Jump to content

mtz820 2007m. Šaltas sunkiai kuriasi


gerasukis

Recommended Posts

Kam jūs kankinat tuos starterius ir akumuliatorius? juk akumuliatoriams yra "mirtis" ilgai sukti. Paskui skųsitės, kad už metų akumuliatoriai numirė. Jeigu nesikuria be šildymo, tai šildykite, o jeigu reikia greitai užkurti, nėra laiko šildymui, tai purškite eteri. tik aišku nepadauginkite, purškite 2-3s ir palaukite apie 1 min, o tada kurkite. Tada ir starteris ir akumuliatoriai laikys.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • Atsakymai 111
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

o cilindru spaudimus matavai? jeigu maza kompresija irgi uzkurti yra reikalu kad ir siurblys gerai spaudzia

kaip pas mane situacija, kompresija gera, taciau nesildzius uzkurti prie -15 net nera ka galvot, kad ir kiek besukciau, o pasildzius tik burbt ir eina, ciut blankus dumelis ruksta apie puse minutes, prasidirba ir viskas ok, tai skaitau kad siurblys gyvas :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolkas darau išvadą, jog nesikuria ne dėl akumų, starterio. Pagrindinė problema pas mus yra ta, kad taupydami supilam žiemai pigiausią mineralinę alyvą (ką esu padaręs ir aš), kuri paspaudus šalčiui pasidaro kaip "žėlė" ir neduoda staigiai išjudint stumoklių, kadangi veikia dviguba jėga, iš vienos pusės tepalas iš kitos didelė cilindro kompresija. Nes pripažinkime, gerai pašildžius kuriasi iš pusės apsisukimo - kaip vasarą.

Kol kas mano galva geriausias variantas yra 220v pašildytojas, nes su juo išlošiam kelis kartus, "nelaužom" akumo, starterio ir greit užkuriame, taupome dyzelį variklio pašildymui iki darbinės temperatūros, bei tik užkūrę galime iškarto važiuoti nelaužydami variklio.

Kolkas vienintelis riebus minusas tik tas, kad išvažiavus į mišką ar kur toliau ir ašalus varikliui žiemą su mineraline alyva, galima būtų tik kukuoti :)

O daugiau čia šiknoj ieškoti razinkų turbūt ir neverta... Gal klysti? :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane argi sunkei kuresi 920,3 kad ir zvakes pakaitindavau, pasikeiciau akumus, nemacijo, na bent pries kurima dar dakrovus ir pakankinus startery uzsivesdavo bet vargei dirbdavo kol isivaziuodavo, db nusipirkau jubana startery 24v 4.5kw reduktoriny ir bedu nebera (neskaitant to kad mineraline alyva stovi ) prie -15 salcio ir kelias dienas pastovejus lauke nekaitines zvakiu kureu ir uzkureu vos porta kartu pervertus varikliui, ir dirba iskart padorei, nors seip pastovei pakaitinu zvakes minusui esant, suzavetas likau tuo starteriu, nors senasis originalus argi nesusidevejas buvo tik magnetinis oziavos jam. ir seip prie minuso as dar padarau kiskuty/vezliuka ant neutralios pozicijos ir darbyni isjungta laikau pries sedines apacios. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daug padeda ir palengvina variklio sukima isjungimas hidraulinio siurblio :) uzkuri, prasidirba, uzgesini ir isijungi vel hidraulo siurbli o jau kai prasidirbes tai poto ir uzsikuria lengvai :)

O kam gesint ta traktoriu kad siurbli isjungt? jungi ir viskas primazines variklio apsukas

O kiek tas apsukas reikia primažint? ant laisvų bandžiau tai atrodo lyg per prievartą grūstum... ir šiaip užgesinus ne visad įsistumia (įjungti), pasuki su starteriu, kol atranda "savo padėtį" ir isijugia lengvai. Ar tai normalu?

Dar panaši problema su tiltu, kažkaip sunkiai įsistumia... paskutinį kartą kaip važiavau iš miško, taip energingai bandžiau jį įjungti, kad net rankena sulūžo :D Kame gali būti bėda?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daug padeda ir palengvina variklio sukima isjungimas hidraulinio siurblio :) uzkuri, prasidirba, uzgesini ir isijungi vel hidraulo siurbli o jau kai prasidirbes tai poto ir uzsikuria lengvai :)

O kam gesint ta traktoriu kad siurbli isjungt? jungi ir viskas primazines variklio apsukas

O kiek tas apsukas reikia primažint? ant laisvų bandžiau tai atrodo lyg per prievartą grūstum... ir šiaip užgesinus ne visad įsistumia (įjungti), pasuki su starteriu, kol atranda "savo padėtį" ir isijugia lengvai. Ar tai normalu?

Dar panaši problema su tiltu, kažkaip sunkiai įsistumia... paskutinį kartą kaip važiavau iš miško, taip energingai bandžiau jį įjungti, kad net rankena sulūžo :D Kame gali būti bėda?

Niekaip nesuprantu kam jungt per prievartą siurblį negesinus variklio ir drožt be reikalo dantračius :o . Be to žiema tepalas buna tištesnis ir ijungt daug sunkiau negu vasarą negesinus variklio :eusa-think:

kelintų metų traktorius?Dėl tilto. Naujesnių būna užrudija šratas fiksavimo padėties, dada tik užlašini tepalo ir pamankai, tada vėl gerai jungiasi. :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekaip nesuprantu kam jungt per prievartą siurblį negesinus variklio ir drožt be reikalo dantračius :o . Be to žiema tepalas buna tištesnis ir ijungt daug sunkiau negu vasarą negesinus variklio :eusa-think:

kelintų metų traktorius?Dėl tilto. Naujesnių būna užrudija šratas fiksavimo padėties, dada tik užlašini tepalo ir pamankai, tada vėl gerai jungiasi. :eusa-whistle:

Na ir man atrodo kad geriau jungti užgesintu varikliu. Traktorius 820 2007. O tai tepalą varvinti iš kabinos ar yra koks priėjimas iš apačios? Kas dar gali būti dėl tilto?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekaip nesuprantu kam jungt per prievartą siurblį negesinus variklio ir drožt be reikalo dantračius :o . Be to žiema tepalas buna tištesnis ir ijungt daug sunkiau negu vasarą negesinus variklio :eusa-think:

kelintų metų traktorius?Dėl tilto. Naujesnių būna užrudija šratas fiksavimo padėties, dada tik užlašini tepalo ir pamankai, tada vėl gerai jungiasi. :eusa-whistle:

Na ir man atrodo kad geriau jungti užgesintu varikliu. Traktorius 820 2007. O tai tepalą varvinti iš kabinos ar yra koks priėjimas iš apačios? Kas dar gali būti dėl tilto?

tai tada reikia šrata sutept, aš nežinodamas kilimėlį išėmęs buvau, bet yra priėjimas iš apačios, netoli kabinos dugno stovi toks fiksatorius jam yra šratas, virš to viso fiksatoriaus gali tepalo, gali WD užpurkš ant traukutės ir į šrata nubėgs pajunginėsi ir prasivaikščios ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o jei pirma wd poto paminkai ir dar tepalo imestum tai isvis butu kaulas :)

Na ir sugalvojau šiandien nieko neveikdamas jį išardyti išvalyti ir sutepti, tai daugiau nervų lastelių nužundžiau nei naudos gavau... Na šiaip ne taip taip išėmiau - pasirodo kaltas buvo tepalas susimaišęs su žemėmis ir iš savo vietos išėjes žiedas šone kuris visą tą šraro korpusą laikė. Bet ten priėjimas tai kosminis, kelias valandas kankinausi bandydamas žiedą užmauti, bet taip ir nepavyko nieko padaryti. Ryt reikės užbaigti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gera, sintetinė alyva tikrai padidina sukimo momenta, tačiau, kad ir supylus gerą alyvą, jeigu kažkas yra blogai su kuru ar varikliu, vis tiek be pašildymo ar eterio sunkiai kursis. kai pašildoma, tai juk visa variklio galva užšyla dėl to ir kuriasi lengvai. jau keli metai turiu užsidėjęs tą teną, bet visalaik būdavo supilta rusiška dyzelinė alyva. kūrėsi be problemų. šįmet užsipyliau sintetinę alyvą, nes užsidėjau turbiną, tai pašildžius didelio skirtumo kūrimo atžvilgiu nepastebėjau. tačiau šaltą, suka kur kas geriau. mano išvada tokia - jeigu nereikia žiemą dažnai kurti traktoriaus, tai geriau dėti teną ir palikti tą rusišką alyvą. jeigu dažnai reikia kurti, pvz, kaip man, į savaitę 1 -2 kartus, tai geriau sintetinė, nes ne visada yra laiko šildyti. be to, naudojant rusišką alyvą, reiktų ją keisti vėlai rudenį, kada atšąla orai, nes kol tepalas neatidirbtas turi geresnes tepimo savybes, būna ne toks tirštas, kaip atrabotkė, dėl ko ir sukimo momentas didesnis, greičiau sukelia spaudimą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

gera, sintetinė alyva tikrai padidina sukimo momenta, tačiau, kad ir supylus gerą alyvą, jeigu kažkas yra blogai su kuru ar varikliu, vis tiek be pašildymo ar eterio sunkiai kursis. kai pašildoma, tai juk visa variklio galva užšyla dėl to ir kuriasi lengvai. jau keli metai turiu užsidėjęs tą teną, bet visalaik būdavo supilta rusiška dyzelinė alyva. kūrėsi be problemų. šįmet užsipyliau sintetinę alyvą, nes užsidėjau turbiną, tai pašildžius didelio skirtumo kūrimo atžvilgiu nepastebėjau. tačiau šaltą, suka kur kas geriau. mano išvada tokia - jeigu nereikia žiemą dažnai kurti traktoriaus, tai geriau dėti teną ir palikti tą rusišką alyvą. jeigu dažnai reikia kurti, pvz, kaip man, į savaitę 1 -2 kartus, tai geriau sintetinė, nes ne visada yra laiko šildyti. be to, naudojant rusišką alyvą, reiktų ją keisti vėlai rudenį, kada atšąla orai, nes kol tepalas neatidirbtas turi geresnes tepimo savybes, būna ne toks tirštas, kaip atrabotkė, dėl ko ir sukimo momentas didesnis, greičiau sukelia spaudimą.

nu jus cia daug priraset bet as vistiek savo mtz linkes pilt 15w40 alyva. ta pacia kuri eina ir i mano case traktoriu. nemanau kad verta i traktoriu pilti prastesne alyva vien delto kad pas ji ant kapoto ne case new holland john deere ar dar kas ant kapoto parasyta. as keiciu tepalus ir filtrus tiek mtz tiek kitiems savo su tokiais paciais reikalavaimais kaip ir kitiek importiniams traktoriams

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...