Jump to content

john deere 6320se


KestasZ

Recommended Posts

  • Atsakymai 129
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Šiaip,ar taip vienos motovalandos eksploatacija kainuoja maždaug 3-4 litus.Čia filtrai ir alyva.Tai negi litas,ar pusantro už valandą turi kažkokią lemiamą įtaką renkantis traktorių?

Juo labiau,kad tarkim jd ir case-nh Lietuvoje pardavinėja bent po 3 kontoras.Fendt'us lyg ir viena,bet kiek supratau filtrai deutz'e mann firmos,tad vėlgi yra pasirinkimas kur pirkt.Diskusija,kaip ir beprasmė gaunasi,tik va,visgi paaiškėjo,kad raudonos dalys brangesnės už žalias :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nepatingejau surast saskaita-faktura, viskas keista pries menesi,sumos be PVM: hidraulikos filtrai (139,57 ir 264,51), hidrauline alyva (10,13l), degalu filtro elementas (95,48 ), kabinos oro filtras (161,61), variklio alyva (9,51), variklio oro filtras (238,79), transmisine alyva (11,76).

hidraulines alyvos reikia 55l, variklines 19l, transmisines 12l.

cia Dojaus kainos. tikiuosi pades bent kiek si informacija :icon-wink:

Na nepatingėjau kataloge visus MXU 115 PRO multicontroler filtrus atfiltravau

:PartNumber Description WeightKg Price1

82034620 FILTER, AIR 1,814 73

87311194 FILTER, CAB 0,435 48

87311207 FILTER, CAB 0,001 16,1

47131183 FILTER, ELEMENT 0,888 74

87329736 FILTER, FUEL 0,13 6,1

87803194 FILTER, FUEL 0,49 18,8

47131180 FILTER, HYDRAULIC OIL 1,455 53

47131182 FILTER, HYDRAULIC OIL 1 113

2854750 FILTER, ENGINE OIL 0,25 28,5

panašei tokios ir pardavimo kainos gaunasi (nenorejau lyst detalistam i akis tikslinti)Cia zinoma eurai jei ką

:icon-wink: ) Kabinos oro filtro du varijantai priklauso nuo versijos (liuksas ar paprasta) nuo to ir kaina skiriasi.

Patikslinu kokios realios pardavimo kainos:

PartNumber Description Price1 Price2

82034620 FILTER, AIR 73 154,84 Lt

47131183 FILTER, ELEMENT 74 156,84 Lt

87329736 FILTER, FUEL 6,1 20,37 Lt

87803194 FILTER, FUEL 18,8 42,25 Lt

47131180 FILTER, HYDRAULIC OIL 53 131,29 Lt

47131182 FILTER, HYDRAULIC OIL 113 220,16 Lt

2854750 FILTER, ENGINE OIL 28,5 65,15 Lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip,ar taip vienos motovalandos eksploatacija kainuoja maždaug 3-4 litus.Čia filtrai ir alyva.Tai negi litas,ar pusantro už valandą turi kažkokią lemiamą įtaką renkantis traktorių?

Juo labiau,kad tarkim jd ir case-nh Lietuvoje pardavinėja bent po 3 kontoras.Fendt'us lyg ir viena,bet kiek supratau filtrai deutz'e mann firmos,tad vėlgi yra pasirinkimas kur pirkt.Diskusija,kaip ir beprasmė gaunasi,tik va,visgi paaiškėjo,kad raudonos dalys brangesnės už žalias :)

tikrai ne. deutz ir stovi deutz. mann varikliai i fendt nebeina.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip,ar taip vienos motovalandos eksploatacija kainuoja maždaug 3-4 litus.Čia filtrai ir alyva.Tai negi litas,ar pusantro už valandą turi kažkokią lemiamą įtaką renkantis traktorių?

Juo labiau,kad tarkim jd ir case-nh Lietuvoje pardavinėja bent po 3 kontoras.Fendt'us lyg ir viena,bet kiek supratau filtrai deutz'e mann firmos,tad vėlgi yra pasirinkimas kur pirkt.Diskusija,kaip ir beprasmė gaunasi,tik va,visgi paaiškėjo,kad raudonos dalys brangesnės už žalias :)

tikrai ne. deutz ir stovi deutz. mann varikliai i fendt nebeina.

Aš apie MANN filtrus rašiau,kad galbūt ši firma juos tiekia DEUTZ varikliams,o ne apie variklius MAN.

Variklis nuo filtro skiriasi tik viena N raide :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vyliuko paklaust norejau. 3-4 lt moto valandai cia visiem traktoriam panasiai vienodai gaunasi? Nesvarbu mineraline ar sintetine alyva kas 300 ar kas 500val keist? Pats niekad neskaiciavau tik kaip tai idomu pasidare

Maždaug 3-4 lt.Kad aiškiau būtų parašysiu,jog domėjausi 4-7 litrų darbinio tūrio ir 100-180ag traktoriais.Jei nepatingėtum tiksliau paskaičiuoti,kažką panašaus gautum.Tik dar kartą parašysiu,kad dabartinių vakarietiškų traktorių motovalanda yra nieko verta.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik dar kartą parašysiu,kad dabartinių vakarietiškų traktorių motovalanda yra nieko verta.

kiekvienas turi teise į savo nuomone

Kiekvienas,bent kiek smalsesnis ir pastabesnis,pasidomi tokiais dalykais.O pasidomėjęs supranta,kad kalbos apie variklius,dirbančius 8000-12000 mh,jokio įspūdžio nedaro,nes ir mtz motorai ne ką mažiau prisuka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ne kartą minėjau,kad dabartinių traktorių,(ir MTZ jau irgi naujų),skaičiuoja ne motovalandas,o darbo valandas,kurios viena nuo kitos skiriasi kaip diena nuo nakties.Pakeitus vadybininkui tą vieną žodelytį,tūlam piliečiui pasirodo įspūdingas traktoriaus išdirbis,o padirbęs stebisi,kodėl tas skaitliukas sukas kaip vėlo malūnas...Čia tas pat kaip ir su galios matavimo standartais,prieš pirkdamas turi juos išstudijuot,jei nenori eilinį kartą būt išdurtas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ne kartą minėjau,kad dabartinių traktorių,(ir MTZ jau irgi naujų),skaičiuoja ne motovalandas,o darbo valandas,kurios viena nuo kitos skiriasi kaip diena nuo nakties.Pakeitus vadybininkui tą vieną žodelytį,tūlam piliečiui pasirodo įspūdingas traktoriaus išdirbis,o padirbęs stebisi,kodėl tas skaitliukas sukas kaip vėlo malūnas...Čia tas pat kaip ir su galios matavimo standartais,prieš pirkdamas turi juos išstudijuot,jei nenori eilinį kartą būt išdurtas.

Parašysiu aiškiai ir suprantamai.Variklio darbovalandų,motovalandų skaitliukas šiais laikais yra ne kas kita,kaip chronometras,kuris įsijungia pasukus raktelį,tą patį raktelį pasukus atgal,sustoja.Ir nereaguoja į jokias apsukas,jokias apkrovas,ar dar ką nors.To skaitliuko prisukta valanda yra identiškai lygi paprastai valandai.Nei daugiau,nei mažiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ne kartą minėjau,kad dabartinių traktorių,(ir MTZ jau irgi naujų),skaičiuoja ne motovalandas,o darbo valandas,kurios viena nuo kitos skiriasi kaip diena nuo nakties.Pakeitus vadybininkui tą vieną žodelytį,tūlam piliečiui pasirodo įspūdingas traktoriaus išdirbis,o padirbęs stebisi,kodėl tas skaitliukas sukas kaip vėlo malūnas...Čia tas pat kaip ir su galios matavimo standartais,prieš pirkdamas turi juos išstudijuot,jei nenori eilinį kartą būt išdurtas.

Parašysiu aiškiai ir suprantamai.Variklio darbovalandų,motovalandų skaitliukas šiais laikais yra ne kas kita,kaip chronometras,kuris įsijungia pasukus raktelį,tą patį raktelį pasukus atgal,sustoja.Ir nereaguoja į jokias apsukas,jokias apkrovas,ar dar ką nors.To skaitliuko prisukta valanda yra identiškai lygi paprastai valandai.Nei daugiau,nei mažiau.

o senuose mtz, kur tachometra suka trosas, pagal ka jis sukasi ir ka jis ten skaiciuoja?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ne kartą minėjau,kad dabartinių traktorių,(ir MTZ jau irgi naujų),skaičiuoja ne motovalandas,o darbo valandas,kurios viena nuo kitos skiriasi kaip diena nuo nakties.Pakeitus vadybininkui tą vieną žodelytį,tūlam piliečiui pasirodo įspūdingas traktoriaus išdirbis,o padirbęs stebisi,kodėl tas skaitliukas sukas kaip vėlo malūnas...Čia tas pat kaip ir su galios matavimo standartais,prieš pirkdamas turi juos išstudijuot,jei nenori eilinį kartą būt išdurtas.

Parašysiu aiškiai ir suprantamai.Variklio darbovalandų,motovalandų skaitliukas šiais laikais yra ne kas kita,kaip chronometras,kuris įsijungia pasukus raktelį,tą patį raktelį pasukus atgal,sustoja.Ir nereaguoja į jokias apsukas,jokias apkrovas,ar dar ką nors.To skaitliuko prisukta valanda yra identiškai lygi paprastai valandai.Nei daugiau,nei mažiau.

o senuose mtz, kur tachometra suka trosas, pagal ka jis sukasi ir ka jis ten skaiciuoja?

senuose MTZ moto valanda prasisuka per 1 valanda, jei variklis dirba apie 1900 sukiu per minute. jei ji paliksi pupsent tusciai, tai pupsens ilgai.... :D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...