Jump to content

Apsukos


Recommended Posts

Norejau paklaust forumieciu tokio gan keisto, o gal kam pasirodys ir kvailo klausimo. Kiek 'lauziat' saviskius traktorus, ta prasme kokius darbus dirbdami kiek apsuku duodat ir kokia pavara. Man suprantama kad kai nepatraukia ar dust pradeda reik zemesnes pavaros, bet kaip zinoti kada gana, gai gali dirbt 1200-1300 rpm diapazone ir 1500-1700 rpm. Pvz. lekstes 4 begiu (mtz 82) galiu abiem sukiais traukt, bet kuriuo sveikiau traktoriui?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daugumoe traktoriu didziausias sukimo momentas ir pastovios galios aikstele yra nuo 1400 iki 1800 diapazone, traktoriui sveikiau butu dirbti didesnemis apukomis, todel, kad smagratis del didesniusukiu sukaupia daugiau energijos ir islygina apkrovu nelygumus, bei saugo variklio alkunini velena nuo vibracijos ir tuo paciu nuo mikro itrukimu. taip kad nederetu kankinti ytin mazomis apsukomis, tai nere sveika apsoliuciai nei vienam mazgui

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

seip pagal garsa galima orentuotis, jei traktorius eina "priduses" reiskia jis veza er sunkiai o jei variklis dirba "linksmai" vadinasi ir gerai. seip purksdamas su mtz82 vazineju mazu gazu aps. 1300-1500. o pvz su mf8170 ir rapid sejamaja vazineju 1500-1600 aps. svarbu kad varikis lengvai veztu. ir tikrai nebutina traktoriaus rekdyt visu gazu nes tai irgi nea sveika.

patys pagalvokit kombainui 4000-5000 motovalandu yra labai daug. o traktoriui visai normaliai. kombainai kai kulia gazas dugnas, o traktoriai pagrinde dirba vidutiniu gazu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

lengvom dyzeliai ar taip ar taip laiko ilgai ;) o purkstuvo siurblys budavo nuo purkstuvo rato ir norma tiksliai reguliuodavosi, maisymui uztekdavo bet kokiu apsuku.

dabar pursim su normaliu purkstuvu kur siurblys nuo darbinio. bet traktoriuje yra 540E ir viskas. beje gali persijungti ant 1000aps. ir ant normaliu nedideliu apsukimu bus 540 garantuotai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl darbinio apsukų kad išlaikyt 540 nebūtina variklį varyt pilnom apsukom,čia swe visiškai teisus,nebent tam agregatui reikalinga 1000 aps. arba daug galios.O šiaip purškimą,trąšų bėrimą,ir kitus lengvus darbus puikiai gali vykdyt mažu gazu perjungęs darbinį ant 1000.Na o dirbant sunkius darbus,tokius kaip arimas,kultivavimas,varikliui yra sveikiausia beveik max.apsisukimai.Nes jeigu variklis stipriai apkrautas ir dirbs mažom apsukom,labai kenčia alk.velenas,antroj vietoj būtų švaistikliai ir stūmokliai.Taip švaistikliniai indėklai iš apvalių greitai virsta kiaušinio formos.O šiaip yra gana paprastas "liaudiškas" variklio tinkamo apkrovimo nustatymas:jis turi dirbt nemesdamas juodo dūmo,tada ir laikys.O mes norim 80 galių traktorium arti raudoną molį 4 korpusų plūgais,ir verkiam kad traktoriai blogi.Pagal Jurgį turi būti ir kepurė .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 11 mėnesių...

Noreciau gryzt prie senos temos, nes iskilo tokia problema - trasabarstei reik palaikyt 540 rpm (prie skirtingo barstymo plocio dar naudojamos 450 arba 600 rpm, bet kogero situ neprireiks apsuku), nes prie didesniu apsuku gali netolygiai (toliau isberti nei reikia), prie mazesniu nedaberti iki kur reikia.

Tai vat norejau paklaust, kokios turi but 82 bielkiaus variklio apsukos, kad GTV suktusi 540rpm. Cia jau buvo rasyta kad 1800rpm, bet neparase arimas kokiam traktoriui, ar cia visiems tas galioja? Gal kas zino variklio ir gtv "priklausomybes" formule, kokiu santykiu eina? 1:3,5 1:3,3?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu veikia tachometras,jame yra pažymėta prie kokių variklio apsukų išvystomas pilnas darbinio greitis,nesvarbu 540 ar 1000.Taigi perjungi ant 1000 ir pasiskaičiuoji kokias apsukas turi laikyt variklis,kad būtų 540.Pačiam skaičiot neturėtų būt sunku,kiek žinau aukštą mokslą kremti :) Prašyčiau nepykt už lengvą ironiją :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu veikia tachometras,jame yra pažymėta prie kokių variklio apsukų išvystomas pilnas darbinio greitis,nesvarbu 540 ar 1000.Taigi perjungi ant 1000 ir pasiskaičiuoji kokias apsukas turi laikyt variklis,kad būtų 540.Pačiam skaičiot neturėtų būt sunku,kiek žinau aukštą mokslą kremti :) Prašyčiau nepykt už lengvą ironiją :D

Tachometras veikia, bet kur ten pazymeta darbinio greitis tai niekad nemaciau (pastabumo stoka, arba tokio dalyko nera pas maniski) :icon-rolleyes:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir dar pamastymui, visiems zinoma ,kad lengvu masinu varikliai ,kuriu dezes yra automatines laiko zymiai ilgiau, del to kad jie nebuna apkrauti, apsukos nukrito iskart perjungia pavara, automatas varikliu nedusina o veza ant apsuku, tai gal nereikia bijot normaliu apsuku.

benzinui gal ir taip, bet kad automatas dyzelio variklio nedrozia tai mitas...kiek teko dyzeliu matyt automatu tai pagrinde turbinos apsisike tepalais, variklis apsivarvaliaves, pas naujesnius modelius gal daugiua pavaru padaryta, skaiciau kad pas nissan tipo vario padaryta, bet pas senesnes masinas situacija kita... apsukos dyzeliui netinka o automatas kad ir neduoda apkrovos bet apsukas aukstas laiko...tuo tarpu vaziuodamas su begiais gali kad ir ant 2000rpm sumest...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turi būti.Tos pačios rodyklės apatinė dalis rodo GTV apsisukimus.Rusiškai BOM.Jegu jau per stebuklą nebūtų,sakyk,užmesiu akį ir pasakysiu prie kokių apsukų GTV pasiekia reikiamas apsukas.

A, bom yra pazymeta I ir II, tai ten 540 ir 1000 pasiekiama virs 2100 rpm :D, tresiant tikrai butu labai jau ziauru bielki varyt ant 2100rpm

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...