kaimynas turi zetorių, tai tas visai atrodo vos gyvas, tuščias  iš vietos pajudėdamas visada prigęsta ir taip, kad atrodo tuoj užges variklis. Reikia tokią techniką saugoti, reikia mokėti ir elgtis, visada turėti omenyje, kad čia ne tie metaliniai, kur galima važiuoti kur nori ir kaip nori. Ši technika dirba puikiai, taupo kurą bei gamtą mažiau teršia, "dūsta" - dabar tik tokie traktoriai.

 

Dėl dūmų, tai manau, kad arba kas sugedo, arba neteisingai padaryta abkatkė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dusulys cia siurblio esme bus, stovi identiski matorai pas bielki ir skirtingi siurbliai, vienam yra ale tausojantis kitam ne kazkoks briedas. Tai vienas dumu stulpas ir traukia kitas, netraukia nebent dideles apsukos, nes taip dusta, gedimu nebuvo rasta kad ir ka darysi, cia viskas del euro standartu :) nes prie zemu sukiu nei turbina neisisuka nei deginiai nesudega, nori galios padidink turrbinos slegi, sureguliuok siurbli, zinoma chip tiuning daug ka pataiso, bet jau deginiu emisijos tikrai nebus euro 4 ar kokia db yra

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

patikrink ar nepramustos tarpines tarp isurbimo kolektoriaus-dangtelio-galvos, man 1025.4 pastoviai pramusinedavo kol nesutepiau tarpiniu su mastyka, nes itariu kad brokuotas dangtelis yra ir nesuspaudia normaliai

na o jeigu ten viskas tvarkoje tai pabandyk atjungti intercooleri ir tiesiai turbina sujungti su isiurbimo kolektoriumi, turiu as dar ir 952.4  tai sulyg naujam panasi beda buvo, tai intercooleris uzsikises buvo nuo suodziu is ismetimo sistemos, nes ten tipo kad ta EURO standarta islaikyti tai dalis ismetamuju duju grazinama atgal i isiurbima, isploviau intercooleri, uzglusinau ta duju grazinima i isiurbima ir viskas susitvarke

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir įdomu kaip kuro sanaudos pakistu? nes dabar pradėjo mesti dūmą ir kuro sanaudos nežmoniškos pasidarė, nuo 6ryto iki 20.00 ariant 4 korpusais , supilam apie 260litrus kuro. kompas rodo 26 l moto/h

Na cia tikrai jau ryja siemet as irgi ariau su 4 korpusais hektarui maziau nei 15L isejo ,Fendt 395

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu blin 1221.4 su 4 vartomu vidutiniskai 14-16l/ha. idesit mechanini siurbli verksit del sanaudu.  dariius 30 isvis susvaigo su purkstuku reguliavimais. cia ge elektriniai stovi, ne mechaniniai. bnent pasidomek ju kaina.ant mazu apsuku jus cia plest norit ar ka? nebesuprantu. specialiai padaryta is gamyklos kad nieks ant mazu nedirbtu o jus su turbininiais varikliais ant mazo gazo arti norit.. prie 1500-1600jau pasibaido tie arkliai juk. negaliu tikrai keikt sio modelio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Na vienas netoli manes turi isidejes iš Common-railo i mechanini siurblį tai nepalyginsi kaip prieštai buvo kaip dabar, dabar tikrai gražiai taukia (čia į 952.4) tai galvojų ir savajam žiema keist į mechani, nes mtz920.4 toks dusulys kad ui ui,,, keturiu cilindru Belarusui keitimas apie 1500eur.

Ai esu kalbėjas su dzeiranos mechaniku, tai yra sakes kad naujas belarusas netraukė ir viskas buvo gerai, tai siųntė kompa į Baltarusija tai perprogramavo ir pasitaisė, jei naujas traktorius tai kreipkis iš kur pirkai ir jiems neduok ramybės kol nesutvarkys, nes jei naujas tai neapsimoka dėl mechaninio siurblio kol garantinis, o jau po garantinio manau apsimoka, nes jei kas suges tai kainos didokos vien gazo pedalas 1500 LT, kompas jei suges 6000lt vienas purkštukas 1200lt ir dar daug kitų labai brangių daviklių yra (kainos dar litais ) :D nau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas gerai su tuo ipurskimu belaruse, pas mane yra 952.4 ir 1025.4, abu pradirbe jau virs 5000 moto valandu, vaikisku bedu buvo, aisku bedu buvo ir del savo zioplumo, bet tiek varikliai tiek dezes laiko ir tos galios per akis uztenka, monoblokai dirba beproblemu, su 1025.4 patc dirbu, tai lekstciu BDT-7 viduriniaja dali, ji ten man rodos yra 3,5 metro, tempia 12km/h apie 15cm gyliu, kultivatoriu 4m. pilnu gyliu velka 15km/h, grudus vezu,tai bendras svoris sastato gaunasi 30t.,velku 40km/h greiciu beproblemu..............kazkodeltai visi zino kad i uzsienietiska traktoriu su ipurskimu negalima pilti belekokios saliarkos, o jau tipo i bielki tai jau galima visoki suda pilt ir jis turi vaziuoti :icon-twisted:  nevaziuos jis, vot paskui ir perdarineja i mehanini kuro padavima ir aiskina kad sudas tas COMMON RAILas, priziuret juos reikia ir dirbs, aisku konforto didelis nulis,bet ir ta galima ispresti pridejus rankas biski :eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

viskas gerai su tuo ipurskimu belaruse, pas mane yra 952.4 ir 1025.4, abu pradirbe jau virs 5000 moto valandu, vaikisku bedu buvo, aisku bedu buvo ir del savo zioplumo, bet tiek varikliai tiek dezes laiko ir tos galios per akis uztenka, monoblokai dirba beproblemu, su 1025.4 patc dirbu, tai lekstciu BDT-7 viduriniaja dali, ji ten man rodos yra 3,5 metro, tempia 12km/h apie 15cm gyliu, kultivatoriu 4m. pilnu gyliu velka 15km/h, grudus vezu,tai bendras svoris sastato gaunasi 30t.,velku 40km/h greiciu beproblemu..............kazkodeltai visi zino kad i uzsienietiska traktoriu su ipurskimu negalima pilti belekokios saliarkos, o jau tipo i bielki tai jau galima visoki suda pilt ir jis turi vaziuoti :icon-twisted:  nevaziuos jis, vot paskui ir perdarineja i mehanini kuro padavima ir aiskina kad sudas tas COMMON RAILas, priziuret juos reikia ir dirbs, aisku konforto didelis nulis,bet ir ta galima ispresti pridejus rankas biski :eusa-dance:

Na su tavo nuomone nelabai suntinku, dėl traukos tai kaip pataikysi nupirkti ir dėl gedimu kaip pasiseks nupirkt. pas mus buvo trukes velenelis kuris eina prie kuro aparaturos -1000lt paskui nusprode tepalo slegio ir degimo kampo daviklis jei nauji davikliai tai -1200lt padevetus gavau tai - 345lt. tai jei dar kas suges tai butu ir atsipirkes mechaninis siurblys, pilame gera kura dar ji filtruojame. Esame mėgine ir chipint, bet nieko nepadėjo atvažiavo iš kajovikos idėjo varželę sukėle slėgi į turbina ir viskas, grudų priekaba 6t vos puškuoja tas traktorius, paprastas mtz senasis geriau traukia ta preikaba jei šis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

negendancios technikos nera, nedgi FENDAS byra, tik skirtumas remonto kainose ir tame kad bielki dar patc gali paknibineti, o fendo tai jau nelabai iseis garaziukyje pasiskleisti :eusa-whistle: nu bet kalba cia dabar neapietai........o kas del to kad dusulys tas bielarusas su ipurskimu, tai tam yra eile priezasciu, as buvau susidures su siomis:

1. uzsikises interculeris

2. pramusta tarpine isiurbimo kolektoiaus, arba slangos kiauros, hamutai laisvi, seip gali ir nepastebeti, kol specialiai nepatikrini

3. oksidavesi laidu sujungimai kurie uzmaitina kompa, tankiausiai beda yra ten kur stovi sokoladas su keturiomis laidu poromis prie batareikiu, ten pati apatine pora yra sujungta su peremycka,tai vot ten oksiduojasi ir prasideda bajeriai su trauka

pamastykime logiskai, variklis likes senasis, jis dirbo ir dirba kuo puikiausiai, ipurskimo sistema pilnumoje BOSCH, kazkokio stebuklo baltarusis nepribure, tai kodel jis neturi dirbti tada klausinas iskyla, atsakymas paprasta jis turi dirbti ir dirba, tik reikia biski paknibineti.......kiek teko girdeti priezasti del kurios keicia is ipurskimo i mechanika tai kad uzlinksta pagrindinis siurblys arba farsunkes nugaista, tai pagal kaina tai tada jau apsimokiau mechanine sistema padaryti negu atstatineti ipurskima. Siurblys uzlinksta del blogos saliarkos arba del to kad tusciu baku vazineja, net knygoi parasyta kad nepatartina dirbti apytusciu baku kad siurblys oro negaudytu, o farsunkes netoreruoja vandens, saliarka su vandeniu ir farsunkem hana.........zodziu stebuklu nebuna, viskam yra paaiskinimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiem už idėjas ir pasisakymus. Rytoj turėsiu laisva dieną ir pradėsiu krapštytis prie savo baltaruso. Rytoj planuoju lupti lauk įsiurbimo kolektorių ir pravalyti ji, plausiu "intercooleri" , bei lupsiu ta bakelį kuris perdirba išmetamasęs dujas rusiškai "охладитель рециркулируемых отработавших газов" ir žiūrėsiu gal jame kas nors užsikišę, o gal jis visai nereikalingas tas bakelis ?. Kai išspresiu problemą tai būtinai parašysiu, kad kiti turintys tokia problemą žinotu kur ieškoti galo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui visiem už idėjas ir pasisakymus. Rytoj turėsiu laisva dieną ir pradėsiu krapštytis prie savo baltaruso. Rytoj planuoju lupti lauk įsiurbimo kolektorių ir pravalyti ji, plausiu "intercooleri" , bei lupsiu ta bakelį kuris perdirba išmetamasęs dujas rusiškai "охладитель рециркулируемых отработавших газов" ir žiūrėsiu gal jame kas nors užsikišę, o gal jis visai nereikalingas tas bakelis ?. Kai išspresiu problemą tai būtinai parašysiu, kad kiti turintys tokia problemą žinotu kur ieškoti galo.

teisingai,tas bakelis nereikalingas,mesk ji lauk, tik nepamirs uzglusinti skyle kur liks nuemus ta bakeli :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...