Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

Gal kas žinote, kaip suprogramuoti vėžlio padėtyje bėgiai, kad startuoti pradėtų, ne nuo pirmo serija 76xx dyna 6,o tuos kamstelius issukus iš galinio tilto, nulasa ten tepalo po lašą, tai suabejojau ar ten sukti tašką ir patepti

dirbi su svirtim prie vairo ir pavaru rankenele tas pats kaip prie zuikio

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

. Zuikis startuoja nuo 3a,atgal 2c,o vėžlys pirmas b tiek i priekį, tiek atgal,ant kiškio gal negerai sunkūs darbai ar nėra skirtumo?

 Nelabai suprantu apie kokį zuikį kalbat. Tomuko nutraukoje nuotraukoje parodyta AUTODRIVE perjungiklis, jame kairėje transportinis diapazonas, o dešinėje darbinis diapazonas. Pradines pavaras / nuo kurios pradeda traktorius judėti / galima užsiprogramuoti su taškine matrica - mygtukais prie vairo. Dešiniu slinkties mygtuku įsijungiat antrą pavarų kairio ekrano vaizdą ir nuspaudus sankabą su bėgių svirtim nusistatot pradinę pavarą, o viršutine rodykle mygtuku taškinėj matricoj nusistatot viršutinę pavarą iki kurios jungs automatas pavaras. Jeigu pas jus yra GTA  Datatronic konsolė, kaip Tomuko nuotraukoj, tai galima kiekvienam darbui nusistatyt pradinė ir viršutinė pavaras tarp kurių junginėsis pavaros automatiškai. Tik konsolėj pasirinksit darbą ir įsijungsit. Autodrive turėtų būti įjungtas į dešinįjį - darbinį diapazoną. Taip galima arimui užsiprogramuoti pvz.:2D-2F, kultivavimui 3A-3C ir panašiai, kaip jums reikia.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,ką daro šie du mygtukai MF 6480

Viršutinis galulaukės programavimo - valdymo, šoninis greito padargo nuleidimo - įgilinimo. Įgilinimo mygtuką mes naudodavom, kai ardavom su Kverneland plūgu kai kieta ir iškyla plūgas. Paspaudus plūgas vėl įsigilina, na bet čia nelabai patogu. MF galulaukės sistema irgi tokia nelabai, o be GTA jos ir visai nėra. Pvz. arimui mes naudojam automatinį gazo junginėjimą, kai nuleidus plūgą persijungia A sūkiai, o iškėlus plūgą po sekundės persijungia B sūkiai, prie iškėlimo galima "pririšti" ir blokiruotės išjungimą ir įjungimą nuleidus jei reikia, na ariant kai labai šlapia, taip pat ir darbinio junginėjimas prisiriša prie padargo kilnojimo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai suprantu apie kokį zuikį kalbat. Tomuko nutraukoje nuotraukoje parodyta AUTODRIVE perjungiklis, jame kairėje transportinis diapazonas, o dešinėje darbinis diapazonas. Pradines pavaras / nuo kurios pradeda traktorius judėti / galima užsiprogramuoti su taškine matrica - mygtukais prie vairo. Dešiniu slinkties mygtuku įsijungiat antrą pavarų kairio ekrano vaizdą ir nuspaudus sankabą su bėgių svirtim nusistatot pradinę pavarą, o viršutine rodykle mygtuku taškinėj matricoj nusistatot viršutinę pavarą iki kurios jungs automatas pavaras. Jeigu pas jus yra GTA Datatronic konsolė, kaip Tomuko nuotraukoj, tai galima kiekvienam darbui nusistatyt pradinė ir viršutinė pavaras tarp kurių junginėsis pavaros automatiškai. Tik konsolėj pasirinksit darbą ir įsijungsit. Autodrive turėtų būti įjungtas į dešinįjį - darbinį diapazoną. Taip galima arimui užsiprogramuoti pvz.:2D-2F, kultivavimui 3A-3C ir panašiai, kaip jums reikia.

pas mane be ekrano to didelio,automatą pasidaryti moku,dabar bandysiu užprogramuoti, nuo kurios pavaros startuoti,ačiū už atsakymą.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Viršutinis galulaukės programavimo - valdymo, šoninis greito padargo nuleidimo - įgilinimo. Įgilinimo mygtuką mes naudodavom, kai ardavom su Kverneland plūgu kai kieta ir iškyla plūgas. Paspaudus plūgas vėl įsigilina, na bet čia nelabai patogu. MF galulaukės sistema irgi tokia nelabai, o be GTA jos ir visai nėra. Pvz. arimui mes naudojam automatinį gazo junginėjimą, kai nuleidus plūgą persijungia A sūkiai, o iškėlus plūgą po sekundės persijungia B sūkiai, prie iškėlimo galima "pririšti" ir blokiruotės išjungimą ir įjungimą nuleidus jei reikia, na ariant kai labai šlapia, taip pat ir darbinio junginėjimas prisiriša prie padargo kilnojimo.

o būtent plūgo iškėlimui/nuleidimui gale lauko naudojamas tik pagrindinis mygtukas ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Papasakok kaip atskirt?

I visus purktukus ateina vienas reilas ir ant visu purkstuku laidai stovi?

Tada akivaizdu, kad kuro įpurškimo sistema commonrailinė.  Purštukai prijungti prie aukšto slėgio akumuliatoriaus (rail-o)  ir valdomi elektroninio modulio,  o į akumuliatorių ateina tik vienas vamzdelis iš kuro siurblio, iš galo prisuktas slėgio daviklis ir nupylimo vožtuvas. Anstesnių variklių Tier 2 buvo elektra valdomas siurblys su išeinančiais keturiais kuro vamzdeliais į purštukus - tai paprasta kuro įpurškimo sistema. 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...