Jump to content

Neuzvedam MTZ 240 variklio


Recommended Posts

:) Metkes tam ir yra kad nespelioti .. gal blogai pataiket sudeti ir rezultaten ...bent duma koki meta ? reikia ziureti kas darosi kai stumoklis virsuje ir kaip elgiasi voztuvai abu ,, ir kura kada purskia i cilndra ,,gali buti siurblys ne ant metkiu bet ji be le kada gali permesti ...
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip duma meta, pareguliavus degima dumo neliko, gal neteisingai istatem degima, o statem taip: atsukom nuo surblio pirmo cilindro kuro vamzdeli, sukom kol pasirode kuras, varikli sukom kol stumoklis pakilo i virsu, o ar virsui tikrinom ispaude voztuva, kuomet stumoklis pasieke voztuva pradejo ji kelti kuomet baige kelti viska uzfiksavom.

bet pasizimejus dantracius imanoma teisingai surinkti varikli? ar imanoma tik metkiu pagalba?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:)Metkes tam ir yra kad nespelioti .. gal blogai pataiket sudeti ir rezultaten ...bent duma koki meta ? reikia ziureti kas darosi kai stumoklis virsuje ir kaip elgiasi voztuvai abu ,, ir kura kada purskia i cilndra ,,gali buti siurblys ne ant metkiu bet ji be le kada gali permesti ...
taip duma meta, pareguliavus degima dumo neliko, gal neteisingai istatem degima, o statem taip: atsukom nuo surblio pirmo cilindro kuro vamzdeli, sukom kol pasirode kuras, varikli sukom kol stumoklis pakilo i virsu, o ar virsui tikrinom ispaude voztuva, kuomet stumoklis pasieke voztuva pradejo ji kelti kuomet baige kelti viska uzfiksavom.

bet pasizimejus dantracius imanoma teisingai surinkti varikli? ar imanoma tik metkiu pagalba?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

esmes nera -jei neprsoki per danti ...ant skyvo buna graduota ,tiksliai nepamenu kiek laipsniu reikia atsukti nuo VMT- atgal ir tada ikisti siurbli ,,as dazniausia sudedu viska nu orinu ir ziuriu jei nesikuria permetu arba atgal arba i prieki siurbli ..po to surandi kad nemestu melyno dumo ir nekaltu (graziausiai dirbtu) ir suverzi -ir vsio. mersui vienam 207 savaite zaidziau bet pastaciau neblogiau nei service :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

visų pirma: degalai dyzelyje įpurškiami dar prieš VGT.

d240 variklis turi mietką ant smagračio kuri atitinka degalų tiekimo pradžią. ji randama prie tepalo įpylimo propkės. reikia išsukti tą specifinį ilgą varžtą apversti ir atgal įkišti per skylutę į smagračio duobutę. tai atitiks 25 -27 laipsnius atgal nuo VGT.jei nesinaudoji momentoskopu, degalų tiekimo pradžią siurblyje tiksliau rasi užsisukęs pirmą purkštuką, padavęs pilną gazą ir su raktu pasukęs siurblį kelis ratus. tikrai rasi vietą kada plunžeris tvirtai ir kietai atsiremia prieš išpurkšdamas dyzelį. movą užfiksuoti, ištraukti kaištį iš smagračio , ir kurti. variklis tikrai turi užsivesti. o toliau paderinsit pagal poreikį.

p.s. atminkit kad movoje varžtukų perkėlimas per vieną skylutę atitinka 3 laipsnius. d240 degalų tiekimo paskubos kampas 25 -27 laisniai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

A-surandate 1 cilindro- VMT stumoklis auksciausiame mirties taske -voztuvai abu uzdaryti ,B -siurblys neidetas ,surandate kada siurblys pradeda ispurksti kura is pirmo vamzdelio forsunkes (sukant su ranka matosi) .C -ant veleno priekyje yra skyvas su graduota skale reikia velena atdsukti 21-25 laipsniu ii ideti siurbli (suverzti i atitikusias slykutes saiba ) jei uzkurus eina melynas dumas reiskia velyvas degimas jei astrus balsas per ankstyvas ,,, :eusa-violin: nu va cia kolega issamiau ir paaiskino ..bet jei uzkuret tai beliko surasti aukso viduriuka

post-9775-14152182785_thumb.jpg

post-9775-141521827856_thumb.png

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

:)Metkes tam ir yra kad nespelioti .. gal blogai pataiket sudeti ir rezultaten ...bent duma koki meta ? reikia ziureti kas darosi kai stumoklis virsuje ir kaip elgiasi voztuvai abu ,, ir kura kada purskia i cilndra ,,gali buti siurblys ne ant metkiu bet ji be le kada gali permesti ...
taip duma meta, pareguliavus degima dumo neliko, gal neteisingai istatem degima, o statem taip: atsukom nuo surblio pirmo cilindro kuro vamzdeli, sukom kol pasirode kuras, varikli sukom kol stumoklis pakilo i virsu, o ar virsui tikrinom ispaude voztuva, kuomet stumoklis pasieke voztuva pradejo ji kelti kuomet baige kelti viska uzfiksavom.

bet pasizimejus dantracius imanoma teisingai surinkti varikli? ar imanoma tik metkiu pagalba?

[/qu

Na jei moki rasti kada stumoklis VMT( viršutinis mirties taškas) ,tai jau pusė darbo. Toliau susirask varžtą kuris įsuktas į smagračio gaubtą ir jį išsuk lauk. Po to variklį suk prieš laikrodžio rodiklę, o tą varžtą bandyk kišti kitu galu į tą pačią skylę iš kurios išsukai. Kai varžtas pilnai ikris, tai ir bus ta padėtis prie kurios turi būtį paduodamas kuras. Dabar atsuk du varžtus su kuriais nustatomas fiksuojamas degimas. Raktu suk siurblį kol pasirodys kuras . Kada pasirodys kuras ,susuk varžtus atgal. Darbas padarytas. jei gerai prisimenu kuras turi pasirodyti 27 laipsniai iki VMT.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip duma meta, pareguliavus degima dumo neliko, gal neteisingai istatem degima, o statem taip: atsukom nuo surblio pirmo cilindro kuro vamzdeli, sukom kol pasirode kuras, varikli sukom kol stumoklis pakilo i virsu, o ar virsui tikrinom ispaude voztuva, kuomet stumoklis pasieke voztuva pradejo ji kelti kuomet baige kelti viska uzfiksavom.

bet pasizimejus dantracius imanoma teisingai surinkti varikli? ar imanoma tik metkiu pagalba?

tikrai geras budas tikrint ar stumoklis virsui, ispaudziant voztuva. Bet reikejo atkreipt demesi jog stumoklis kiltu virsun ant suspaudimo, nes keturktacio variklio velenas apsisuka du kartus, o duju paskirstymo ir siurbio veleneliai per ta laika tik karta. Taigi, nors ir pastates stomokli virsui galejai pataikyt kad voztuvai yra tarp ismetimo ir isiurbimo, tuomet nesikurs. Bet jeigu buvai susizymejes tuomet turetu kaip ir atitikt :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip supratau norint patikrinti ar gerai pastatem degima reikia surasti VMT tada ta specifini vazta apsukti ir ikisti i smagracio duobe jai varztas lenda degimas geras jai ne blogas?

dekui uz pagalba

tas varstas ir parodys tai, kad stumoklis yra vmt, nes jo tokia paskirtis (nereikia spaudineti voztuvu norint suzinoti kada stumoklis bus virsui). Bet jeigu voztuvai tuo metu bus ne toj fazej neuzkursi nors ir siurblio kuro padavimas sutaps su veleno vmt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei skyle viena smagratyje spec varztui tai gali sumaisyti su ismetimu ir isiurbimo pradzia -cia galioja visiem dyzeliam ir benzinui .sukant reikia stebeti voztuvus pries kylant stumokliui turi buti uzsidare arba isukus forsunke ikisti kamsti .sukant alkunini ji isspjauna .alkuninis velenas apsisuka du kartus iki kito ciklo. :icon-wink: sekmes !

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu gerai ka galit pasakyti apie tai .I kisu i smagrati ta spec. Varžtą ir siurbli pastatau, kad ties ta vieta prsidetu kuro ispurskimas.Nu va variklis uzsiveda bet eina blogai.tada siurbli turiu velinti per tris varztukų skyles(reguliuojamas siurblio degimas).Tai va pasakykit kodel toks netikslumas.

tai gali būti dėl netikslaus kuro pasirodymo momento nustatymo. Tadėl turėtų būti naudojamas momentoskopas t.y. plonas vamzdelis užsuktas ant kuro siurblio. Tas darbas atliekamas sukant labai lėtai. Kiek laipsnių yra degimo ankstinimo kampas galima nustatyti dar ir tokiu budu: pasirodžius kurui siurblyje, pasižymime brukšnelį ant ventiliatoriaus dirželio. po to vėl sukame kol stumoklis pasieks VMT.Tada vėl pasižymime. Atstumas padalintas iš 1,6 bus laipsniai . T.y apie 27 laipsniai turi būti apie 43 mm .Pagal tai galima spręsti ar reikia ankstinti ar vėlinti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...