Jump to content

MTZ vairo mechanizmo keitimas is vairo koloneles i hidraulin


Recommended Posts

nuslifuos siules graziai kur virinta, nudazys , ir niekas nesikabins.

Jeigu bus gerai nusiteikiais tai nesikabins, bet jeigu prie reikalo eis rimtai tai nepraeis, nes jie ten taip pat taisyklem vadovaujasi, o taisyklėse pasakyta, kad vairavimo sistemoi virinimo negali buti, sakau šita dalyka dėl to, kad kažkada norėjau pats taip daryt ir klausiau pas inžinieriu savivaldybes, taip, kad jaunuoliai nerašinekit nesamoniu, technikine žinoma ''kažkaip'' prasivaro, bet jeigu imanoma padaryt taip kaip reik tai kam daryt kažkokia nesamone su virinimu, tuo labiau, kad ta orginali soške ne milijonus kainuoja.

mano atveju originali soske netinka

kodėl? nes aš irgi panašiai ruošiuos daryt, be jokių svarkių grinai dėl saugumo. Tik dafonso nedėsiu,pagal viliaus pavyzdį, jungsiu nuo kolonkės dozatoriaus. :eusa-whistle:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ir as pagal viliu daryt bandysiu , o ka originales dalis pirksi ?

o jei virinimas lust kelyje tai ratus vistiek laikyt kaloneles pagrindine soske

taip pirksiu, gausis tas pats kaip ir nauja kolonkė, jei dozatoriaus nereiks, jei prireiks tai tada 400-500 brangiau negu kolonkė.

dar karta klausiu kokiu budu ji laikys, jei tu ja atjungi?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ydomiai ten, ir gana paprastai sugalvota, susidomejau ir pats pamates :D

mano seno ubago irgi sunkus vairas, tai reiketu kazka kombinuoti, tepalo padavima kiek pastebejau jis nuo pagrindinio cilindro paemes, taip ?

darau as sau tam kad ratais nelakstyt , nes bortines su stakanais susinesioja todel ir laksto. vairas ir pas man neperlevgviausia :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai nori kad cilindriukas laikytu besitabaluojancius ratus :icon-mrgreen: tai tau gana aktualus tasai cilindriuko tvirtinimo klausimas :) man tai 80-to reikia kad lengvas butu, rinkti kolonke nezinia ar vertA pirkti nauja irgi nei sis nei tas, nezinia koki S.... galima nusipirkt, kaimynas rudeni pirko idejo nauja uz 990lt ir vos pasuko vaira, taip kad reikia atlikineti bandymus ziurint cionai :):icon-mrgreen:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tai nori kad cilindriukas laikytu besitabaluojancius ratus :icon-mrgreen: tai tau gana aktualus tasai cilindriuko tvirtinimo klausimas :) man tai 80-to reikia kad lengvas butu, rinkti kolonke nezinia ar vertA pirkti nauja irgi nei sis nei tas, nezinia koki S.... galima nusipirkt, kaimynas rudeni pirko idejo nauja uz 990lt ir vos pasuko vaira, taip kad reikia atlikineti bandymus ziurint cionai :):icon-mrgreen:

jei ratai nelaksto , as jau cia sakiau koki navarota reikia det i kalonele kad vairas but kaip lengvoj auto

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir ka toji saiba ten padarys ?

1mm tai cia to sijonelio storis kur ant saibos paliktas ?

ir kokio mazdaug "aukscio' ta saiba yra ?

su jom atidaryt turi pilnai tepalo kanala , tada vairas tampa lengvas, saibas reikia daryt pagal ta vamzdeli o tas konusas plonesnis tam kad nejudetu .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir ka toji saiba ten padarys ?

1mm tai cia to sijonelio storis kur ant saibos paliktas ?

ir kokio mazdaug "aukscio' ta saiba yra ?

su jom atidaryt turi pilnai tepalo kanala , tada vairas tampa lengvas, saibas reikia daryt pagal ta vamzdeli o tas konusas plonesnis tam kad nejudetu .

jas reikia det is priekio ir galo , rusu forume pasiskaityk kas kaip , as tik vairaves mtz 82 su tokiu navarotu buvau apsales nuo vairo lengvumo lengviau buvo negu pas man audinei su stiprintuvu :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ir ka toji saiba ten padarys ?

1mm tai cia to sijonelio storis kur ant saibos paliktas ?

ir kokio mazdaug "aukscio' ta saiba yra ?

su jom atidaryt turi pilnai tepalo kanala , tada vairas tampa lengvas, saibas reikia daryt pagal ta vamzdeli o tas konusas plonesnis tam kad nejudetu .

jas reikia det is priekio ir galo , rusu forume pasiskaityk kas kaip , as tik vairaves mtz 82 su tokiu navarotu buvau apsales nuo vairo lengvumo lengviau buvo negu pas man audinei su stiprintuvu :D

Bėda su rusų kalba. papasakokit ką ten naujo rašo. O kai tos šaibos susidės, tai net cilindriuko nereikia ar kaip?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bėda su rusų kalba. papasakokit ką ten naujo rašo. O kai tos šaibos susidės, tai net cilindriuko nereikia ar kaip?

Jeigu sumanytum turėti normalią vairavimo sistemą, kur vairas nedaužo per nagus važiuojant per vagas, tai reikia cilindriuko su dozatoriumi. O jeigu nori tik lengvo vairo, tada tos poveržlės tinka ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...