Jump to content

traktoriaus kuro siurblys


Vaidass

Recommended Posts

  • po 1 mėnesio...
O kaip tiksliai yra nustatomas degimo kampas ?

Sukint bet kaip siurbli nesinori :)

nors yra ten galimybe "ant skyliu " ankstinti ar velinti ?Gal zinot kur gauti aprasyma "pagal knygas" bandyt, bet nerandu internete ?

Aciu

degimo kampas idealiu atveju nustatomas ant stendo - toks, prie kurio variklis didziausia galia isvysto.

Servisuose nustatomas stroboskopu, pagal zymes ant smagracio arba priekinio skriemulio. Dazniausiai buna 2 zymes - vmt ir degimo. Reguliuojant degima zymes pasirodymo vieta stebima stroboskopu, ir suderinama kad sutaptu. Galima naudotis ir VMT zyme, tik reikia naudoti stroboskopa, kuriame galima reguliuoti ankstinimo kampa (si reikia zinoti)

Viso to neturint ir norint nustatyti degima galima naudotis momentoskopu - vamzdeliu prisuktu ant pirmo cilindro ipurskimo plunzerio. Palengva sukant velena stebima kol kuro lygis vamzdelyje pajudes. Tada ziurimos zymes ir bandoma nustatyti degima. Sis budas maziau tikslus.

Galima degima nustatinet eksperimentiskai - pagal variklio darba, kaip nors matuojant trauka (kazkada passatui dariau - keitem degima ir matavom kaip greitai masina nuvaziuos fiksuota atstuma i kalna - rezultatai tiesiog puikus gavosi, trauka gera, trsoje 6l/100km su 2l benzininiu motoru, mieste aisku daugiau)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, idomiu minciu pavarot, patarimu "geru".stroboskopais degimai nusistato benzininiuose varikliuose ir t.t. galiu papasakot kaip darosi naturoij, praktikoij. labai veiksmingos priemones. pirmiausia reikia zinot teoriskai. prie kiek laipsniu konkreciam varikliui turi issipurkst kuras.tada pasistatai VMT v irsutini mirties taska 1cilindre. ant skriemulio yra specialus magnetinis laipsniu matuoklis, kaip jis vadinasi nezinau, bet ne matlankis. toks skystis su oro burbuliuku. suki laipsnius ir matai kada paduoda kura ir susireguliuoji jei buna blogai. greitai ir paprastai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, idomiu minciu pavarot, patarimu "geru".stroboskopais degimai nusistato benzininiuose varikliuose ir t.t. galiu papasakot kaip darosi naturoij, praktikoij. labai veiksmingos priemones. pirmiausia reikia zinot teoriskai. prie kiek laipsniu konkreciam varikliui turi issipurkst kuras.tada pasistatai VMT v irsutini mirties taska 1cilindre. ant skriemulio yra specialus magnetinis laipsniu matuoklis, kaip jis vadinasi nezinau, bet ne matlankis. toks skystis su oro burbuliuku. suki laipsnius ir matai kada paduoda kura ir susireguliuoji jei buna blogai. greitai ir paprastai.

o cia kiekvienam MF toks magnetinis iprskimo kampo daviklis buna?

Stroboskopai ir dyzeliam buna - ant pirmo vanzdelio dedamas "segtukas" su piezoelementu ir uzvedus su stroboskopu ziuri i zymes ant skriemulio ar smagracio.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

yra spec deze, vakaruose pirkau, ten visi prietaisai kuro sistemos diagnozavimui, tinka visiems varikliams, tik reikia zinoti ju parametrus, mietkom ant skriemuliu ir smagraciu siulau nepasitiket, buna daug primaisyta, kad ir toks pavizdys; mtz 50 ir 80 ir smagratis ir skriemuliai tinka, o mietkes sukaltos ne pagal tuos laipsnius.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...