Jump to content

meile RS-09 vokietukui


Augunstas

Recommended Posts

Prieš 9 valandas, Ignatio pranešimas:

Sveiki. Ar dar yra gyvų? :)

 

Gal kas turite RS manualą ar detalių katalogą? Galbūt ten būtų 2KVD  variklio plunžerinių porų kodai? Labai pagelbėtų :)

Ir dar - gal manuale yra išscentrinio apsukų reguliatoriaus schema?

Sveikas , nėra manuale tokios kaipo apsukų reguliatoriaus schemos , tiktais katologe parodytas iš kokių detalių jis sudarytas . O dėl plunžerio , tai tik parašyta jog tai siurblio PO 2 A 2.1  elementas ir viskas , jokio kodo nerašo . Bet , kad ten juk nėra nieko tokio kad schemos reikėtų . Kame problem - išardei ir nebesurenki ar kas kita ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Patys plundzeriai su korpusu brangus apie 250euru ,vien plundzeriai tai po 20 eu +siuntimas is vokieciu. O marke as turejau bet nerandu ,teks senu patikrintu budu- issiardyti ir ant sono buna parasyta . Dilema apysunke -gauti .bet gavus juos atreguliuoti ,kaip tu ta siurbli atreguliuosi , ten kur siurblius daro neuzsiims nes reikia prisposoba butent jam daryt ?????? visi seni gali buti kirdyk jiem nuo stovejimo. 2cilindru ir 4cilindru tie patys plundzeriai  ,jie korpuse po 2 stovi .

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 16 valandų, wydas63 pranešimas:

Sveikas , nėra manuale tokios kaipo apsukų reguliatoriaus schemos , tiktais katologe parodytas iš kokių detalių jis sudarytas . O dėl plunžerio , tai tik parašyta jog tai siurblio PO 2 A 2.1  elementas ir viskas , jokio kodo nerašo . Bet , kad ten juk nėra nieko tokio kad schemos reikėtų . Kame problem - išardei ir nebesurenki ar kas kita ?

Sveiki,

 

Kas liečia schemą, noriu tik sandarą pasižiūrėt ir iš kurio galo ardosi, reikalui esant.

 

Plunžerių kodų reikia, nes turiu įtarimą, kad nesikūrimo priežastis gali būti išdilę plunžerinės poros. Suk kiek nori, be eterio neužkursi, tik biški purkšteli, apskukos biški šokteli ir po truputį ima griebt ir užsikuria. Bet čia dar ne viskas. problema su apsukų palaikymu. Apsukas laiko kaip tik netingi, vienąkart ant pusės gazo sukasi kažkur apie kokius 2500 rpm, kitąkart vos ant laisvų pupsi. Pagaut momentą, kad laikytų apsukas stabiliai gana sunku, jei padarai žemesnes apsukas, po truputį ima jos kristi, kol užgęsta visiškai. Ir paskui vėl be eterio neužkursi. Įtariu plunžerinių porų išdilimą, nes "padkačka" veikia gerai, gazo mechanizmas ties plunžerių mazgu vaikšto lengvai, davus staigiai gazo net ir jau pradėjus gest, apsukos šoka aukštyn žvitriai, tik va palaikymas apsukų problematiškas žemuose ir vidutiniuose sūkiuose, laikant aukštas apsukas, jos stabilios, nei didėja nei mažėja.

 

Gal dar kokių minčių?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , Ignatio pranešimas:

Sveiki,

 

Kas liečia schemą, noriu tik sandarą pasižiūrėt ir iš kurio galo ardosi, reikalui esant.

 

Plunžerių kodų reikia, nes turiu įtarimą, kad nesikūrimo priežastis gali būti išdilę plunžerinės poros. Suk kiek nori, be eterio neužkursi, tik biški purkšteli, apskukos biški šokteli ir po truputį ima griebt ir užsikuria. Bet čia dar ne viskas. problema su apsukų palaikymu. Apsukas laiko kaip tik netingi, vienąkart ant pusės gazo sukasi kažkur apie kokius 2500 rpm, kitąkart vos ant laisvų pupsi. Pagaut momentą, kad laikytų apsukas stabiliai gana sunku, jei padarai žemesnes apsukas, po truputį ima jos kristi, kol užgęsta visiškai. Ir paskui vėl be eterio neužkursi. Įtariu plunžerinių porų išdilimą, nes "padkačka" veikia gerai, gazo mechanizmas ties plunžerių mazgu vaikšto lengvai, davus staigiai gazo net ir jau pradėjus gest, apsukos šoka aukštyn žvitriai, tik va palaikymas apsukų problematiškas žemuose ir vidutiniuose sūkiuose, laikant aukštas apsukas, jos stabilios, nei didėja nei mažėja.

 

Gal dar kokių minčių?

Dėt t25 varikli reik.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 1 minutę , Jonas1995 pranešimas:

Dėt t25 varikli reik.

T25, mano nuomone, nebus taip gerai, kaip pvz dyzelinis automobilio variklis. T25 motoras lėtaeigis, o RS'o aukštasūkis ir visa transmisija pagal jį, tai įdėjus t25 motorą bus labai lėtas. Aš turiu vieną RS'ą su VW 1.6D motoru, tai liuks važiuoja. O šitą, apie kurį kalbu, tiesiog įdomu išlaikyt originaliame stovyje. Plius, pačiam įdomu pasikapstyt po tokią, sakykim, antikvarinę techniką :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 minutes , Ignatio pranešimas:

T25, mano nuomone, nebus taip gerai, kaip pvz dyzelinis automobilio variklis. T25 motoras lėtaeigis, o RS'o aukštasūkis ir visa transmisija pagal jį, tai įdėjus t25 motorą bus labai lėtas. Aš turiu vieną RS'ą su VW 1.6D motoru, tai liuks važiuoja. O šitą, apie kurį kalbu, tiesiog įdomu išlaikyt originaliame stovyje. Plius, pačiam įdomu pasikapstyt po tokią, sakykim, antikvarinę techniką :)

Dedant t-25, mažaiu dėžė žviegia, žinoma vienas reikalas perdaryt reikia. Yra ir su t40 varikliu vokiečio dėže traktorius.  O šiaip tai jei reik vokiečio dalių, kreipkis, kažką gal rasiu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 16 minutes , Ignatio pranešimas:

Sveiki,

 tik va palaikymas apsukų problematiškas žemuose ir vidutiniuose sūkiuose, laikant aukštas apsukas, jos stabilios, nei didėja nei mažėja.

 

Gal dar kokių minčių?

Dėl kurimosi , degimo kampas kaip , a tikrinais ? Kas dėl sūkių palaikymo tai reik su tos traukikės įlgiu kur į siurblį ateina pasižaist ir su ta spyruokle kur jungias gazo pedalo traukė . Pabandyk spyruoklę  pakeist į mažiau tamprią , reguliatorius taps jautresnis dirbant mazom apsukom  . 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 minutes , wydas63 pranešimas:

Dėl kurimosi , degimo kampas kaip , a tikrinais ? Kas dėl sūkių palaikymo tai reik su tos traukikės įlgiu kur į siurblį ateina pasižaist ir su ta spyruokle kur jungias gazo pedalo traukė . Pabandyk spyruoklę  pakeist į mažiau tamprią , reguliatorius taps jautresnis dirbant mazom apsukom  . 

Degimo kampo netikrinau, bet sukant starteriu net balto/pilkšvo dūmo nemeta, kas man sufleruoja, kad kuro prie sukimo starteriu nėra visai, net jei ir gazas pilnas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 11 minutes , Jonas1995 pranešimas:

Dedant t-25, mažaiu dėžė žviegia, žinoma vienas reikalas perdaryt reikia. Yra ir su t40 varikliu vokiečio dėže traktorius.  O šiaip tai jei reik vokiečio dalių, kreipkis, kažką gal rasiu.

Ar tikrai dėžė žviegia? Nes man toks vaizdas, kad jame pagrindinis žviegimas iš bortinių pavarų eina...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 11 minutes , Ignatio pranešimas:

Degimo kampo netikrinau, bet sukant starteriu net balto/pilkšvo dūmo nemeta, kas man sufleruoja, kad kuro prie sukimo starteriu nėra visai, net jei ir gazas pilnas.

Manometras , drauguži , ir tik manometras ant siurblio plužerio :eusa-think:  ... , a kas ten ką sufleruoja -tai šakėm ant vandens parašyta :grin:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 minutes , wydas63 pranešimas:

Manometras , drauguži , ir tik manometras ant siurblio plužerio :eusa-think:  ... , a kas ten ką sufleruoja -tai šakėm ant vandens parašyta :grin:

Aš galvoju paprastesnį testą pradžioj padaryt. išsukt forsunkes, pakabint ant vamzdelių ir prasukt starteriu. Jei nepurškia kuro prie pilno gazo - kaput plunžeriui/-iam.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 1 minutę , wydas63 pranešimas:

Galima ir taip , bet info bus mažiau tiksli ...

Na, šitą suprantu, kad atsiranda papildomų kintamųjų, tokių kaip forsunkės, jų atsidarymo slėgis. Bet, pradžioj bus bent aišku ar nesikuria del kuro nebuvimo ar dėl kažkokių kitokių priežasčių. Bet kaip jau minėjau ankščiau, sukant jokio dūmo nebuvimas, kažkaip vistiek siejasi su kuro nebuvimo tuo momentu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 valandas, Ignatio pranešimas:

Na, šitą suprantu, kad atsiranda papildomų kintamųjų, ..........

Aš ne "papildomus kintamus" :grin:  tūrėjau galvoj , a slėgio vožtūvėlį . Taip tikrindamas kaip žadi , nepamatysi ant kiek jis yra sandarus laikyt slėgį  , nes jei jam chana tada apie normalų užvedimą galima pamiršt , nors plunžerinė pora dar ir visai nieko būtų .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 21 minutes , wydas63 pranešimas:

Aš ne "papildomus kintamus" :grin:  tūrėjau galvoj , a slėgio vožtūvėlį . Taip tikrindamas kaip žadi , nepamatysi ant kiek jis yra sandarus laikyt slėgį  , nes jei jam chana tada apie normalų užvedimą galima pamiršt , nors plunžerinė pora dar ir visai nieko būtų .

Okey, supratau mintį. Reiks tada bandyt konstruot perėjimą kažkokį, kad manometrą pasijungt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

On 2021-06-10 at 23:08, Jonas1995 pranešimas:

Dėt t25 varikli reik.

Nu foto tikrai reikia,iskart lika duosiu.  isvaizda gali buti nesvarbu,svarbu foto koybiska neatbula .. laukiam 

On 2021-06-10 at 23:48, Ignatio pranešimas:

Aš galvoju paprastesnį testą pradžioj padaryt. išsukt forsunkes, pakabint ant vamzdelių ir prasukt starteriu. Jei nepurškia kuro prie pilno gazo - kaput plunžeriui/-iam.

Tai ir uzteks pamatyt su forsunkem ,nes reikia tekintojo kad sriegi perejimui manometrui padarytu.

o tuos voztuvelius gali isvalyt atsukes nuo pacio virsaus kur vamzdelis uzsisuka ir paziuret isvalyt

 

http://s57.radikal.ru/i156/1505/10/67b86bc3bd7dt.jpg

http://s018.radikal.ru/i513/1505/60/6d10f1ca2165t.jpg

vo taip atrodo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...