efrendas Paskelbta Lapkričio 29, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 29, 2006 o jei darbinio nereiks tai ar tepalo siurbliam uzteks t.y. pasuks, nenusuks slicu, nes man tai tik zemes dirbimui daugiau niekam tai darbinis nereikalingas Siurbliams užtenka, taigi kiek perdaryta jų yra ir eina visi normaliai, tik pas mane ko tai prasuko, bet ten juokingai ir padaryta buvo, dabar pastiprinus eina be problemų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Lapkričio 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 30, 2006 o jei darbinio nereiks tai ar tepalo siurbliam uzteks t.y. pasuks, nenusuks slicu, nes man tai tik zemes dirbimui daugiau niekam tai darbinis nereikalingas Siurbliams užtenka, taigi kiek perdaryta jų yra ir eina visi normaliai, tik pas mane ko tai prasuko, bet ten juokingai ir padaryta buvo, dabar pastiprinus eina be problemų. mes tai alkuniniam velenui ivore su slicais i vidu idejom ir uzsplintavom tai laiko puikiausiai. kabinom ir freza laisvai suka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
technikas Paskelbta Lapkričio 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 30, 2006 Cia viskas priklauso nuo varikli montuojancio meistro,jei normaliai sumontuoja slicine mova tai darbinis tikrai laiko. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Lapkričio 30, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 30, 2006 Cia viskas priklauso nuo varikli montuojancio meistro,jei normaliai sumontuoja slicine mova tai darbinis tikrai laiko. taip. o del kuro sanaudu tai bent jau prie arimo V6 ir V8 panasiai tiek pat sudegina vidurkis apie 18-20 ltr/ha ariant 5 korpusu kverneland plugu.tik su V6 ari 1-2 begiu o su V8 -3 begiu mazu gazu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Gruodžio 1, 2006 Pranešti Dalintis Paskelbta Gruodžio 1, 2006 Buvau savo T-150k išgreitines. Daugiau kaip 40km/h važiuojant labai jau darosi didelė vibracija nuo kardanų ir toks važiavimas labai jau nemalonus, trukinėja skardos, atsileidinėja varžtai. Dabar dėžė normali (negreitinta). Kadangi ratai didesni, tai važiuoja 45km/h. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytautas Paskelbta Sausio 18, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 18, 2007 gal kas ka zino apie girkalnyje raseiniu raj dedamus maz variklius dambrauskas berods deda gal kam teko susidurt ar girdet? maz v6 3000lt normali kaina? o ta tarpini kitoki deda ar skyles pergrezia ar skarda deda?Dabar aš dedu į savo T-150 MAZ-8 variklį.Nuvažiavau į pasvalio agrodilerį,nusipirkau gamyklinį komplektą. Tekinimo darbai nesudėtingi,namuose padariau. Komplektas kainavo apie 750Lt.Jei kas domina Tel.865513430. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytautas Paskelbta Sausio 18, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 18, 2007 Dabar aš dedu į savo T-150 MAZ-8 variklį.Nuvažiavau į Pasvalio agrodilerį,nusipirkau gamyklinį komplektą. Tekinimo darbai nesudėtingi,namuose padariau. Komplektas kainavo apie 750Lt.Jei kas domina. Tel.865513430. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dariukas Paskelbta Vasario 12, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2007 Buvau savo T-150k išgreitines. Daugiau kaip 40km/h važiuojant labai jau darosi didelė vibracija nuo kardanų ir toks važiavimas labai jau nemalonus, trukinėja skardos, atsileidinėja varžtai.Dabar dėžė normali (negreitinta). Kadangi ratai didesni, tai važiuoja 45km/h. O ratus didesnius dejai nuo K-700? jei taip tai tada diskai lieka T-150 ar K-700? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Haris_vairuoja_brun_deere Paskelbta Vasario 12, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 12, 2007 Nuo dono jis ratus dejo.pasiskaityk cia visa ta tema.viskas aprasyta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Martinux Paskelbta Rugpjūčio 2, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 2, 2007 dejom jamz 236 varikli uzkurem ir balti dumai pradejo per alsuokli eit sunervavo juodai, iseme ir atgal nusiveze uzkure viskas tvarkoj su juo sako jusu deze dusina varikli, kas gali but? turbut ta automatine uzsikirtus ir visus diskus suka kaip nustatyt neardzius? nes jau buvom isarde ir pakeitem ta virsutini velena kur pirmoj dezej stovi ant jo dantraciai o zemiau tos sankabeles prie ju nekisom nagu tad nesuprantam kas yra o mechaninej tai viskas tvarkoj, nes kitaip butu viska islauze, reik jusu pagalbos nes varikli kita savaite atves vel ir reikia kad deze jau butu sutvarkyta, tiesa sankabos velenas sukasi laisvai, tas kuri keitem Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vyga Paskelbta Rugpjūčio 3, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 3, 2007 dakalta varikli ikiso , jei varikli apkrautu deze tai per kamina juodi dumai turetu eiti o jei per alsuokli balti eina tai variklis blogas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Martinux Paskelbta Rugpjūčio 3, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 3, 2007 mes ir taip galvojam, bet dar gali but variantas kad darbinio velena per mazai nutrumpino ir jis uzspaude, o tai balti dumai tikrai varikliui pzdc, nes dar ne vienam musu taip nebuvo tai nzn Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rimantas Paskelbta Rugpjūčio 10, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 10, 2007 Balti dūmai, tai vanduo salerkoj ir tiek.Įpilk geros. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Martinux Paskelbta Rugpjūčio 20, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 20, 2007 del darbinio veleno buvo per ilgas siek tiek nes apede darbinio veleneli gale toki trumpa nevisi vienodo ilgio gal tekintas pakliuvo, dar turiu klausimeli koks turi but spaudams jamz 236 (tepalo) ir ar tinka pavaru dezes manometras, ar koks turi but, ir dar idomu kodel radiatoriuje vanduo neburbuliuoja bet tarsi spaudimas atsiranda m? kas ka zino tas ta tegul pranesa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytautas Paskelbta Rugpjūčio 22, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 22, 2007 del darbinio veleno buvo per ilgas siek tiek nes apede darbinio veleneli gale toki trumpa nevisi vienodo ilgio gal tekintas pakliuvo, dar turiu klausimeli koks turi but spaudams jamz 236 (tepalo) ir ar tinka pavaru dezes manometras, ar koks turi but, ir dar idomu kodel radiatoriuje vanduo neburbuliuoja bet tarsi spaudimas atsiranda m? kas ka zino tas ta tegul pranesa darbinis velenėlis trumpinamas 28mm,jei naudojamas komplektas iš Pasvalio agrodilerio.spaudimas šilto variklio4-6atm. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
JD26 Paskelbta Rugpjūčio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 23, 2007 del darbinio veleno buvo per ilgas siek tiek nes apede darbinio veleneli gale toki trumpa nevisi vienodo ilgio gal tekintas pakliuvo, dar turiu klausimeli koks turi but spaudams jamz 236 (tepalo) ir ar tinka pavaru dezes manometras, ar koks turi but, ir dar idomu kodel radiatoriuje vanduo neburbuliuoja bet tarsi spaudimas atsiranda m? kas ka zino tas ta tegul pranesa darbinis velenėlis trumpinamas 28mm,jei naudojamas komplektas iš Pasvalio agrodilerio.spaudimas šilto variklio4-6atm. del spaudimo tai cia saltam 5-6atm. o siltam tai apie 2-3 atm. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vincas Paskelbta Rugpjūčio 23, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 23, 2007 Buvau savo T-150k išgreitines. Daugiau kaip 40km/h važiuojant labai jau darosi didelė vibracija nuo kardanų ir toks važiavimas labai jau nemalonus, trukinėja skardos, atsileidinėja varžtai.Dabar dėžė normali (negreitinta). Kadangi ratai didesni, tai važiuoja 45km/h. Sia vasara teko ardyti greiciu deze. Pagreitinau transportine pavara. Vietoj kur 37 dantu dantratis suka 33 dantu dantrati pakeiciau i atitinkamai : 42 ir 28. Tai yra ~1.34 karto greiciau. Viskas atrodo gerai, o ankciau per daug sugreitines buvau. Ir dar kur siurblius suka mazas didesnius dantracius pakeiciau, kad didelis suktu mazesnius dantracius. Dabar zymai geriau yra istiesint vaira mazu gazu isvaziuojant is sakryzos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Martinux Paskelbta Rugpjūčio 24, 2007 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 24, 2007 o kaip del to oro radiatoriuj? kaip probke atsuki tai sauna i virsu bet vanduo neverdantis, o kai dirba neburbuliuoja nzn kas cia per velniava. pas amne tepalo spaudima rodo tas nuo pavaru dezes manometras tai jis rodo 11 atm net, gal jis netinka? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunass54 Paskelbta Sausio 20, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Sausio 20, 2010 geriau pirkti t-150 iskarto su maz varykliu daug pigiau gausys:)) Mazieji 1 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gegužės 21, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 21, 2010 kas nors esat bande vairo sistemon ns50 idet? nes man tokia mintis kilo, nes norisi greciau susukt ir istiesint. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kinziulis Paskelbta Gegužės 22, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 22, 2010 nepagreites, intensyviai dirbant daugiau kaista tepalas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Gegužės 22, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 22, 2010 na keicianr siurbli kartu reiketu ir srauto regulaivimo voztuvo skylute padidint. MAn idomu ar tk netsiras kokiu keistu "tampymu" nuo per didelio tepalo srauto. Nes beda islieka ta, jog essant maziems variklio sukiams labai sunku su tuo dpusantriniu susisukt... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
paulius radvila Paskelbta Gegužės 23, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2010 vairo sistema is senos pakeis i viena danfos kalonele be jokiu vožtuvu ir pan.., kur dileris pardavineja..., bet ten kainuoja ji 1500 apie. Kiek as bandziau aiskintis ta dilerio kalonele kazkuo nesiskiria nuo mtz-100 lytagroj apie 500 lt kainuoja. mes su ta dilerio kelis tukstancius val prasuke ir dabar tik transporte naudojam ta pusantrini tai viskas kaip priklauso po kelia nelaksto vairas lengvas:) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dziedas Paskelbta Gegužės 24, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 24, 2010 na keicianr siurbli kartu reiketu ir srauto regulaivimo voztuvo skylute padidint. MAn idomu ar tk netsiras kokiu keistu "tampymu" nuo per didelio tepalo srauto. Nes beda islieka ta, jog essant maziems variklio sukiams labai sunku su tuo dpusantriniu susisukt... sita "bėda" yra ne dėl per mazo srauto, o dėl per dideliu laisvumu vairo mechanizme arba netinkamo voztuvu nuleidimo sureguliavime.Ypac daznai buna kai laisva trauke kuri jungia kelma su vairo kolonėle... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
daivis Paskelbta Vasario 18, 2017 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 18, 2017 Gal kas esate pritaike turbina mazo v8? Nes rusiska nelabai laiko. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti