varatokas Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 1342 eiliskumas cilidru nuo priekio ziurint . isisuki purkstuka ysikisi drata ir pasisuki ranka varikly ir susikeli pirma cilindra y auksciausia vieta tada paimi ir susireguliuoji vostuvus o tarpukas turi but vos vos ranka pajudini vostuva kad tik vos judetu nes jei per didelis tarpas tai barskes vostuvai ir nenusiims kompresija kurent o jei per maza tarpa paliksi tai kai pakais tai ustems vostuva, seip jei nezinant koks tas tarpukas tai buna vostuvam reguliuot tokios skardukes visokiu storiu ta skarduke pakisi ir pasidarai tarpa.tai va viena cilindra taip susireguliuoji po to suki varikly ir reguliuoji 3 cilindra po to 4 ir paskutinis 2 ,sekmes jo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 nuo kalonkes ziurint dekui, einu dirbti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
suwalkas Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 1342 eiliskumas cilidru nuo priekio ziurint . isisuki purkstuka ysikisi drata ir pasisuki ranka varikly ir susikeli pirma cilindra y auksciausia vieta tada paimi ir susireguliuoji vostuvus o tarpukas turi but vos vos ranka pajudini vostuva kad tik vos judetu nes jei per didelis tarpas tai barskes vostuvai ir nenusiims kompresija kurent o jei per maza tarpa paliksi tai kai pakais tai ustems vostuva, seip jei nezinant koks tas tarpukas tai buna vostuvam reguliuot tokios skardukes visokiu storiu ta skarduke pakisi ir pasidarai tarpa.tai va viena cilindra taip susireguliuoji po to suki varikly ir reguliuoji 3 cilindra po to 4 ir paskutinis 2 ,sekmes jo nereikia jokiu purkstuku imt ir dratu kaisiot i cilindra, dar isimesi netyciom. Sukant varikli pacius voztuvus kaskart paspaudziant jausi kada stumoklis bus virsui. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Tai kaip tu zinai gerai tai gali ir an vostuvu ziuret bet kadangi zmogus nepatyres tai jem dauk paprasciau ilga atsuktuva kisk y skyle ir bus tikslu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Nu chebra, dar pagelbėėėėkit!!!!!!! Vožtuvus atreguliavau, viskas atrodo čiki, bet prieš vedant, atidariau vožtuvus, variklis turi suktis lengviau, bet sukasi kaip neatidarytais vožtuvais, kas čia gali būti? Jie ir anksčiau prieš grupės pakeitimą, kai atidarai vožtuvus vos vos veikdavo, pačiam gale. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 nu tai tikrink, vadinasi neatidaro tau ju iki galo, arba traukes nulenktos arba sakute ne vietoj stovi nu stebuklu gi nera Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 nu tai tikrink, vadinasi neatidaro tau ju iki galo, arba traukes nulenktos arba sakute ne vietoj stovinu stebuklu gi nera ar pavyktų atsukus 4 varžtelius šakute (valik dekompresii ?) pasukti po vieną, neprisidarysiu bėdos? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 kai vostuvus nureguliavai galejai per didelius tarpelius palikt ir us tai tau nenusiima kompresija kai kuri Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Tarpeliai 0,4 su skardelem reguliavau. Gal dar kokia beda Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 as manau kad per didelis tarpas 0.4 daryk tarpely 0,2 ir matysi nusiims kompresija ar ne gali pabandyt ir zinosi tik kad vienas vostuvas ysiurbimo kitas ismetimo jei neklystu tai ismetimo vostuvui mazyk dar tarpa,as kai reguliuoju tai nekisu jokiu ploksteliu o ranka pajudinu vostuva ir zinau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 aišku, reikės rytoj bandyti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 paprastai ismetimo voztuvas dirba didesnej temperaturoje nei isiurbimo, kiek siekia mano zinios tai ismetimo voztuvo tarpelis turi buti didesnis nei isiurbimo butent del terminio pletimosi, bet gal t 40 koks tebuklingas traktorius kad atvirksciai reikia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 bet is tikrujiu gal zino kas koki turi but tarpeliai tarp vostuvu koks turi but ysiurbimo ir ismetimo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
suwalkas Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 0,2 tikrai bus per mazas, prasideginsi voztuvus. Mazesne blogybe truputi didesnis negu permazas. Pagal instrukcija reikia daryt. Pagooglink ir rasi koks turi buti. O del kompresijos isjungimo bedu, kiek pamenu, buvo kazkur jau rasyta forume Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariusgs1 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 knygos raso 0,3mm Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Nu chebra, dar pagelbėėėėkit!!!!!!! Vožtuvus atreguliavau, viskas atrodo čiki, bet prieš vedant, atidariau vožtuvus, variklis turi suktis lengviau, bet sukasi kaip neatidarytais vožtuvais, kas čia gali būti? Jie ir anksčiau prieš grupės pakeitimą, kai atidarai vožtuvus vos vos veikdavo, pačiam gale.kai reguliavai voztuvus dekompresini buvai sustumes? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dzukas50 Paskelbta Balandžio 7, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 7, 2013 Nu chebra, dar pagelbėėėėkit!!!!!!! Vožtuvus atreguliavau, viskas atrodo čiki, bet prieš vedant, atidariau vožtuvus, variklis turi suktis lengviau, bet sukasi kaip neatidarytais vožtuvais, kas čia gali būti? Jie ir anksčiau prieš grupės pakeitimą, kai atidarai vožtuvus vos vos veikdavo, pačiam gale.kai reguliavai voztuvus dekompresini buvai sustumes? Taip buvau sustumes Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariusgs1 Paskelbta Balandžio 8, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 8, 2013 Nu chebra, dar pagelbėėėėkit!!!!!!! Vožtuvus atreguliavau, viskas atrodo čiki, bet prieš vedant, atidariau vožtuvus, variklis turi suktis lengviau, bet sukasi kaip neatidarytais vožtuvais, kas čia gali būti? Jie ir anksčiau prieš grupės pakeitimą, kai atidarai vožtuvus vos vos veikdavo, pačiam gale.kai reguliavai voztuvus dekompresini buvai sustumes? Taip buvau sustumes dar gali buti sudile pakelejai, kur bloke stovi ir jungiasi dekompresinio traukute. Buna kampeliai galuose uzsiapvalina ir nebepakelia tada. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 19, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 19, 2013 sveiki pasikeiciau siurbly buvo orginalas t-40 o dabar ysidejau nuo belaruso.atregulevo purkstukus atregulevo siurbly ir susidejau viska ,bet dabar sunkiai kuriasi tiek siltas tiek saltas reik pasukt ,o su anuo siurbliu buvo tik krust rakciuka ir jau dirbdavo variklis.kai dejau sita siurbly tai degimas netiko reikejo pasukt bisky ,bet gal as gerai degimo nepataikiau. gal kas gali paaiskinti kaip nureguliuot degima, as dariau taip nuo siurblio pirmo purkstuko nusukau vamzdely ir ziurejau kada pakils pirmas stumuoklis kai jau pakyla biveik iki virsaus tada paduoda kura,ar teisingai ,, kada turi paduot kura kurioi vietoi turi but stumuoklis kad ispurkstu kura??? pagelbekit ziniu.dekui Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Balandžio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 20, 2013 kurą turėtų jau įpurkšt, prieš pat baigiant pakilt pirmo cilindro stūmokliui suspaudimo takte, t.y. prieš pat VMT. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 20, 2013 O GAL GALI PASAKYT TIKSLIAU MAZDAUK KIEK CINTIMETRU AR MILIMETRU LIKUS CILINDRUI PAKILT IKI PACIO VIRSAUS TURETU PRADET KURA PURKST Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariusgs1 Paskelbta Balandžio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 20, 2013 O GAL GALI PASAKYT TIKSLIAU MAZDAUK KIEK CINTIMETRU AR MILIMETRU LIKUS CILINDRUI PAKILT IKI PACIO VIRSAUS TURETU PRADET KURA PURKST as gi letele idejau visa nu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 20, 2013 nematau kur butai ydejes lentele gal gali per nauja ydet Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Balandžio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 21, 2013 O GAL GALI PASAKYT TIKSLIAU MAZDAUK KIEK CINTIMETRU AR MILIMETRU LIKUS CILINDRUI PAKILT IKI PACIO VIRSAUS TURETU PRADET KURA PURKST siaip tai yra ant alkuninio veleno skyvo pazymeta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kfx Paskelbta Balandžio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Balandžio 21, 2013 kartais gali neatitikt skyvas nes man viena karta irgi buvo taip su lengva masina kad an skyvo splinta prasisukus truputy ir man degimas netiko niekaip kol as neradau to skyvo su splinta prasisukusia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti