Jump to content

Padėkit su frontalinio pajungimu... Baigiu užsiknist


MTZ-920

Recommended Posts

Problemos aprašymas ilgas, bet labai prašau pagalbos. Jau savaitė kaip nesusitvarkau su šiuo aparatu, o dar gripas apsėdo. Kam sunku skaityti - skaitykite vien tai kas paryškinta, gal suprastite ką nors.
Kažkokia nesamonė :icon-sad: Frontalinis MetalFach turi nuosavą paskirstytoją. Dedu ant MTZ-920. Viskas ko reikia tam frontaliniui tai dvi šlangos ir viskas, toliau tepalą skirsto pats. Pajungiau prie traktoriaus šlangų esančių šone dešinėj pusėj kur specialiai išvestos. Jungiu (traktoriaus orginalaus paskirstytojo, ne frontalinio) vieną rankeną - nieko, jungiu kitą - nieko. Jungiu vidurinę - neina. Rankena iš paskirstytojo užsikirtusi. Nuardžiau visus pagražinimus ir su plaktuku pakaliau per tą rankeną... Tol kol pradėjo vaikščiot. (Traktoriaus paskirstytojas iš atskirų sekcijų)Dabar į viršų eina gerai, ir siurblys jaučias kad dirba, o į apačią rankeną pastūmus nereaguoja. Pasižiūrėjau atidžiau - ogi kažkokią bliekutę nudaužiau, kuri dabar į apačią spaudžiasi kartu ir viskas. Užkišau laužtuvą - vistiek rankena užsikirtusi :icon-evil: . Galvoju šakės šitai sekcijai. Paėmiau ir prasikišau šlangas po traktoriaus kabina ir pajungiau iš kitos pusės, nuo kitos sekcijos. Esmė tame kad dabar turiu prilaikyti su ranka traktoriaus paskirstytojo rankeną kad galėčiau dirbti su frontaliniu(ant visų naujų MTZ paskirstytojas pats per jėga dirbant nesilaiko kaip ant senų. frontalinis turi kitą vairalazdę). Įjungus į plaukiojimą frontalinis žinoma neina. Kas belieka. Pririšau tą ričiagą su viela. Dabar galiu dirbt su frontaliniu gerai. Problema tame kad išjungus visas rankenas į neutral padėtis man pradeda kaisti tepalo siurblys. Smarkiai kaisti. Nepadėjo nei mėginimai šlangas sukeist, nieko. Dabar nuvedėm grįžtamojo šlangą tiesiai į tepalo baką per užpylimo skylę, frontalinis dirba gerai, bet kai traktoriuje savo vielą atrišu - pradeda siurblys kaisti. Ar čia blogai kažką pajungiau ar čia ta bloga sekcija knisa viską ? :icon-confused:

Kaip reikėjo pajungti ?[/i]

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 68
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

tavo uzsiknisima panaikins tik paskirstytojo keitimas arba taisymas. greiciausiai pas pona paskirstytojo viduj viena padetis uzsikirtus. del sios priezasties ir kaista tepalas.

o frontalinio kitaip ir nepajungsi - dviracio neisrasi. tik nebutinas tas tepalo nubegimas tiesiai i baka. :)

EDIT

heh, dar karta perskaiciau posta. :lol: ziuriu geras darbo priemones linkes naudoti. plaktukas, lauztuvas.. ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rusiskai technikai rusiskas raktu komplektas :D

kad tepalas kaista tai kaltas frontalinio paskirstytojas, ir panasu su kokiais yrankiais jungineji tai jis yra arba parudijas arba kazkas i vidu pateke, gausi ardyt ir ziuret kas yra

tai kad traktoriaus paskirstytojas, nes kai visas traktoriaus padetis jis i neutralias sujungia jam kaista. frontalinis tuo metu isjungtas jau buna. as bent taip suprantu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmiausia reiketu apsiziureti kas darosi su ta sekcija kuria remontavai rusisku raktu rinkiniu :D uzvestam traktoriui apziurek ar nera slegio kurioj nors movoj, nes jei truputi atsidares kanalas, kai visas rankenas isjungi i neutrale tepalas nebeturi kur dingti ir ima droseliuoti apsauginis voztuvas, kai ijungi frontalini tepalas laisvai teka per frontalinio skirstytuva.

del rankenos fiksavimo ryt jei neuzmirsiu pakalbesiu su hidraulistu, kiek pamenu kazkaip galima pareguliuoti busterini voztuva ir rankenele fiksuosis :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už atsakymus. Pasidomėkite dėl to fiksavimo, pats nežinau į ką kreiptis, esu dar tik 16m, neturiu nei teisių nieko :D. Dėl rusiško rinkinio - nieko kito nesumasčiau, nes rankena iš pradžių visiškai užsikirtusi buvo tiesiai iš paskirstytojo. Po pakalimo rankena į viršų vaikšto ir variklis jaučias kad apkrovą gauna(veikia) o vat į apačią spaudžiant - paskirstytojas nereaguoja ir matosi kad kartu juda kažkokia nuo paskirstytojo atšokusi bliekutė, kurią laikant su laužtuvu rankena vistiek nenori į apačią pasiduoti(toje bliekutėje turbūt užsikirtimas).

Dabar dėl kaitimo kiek suprantu reikia arba ardyti arba palikti su vielute pririštą ričiagą kad tepalas keliautų ratu pro frontalinį. Bet vėl kažkoks sh bus, nes pasijungsiu pvz ruloninį presą ir norint valdyti jį bus daug žaidimo su ričiagais...

P.S. dėl to slėgio iš tos "daužytos" sekcijos tai šiandien pasijungiau priekabą ant vienos tos pusės šlangos ir ričiagą stačiau į neutral - nieko, pajungiau į kitą - irgi lygtais nieko. o tepalas kaisti sugeba :( ir kaip tik po frontalinio pajungimo

P.S. Labai dėkoju už tai kad netingit atrašyti :icon-twisted: be pagalbos nebeina išsiversti, kiti jau seniai šienauja

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas žmogus kažką kalbėjo apie tai kad jam ant naujo MTZ ričiago nereikia laikyti ir frontalinis veikia rankeną pastačius į plaukiojimą :icon-twisted:kažkaip nelogiška

Kitas žmogus pasakojo kad reikia jungti tiesiai nuo siurblio tą frontalinį, tipo siurblys turi laisvų vietų

Bet juk tai nepadės nuo tepalo kaitimoNes po traktoriaus skirstytuvą vistiek tepalas kažkur kertasi. Pajungiau gale traktoriaus kaip įprastai priekabą išversti, o prieš tai traktorius gerą galą važiavo su neutral skirstytuvo padėtim tai išvertus paliečiau šlangas :icon-confused: Tas pats kas prie pečiaus prisiglaust :icon-exclaim:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkui už atsakymus. Pasidomėkite dėl to fiksavimo, pats nežinau į ką kreiptis, esu dar tik 16m, neturiu nei teisių nieko :D. Dėl rusiško rinkinio - nieko kito nesumasčiau, nes rankena iš pradžių visiškai užsikirtusi buvo tiesiai iš paskirstytojo. Po pakalimo rankena į viršų vaikšto ir variklis jaučias kad apkrovą gauna(veikia) o vat į apačią spaudžiant - paskirstytojas nereaguoja ir matosi kad kartu juda kažkokia nuo paskirstytojo atšokusi bliekutė, kurią laikant su laužtuvu rankena vistiek nenori į apačią pasiduoti(toje bliekutėje turbūt užsikirtimas).

Dabar dėl kaitimo kiek suprantu reikia arba ardyti arba palikti su vielute pririštą ričiagą kad tepalas keliautų ratu pro frontalinį. Bet vėl kažkoks sh bus, nes pasijungsiu pvz ruloninį presą ir norint valdyti jį bus daug žaidimo su ričiagais...

P.S. dėl to slėgio iš tos "daužytos" sekcijos tai šiandien pasijungiau priekabą ant vienos tos pusės šlangos ir ričiagą stačiau į neutral - nieko, pajungiau į kitą - irgi lygtais nieko. o tepalas kaisti sugeba :( ir kaip tik po frontalinio pajungimo

Del paskirstytojo tai reikia keisti nauju nes ju pagal metus bielkiam ejo ivairiu modifikaciju ir yra tokiu kur rankeneles nesifiksuoja. nusipirksi nauja paskirstytoja issiplausi filtra pasikeisi tepalus hidraulo jei reikia ir manau bedos dings. Nusipirk maximoj bent jau raktu komplekta juk "maxima vaikus myli" o su kovaldom tai biski ramiau, nes gali brangiai remontas kainuot.

Beje jei kas siulys remontuot paskirstytoja pasiusk toki nes neapsimoka mest litus i bala. geriau naujas. Ir dar pries pirkdamas paziurek ar rankeneles vaiksto nes pries metus apsipisau litagroj buvo toli atgal vest 2 sekcijos gerai vaiksto viens uzstringa ant leidimo. bet kadangi ji man nereikalinga tai ziauriai nepykstu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man toks ispudis, kad pas tave skirtytuvas su papildoma sekcija po sedyne, ar tik nebusi uzlenkes valdymo vamzdeli ten bekashiodamas ta savo shlanga

ar yra rankena prie sedynes deshineje, jei taip tai busi garantuotai uzlauzes toki gal apie 8 mm storio vamzdeli sujungianti paskirstytoja po vairu su sekcija po sedyne, beveik 100 % kad jau skolingas shvyturio extras draught :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As ant naujo mtz-820 uzsidejau toki pati metal facha. Prie desines puses traktoriaus isvestu poru prijungiau krautuva . Pas sita traktoriu skirstytuvo sklandziai viksuojasi ir kelimo ir nuleidimo padetyse. tai gaunasi taip ijungi vidurini ricega i padeti kelimas ir viskas ore jokio tepalo kaitimo gali dirbt su frontaliniu gali nedirbt.

Pas mano senesni 952 yra uzdetas suomiskas ar koks ten paskirstytojas jo sklandziai nesifiksuoja , o trestuva bogbale suku hihro varikliu , bet tepalas irgi kaista normos ribose, tik riciaga reikia pasiristi.

Patarimai butu sekantys:

Pasizek metal facho paskirstytojo uzmaitinimo slangas ar jos nesumaisytos nes uzmaitinimo ir nupylimo skiresi diametrai.

Kas del traktoriaus paskirstytojo tai patarciau ijung ta sekcija kur prijungtas krautuvas tuo metu krautuvo dzuostikas neutralioje padety. tada jei duotoji paskirstytojo sekcija veikia gerai nupylimas turi vykti be jokio tepalo kaitimo . dar pabandyk kai vyksta laisvas nupylimas ijungt pavyzdziui kinkiu kelima , nes jei nupylimas krautuvo sekcijoj vyksta gerai tai kinkiai turetu praktiskai nekilti arba kilti nezymiai. o jei kyla pakankamai greitai arba beveik normaliai tai yra tikimybe kad nupylimas problemineje paskirstytojo sekcijoje vyksta per apsaugini voztuva ko pasekoje tepalas ir kaista.

Dar prasek visa tepalo kelia i krautuvi paskirstytoja ir atgal gal kokie samodielni prijungimo stuciariai del per mazu vidiniu kiaurymiu riboja tepalo debita i krautuva. sekmes. tikiuosi supratai ka norejau pasakyt. :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

man toks ispudis, kad pas tave skirtytuvas su papildoma sekcija po sedyne, ar tik nebusi uzlenkes valdymo vamzdeli ten bekashiodamas ta savo shlanga

ar yra rankena prie sedynes deshineje, jei taip tai busi garantuotai uzlauzes toki gal apie 8 mm storio vamzdeli sujungianti paskirstytoja po vairu su sekcija po sedyne, beveik 100 % kad jau skolingas shvyturio extras draught :)

Yra dvi rankenos dešinėj šalia sėdynės. Kas per vamzdelis net neįsivaizduoju :D . Gali išsamiau apie jį ? tepalas cirkuliuoja pro jį į ką ?

Dėl to kad gali būti sumaišytos šlangos - tikrai ne. Pats mačiau kad šlangos skirtingų diametrų, bet susiradau atėjimą, o išeinančią storesnę nuvedžiau tiesiai pro tepalo bako užpylimo skylę ir apkamšiau skuduru :lol:

Dėl fiksavimosi - būtų įdomu sužinoti ar dabar naujiem MTZ tik fiksavimas vielom ir špagatais ir belikęs, ar įmanoma dar pareguliuoti ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Štuceriai yra vienoj vietoj samadielkinis. Bet tikrai ne dėl to kaista. Tiesiog Traktoriaus šlangos yra 24raktui, o krautuvo 27. Tokio štucerio namie neradau, tėvas parvežė nupirkęs ne tokius. Tai susiradau štucerį iš seno nenaudojamo paskirstytojo su tokiais galais, bėda tame kad vienas galas neturėjo įdubos. Paėmėm ir gražiai suvirinom iš 2štucerių į vieną, bet nemanau kad tai galėtų tepalą stabdyt. Vistiek kiaurymė tokio pat dydžio kaip ir traktoriaus šlangos

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku, vadinasi traktorius modernus su ratu apkrautuvu ir jeginiu poziciniu reguliavimu, o gal tos rankenos pas tave tai darbinis ir gazas rankinis?

zodziu blogai , kad pats iki galo neparashai

po sedyne , po kabina yra tokia kule su daug vamzdziu ar ne?

jei yra tai tas mano minimas vamzdelis ja valdo, mane net nervina kai iki galo neskaitai ir dar shaipaisi, buciau vyresnis gal nebuciau tokio karshto budo.

zodziu viska parashiau anksciau, ieskok to vamzdelio apie 8 ar 6 mm skersmens, pagrindiniam skirstytuvui jis sukasi prie shono, o tam po sedyne tai statmenai i ta dezute papildoma, kabinos dangti kai nuimi jis matosi, jei tas vamzdelis uzlinko bepi...nt tas shlangas kai kishai po kabina tai uzsidaro praleidziamasis voztuvas pagrindiniame skirstytuve ir viskas eina per apsaugini, del ko sistemoje pastoviai yra didelis slegis.

zodziu daug ciai prirashyt galima, bet ner naudos visvien neskaitai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą: Šiandien pradėjau sukti rulonus su Krone Combipack 1500V(kintama kamera + apvyniotuvas). Sukau 3pavara su palėtinimu. Belarusas 920.

Viskas normaliai būtų, bet vistiek problemos su tepalo siurbliu. Maniau kad jei duosiu tepalui cirkuliuot ratu pro frontalinio skirstytuvą tai nebekais tai taip ir palikau pririštą ričiagą. Priciepą reikia pakelt - atrišt tą rankeną. Preso surinktuvą pakelt - vėl atrišk. Daryk ką nori...

Na nebūtų blogai ir tas rankenas atrišinėt, bet vistiek kaista tepalas ir pats siurblys. Galvoju eina na... tas siurblys, išlipau iš kabinos išjungiau jį lauk, galvoju pailsėsi netikęs daikte. :icon-twisted: IR ? Ogi nebeįjungiu darbinio. Taigi tepalas jį junginėja. :icon-evil: Va tau ir Belaruso naujovės, elektronika...

Būčiau ant seno belaruso dėjęs (turim ir tokį) tai nebūtų jokių problemų buvę...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

pas tave gale hidraulo kinkas du cilindrai kilnoja ar vienas dar?

jei du tai keliu rankas aukshtyn, tokio dar neardziau, jei su vienu turi buti vamzdelis, zinoma jei yra papildoma sekcija tiesiai po sedyne ir prie koju kulnu, tik po kabina zinoma, jei sekcijos nera tada galimas dar vienas variantas pagrindiniame skirtytuve mazdaug ties viduriu is kazkurio tai sono, kairio ar deshinio nepamenu turi buti zaglushke berod 12 mm smulkiu sriegiu reik ja issukti ir pritaikius stuceriuka prijungti papildoma vamzdeli kuris eitu i tiesiai i tepalo bakeli. daugiau per actuma sugalvot negaliu, beja, gali buti kad stringa praleidziamasis voztuvas, po stuktelejimo gal nebepasikelia aukshtyn tiek kiek reikia, praleidziamasi voztuvas yra berods deshiniame shone uzdengtas dangteliu prisuktu dviem 8 mm varsteliais atsuki ta dangteli ir voztuvas tavo, nepamesk spyruokles ir galbut shaibeliu po spyruokle arba ant jos, jokiu budu nekishk jokiu kapeiku netempk spyruokles ir kitaip jos nedeformuok, isimk voztuva isplauk ji ispusk su suspaustu oru ir idek atgal, ten jis tur vaikshioti lengvai ir be strigimo, sudek spyruokle ir shaibas jei buvo, nepervershk dangteli laikanciu varshtu, vsio , daugiau ligu buti nebegali, a prisiminiau dar viena

ar tepalas neputoja tol kol neverda?

jei putoja tai gali traukti ora pro apatine padavimo shlanga kuri labai megsta suskilineti, ji yra virs tepalo siurblio ijungimo svirteles, shitas gedimas del oro yra greiciau teorinis, nes shiltuoju metu laiku vakuumas siurbimo linijoje yra gan retas reikalas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Du cilindrai gale. Daugiau kolkas neparašysiu, nes perbėgau tekstą tik akimis. Rimčiau pasižiūrėsiu kai laiko bus.

Iš kurios lietuvos dalies pats esi?... Manau teks kviest arba techninį aptarnavimą arba dar ką nors. Man pačiam sunkoka susigaudyti, tėvas irgi nežino kas galėtų būti, o iš aprašymo spėlioti nėra lengva :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...