dedeandrius Paskelbta Gegužės 23, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 23, 2012 klausimukas pamastymui, ar yra kas uzsidejas t-40 turbina?nes girdejau labai daug nuomoniu tokiu kaip : luzineja alkuniniai, perkaista varikliai ir daug kitu.. kaip jusu nuomones? Alkūninis gali ir atlaikyt, gali ir ne, priklausomai koks jo dabartinis stovis ir kaip dirbama... Dėl kaitimo - tai vėl gi gali perkaist, gali neperkaist, priklauso kaip dirbama... Bet... Ar naudos bus? Kažin... Dar gi ir tepalus dažniau keist teks... Galios kiek daugiau turėsi? Kažin kiek daugiau, kad vertėtų dėt... Kuro sąnaudų sumažės? Kažin kiek sumažės... Jei zabovom, kaipo sportiniu interesu, gali bandyt dėt iš turbodyzelinės mašinos, bet turėsi perdarinėt įsiurbimo, išmetimo kolektorius, padaryt tepimą turbinai, papildomai tepalo filtriuką statyt... Kuro siurblį reguliuot, padidinti paduodamo kuro ciklinę normą keliais ar keliolika %... labai jau ant klaustuko ta nauda, ir ar verta bereikalingai gaišt laiką ir kišt pinigus... Sveiki. va cia raudau ta tema nuoroda tokia. viso variklio duomenys su turbina. tik nezinau kokia ta turbina ir nuo ko nei modelio neraso. but idomu suzinot kaip jis laikytu jei nuo 50AG galia sukelta iki 75AG . siaip viskas tas pats kaip ir paprasto neturbininio. ka manot? http://technoimpex.com.ua/index.php?opt ... &Itemid=25 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Gegužės 30, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 30, 2012 as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Gegužės 30, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Gegužės 30, 2012 as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,, blogai manai kai isidesi turbina pamatysi kad ziauriai klydai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gedulis9 Paskelbta Birželio 2, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 2, 2012 Jeigu tiksliai pagal instrukciją tai rašo taip:для нормальной работы двигателя форсунки отрегулируйте на давление начала распыла 170-175 кгс/cm2. Vis tiek turėsi ant stendo tikrinti, okas tikrins tai supras ką reiškia tie skaičiukai. tai pats ir persirinkau tuos purkstukus,turiu stenduka paprasta kaip 2 kapekos Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volviukas Paskelbta Birželio 2, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 2, 2012 as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,, blogai manai kai isidesi turbina pamatysi kad ziauriai klydai Paprastas atsakymas edgariokai. Kai turbina uždedi, prijungi ją prie variklio tepimo sistemos, turbina kaista, kartu šildydama tepalą. dėl to ir gaunasi variklio kaitimas. Esu tikras, kad anksčiau minėto д-245т variklio aušinimo sistema kitokia, gal tik padidintos aušinimo ventiletoriaus apsukos, o gal ir atsirą tepalo radiatorių pastatė. Dėl visų kitų veiksnių tu teisus. Juk varikliui lengviau dirbti su turbina, o apie velena reiktų biski paskaičiuoti apkrovas. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Birželio 3, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 3, 2012 Kai turbina uždedi, prijungi ją prie variklio tepimo sistemos, turbina kaista, kartu šildydama tepalą. dėl to ir gaunasi variklio kaitimas. Nuo tepalo, tekančio per turbiną, kaitimas minimalus. Pagrindinis kaitimas yra nuo didesnio oro / kuro kiekio. Nežinia , kaip sureaguos kačiuko variklis, bet deutz fahr'ai tai turbininiai ir oru aušinami ... Ir nieko jiems nenutinka. Tiesa, deutz fahr'as konstruotas žmonėms, o t-40 - prieš žmones Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volviukas Paskelbta Birželio 3, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 3, 2012 O čia Deutzfahr variklis oru aušinamas ir gamyklinė turbina, ar uždėta? Mes darėm bandymą, du identiškus variklius apkrovėm vienoda jėga, tik vienas buvo su turbo, o kitas be. Čia vandeniu aušinami. Skirtumas tepalo temperatūros 15 laipsiu, o vandens +-1. Kokios mintys? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gintareta Paskelbta Birželio 4, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2012 O čia Deutzfahr variklis oru aušinamas ir gamyklinė turbina, ar uždėta? Mes darėm bandymą, du identiškus variklius apkrovėm vienoda jėga, tik vienas buvo su turbo, o kitas be. Čia vandeniu aušinami. Skirtumas tepalo temperatūros 15 laipsiu, o vandens +-1. Kokios mintys? jeigu turi salygas daryt bandymus su varikliais tai kam cia uzdavineji tokius klausimus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volviukas Paskelbta Birželio 4, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2012 Su bendraminčiais kažkaip įdomu padiskutuoti, bet jei taip tai sorry.. Blyn dar ir savo foruma reiks susikurti, kad niekas proto neknistu Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Svečias Paskelbta Birželio 4, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 4, 2012 O čia Deutzfahr variklis oru aušinamas ir gamyklinė turbina, ar uždėta? Mes darėm bandymą, du identiškus variklius apkrovėm vienoda jėga, tik vienas buvo su turbo, o kitas be. Čia vandeniu aušinami. Skirtumas tepalo temperatūros 15 laipsiu, o vandens +-1. Kokios mintys? Padaryk teplao aušintuvo plotą lygų vandens aušintuvo plotui ir skirtumas turėtų sumažėti iki minimumo. Naujesnei technikai atskirai tepalo neaušina (bent jau mano matytai), ten stovi šilumokaičiai ir tepalo temperatūra eina į antifryzą. Bet jeigu aušinama atskirai, tepalo t-ra beveik visada aukštesnė už vandens. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Birželio 9, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 9, 2012 Nuo tepalo, tekančio per turbiną, kaitimas minimalus. Pagrindinis kaitimas yra nuo didesnio oro / kuro kiekio. Nežinia , kaip sureaguos kačiuko variklis, bet deutz fahr'ai tai turbininiai ir oru aušinami ... Ir nieko jiems nenutinka. Tiesa, deutz fahr'as konstruotas žmonėms, o t-40 - prieš žmones Papildymas truputuką dėl kaitimo oras į cilindrą jau nebe pasiurbiamas, bet jau paduodamas suslėgtas, jei su "intekūleriu", tai dar ir atvėsintas, kuris yra tankesnis už įkaitusį, ko pasekoje, kyla mišinio degimo temperatūra cilindre, to pasekoje kaista visas variklis. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Katinas T-40AM Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 Sveiki Gal kas nors žinot dėl kokios priežasties lūžta t-40am alkūninis velenas, nes mano katinui lūžo tarp pirmo pagrindinio ir pirmo švaistiklinio kakliuko. Lūžo alkūninis grebiant šieną, tai manau apkovos varikliui tikrai didelės nebuvo ir apsukos normalios. Aišku alkūninį jau pakeičiau ir dirbu toliau, bet galvoju, kad jis man vėl nepokšteltų, gal ką ne taip darau. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 vat delto ir luzta alkuninis kad mazaj apsuku varikliui,dyzeliui geriau didesnes apsukos ,geriau kuras dega geriau ausinasi ir mazgai atlaiko vienoda kruvi nuo ratu kai variklis traukia o ne ji suka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bsaulius Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 SveikiGal kas nors žinot dėl kokios priežasties lūžta t-40am alkūninis velenas, nes mano katinui lūžo tarp pirmo pagrindinio ir pirmo švaistiklinio kakliuko. Lūžo alkūninis grebiant šieną, tai manau apkovos varikliui tikrai didelės nebuvo ir apsukos normalios. Aišku alkūninį jau pakeičiau ir dirbu toliau, bet galvoju, kad jis man vėl nepokšteltų, gal ką ne taip darau. cia ne i tema T40 katinas T16 plepsius ???( nemaisau?) DT 75 spizius kas dar??? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varanokas Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 20, 2012 t-25 ar t-20 - pupsis, bent pas mus taip vadina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
edgariokas Paskelbta Rugsėjo 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 21, 2012 t-150k pusantrinis,galiunas, Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
paulius99 Paskelbta Spalio 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2012 Sveiki iskilo problema gal kas nors buvot susidure, pradejo is variklio sklisti kaip ir kalimo garsas kai dirba ant laisvu, kompresija variklyje gera, patikrinom voztuvus ten irgi viskas tvarkoje, galios nepraranda kas gali but? Variklis geras neseniai po katitalinio remonto. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Spalio 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2012 Sveiki iskilo problema gal kas nors buvot susidure, pradejo is variklio sklisti kaip ir kalimo garsas kai dirba ant laisvu, kompresija variklyje gera, patikrinom voztuvus ten irgi viskas tvarkoje, galios nepraranda kas gali but? Variklis geras neseniai po katitalinio remonto.koks gi tepalo spaudimas ,šaltam ,karštam,ir iš vis ar tepalo yra? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
paulius99 Paskelbta Spalio 21, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2012 Yra to tepalo karstas apie 2 ar 1,5 o saltas 3-5 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baziukast40 Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Vyrai patarkit nebezinau ka bedaryt nedirba 3 cilindra ziedai pakeisti,kompresija kaip ir vienoda visuose cilindruose (nebuvo normallaus prietaiso pamatuot nes skale nublukus bet visuose vienodai rode),galvos pritekintos (buvo voztuvai susikalene) voztuvai sandariai uzsidaro ,forsunkes atreguliuotos kaip turi but (170), voztuvai gerai atreguliuoti (isiurbimas 0.3, ismetimas 0.35). Uzkurus be ismetimo kolektoriaus ant mazu gazu dirba poto pagazavus meta balta aitru duma ir matos slapias ismetimo voztuvas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Vyrai patarkit nebezinau ka bedaryt nedirba 3 cilindra ziedai pakeisti,kompresija kaip ir vienoda visuose cilindruose (nebuvo normallaus prietaiso pamatuot nes skale nublukus bet visuose vienodai rode),galvos pritekintos (buvo voztuvai susikalene) voztuvai sandariai uzsidaro ,forsunkes atreguliuotos kaip turi but (170), voztuvai gerai atreguliuoti (isiurbimas 0.3, ismetimas 0.35). Uzkurus be ismetimo kolektoriaus ant mazu gazu dirba poto pagazavus meta balta aitru duma ir matos slapias ismetimo voztuvasjeigu voztuvai buvo liesti gali but kad voztuvas uzstringa kreipiamojoje Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baziukast40 Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Voztuvai nebuvo liesti nieko jiems nedariau darinejasi gerai sandariai uzsidaro (kai buvo galvos nujimtos tai buvau benzino uzpiles nesisunkia niekur) Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Voztuvai nebuvo liesti nieko jiems nedariau darinejasi gerai sandariai uzsidaro (kai buvo galvos nujimtos tai buvau benzino uzpiles nesisunkia niekur)o kuro vamzdelius ar gerai pajungei,nesumaisei? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
baziukast40 Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Vamzdeliai pajunkti gerai turiu rusiska knyga apie t40 tai net kelis kartus ziurejau bet viskas gerai kiti cilindrai dirba jau nebezinau ka bedaryti ryt bandysiu siurbli pamanyti is uosvio vaziuojancio t40 pamainysiu gal tame bedos bet manu kad nelabai nes siurblys vieno plunzerio jei kaput butu tai nesikurtu visai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varatokas Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 6, 2012 Vamzdeliai pajunkti gerai turiu rusiska knyga apie t40 tai net kelis kartus ziurejau bet viskas gerai kiti cilindrai dirba jau nebezinau ka bedaryti ryt bandysiu siurbli pamanyti is uosvio vaziuojancio t40 pamainysiu gal tame bedos bet manu kad nelabai nes siurblys vieno plunzerio jei kaput butu tai nesikurtu visaiprie to pacio sukeisk forsunkes vietomis gal kas nors islys,cia jau pa stebuklai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti