Jump to content

žadu;pirkti t150 su maz varikliu


ZDARIUS

Recommended Posts

Dviratinis spidometras man ne prie širdies nes skaičiukai jo maži. Tačiau iš bėdos tinkamas daiktas.

Kas dėl rato dydžio ne bėda. Dėkite du, jei reikia tris ar net keturis magnetus. Kolegos ant MTZ 82 galinės ašies dėjo žiedą su keturiais magnetai. Veikia gerai.

Ziurinejau as tuos spidometrus tai yra visokiu dydziu :icon-rolleyes: .

Siaip www.kemek.lt yra stacionarus pasiuloj tik kad jo maitinimas 24V.

Butu pravartu tokiu i kambaina kelis papildomai isidet :) nes pvz juk DONUI matai tik viena reiksme o butu gerai stebet kelis is karto bugna,ventiliatoriu ir t.t. :)

Idomu kokia ju kaina.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal daugiau kam yra kile kokių įdėju (nubutinai jau įgyvenditų) ką galėtų patobulinti, padaryti naujai T-150k?
Esu padares reguliuojama vaira,kabinos silumos ir garso izoliacija,pniaumatine sedyne.Ateityje(kitam traktoriui) planuoju pernesti vaira i viduri kabinos panaudojant siurbli dozatoriu,ideti kondicionieriu,sumontuoti antra hidro cilindra.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal daugiau kam yra kile kokių įdėju (nubutinai jau įgyvenditų) ką galėtų patobulinti, padaryti naujai T-150k?
Esu padares reguliuojama vaira,kabinos silumos ir garso izoliacija,pniaumatine sedyne.Ateityje(kitam traktoriui) planuoju pernesti vaira i viduri kabinos panaudojant siurbli dozatoriu,ideti kondicionieriu,sumontuoti antra hidro cilindra.

Papasakok placiau apie silumos ir garso izoliacija :icon-exclaim: Kokias medziagas panaudojai? kaip efektas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

mes ir galvojam apie antra cilindra tik kaip ta asi simt ant kurios jie susukti nes ji uzkniedyta ja reiktu tik aptekint ir jau puse darbo o poto tuos ragus permontuot turbut ir viskas butu o kaip del hidraulikos uzteks nasumo siurblio ir paskirstytojo?
Nebutina tekinti asi,galima padidinti cilindro tvirtinimo prie asies skyles diametra.Del siurblio nasumo nezinau,jei truks galima statyti nasesni siurbli.Ragus permontuojant teks prafrezuoti slicus ant pagrindines asies.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dviratinis spidometras man ne prie širdies nes skaičiukai jo maži. Tačiau iš bėdos tinkamas daiktas.

Kas dėl rato dydžio ne bėda. Dėkite du, jei reikia tris ar net keturis magnetus. Kolegos ant MTZ 82 galinės ašies dėjo žiedą su keturiais magnetai. Veikia gerai.

Ziurinejau as tuos spidometrus tai yra visokiu dydziu :icon-rolleyes: .

Siaip www.kemek.lt yra stacionarus pasiuloj tik kad jo maitinimas 24V.

Butu pravartu tokiu i kambaina kelis papildomai isidet :) nes pvz juk DONUI matai tik viena reiksme o butu gerai stebet kelis is karto bugna,ventiliatoriu ir t.t. :)

Idomu kokia ju kaina.

Galvoju kokį 50 kartu turėtu but didesnė už dviratinio spidometro. Belieka labai aiškus pasirinkimas kokį pirkti, nes funkcija tapati tik nėra apšvietimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su šlicais aš nieko nedariau tik kito traktoriaus raga persukau ir uždėjau kelti tai kelia normaliai savaime aišku tik lėčiau o tos ašies neimiau tik su bulgarke padirbėjom ir viskas normaliai
Nesupratau ,kaip kito traktoriaus raga persukai ir slicu pailginti nereikia,jei nesunku paaiskink smulkiau.

mes irgi prikonstravome antra cilindra ir labai paprastai: nereikia jokiu slicu tekint, tiesiog antra cilindra dejom ne horizontaliai, o vertikaliai zemyn i apatine asi kitame rage. ant apatines asies cilindras puikiai tinka prisukt nieko keisti nereikia, o prie virsutinio rago ant asies su slicais uzdejom kronsteina nuo DT74 gerai tinka nereik nieko perdarinet. O kilnojam tai pakabinama skutika, pluga.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su šlicais aš nieko nedariau tik kito traktoriaus raga persukau ir uždėjau kelti tai kelia normaliai savaime aišku tik lėčiau o tos ašies neimiau tik su bulgarke padirbėjom ir viskas normaliai
Nesupratau ,kaip kito traktoriaus raga persukai ir slicu pailginti nereikia,jei nesunku paaiskink smulkiau.

mes irgi prikonstravome antra cilindra ir labai paprastai: nereikia jokiu slicu tekint, tiesiog antra cilindra dejom ne horizontaliai, o vertikaliai zemyn i apatine asi kitame rage. ant apatines asies cilindras puikiai tinka prisukt nieko keisti nereikia, o prie virsutinio rago ant asies su slicais uzdejom kronsteina nuo DT74 gerai tinka nereik nieko perdarinet. O kilnojam tai pakabinama skutika, pluga.

Cia kokiam traktoriui perdaret?

tagi T-150

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Su šlicais aš nieko nedariau tik kito traktoriaus raga persukau ir uždėjau kelti tai kelia normaliai savaime aišku tik lėčiau o tos ašies neimiau tik su bulgarke padirbėjom ir viskas normaliai
Nesupratau ,kaip kito traktoriaus raga persukai ir slicu pailginti nereikia,jei nesunku paaiskink smulkiau.

Turėjau antra traktoriu taigi nuo jo nuimiau ta ,,raga'' persukau kita puse tik dar reikėjo kaišti padaryti,kad abu keltu tolygiai šiap antra cilindra dejau nes sunkiai kėlė 4 korpusu vartoma plūga

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš dėjau kronšteina tarp vidurinės traukės ir šoninio rago jis ten laisvai tilpo tik juda laisvai todel kito traktoriausraga dejau su skyle ir sujungiau kaiščiu su cilindru ir laiko kolkas
Dabar supratau,bet kietai sujungus nebelieka laisvos eigos i virsu.

Tikrai nelieka ,bet aš kitaip nesumasčiau :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
gal kas ka zino apie girkalnyje raseiniu raj dedamus maz variklius dambrauskas berods deda gal kam teko susidurt ar girdet? maz v6 3000lt normali kaina? o ta tarpini kitoki deda ar skyles pergrezia ar skarda deda?

geriausiai variklius deda toks diedas kelmes raj. ir zmones nedekit tu v6, bo reiks ne uz ilgo ismest ir det v8 tad kam moket dvigubai jei galima is karto isideti v8 ir pamirsti variklio problemas.na dabar kainos varikliu sukile tai gal ir 3000 lt normali kaina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar kas nors tureje ir T-150 su originaliu varikliu maz V6 ir V8. Geriausi pastebejimai/patarimai ekonomiskumo, ir kt. klausimais noretusi isgirst is tu zmoniu. konkreciai kiek pvz ariant l/ha sudegina su originalu ir maz V6 ir V8 esant panasioms salygoms, transporte ir t.t. Gal kazkur naudinges su originaliu, o kazkur su MAZ varikliu traktorius :icon-question:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar kas nors tureje ir T-150 su originaliu varikliu maz V6 ir V8. Geriausi pastebejimai/patarimai ekonomiskumo, ir kt. klausimais noretusi isgirst is tu zmoniu. konkreciai kiek pvz ariant l/ha sudegina su originalu ir maz V6 ir V8 esant panasioms salygoms, transporte ir t.t. Gal kazkur naudinges su originaliu, o kazkur su MAZ varikliu traktorius :icon-question:

Dėl kuro sanaudų tai jau buvo kalbeta forume. Vienas didelis minusas Maz V6 prieš originalų t-150 variklį tas, kad įdėjus V6 variklį gaunasi labai silpnas darbinio veleno pajungimas ir norint pasukti kad ir kokį kratytuvo veleną netikiu kad alaikys. Apie tai kalbėjome čia viewtopic.php?t=344&highlight=t150

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...