kapsukas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Nesigincinu tada, bet kaip paaiskint, kai zalias kuras pilamas i naujus traktorius? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Kažkodėl nujaučiu,kad tų "šustrų" džipų savininkai,yra tokie "vargšai",jog neuždirba papildomų 5-15ct beveik garantuotos kokybės žalio dyzelino litrui ir perka,o poto pila į savo pasididžiavimus,beleka ir iš belekur. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Nesigincinu tada, bet kaip paaiskint, kai zalias kuras pilamas i naujus traktorius? o kad tiem traktoriam kuro filtrai po keliu simtu valandu sprogsta???? visokiu variantu buna. vienas audinei per metus 3 kuro siurblius pakeite, kitas tepala pyle i saliara, ir nekeite nei vieno.... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Kažkodėl nujaučiu,kad tų "šustrų" džipų savininkai,yra tokie "vargšai",jog neuždirba papildomų 5-15ct beveik garantuotos kokybės žalio dyzelino litrui ir perka,o poto pila į savo pasididžiavimus,beleka ir iš belekur. na na... "berniukai" nesudeliauja. jiem reik geriausio prodiukto. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 renkuosi auto ir niekaip neisirenku labiau krypstu i benzinine Beske(B4), noreciau isgirsti jusu nuomone vienareiksmiskai b4 - vaziuokle ir pas golfa, ir pas b4 paparasta, varikliai irgi geri ir tu, ir tu,taciau beske tau nesurudis po 3 metu t.y. nereik kisti pinigu i kebula, saugumas na dizainas kitas reikalas... ir siaip pastebejimas - atrodo audi ir wv viena seima yra, taciau audi padarytos daug rimciau ir paprasciau pas jas viskas issiardo ir susideda gan paparastai, ko nepasakyciau apie wv(yra isimciu bet visumoje tai taip...) Turiu dvi masinas viena Audi C4 2.5 TDI kita VW Vento 1.9D subendrinus C4 nuo B4 skiriasi bet vienas pliusas yra abiem cinkuotos, venta yra tas pats 3 golfas tik sedanas man asmeniskai ventai nepatinka salonas sedi kaip tarp antro golfo, bet pliusas didziausias pigus remontas daliu sociai ir nepasakyciau, kad ji man rudyja, bet seip kasdieniniam vazinejimui mielesne man C4 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Gal aš ir klystu,bet dėl kuro neturėjau jokių problemų nuo pat dazymo pradžios. Gal gali parašyti,būtent kas tuose džipuose linksta?Ir ką bendro gali turėti kuro dažai su filtro sprogimu? Manau,kad čia ne dažuose esmė. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Vazinejom su zaliu nuo pat pradzios, dvi masinos po 2000m. gamintos, kita sena, tai del kuro buvo tik viena kart problema, bet todel, kad is batcku buvo pilta, tai uzkiso zemo slegio pompa, tai pezo centre uz 80 lt ja islupo ir isplove. Nu sakykim, kad ta zalia prastesne, kad kuro sistemai nera labai jau sveika, bet kiek mes sutaupem su zalia vazinedami, tai dar viena masina tikrai iseitu. P.s Ir nereik kuro pirkt is visokiu nezinomu kolonkiu, kad ir keliais centais pigau, bet gali but maisyta su kokiu brudu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 P.s Ir nereik kuro pirkt is visokiu nezinomu kolonkiu, kad ir keliais centais pigau, bet gali but maisyta su kokiu brudu. Situo postu manau aisku aiskiausiai atsakyta kodel zalia saliarka kenkia masinai. RESPECT kazkass Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
efrendas Paskelbta Birželio 11, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 11, 2008 Šiuo metu turiu B4 1,9 TDI prasukau apie 50 t per tą laiką jokių rimtų gedimų neišlindo, neskaitant smulkmenas. Pas mane ji darbinė, todėl drožiu negailėdamas ivairiausiais keliais dažniausiai žvirkeliais, važiuokle skūstis tikrai negaliu, pasatų birdavo dažniau Kuro sanaudos 6-7l/100 km. Nuo pat pradžių eina su žaliu ir jokių bėdų nesijaučia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Julius Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 žalia saliara kenkia tik tada kai ji pilinėjama iš kanistrų, nes jose kaupiasi nešvarumai kurie ir kiša filtrus Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vitalijus Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 O iš kur tie nešvarumai atsiranda jei kuras yra pilamsa is kolonėles i kanistras? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 O iš kur tie nešvarumai atsiranda jei kuras yra pilamsa is kolonėles i kanistras? iš to kas anksčiau toj kanistroj buvo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 Šiuo metu turiu B4 1,9 TDI prasukau apie 50 t per tą laiką jokių rimtų gedimų neišlindo, neskaitant smulkmenas. Pas mane ji darbinė, todėl drožiu negailėdamas ivairiausiais keliais dažniausiai žvirkeliais, važiuokle skūstis tikrai negaliu, pasatų birdavo dažniau Kuro sanaudos 6-7l/100 km. Nuo pat pradžių eina su žaliu ir jokių bėdų nesijaučia lygiai tokia pati situacija, b4 1.9 tdi irgi apie 50t. km su zalia, jokiu problemu o del zalios saliarkos tai nereikia svaigti kad nuo jos masinos linksta...su 2003 mazda vazinejam su zalia ten 2.0 tdci doch common railas tai jeigu butu kas blogai seniai but uzlinkes tas variklis... svarbiausia prieziura ir kuro filtru keitimas laiku... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 o kaip del puvimo, iki 95 kiek girdejau opeliai nebuvo cinkuojami siaip iki 98 m nebuvo cinkuojami, nuo 98 truputi geriau cinkuot pradejo bet ir ne stebuklas... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
M&M Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas tas pac ir pas musu buvo, atveze cisterna uzpyle o dirbt reikejo... tiem traktoriam kurie svieziai gavo to kuro po puses dienos filtrai buvo keiciami dbr laukiam bent pusdieny kol nusistovi o kolonelese daug kartu maciau is autocisternos pila, o salia chebryte jau i bakus kosia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
runkelis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas tas pac ir pas musu buvo, atveze cisterna uzpyle o dirbt reikejo... tiem traktoriam kurie svieziai gavo to kuro po puses dienos filtrai buvo keiciami dbr laukiam bent pusdieny kol nusistovi o kolonelese daug kartu maciau is autocisternos pila, o salia chebryte jau i bakus kosia uzpyles as taip buvau degalinej, tai filtrus keiciau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 Vadinais ne spalvoj problema Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
joniskietis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 Su Audi B4 1,9TDI 5ti metai, su AudiA6 2,5 TDI 3ti metai, su Audi A4 antri metai ir su L200 prasidėjo 3ti metai, kaip į visus šiuos aparatus pilam žaliuką. Tačiau nei vieno iš jųs variklis neatitinka Euro4 reiklavimų. "Šviežiausias" - L200 Euro3.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
runkelis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 na maniske B4 neatitinka reikalavimu, o darbine masina 2002m MAN TGA atitinka EURO3 Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 na maniske B4 neatitinka reikalavimu, o darbine masina 2002m MAN TGA atitinka EURO3 Tai man'an zalia pili ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
runkelis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 na kad ten naturaliaja saliarka pilam(nedazyta), as savaja B4 maitinu tik zaliaja saliarka Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
joniskietis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 ka manot apie 5 klases bmw nuo 1996 metu benzinke? Tu turbut turi omen nuo 97 m. Geras patogus auto, benzininiai zymiai patvaresni nei dyzeliniai kolegos. Atitinkamai ir eksploatavimas brangesnis nei ktu šios klasės atstovų (neskaitant Merso). Kaip juokauja servisistai BMW - Brangi Mašina Važiuoti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
joniskietis Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 O jei kalbėti vien apie kažkokius patvarius ar nepatvarius dyzelius, tai visoje Europoje jau gerą dešimtmetį dyzelinio variklio etalonu laikomas 1,9 TDI (tas pats, beškinis ar passat'inis), tiek patvarumo, tiek taupumo ir galios prasme. Iš jo ir kilo vėlesnės modifikacijos: pvz 1,9tdi, modeliuose nuo 2001 m išspaudžia 130 ag ir superinį sukimo momentą (apie 310 Nm jei neklystu). Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantas Paskelbta Birželio 12, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Birželio 12, 2008 ka manot apie 5 klases bmw nuo 1996 metu benzinke? Tik nepirk TDS nes tikrai turi lyga su kuro surbliais. Draugai turi 94m kregzde 325 TDS kitas jau pardave 98m 525 TDS per du metus abu keite siurblius. KItas minusas daug saliarkos ima. Na aisku mes pacaniukai kartais ir kara keliuose propoguojam. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti