Jump to content

Kombaino išsirinkimas


Algis...

Recommended Posts

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

idealiausias yra rotorius rusu donas yra ne kas kita o amerikieciu jd kopija net detaliu dono daug tinka jd, aisku tik kokybe skiriasi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Skiriasi ne tik būgno diametras , bet ir spragilų skaišius . Didesniam būgnui reikia mažiau apsisukimų - mažiau skaldo . Paprastai didesniam būgnui didesnis pobūgnis , o tai reiškia didesnis kūlimo plotas .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Skiriasi ne tik būgno diametras , bet ir spragilų skaišius . Didesniam būgnui reikia mažiau apsisukimų - mažiau skaldo . Paprastai didesniam būgnui didesnis pobūgnis , o tai reiškia didesnis kūlimo plotas .

mažesniam būgnui gali gauti tą patį pobūgnio plotą padidindamas gaubimo kampa. didesnės apsukos reiškia ir didesnę išcentrinę jėgą, bet masės kelias nebėra toks tiesus tenka dažnai ir staigiai keisti judėjimo krypti + inercijos jėga prisideda prie separavimo - reikia daugiau energijos tam pačiam pralaidumui pasiekti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad jau prakalbom apie pralaiduma, tai koks pralaidumas geriausias, tarkim 1 m. plocio bugnui ir kokio variklio galingumo uztektu , kad butu maziausiai zalojami grudai ir geriausia kuro ekonomija :icon-question: nes bugno apsukos ir pobugnio tarpas nesikeicia, o pralaidumas didnamas varilio galia, tai cia jau isena prievartavimas :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Skiriasi ne tik būgno diametras , bet ir spragilų skaišius . Didesniam būgnui reikia mažiau apsisukimų - mažiau skaldo . Paprastai didesniam būgnui didesnis pobūgnis , o tai reiškia didesnis kūlimo plotas .

mažesniam būgnui gali gauti tą patį pobūgnio plotą padidindamas gaubimo kampa. didesnės apsukos reiškia ir didesnę išcentrinę jėgą, bet masės kelias nebėra toks tiesus tenka dažnai ir staigiai keisti judėjimo krypti + inercijos jėga prisideda prie separavimo - reikia daugiau energijos tam pačiam pralaidumui pasiekti

Plius dar , kuo daugiau glamžomi šiaudai , tuo daugiau šiaudgalių bunkeryje , ypač apsisukant gale lauko . Būtų įdomu pabandyt palyginimui NH ir KASE kombainus , lyginant KLLAS ir DJ - JD mano nuomone masę "ryja" vienodžiau ir tolygiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

masės ryjimas priklauso ir nuo hederio ir nuo nuožulnės konstrukcijos (gal net labiau nei nuo kuliamosios)

dėl NH ir CASE palyginimo gali nuvažiuoti į Lukšių ŽŪB ten yra CT5080 (tas pats kas NH TX 68) ir AFX 8010. Dar vienas aštuntukas yra kaiminystėj. o CXu Šakių rajone tai tikrai ne viena rasi :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Skiriasi ne tik būgno diametras , bet ir spragilų skaišius . Didesniam būgnui reikia mažiau apsisukimų - mažiau skaldo . Paprastai didesniam būgnui didesnis pobūgnis , o tai reiškia didesnis kūlimo plotas .

mažesniam būgnui gali gauti tą patį pobūgnio plotą padidindamas gaubimo kampa. didesnės apsukos reiškia ir didesnę išcentrinę jėgą, bet masės kelias nebėra toks tiesus tenka dažnai ir staigiai keisti judėjimo krypti + inercijos jėga prisideda prie separavimo - reikia daugiau energijos tam pačiam pralaidumui pasiekti

Plius dar , kuo daugiau glamžomi šiaudai , tuo daugiau šiaudgalių bunkeryje , ypač apsisukant gale lauko . Būtų įdomu pabandyt palyginimui NH ir KASE kombainus , lyginant KLLAS ir DJ - JD mano nuomone masę "ryja" vienodžiau ir tolygiau.

nu nzn kaip tau atrodo, bet teko pavakarot ne per seniai lauke tai kol as galejau vaziuoti lyg niekur nieko kaip ir diena, jd jau neberijo isvis...3 km/h ir tai per vargus... nu aisku mano claase mases greitintuvas yra :icon-wink: menkas skirtumas :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

masės ryjimas priklauso ir nuo hederio ir nuo nuožulnės konstrukcijos (gal net labiau nei nuo kuliamosios)

dėl NH ir CASE palyginimo gali nuvažiuoti į Lukšių ŽŪB ten yra CT5080 (tas pats kas NH TX 68) ir AFX 8010. Dar vienas aštuntukas yra kaiminystėj. o CXu Šakių rajone tai tikrai ne viena rasi :icon-wink:

Vieną bunkerį pasikūles kombaino dar nepajusi , O kas man duos su juo puse dienos eksperimentuot......
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tema apie kombainus tai ir klausimas apie juos :D kiek zinau kombainu bugnu diametrai skirtingiem kombainam buna nuo 450mm iki 800mm skersmens, rusai donus kai padare 800mm tai aiskino jog kuo didesnis bugnas tuo geriau, bet vakarietiskuose kombainuose kazkodel mazesnius deda :icon-idea: tai kazin koks bugno skermuo yra idealiausias :icon-question:

Skiriasi ne tik būgno diametras , bet ir spragilų skaišius . Didesniam būgnui reikia mažiau apsisukimų - mažiau skaldo . Paprastai didesniam būgnui didesnis pobūgnis , o tai reiškia didesnis kūlimo plotas .

mažesniam būgnui gali gauti tą patį pobūgnio plotą padidindamas gaubimo kampa. didesnės apsukos reiškia ir didesnę išcentrinę jėgą, bet masės kelias nebėra toks tiesus tenka dažnai ir staigiai keisti judėjimo krypti + inercijos jėga prisideda prie separavimo - reikia daugiau energijos tam pačiam pralaidumui pasiekti

Plius dar , kuo daugiau glamžomi šiaudai , tuo daugiau šiaudgalių bunkeryje , ypač apsisukant gale lauko . Būtų įdomu pabandyt palyginimui NH ir KASE kombainus , lyginant KLLAS ir DJ - JD mano nuomone masę "ryja" vienodžiau ir tolygiau.

nu nzn kaip tau atrodo, bet teko pavakarot ne per seniai lauke tai kol as galejau vaziuoti lyg niekur nieko kaip ir diena, jd jau neberijo isvis...3 km/h ir tai per vargus... nu aisku mano claase mases greitintuvas yra :icon-wink: menkas skirtumas :lol:

fende irgi yra :D:D bazinis

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...