Jump to content

Kokia jusu nuomone apie naujus class traktorius


Recommended Posts

  • Atsakymai 53
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

:) noredamas isvengti puolimo ir kaltinimu purvu drabstymu siulau kolega parasyti man i privacia zinute.

Koks modelis domina ir tt. Apie CLAAS zinau tikrai nemazai.

Kolega gatawas, už konkrečią ir dalykišką info, kurios šiame forume dažniausiai trūksta, bent jau aš būčiau tamstai didžiai dėkingas. Netgi Jonis nemanau kad labai purkštautų :icon-wink: Nemažos dalies čia besilankančių žinios apie vakarietišką techniką yra agentūros VBS lygio arba karčios patirties su Krakosmečio laikų laužu stovinčiu kieme paveiktos. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniskai man idomu paskaityti jusu mintis, ir nepamirskit kolegos tik gincuose ar diskusijuose gimsta teisybe.

Beveik pritariu.

Per Jonio ir Gatawo diskusijas nemažai įdomiu dalykų sužinojom apie Fendt traktorius. Jei Gatawas dar papasakos apie kitus traktorius plačiau nuo to tik visiems bus geriau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei ARES:

JD senos kartos variklis. Pliusas - sakykim salyginai paprastas, mazai elektronikos. Minusas - vis tik jau pakankamai senas, 2 voztuvu technologija, mazai valdymo galimybiu (mech. siurblys - beje labai labai jautrus kurui) ir nelabai ekonomiskas. JD varikliai praktiskai nesiremontuoja. Teoriskai taip - taciau praktiskai - nelaiko po kap. remontu.

Deze - sena laiko patikrinta 4 begiu deze su 4 pabegiais (jungimas be sankabos). Deze manau problemu nesukles - vienas dalykas tik (bet jis ne vien su CLAAS yra) kartu tepalas dezes ir hidrosistemos. Jei sprogs kokia slanga ir isvarys tepala ir bandysi vaziuot (jokia elektronika nieko nerodys) - deze labai brangiai atsieis nes ten daugybe slapio tipo daugiadiskiu sankabeliu.

Pavaros galines OK.

Tiltas - ziurint is patogumo ir komforto - labai minkstas, gerai amortizuoja.

Cia sneku apie amortizuojanti. Nes paprastas tai yra balkinis ir tiek.

Na o amortizuojancio minusai - daug tepimo tasku (atrodo po 12 kiekvienoj pusej ir kas 50 valandu :) ) Nes cia CARARO tiltas, toks pat kaip CASE CVX, NH TVT, STEYER, Kai kuriuose JD modeliuose.

Imti seip apsimoka nors jis kainuoja apie 10.000 - jei tepsi laikys.

Be to - be amortizuojancio tilto jei varysi per duobes - ne vienam CLAAS yra atluzes svoris. O su amortizuojanci nebuvo :) Kazkas ten nelabai sugalvota su tvirtinimu svorio.

Na kas cia dar. Ai va - kabina. Minksta labai OK viskas. Bet kai juda viska dauzo (prancuzu nesamones). Sudauzo baka, reciveri oro ir tt. Reikia statyti ant keiciausios padeties tada nesiekia, bet nelabai ir amortizuoja :)

Sei jei ir tiltas ir kabina amortizuoja - labai minkstas traktorius.

Ir garso izoliacija geresne negu JD pvz.

Dar minusiukai (sakau daugiau minusus nes rades po pirkimo pliusu nesikeiksi o dziaugsies) - kapotas - is keleto daliu, neuzsifiksuija normaliai, luzta tie plasmasiniai fiksatoriai. Nu biski irgi nepagalvota ten.

Ir dar- nerealiai maza vietos voztuvu reguliavimui. Reikia labai daug nuardyti visko esancio virs variklio.

Seip butinai susideliok kaina pagal tai ka nori ir netingek palyginti su kitu gamintoju traktoriais. Nesiulau FENDT nes jis bus brangesnis zymiai. Labai zymiai. O i CLAAS lygiuojasi - MF, NH, CASE, tas pats VALTRA, DEUTZ FAHR. Jei kaina panasi - ko gero imciau VALTRA arba DF as asmeniskai.

Cia viskas ka parasiau apie ARES yra. Jei apie koki kita modeli jei snekam - ne viskas tiks :)

Ir nepulkit daba rekti kad kazka peikiu. Situ minusu nepaneigs niekas.

Ir pliusu :)

Svarbiausia kaina. Jei nuderesi kaina - geras variantas yra visada geras.

Parasyk cia kaina nebijok jei jau turi pasiulyma. Gal kas kitu gamintoju ziuri panasu galinguma - palyginsim. Ar komplektaciaj galesim patarti ka rinktis.

Pavargau rasyti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tik snekejau su vadybinku ienu is KA. Sake kas antram Celciui keicia sankaba apynaujam. Kol as dirbau Celcio ne vieno nebuvom pardave tai apie juos nedaug tepapasakosiu.

Man jie vistiek yra RENAULT. Prancuzija :) As be nauju modeliu , kurie butu suprojektuoti vokiskai ir su pamastymu kol kas CLASS nelabai ziureciau. Cia mano asmenine nuomone. Nors kaina ju nebloga bet pasiziurek ir kitus variantus. JIs turi lygiai 100 AG nominalia galia.

Ziurint kiek pinigu turi. Kokia jo kaina ir komplektacija?

Seip jis toks mechaninis visas :) Kaip MTZ (dabar knyga vartau apie ji)

Idomu dalyka pastebejau tai keciu posta:

Max sukimo momentas pas Celti 456 - 390

O pas viena toki kita traktoriu :) irgi 100 Ag - 474

Didokas skirtumas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As pats neremontuoju todel tiksliai nepasakysiu. Man teko girdeti gerai zinomu zmoniu pasisakymus apei JD remonta variklio. Kazkas roblema su alkuniniu berods. Plonas sluoksnis cementuoto pavirsiasu ir is principo negalima slifuoti, jei nuslifuoji truksta velenai. Kazkas su gilzem dar. Na seip jei pasidomesit - tie kas veza naudota technika beveik visi sako kad

JD geriau neliesti variklio. Parduoti kaip yra :)

Tai vat.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip Atles? Turetu buti geresni teoriskai. Bent jau variklis rimtesnis.Dar del Deutz Fahr. As irgi manau, kad rimtas traktorius (kazkur jau rasiau), bet kazkodel del gandu lygio paskalu jo niekas neperka. Sako, kad jiems problemos su dezem (prekiautojai pripazista, kad su vieno modelio kazkurio galingumo buvo truputi, bet kam nebuna?), nors gamintojas ZF tiekia daugeliui ir kazkaip kiti problemu neturi, kad elektronika bloga ir t.t. ir pan. Bet pats irgi teigi, kad geras traktorius. Tai kaip galetum paaiskinti, juk Kesko Agro irgi kuri laika prekiavo... Ir del ko atsisake. Biržų Žemtiekimo atstovas sako, kad del to, kad DF norejo, jog ir kombainais prekiautu (negi del DF KA atsisakys CLAAS).... O gandai, velgi, kad blogas, nors Vokietijoje stabiliai parduodamas...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmiausia apie ATLES. Seip traktorius idomesnis biski. Taciau visiskai netinkamas transporto darbams. Ta prasme jis nera tam skirtas tiesiogiai kaip ir visi dideli - bet dauguma traktoriu traktuojami kaip universalus. O cia biski problemu yra. Visu pirma 40 km/h. Ir nieko daugiau. Pasenes jau dalykas. Nera standarte ir negali buti amortizuojancio tilto priekinio.

Varikliai DEUTZ - nera blogi (siek tiek jautrus kurui) bet puse velnio. Hidraulika mechanine, uz apildomus pinigus jau eina siais metais kiek zinau elektrohidraulika. Jau sis tas :) Pavaru deze FUNK jei neklystu - amerikietiska. Va cia pratesiu minti kodel Atles netinka transportui. JIs ten jei gerai atsimenu turi 18 begiu i prieki. Tai mazdaug taip yra. 14 begiu yra nuo 0 iki 25 km/h o like 4 iki 40. Va cia beda. Per dideli tarpai.

Cia rasau apytiksliai bet kad suprastumet. Ir dezes kitos nera pasirinkimu nieko. CLAAS gamykla pripazysta ir patyliukais rekomenduoja vadybininkams nesiulyti jei zino kad ukininkas bandys transporte naudoti :)

Tos apcios bedos su is daliu susidedanciu kapotu - fiksatoriai luzta, dangciai krenta. Dar kiek atsimenu buvo bedos del sparnu priekiniu. Kazko jie ten krisdavo. Kabina OK pas Atles. Didesne, ir seip maziau juda,

nieko nedauzo :) Seip jei tik lauko darbams - puse velnio. Bet paprastuose dalykuose dvelkia prancuzija :) Iki voztuvu irgi kasites puse dienos :) Nu ten durnai padaryta. Bet prirkti toki traktoriu ir laikyti tik arimui ir pan. siais laikais biski nesamone. Na nezinau. Cia mano nuomone.

Del DF - istorija del gandu apie dezes - buvo 2003 metais berods isleista partija prastesniu deziu modeliuose nuo 140 iki 190 Ag berods. Va jie ir turejo bedu. Visi kiti OK. Bet kai konkurentai pasigauna - sunku beapsiginti :) O prekiauti jie pradejo (Kesko Agro) nes labai kiauliskai ateme is birzu Z.T. - nuvare i vokietija tipo mes daugiau parduosim ir tt.

Ir pereme. Ir kai pradejo RENAULT dazyti zaliai ir vadinti CLAAS nelabai to DF Keskio Agro firmai bereikejo. Tai prie tu paciu deziu problemeliu su riksmais numete B.Z. atgal - tipo sekmes - prekiaukit :) Vel... :) Kai merga palaike ir atidave atgal. O kiek zinau dabar BZ vis daugiau ju parduoda ir visai neblogi traktoriukai. O kesko politika yra lipti per galvas. :) Biski ne visada etiska.

Dar cia matau klausia kokius variantus siulau. Na visu pirma tai 100-140 yra per didelis intervalas ir skiriasi labai traktoriai ir kainos :) Reiktu tiksliau. Ir seip kokiam darbui jis bus? Koks ukis. Daug klausimu :) arasyk tiksliau. Jei 180.000 be PVM tai gal FENDT naujos kartos 312 su vario iseitu bet dar kainu neturiu tai nesiulau. Na parasyk i tai ka klausiu atsakymus - pasiulysiu. Nebijok nekisu as to FENDT butinai gi :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Del transporto tai aisku priklauso nuo to kokia priekaba naudosi ar kiek priekabu sukabinsi, bet skaitau, kad pavilkti didziasias priekabas, kurios veza 20 - 30 t krovini, esant tokiai galiai ir prie tokio greicio tai vieni juokai, net ir su tokia deze. be to yra galimybe deze isplesti iki 36/16 pavaru ir isvis transporto darbams toks nelabai ekonomiskas butu + reiketu, jei isnaudoti galia, priekabas labai rimtas pirkti... Bet zemes darbams kaip suprantu teigiamas variantas...?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirmas zmogus nusipirkes Atles, po savaites buvo pakviestas i kazkoki priemima KA. Ir tik ieejas pamate serviso vadova ir kelis vadybininkus kad uzriko ant visos sales - Triperis!!! :)

Cia daugiau juokinga negu graudu :)

O seip ju mazai parduota ir negaliu dar tiksliai papasakot.

Mano samprotavimai daznai remiasi Baltarusijos patirtimi. Ten traktoriai

dirba zymiai daugiau nei LT. Ir zinau kad CLAAS ten nelaiko, buten Atles nes ten parsiduoda tik virs 200 Ag. Nelaiko ir NE ir CASE, Nors CAse net nebando kistis ten stipriau. Realiai musasi del vietos po saule JD ir FENDT.

As jei klaustu kas is CLAAS geriausias traktoriu - atsakyciau kad sustriausias tai XERION, o kaip jis laikys - laikas parodys. Vis tik tai yra vokieciu darytas traktorius ne prancuzu.

Vienu zodziu - zmones supraskit toki dalyka - kiek moki tai ir gauni (iskyrus labai retas isimtis). Ir dar patarimas - niekada nesiderekit del bendro paketo kainos. Traktorius, sienapjove, presas dar kazkas. Tada jus nebesuprasite kiek uz ka mokate nes kaina galima permetyti labai lengvai. Cia ne i tema bet patarimas.

To Jonis - cia del to skiriasi komentaras - kad apie Atles mazai zinau nes ju daug nera :)

O seip pasikartosiu dar karta - uz sita kaina as pirkciau kita traktoriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...