Jump to content

mtz 952 automobilinio generatoriaus prijungimas


lomas

Recommended Posts

Sweiki.yra cia prirasyta apie tuos generatorius bet savo atveju nerandu.gal netycia arsiras koks elektrikas ir pagelbes:) jau pritaisiau generatoriu nuo audi ten yra d+ b+ ir df ant angliuku pajungimas.viso trys. Pas mane traktoriui stovi volmetras,turiu ir ampermetra garaze.kaip cia viska reik pajungti nesuprantu kad krautu?turiu ir lempute suzadinimo 12×4v zinau kad reiks

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sweiki.yra cia prirasyta apie tuos generatorius bet savo atveju nerandu.gal netycia arsiras koks elektrikas ir pagelbes:) jau pritaisiau generatoriu nuo audi ten yra d+ b+ ir df ant angliuku pajungimas.viso trys. Pas mane traktoriui stovi volmetras,turiu ir ampermetra garaze.kaip cia viska reik pajungti nesuprantu kad krautu?turiu ir lempute suzadinimo 12×4v zinau kad reiks

B+ (battery) tai akumuliatoriaus + laidas, D+ greičiausiai bus į lemputę. Kitą lemputės galą jungi irgi į pliusą. Akumuliatoriaus gnybtas turi būri kokių 8 mm varžtas, o į lemputę bus apie 4 mm , tai tikrai atskirsi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerb. "vaidas.p" , aš tik patikslinau , toj "vectroj buvo nutrūkęs" greiciausia kad "W" jis ir duoda ta apsuku signalo dazni , tachui . O cia "DF" , eina i kompa , pagal ji kompiuteris "orentuojas" kada atjungt degimo system.(kai variklis pagesta) ,ir kitas el.systemas valdo , analizuodamas gen.apkrovima . Tikrai nenorejau "ikast" , šiaip ar taip Jus - teisus , del reikalingumo :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerb. "vaidas.p" , aš tik patikslinau , toj "vectroj buvo nutrūkęs" greiciausia kad "W" jis ir duoda ta apsuku signalo dazni , tachui . O cia "DF" , eina i kompa , pagal ji kompiuteris "orentuojas" kada atjungt degimo system.(kai variklis pagesta) ,ir kitas el.systemas valdo , analizuodamas gen.apkrovima . Tikrai nenorejau "ikast" , šiaip ar taip Jus - teisus , del reikalingumo :)

:) Tai nieko , 3 pasaulinio neskelbsim ....Tik taip ir galima sužinot vis dar ką nors naujo .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

lomai, ampermetras jungiasi kiek kitaip, nei voltmetras. aišku ne pro šalį abu matuokliai, bet ampermetras nėra toks būtinas, kaip su originaliu generatoriumi :) automobilinis generatorius jau pakankamai galingesnis yra, ir net gi tušioj variklio eigoj (laisvomis apsukomis), įjungus visus el. vartotojus, išlaiko įkrovimą į akumuliatorių :) be to, ir "šokoladukai" (reguliatoriai) kokybiškesni, nei rusiški :) žinoma, įdomumo dėlei, užmetus akį, matyt, kada, kokia srove yra įkraunami akumuliatoriai, irgi gerai :)

grįžtant prie pajungimo, tai voltmetras jungiasi lygiagrečiai (šalia) visų el. vartotojų, o ampermetras nuosekliai, per ampermetrą nuo akumuliatoriaus ir generatoriaus teka visa srvovė į visus el. vartotojus (vėjelį, šviesas ir t.t.), išskyrus pakaitinimą ir starterį, šitie jau eina tiesiogiai. sėkmės :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Gal galit padėt pajungti voltmetra http://www.lytagra.lt/en/35996-ei8006-voltmetras-192101004.html yra 3 kontaktai, +, -, Д ir mase nuo korpuso. Pajungiau į Д pliusą, tai įtampą rodo, bet lempute raudona nedega. Generatorius nuo audes, ar įmanoma pajungt taip kad voltmetras suzadintu generatoriu? Ar likę + ir - yra kazkam kitam skirti?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...