Žemdirbys Paskelbta Liepos 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Sveiki, susidūriau su tokia John Deere 1177 Hydro/4 variklio problema. Užkūrus pasirodo mėlynas dūmas ir vėliau jis niekur nedingsta, gal tik kažkiek sumažėja. Padidinus apsisukimus variklio, tuo metu išmeta didesnį kamuolį mėlynų dūmų. Variklis dirba labai gražiai be jokių pulsacijų ir pašalinių garsų. Dar toks įdomus dalykas - kombainas pirktas žiemą ir apžiūros metu buvo minusinė temperatūra, tai tuo metu mėlyno dūmo visiškai nebuvo, nei šaltam, nei šiltam. Į namus parvežė birželio mėnesį ir nukėlus nuo tralo jau buvo matyti dūmelis. Pirmas kombainas gyvemime ir iškart problemos Suprantu, kad per internetą man niekas jo nesutaisys, bet gal žmonės su patirtimi duos kažkokių naudingų patrimų, ką patikrinti, nesinori kažkaip iškart ardyt motoro. Kūlimas ant nosies, baisu, kad darbymečio metu nepasibaigtų motoras. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Liepos 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Mėlynas dūmas reiškia deginamą tepalą, čia bet kokiam varikliui tas pats. Tepaliniai žiedai arba turbina, na dar vožtuvų kreipiančiosios. Daugiau į degimo kameras tepalas kaip ir neturi per kur patekti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MFarmer Paskelbta Liepos 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Sveiki, susidūriau su tokia John Deere 1177 Hydro/4 variklio problema. Užkūrus pasirodo mėlynas dūmas ir vėliau jis niekur nedingsta, gal tik kažkiek sumažėja. Padidinus apsisukimus variklio, tuo metu išmeta didesnį kamuolį mėlynų dūmų. Variklis dirba labai gražiai be jokių pulsacijų ir pašalinių garsų. Dar toks įdomus dalykas - kombainas pirktas žiemą ir apžiūros metu buvo minusinė temperatūra, tai tuo metu mėlyno dūmo visiškai nebuvo, nei šaltam, nei šiltam. Į namus parvežė birželio mėnesį ir nukėlus nuo tralo jau buvo matyti dūmelis. Pirmas kombainas gyvemime ir iškart problemos Suprantu, kad per internetą man niekas jo nesutaisys, bet gal žmonės su patirtimi duos kažkokių naudingų patrimų, ką patikrinti, nesinori kažkaip iškart ardyt motoro. Kūlimas ant nosies, baisu, kad darbymečio metu nepasibaigtų motoras. Ziurek turbina, oro filtra, pasikeisk tepala. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Žemdirbys Paskelbta Liepos 12, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Turbiną šiandien žiūrėjau, buvau numovęs žarną nuo šaltosios dalies, tai ten tepalo visiškai nėra, sausa ir švaru. Bandysiu dabar oro fltrą ir tepalus pakeisti. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Gunia Paskelbta Liepos 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Mėlynas dūmas reiškia deginamą tepalą, čia bet kokiam varikliui tas pats. Tepaliniai žiedai arba turbina, na dar vožtuvų kreipiančiosios. Daugiau į degimo kameras tepalas kaip ir neturi per kur patekti. jei degina tepalus ne balkšvas dumas buna?? melsvas labiau su purkštukais problemos tikėtinos.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Liepos 12, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 12, 2013 Balksvas vanduo ir arba nesudeges kuras. Melsvas tepalas. Juodas velgi rodo kuro pertekliu arba oro trukuma degimo kameroje. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 jei degina tepalus ne balkšvas dumas buna?? melsvas labiau su purkštukais problemos tikėtinos.. Žinai, spalva prikaluso nuo deginamo kiekio. Bet jei melsvas dūmas tai tikrai tepalai. Liejantys purkštukai duoda balkšvą dūmą, o deginamas antfryzas duoda tirštą baltą dūmą. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Gal žiedai prikepė? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sole Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Žiema nedūmino o dabar dūmina,ar nebus tik tepalas supiltas per skystas(sintetinis)? Nežinau koks jam priklauso Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Žiema nedūmino o dabar dūmina,ar nebus tik tepalas supiltas per skystas(sintetinis)? Nežinau koks jam priklauso O kuo tirštumu skiriasi sintetinis ir mineralinis tepalas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sole Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Žiema nedūmino o dabar dūmina,ar nebus tik tepalas supiltas per skystas(sintetinis)? Nežinau koks jam priklauso O kuo tirštumu skiriasi sintetinis ir mineralinis tepalas? http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Žiema nedūmino o dabar dūmina,ar nebus tik tepalas supiltas per skystas(sintetinis)? Nežinau koks jam priklauso O kuo tirštumu skiriasi sintetinis ir mineralinis tepalas? http://put.lt/auto/varikl/tepti/tepalai.htm Ką norėjai pasakyt šita nuoroda? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sole Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Ką norėjai pasakyt šita nuoroda? Darbinėj temperatūroj jei tepalas per skystas papuola i cilindrus ir sudega.Aprašyta juk viskas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Darbinėj temperatūroj jei tepalas per skystas papuola i cilindrus ir sudega.Aprašyta juk viskas Jei viską perskaitei, tai pasakyk kuri alyva bus skystesnė darbinėj temperatūroj? 15W40 (mineralinė), ar 5W40 (sintetinė) ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sole Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Darbinėj temperatūroj jei tepalas per skystas papuola i cilindrus ir sudega.Aprašyta juk viskas Jei viską perskaitei, tai pasakyk kuri alyva bus skystesnė darbinėj temperatūroj? 15W40 (mineralinė), ar 5W40 (sintetinė) ? iki 100 laipsnių mineralinė Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 13, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 13, 2013 Darbinėj temperatūroj jei tepalas per skystas papuola i cilindrus ir sudega.Aprašyta juk viskas Jei viską perskaitei, tai pasakyk kuri alyva bus skystesnė darbinėj temperatūroj? 15W40 (mineralinė), ar 5W40 (sintetinė) ? iki 100 laipsnių mineralinė Pakartok pamoką iš naujo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Liepos 14, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 14, 2013 Purkštukuose bėda. Buvo ne vienam Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Žemdirbys Paskelbta Liepos 15, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 15, 2013 Pasikeičiau filtrus oro , tai šiek tiek pagerėjo. Bet va man įdomu ta lauko temperatūra, dabar kai šiek tiek atvėso lauke, tai vos matyt tas dūmelis. Kol neišvažiavau į laukus, tai negaliu pasakyti ar degina tepalą ar ne , nes bus dar tik pirmas sezonas, o kiek teko birbint varikliuką, tai nelabai ten ir pamatysi ar jo ten sumažėjo ar ne. Dabar pirksiu tepalus, tai kaip sakot, mineralinius geriausia? Reiks pastatyti purkštukus tada dar ant stendo ir pažiūrėt kas ten su jais. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 melsvas dūmelis būna ne tik deginamos alyvos, bet ir kuro galimas variantas, kad purkštukai šiek tiek prastokai išpurškia, dar gali būt ir įpurškimo kampas šiek tiek vėlyvas. o alyvą patartina pilt SAE 5W/40 API (bent) CF ir E (bent)3 apkrovos klasei alyvą. 1.ne taip greit išsinešios alyva2.vėsesniu oru nepasidarys kaip varškė, kaip būna su mineralke (ypač ruska)3.aukštoj darbinėj temperatūroj nesuskystės kaip vanduo ar skysčiau, kaip būna su mineralke (ypač ruska), tuo pačiu nekris staigiai slėgis magistralėj4.mažiau nagaro kartery ir magistralėj, taip pat filtre/centrifūgoj pradžiai pagrindiniai tokie argumentai apie alyvą sintetika prieš mineralkę Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 alyvą patartina pilt SAE 5W/40 API (bent) CF ir E (bent)3 apkrovos klasei alyvą. 1.ne taip greit išsinešios alyva2.vėsesniu oru nepasidarys kaip varškė, kaip būna su mineralke (ypač ruska)3.aukštoj darbinėj temperatūroj nesuskystės kaip vanduo ar skysčiau, kaip būna su mineralke (ypač ruska), tuo pačiu nekris staigiai slėgis magistralėj4.mažiau nagaro kartery ir magistralėj, taip pat filtre/centrifūgoj pradžiai pagrindiniai tokie argumentai apie alyvą sintetika prieš mineralkę O kaip tepalo sudaromos plėvelės storis ? Sintetinės jis lyg ir plonesnis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 Kombainu daugiau 20metu. Jūs siulot pilt sintetika. Nebuvo tais laikais tokių tepalų net automobiliai tokių nevalgė. Draugas į 2golfą supylė sintetinius kai dirbo vokietijoi servise prieš važiuojant į lietuva 2000metais. Nedatrauke net iki lenkijos, mygom uzkale. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Liepos 23, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 23, 2013 Kombainu daugiau 20metu. Jūs siulot pilt sintetika. Nebuvo tais laikais tokių tepalų net automobiliai tokių nevalgė. Vuo, kolega matau mintį pagavo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Liepos 23, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 23, 2013 O kaip tepalo sudaromos plėvelės storis ? Sintetinės jis lyg ir plonesnis pamąstymui... nuuuuu... jei supilsi skirtą lengvikei, tada plėvelė tikrai bus plonesnė ir greičiau ištrėkš iš po indėklų, nei skirtą dideliems labai apkrautiems dyzeliams. Kombainu daugiau 20metu. Jūs siulot pilt sintetika. Nebuvo tais laikais tokių tepalų net automobiliai tokių nevalgė. Draugas į 2golfą supylė sintetinius kai dirbo vokietijoi servise prieš važiuojant į lietuva 2000metais. Nedatrauke net iki lenkijos, mygom uzkale. o čia, Linai, variantas įdomus... bet klausimas toks, ar tikrai dėl sintetikos užkalė golfytis nes man ko tai nesusiriša galai... o dėl tų papildomų priedų į alyvą, skirtų variklio tepimo sistemos valymui, prieš keičiant alyvą, tai tikrai ne vienas ir ne du varikliai užkaldavo... taip pat ir su plovimo alyvomis atsargiau reikėtų... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Žemdirbys Paskelbta Liepos 23, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 23, 2013 Pagal katalogus šiam kombainui rodo mineralinius ir pusiau sintetinius. Pasikonsultavus su tepalų pardavėjais, nutarta pilti pusiau sintetinius. Tai matysim kaip čia bus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Rugpjūčio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugpjūčio 21, 2013 Na kaip javapjute praėjo? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti