Jump to content

AUDI- B4 ar VW GOLF 3


Noragas

Recommended Posts

  • Atsakymai 185
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

renkuosi auto ir niekaip neisirenku labiau krypstu i benzinine Beske(B4), noreciau isgirsti jusu nuomone

vienareiksmiskai b4 - vaziuokle ir pas golfa, ir pas b4 paparasta, varikliai irgi geri ir tu, ir tu,taciau beske tau nesurudis po 3 metu t.y. nereik kisti pinigu i kebula, saugumas :icon-wink: na dizainas kitas reikalas... :icon-wink:

ir siaip pastebejimas - atrodo audi ir wv viena seima yra, taciau audi padarytos daug rimciau ir paprasciau pas jas viskas issiardo ir susideda gan paparastai, ko nepasakyciau apie wv(yra isimciu bet visumoje tai taip...) :)

Turiu dvi masinas viena Audi C4 2.5 TDI kita VW Vento 1.9D subendrinus C4 nuo B4 skiriasi bet vienas pliusas yra abiem cinkuotos, venta yra tas pats 3 golfas tik sedanas man asmeniskai ventai nepatinka salonas sedi kaip tarp antro golfo, bet pliusas didziausias pigus remontas daliu sociai ir nepasakyciau, kad ji man rudyja, bet seip kasdieniniam vazinejimui mielesne man C4

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazinejom su zaliu nuo pat pradzios, dvi masinos po 2000m. gamintos, kita sena, tai del kuro buvo tik viena kart problema, bet todel, kad is batcku buvo pilta, tai uzkiso zemo slegio pompa, tai pezo centre uz 80 lt ja islupo ir isplove. Nu sakykim, kad ta zalia prastesne, kad kuro sistemai nera labai jau sveika, bet kiek mes sutaupem su zalia vazinedami, tai dar viena masina tikrai iseitu.

P.s Ir nereik kuro pirkt is visokiu nezinomu kolonkiu, kad ir keliais centais pigau, bet gali but maisyta su kokiu brudu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu turiu B4 1,9 TDI prasukau apie 50 t per tą laiką jokių rimtų gedimų neišlindo, neskaitant smulkmenas. Pas mane ji darbinė, todėl drožiu negailėdamas ivairiausiais keliais dažniausiai žvirkeliais, važiuokle skūstis tikrai negaliu, pasatų birdavo dažniau :) Kuro sanaudos 6-7l/100 km. Nuo pat pradžių eina su žaliu ir jokių bėdų nesijaučia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu turiu B4 1,9 TDI prasukau apie 50 t per tą laiką jokių rimtų gedimų neišlindo, neskaitant smulkmenas. Pas mane ji darbinė, todėl drožiu negailėdamas ivairiausiais keliais dažniausiai žvirkeliais, važiuokle skūstis tikrai negaliu, pasatų birdavo dažniau :) Kuro sanaudos 6-7l/100 km. Nuo pat pradžių eina su žaliu ir jokių bėdų nesijaučia :)

lygiai tokia pati situacija, b4 1.9 tdi irgi apie 50t. km su zalia, jokiu problemu :icon-wink:

o del zalios saliarkos tai nereikia svaigti kad nuo jos masinos linksta...su 2003 mazda vazinejam su zalia ten 2.0 tdci doch common railas tai jeigu butu kas blogai seniai but uzlinkes tas variklis... svarbiausia prieziura ir kuro filtru keitimas laiku... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas :D

tas pac ir pas musu buvo, atveze cisterna uzpyle o dirbt reikejo... tiem traktoriam kurie svieziai gavo to kuro po puses dienos filtrai buvo keiciami :) dbr laukiam bent pusdieny kol nusistovi :icon-wink:

o kolonelese daug kartu maciau is autocisternos pila, o salia chebryte jau i bakus kosia :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kolonelese kiekvienai kuro rusiai yra po kelias cisternas, atvezus papildymui degalus ir supylus i talpa is tos talpos kuras negali buti pilamas kelias valandas, nes pildant talpa pakeliamos nuosedos, kondensatas ir visa kita fignia, kurie per tam tikra laika turetu nusistoveti kaip jum atrodo kuriose kolonelese sis dalykas propaguojamas :D

tas pac ir pas musu buvo, atveze cisterna uzpyle o dirbt reikejo... tiem traktoriam kurie svieziai gavo to kuro po puses dienos filtrai buvo keiciami :) dbr laukiam bent pusdieny kol nusistovi :icon-wink:

o kolonelese daug kartu maciau is autocisternos pila, o salia chebryte jau i bakus kosia :)

uzpyles as taip buvau degalinej, tai filtrus keiciau
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ka manot apie 5 klases bmw nuo 1996 metu benzinke?

Tu turbut turi omen nuo 97 m. Geras patogus auto, benzininiai zymiai patvaresni nei dyzeliniai kolegos. Atitinkamai ir eksploatavimas brangesnis nei ktu šios klasės atstovų (neskaitant Merso). Kaip juokauja servisistai BMW - Brangi Mašina Važiuoti :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei kalbėti vien apie kažkokius patvarius ar nepatvarius dyzelius, tai visoje Europoje jau gerą dešimtmetį dyzelinio variklio etalonu laikomas 1,9 TDI (tas pats, beškinis ar passat'inis), tiek patvarumo, tiek taupumo ir galios prasme. Iš jo ir kilo vėlesnės modifikacijos: pvz 1,9tdi, modeliuose nuo 2001 m išspaudžia 130 ag ir superinį sukimo momentą (apie 310 Nm jei neklystu).

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...