Jump to content

T-40


Carbon

Recommended Posts

klausimukas pamastymui, ar yra kas uzsidejas t-40 turbina?

nes girdejau labai daug nuomoniu tokiu kaip : luzineja alkuniniai, perkaista varikliai ir daug kitu.. kaip jusu nuomones?

Alkūninis gali ir atlaikyt, gali ir ne, priklausomai koks jo dabartinis stovis ir kaip dirbama... Dėl kaitimo - tai vėl gi gali perkaist, gali neperkaist, priklauso kaip dirbama... Bet... Ar naudos bus? Kažin... Dar gi ir tepalus dažniau keist teks... Galios kiek daugiau turėsi? Kažin kiek daugiau, kad vertėtų dėt... Kuro sąnaudų sumažės? Kažin kiek sumažės... Jei zabovom, kaipo sportiniu interesu, gali bandyt dėt iš turbodyzelinės mašinos, bet turėsi perdarinėt įsiurbimo, išmetimo kolektorius, padaryt tepimą turbinai, papildomai tepalo filtriuką statyt... Kuro siurblį reguliuot, padidinti paduodamo kuro ciklinę normą keliais ar keliolika %... labai jau ant klaustuko ta nauda, ir ar verta bereikalingai gaišt laiką ir kišt pinigus... :eusa-think:

Sveiki. va cia raudau ta tema nuoroda tokia. viso variklio duomenys su turbina. tik nezinau kokia ta turbina ir nuo ko nei modelio neraso. but idomu suzinot kaip jis laikytu jei nuo 50AG galia sukelta iki 75AG :eusa-think: . siaip viskas tas pats kaip ir paprasto neturbininio. ka manot? http://technoimpex.com.ua/index.php?opt ... &Itemid=25

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,,

blogai manai kai isidesi turbina pamatysi kad ziauriai klydai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu tiksliai pagal instrukciją tai rašo taip:

для нормальной работы двигателя форсунки отрегулируйте на давление начала распыла 170-175 кгс/cm2.

Vis tiek turėsi ant stendo tikrinti, okas tikrins tai supras ką reiškia tie skaičiukai.

tai pats ir persirinkau tuos purkstukus,turiu stenduka :icon-eek: paprasta kaip 2 kapekos :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

as desiu turbina vien del idomumo isitikinti kitu paistalais kad variklis kaista,alkuniniai luzta,,ir jei dirbant su protu manau niekas nekaista niekas neluzta,nuo ko jis kaisti turetu?nuo didesnes variklio galios,sukimo momento padidejimo apkrovos atzvilgiu,kaip tik maziau kais ,nes galios resursas didesnis,,

blogai manai kai isidesi turbina pamatysi kad ziauriai klydai

Paprastas atsakymas edgariokai. Kai turbina uždedi, prijungi ją prie variklio tepimo sistemos, turbina kaista, kartu šildydama tepalą. dėl to ir gaunasi variklio kaitimas. Esu tikras, kad anksčiau minėto д-245т variklio aušinimo sistema kitokia, gal tik padidintos aušinimo ventiletoriaus apsukos, o gal ir atsirą tepalo radiatorių pastatė. Dėl visų kitų veiksnių tu teisus. Juk varikliui lengviau dirbti su turbina, o apie velena reiktų biski paskaičiuoti apkrovas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai turbina uždedi, prijungi ją prie variklio tepimo sistemos, turbina kaista, kartu šildydama tepalą. dėl to ir gaunasi variklio kaitimas.

Nuo tepalo, tekančio per turbiną, kaitimas minimalus. Pagrindinis kaitimas yra nuo didesnio oro / kuro kiekio. Nežinia , kaip sureaguos kačiuko variklis, bet deutz fahr'ai tai turbininiai ir oru aušinami ... Ir nieko jiems nenutinka. Tiesa, deutz fahr'as konstruotas žmonėms, o t-40 - prieš žmones :lol:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O čia Deutzfahr variklis oru aušinamas ir gamyklinė turbina, ar uždėta? Mes darėm bandymą, du identiškus variklius apkrovėm vienoda jėga, tik vienas buvo su turbo, o kitas be. Čia vandeniu aušinami. Skirtumas tepalo temperatūros 15 laipsiu, o vandens +-1. Kokios mintys?

jeigu turi salygas daryt bandymus su varikliais tai kam cia uzdavineji tokius klausimus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O čia Deutzfahr variklis oru aušinamas ir gamyklinė turbina, ar uždėta? Mes darėm bandymą, du identiškus variklius apkrovėm vienoda jėga, tik vienas buvo su turbo, o kitas be. Čia vandeniu aušinami. Skirtumas tepalo temperatūros 15 laipsiu, o vandens +-1. Kokios mintys?

Padaryk teplao aušintuvo plotą lygų vandens aušintuvo plotui ir skirtumas turėtų sumažėti iki minimumo. Naujesnei technikai atskirai tepalo neaušina (bent jau mano matytai), ten stovi šilumokaičiai ir tepalo temperatūra eina į antifryzą. Bet jeigu aušinama atskirai, tepalo t-ra beveik visada aukštesnė už vandens.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo tepalo, tekančio per turbiną, kaitimas minimalus. Pagrindinis kaitimas yra nuo didesnio oro / kuro kiekio. Nežinia , kaip sureaguos kačiuko variklis, bet deutz fahr'ai tai turbininiai ir oru aušinami ... Ir nieko jiems nenutinka. Tiesa, deutz fahr'as konstruotas žmonėms, o t-40 - prieš žmones :lol:

Papildymas truputuką dėl kaitimo :) oras į cilindrą jau nebe pasiurbiamas, bet jau paduodamas suslėgtas, jei su "intekūleriu", tai dar ir atvėsintas, kuris yra tankesnis už įkaitusį, ko pasekoje, kyla mišinio degimo temperatūra cilindre, to pasekoje kaista visas variklis. :obscene-drinkingbuddies:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...

Sveiki

Gal kas nors žinot dėl kokios priežasties lūžta t-40am alkūninis velenas, nes mano katinui lūžo tarp pirmo pagrindinio ir pirmo švaistiklinio kakliuko. Lūžo alkūninis grebiant šieną, tai manau apkovos varikliui tikrai didelės nebuvo ir apsukos normalios. Aišku alkūninį jau pakeičiau ir dirbu toliau, bet galvoju, kad jis man vėl nepokšteltų, gal ką ne taip darau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Gal kas nors žinot dėl kokios priežasties lūžta t-40am alkūninis velenas, nes mano katinui lūžo tarp pirmo pagrindinio ir pirmo švaistiklinio kakliuko. Lūžo alkūninis grebiant šieną, tai manau apkovos varikliui tikrai didelės nebuvo ir apsukos normalios. Aišku alkūninį jau pakeičiau ir dirbu toliau, bet galvoju, kad jis man vėl nepokšteltų, gal ką ne taip darau.

cia ne i tema

T40 katinas

T16 plepsius ???( nemaisau?)

DT 75 spizius

kas dar???

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
Sveiki iskilo problema gal kas nors buvot susidure, pradejo is variklio sklisti kaip ir kalimo garsas kai dirba ant laisvu, kompresija variklyje gera, patikrinom voztuvus ten irgi viskas tvarkoje, galios nepraranda kas gali but? Variklis geras neseniai po katitalinio remonto.
koks gi tepalo spaudimas ,šaltam ,karštam,ir iš vis ar tepalo yra?
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Vyrai patarkit nebezinau ka bedaryt nedirba 3 cilindra ziedai pakeisti,kompresija kaip ir vienoda visuose cilindruose (nebuvo normallaus prietaiso pamatuot nes skale nublukus bet visuose vienodai rode),galvos pritekintos (buvo voztuvai susikalene) voztuvai sandariai uzsidaro ,forsunkes atreguliuotos kaip turi but (170), voztuvai gerai atreguliuoti (isiurbimas 0.3, ismetimas 0.35). Uzkurus be ismetimo kolektoriaus ant mazu gazu dirba poto pagazavus meta balta aitru duma ir matos slapias ismetimo voztuvas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vyrai patarkit nebezinau ka bedaryt nedirba 3 cilindra ziedai pakeisti,kompresija kaip ir vienoda visuose cilindruose (nebuvo normallaus prietaiso pamatuot nes skale nublukus bet visuose vienodai rode),galvos pritekintos (buvo voztuvai susikalene) voztuvai sandariai uzsidaro ,forsunkes atreguliuotos kaip turi but (170), voztuvai gerai atreguliuoti (isiurbimas 0.3, ismetimas 0.35). Uzkurus be ismetimo kolektoriaus ant mazu gazu dirba poto pagazavus meta balta aitru duma ir matos slapias ismetimo voztuvas
jeigu voztuvai buvo liesti gali but kad voztuvas uzstringa kreipiamojoje
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vamzdeliai pajunkti gerai turiu rusiska knyga apie t40 tai net kelis kartus ziurejau bet viskas gerai kiti cilindrai dirba jau nebezinau ka bedaryti ryt bandysiu siurbli pamanyti is uosvio vaziuojancio t40 pamainysiu gal tame bedos bet manu kad nelabai nes siurblys vieno plunzerio jei kaput butu tai nesikurtu visai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vamzdeliai pajunkti gerai turiu rusiska knyga apie t40 tai net kelis kartus ziurejau bet viskas gerai kiti cilindrai dirba jau nebezinau ka bedaryti ryt bandysiu siurbli pamanyti is uosvio vaziuojancio t40 pamainysiu gal tame bedos bet manu kad nelabai nes siurblys vieno plunzerio jei kaput butu tai nesikurtu visai
prie to pacio sukeisk forsunkes vietomis gal kas nors islys,cia jau pa stebuklai
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...