grudasss Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 šeip CX brangesnis už JD ... na daugiau gal savo žinių viešai nebe dėstysiu, bet akivaizdu, kad kažkas ne taip su tuo CX už 550 Su kokiu modeliu JD kolega lygina CX Arba aš trenktas, arba man gaunasi priešingai Vadinkim taip analogiškais pagal našumo klasę (dabar T). Čia žinoma jei neskaitysim praitos vasaros akibrokštų kas šeip yra extrymas. Kaip viską žinantys apie konkurentus, manau žinai, kad T serija turi 5x0 arba 6x0 galimybes. Tai yra skirtingo našumo kombainai. Taigi su kuriuo konkrečiai modeliu lygini sakykim CX8070 pagal kainą? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
daikom Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Vikšrų pranašumai palyginant su įprastais ratais: 1) * 330 % didesnis kontaktinis plotas su paviršiumi.Soucy Tracks vikšrai dengia 330% daugiau kontaktinio ploto su paviršiumi 2) * 3,5 karto sumažinamas dirvos spaudimas. 3) * Mažesnis praslydimas – mažesnės degalų sąnaudos. 4) * Nekintamas posūkio kampas. 5) * Lengva sumontuoti (tereikia nuimti ratą ir į jo vietoje prisukti vikšrus, jokia papildoma įranga nėra montuojama). 6) * Patogi prieiga atliekant aptarnavimo darbus. 7) * Nesudėtinga konstrukcija. cia is dojaus puslapio apie soucy track 1) Ar yra parasyta su kokiais ratais lyginta ir koks skirtumas jei traktorius su dubliais ? 2) Nesamone del 3,5 karto, noreciau pamatyti suspaudimo kreive, nes pagrindinis spaudimas vis delto ant varancio rato ir ritineliu. 3) Sito nenugincysi 4) Na cia nematau privalumo 5) Nera nieko patogiau, kai is viso nereikia nieko sukineti 6) Padangas aptarnauti, is vis patogu 7) Na uz ratus paprastenes konstrukcijos niekas dar nesugalvojo Nemazos eksploatcines islaidos 9) Mano galva gali atsipirkti tik prie dideles galios jegos masinu. 10) Traktorius su viksrais praranda universaluma Cia siaip, kas nuo liezuvio nuslydo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Kaip viską žinantys apie konkurentus, manau žinai, kad T serija turi 5x0 arba 6x0 galimybes. Tai yra skirtingo našumo kombainai. Taigi su kuriuo konkrečiai modeliu lygini sakykim CX8070 pagal kainą? Na 6 kratukai tai su 6 kratukais lyginami. Šeip NH save pozicionuoja 3% virš JD ie 2% žemiau klaso Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Vikšrų pranašumai palyginant su įprastais ratais: 1) * 330 % didesnis kontaktinis plotas su paviršiumi.Soucy Tracks vikšrai dengia 330% daugiau kontaktinio ploto su paviršiumi 2) * 3,5 karto sumažinamas dirvos spaudimas. 3) * Mažesnis praslydimas – mažesnės degalų sąnaudos. 4) * Nekintamas posūkio kampas. 5) * Lengva sumontuoti (tereikia nuimti ratą ir į jo vietoje prisukti vikšrus, jokia papildoma įranga nėra montuojama). 6) * Patogi prieiga atliekant aptarnavimo darbus. 7) * Nesudėtinga konstrukcija. cia is dojaus puslapio apie soucy track 1) Ar yra parasyta su kokiais ratais lyginta ir koks skirtumas jei traktorius su dubliais ? 2) Nesamone del 3,5 karto, noreciau pamatyti suspaudimo kreive, nes pagrindinis spaudimas vis delto ant varancio rato ir ritineliu. 3) Sito nenugincysi 4) Na cia nematau privalumo 5) Nera nieko patogiau, kai is viso nereikia nieko sukineti 6) Padangas aptarnauti, is vis patogu 7) Na uz ratus paprastenes konstrukcijos niekas dar nesugalvojo Nemazos eksploatcines islaidos 9) Mano galva gali atsipirkti tik prie dideles galios jegos masinu. 10) Traktorius su viksrais praranda universaluma Cia siaip, kas nuo liezuvio nuslydo paistalai tik is tamstos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 raminkis zvanai, nes nebe juokinga darosi, kai įsigilinsi į tuos reikalus bent puse tiek kiek daikom vietoje to, kad reklaminius bukletus cituot tada gal ir galima bus su tavim rimčiau diskutuot. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 tai ir isigilinkit tamsta kas parasyta, kliedesiai kazkokie ir tik vienas ar du argumentai teisingi (gal) nereikia nosies riesti ir vaidinti gudrucio uz visus visa galva aukstesnio nes labai jau nekaip atrodo. Panasu i eilini stereotipini (štampuota) vadybininka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytas Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 tai ir isigilinkit tamsta kas parasyta, kliedesiai kazkokie ir tik vienas ar du argumentai teisingi (gal) nereikia nosies riesti ir vaidinti gudrucio uz visus visa galva aukstesnio nes labai jau nekaip atrodo. Panasu i eilini stereotipini (štampuota) vadybininka zvanai nebegerk alaus daugiau zmones sneka ka galvoja. absoliucios tiesos niekur nera... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 relax, Zvanai įsiskaityk ką žmonės rašo. niekad nematęs DT traktoriaus rakum arba bent jau link to važiuojančio? kaip tada su dirvos suslėgimu? ir pabandyk įsivaizduot, ar negali taip su trikampio formos vikšrais atsitikt? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Idomu pamatyt butu kombaina su priekije esanciais pusviksriais stovinti rakum http://www.manoukis.lt/index.php?s=1225&m=1&z=60 truputelis apie dirvos slegima. Ot liaudis nenori pripazinti kas paprasta ir genialu , net su shauliniu priesaki. Kada greiciau ilusti galima ant ledo ? einant staciom ar slaiuziant ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 pasiduodu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 norėjau pasakyti tik tiek, kad abu variantai turi savų pliusų ir minusų ir juos reikia atsižvelgti, nepamirštant, kad padanga padangai or vikšras vikšruj nelygu. Dar norėjau pasakyt, kad dailom tikrai nemažai tuose reikaluose raukia (pamenu mūsu diskusijas dėl jo tada dar būsimo kombaino komplektacijos) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Lapkričio 10, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 10, 2010 gana . sliauziam i lovas kas su dubliais , kas su viksrais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomsikass Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 O kas nors is forumieciu turit New Holland CSX? reik pasirinkt viena blogybe is dvieju: claas tucano 450 ar nh csx 7080 ir taip sunku apsisprest kuri is ju... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytas Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 O kas nors is forumieciu turit New Holland CSX? reik pasirinkt viena blogybe is dvieju: claas tucano 450 ar nh csx 7080 ir taip sunku apsisprest kuri is ju... imk katras pigesnis, siaip kaimynas turi csx, tai po dvieju metu nusipirko cx kulia abu... koks kainu skirtumas? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomsikass Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 O kas nors is forumieciu turit New Holland CSX? reik pasirinkt viena blogybe is dvieju: claas tucano 450 ar nh csx 7080 ir taip sunku apsisprest kuri is ju... imk katras pigesnis, siaip kaimynas turi csx, tai po dvieju metu nusipirko cx kulia abu... koks kainu skirtumas? apie 15.000 csx pigesnis. bet tucano toks rimtesnis kaip kombainas atrodo :) velniai zino kuris cia geresnis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Zvanas Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 skirtumas tai mazas, bandyk komplektacija lyginti, spalva kuria labiau patinka, arba burtu keliu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
K_Nerijus Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 servisas kurio arciau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytas Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 kartais tas artumas neduoda naudos... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tomsikass Paskelbta Lapkričio 13, 2010 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 13, 2010 servisas kurio arciau. abudu netoli Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
paprasciausias Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Čia tas pats sampo tik su kitu pavadinimu, ar kaip? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Čia tas pats sampo tik su kitu pavadinimu, ar kaip? Na jei turint raumeni jog valtra yra po AGCO sparneliu tai tikrai ne sampo o kokia glieanier R75 atmaina ar Mf asinis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Čia tas pats sampo tik su kitu pavadinimu, ar kaip? Na jei turint raumeni jog valtra yra po AGCO sparneliu tai tikrai ne sampo o kokia glieanier R75 atmaina ar Mf asinis Vienu žodžiu dar vienas konkurentas raudoniems Lietuvoje. Jeigu jis apskritai papuls į Lietuvą Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
paprasciausias Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Na kaip dabar išsiaiškinau tai Valtra=Mf=Fendt=Challenger Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Na kaip dabar išsiaiškinau tai Valtra=Mf=Fendt=Challenger blogai issiaiskinai yra koncernas AGCO, o jam priklauso Fendt, MF, Valtra. del Challenger nezinau. tai, kad priklauso, dar nereiskia, kad galima lygybes zenkla det.... tas kombainas video - amerikonu kurinys... kaip ir heston presas.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Algis... Paskelbta Lapkričio 16, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 16, 2010 nu raimisx , kaip tu gali nezinoti , ten kur maudeisi http://www.agcocorp.com/ ... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti