Jump to content

MASSEY FERGUSSON


Recommended Posts

Planuoju pirkti traktoriu iki 60000 eur apie 200-250 ag vederiui 4m ir noraginiam skutikui 4m tad reikia kantraus darbinio arklio. Galvoju apie MF6499 su dyna 6. Kokie jusu atsiliepimai apie sita traktoriu.

 Turiu 6499, pagamintas 2011 m., pirktas Kesko 2012 spalį. Mokėjau 290 t. +PVM. Kaina gal ir gera, nes yra oras ir 50 km/h greitis. Palyginus ekonomiškas, nors dar be AdBlue. Per metus nuvejam apie 400 mh, nes ūkis tik 200 ha. Prabėgus apie 800 mh sugedo kondicionierius (užstrigo siurblys su visomis pasekmėmis), po kiek laiko pradėjo iš stabdžių pagrindinių cilindrų bloko pradėjo tepalas bėgti į kabiną. Po 1206 mh vėl sugedo kondicionierius. Vėl remontavo KŪB "Morfas", tik jau dabar per Kesko. Remonto sąskaita apie 1700 Eur su PVM. Kiek aplinkui žinau 6490-6495-6499 visiems remontuoti kondicionieriai, tačiau Kesko laiko, kad tai normalu, nors labai slepia. Yra tame traktoriuje dviejų padėčių priekinio tilto ir pneumatinė kabinos irgi dviejų padėčių amortizacija, amortizacija kaip ir nebloga, tačiau kabinos vetiliacija ir apšildymas tik iš viršaus, todėl kai šalta gelia kojas, nors ausys svyla. Neseniai vežiausi iš karjero žvyro, lyjant taip rasoja langai, kad nelabai įmanoma vairuot. Aplamai eksploatacija Masėjų brangi, pvz.: dėžės tos pačios kaip Claas, tačiau visi filtrai brangesni dvigubai, nors skiriasi tik pavadinimu. BOK /sankabos/ davikliai, slėgio davikliai, šviesų ir hidraulikos klavišai - viskas kosminėm kainom su nuline kokybe, aplamai labai prasta elektros įranga ir instaliacija. Nors yra ir išimčių: 6480 turėjau su elektriniu hidraulikos porų valdymu, kurios veikė nepriekaištingai, su mechaniniu valdymu poros praleisdinėja, mažojo 5465 irgi.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

 Turiu 6499, pagamintas 2011 m., pirktas Kesko 2012 spalį. Mokėjau 290 t. +PVM. Kaina gal ir gera, nes yra oras ir 50 km/h greitis. Palyginus ekonomiškas, nors dar be AdBlue. Per metus nuvejam apie 400 mh, nes ūkis tik 200 ha. Prabėgus apie 800 mh sugedo kondicionierius (užstrigo siurblys su visomis pasekmėmis), po kiek laiko pradėjo iš stabdžių pagrindinių cilindrų bloko pradėjo tepalas bėgti į kabiną. Po 1206 mh vėl sugedo kondicionierius. Vėl remontavo KŪB "Morfas", tik jau dabar per Kesko. Remonto sąskaita apie 1700 Eur su PVM. Kiek aplinkui žinau 6490-6495-6499 visiems remontuoti kondicionieriai, tačiau Kesko laiko, kad tai normalu, nors labai slepia. Yra tame traktoriuje dviejų padėčių priekinio tilto ir pneumatinė kabinos irgi dviejų padėčių amortizacija, amortizacija kaip ir nebloga, tačiau kabinos vetiliacija ir apšildymas tik iš viršaus, todėl kai šalta gelia kojas, nors ausys svyla. Neseniai vežiausi iš karjero žvyro, lyjant taip rasoja langai, kad nelabai įmanoma vairuot. Aplamai eksploatacija Masėjų brangi, pvz.: dėžės tos pačios kaip Claas, tačiau visi filtrai brangesni dvigubai, nors skiriasi tik pavadinimu. BOK /sankabos/ davikliai, slėgio davikliai, šviesų ir hidraulikos klavišai - viskas kosminėm kainom su nuline kokybe, aplamai labai prasta elektros įranga ir instaliacija. Nors yra ir išimčių: 6480 turėjau su elektriniu hidraulikos porų valdymu, kurios veikė nepriekaištingai, su mechaniniu valdymu poros praleisdinėja, mažojo 5465 irgi.

Šaunuolis, jei taip visi atvirai kalbėtume apie turimos technikos problemas ir nesigirtume, tai butų žymiai lengviau rinktis ka pirki, nes dažnai supranti ka nusipirkai tik gerai padirbėjus......

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

76'kabinos amortizacija nepasisekes dalykas, 77 gryzo prie paprasciausio amortizatoriaus ir spyruokles. 77 priekinis tiltas irgi is paziuros stipriai paprastesnis, bet dirba kolkas labai efektyviai. kolkas pateisina lukescius.

7600 serijos traktoriam gamykla padare kabinai pakeitima,kas gavosi super,dabar šiu problemu neturiu,taip kad galit patys pasitvarkyt

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

7600 serijos traktoriam gamykla padare kabinai pakeitima,kas gavosi super,dabar šiu problemu neturiu,taip kad galit patys pasitvarkyt

taip kolega ydetas pakejtimas tikrai geriau nej buvo ,bet ar turit su kuo palygint  ,pas mus NH su analogine amortizacija tai malonu ,O kaip pas kolegas su cypimu uzkurus ir uzgesinus ar cypia po kabina ,ka nekejcia vistiek cypia ,langai ir rasoja rejk kondika jungt kartu su sildymu tada maziaiu,

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip kolega ydetas pakejtimas tikrai geriau nej buvo ,bet ar turit su kuo palygint  ,pas mus NH su analogine amortizacija tai malonu ,O kaip pas kolegas su cypimu uzkurus ir uzgesinus ar cypia po kabina ,ka nekejcia vistiek cypia ,langai ir rasoja rejk kondika jungt kartu su sildymu tada maziaiu,

jeigu ner problemos tai ir nera su kuo lygint,cypimas greiciau zirzimas yra kai uzgesini varikli tada siurbliukas grazina adblue i baka,o del langu rasojimo yra po kabina kranas kuriam palikus mazdaug 30% pralaidumo viskas susireguliuoja,nes gaunasi per didele  temperatura kurios nesuderina klimatronikas su nustatyta temperatura  todel ir traukia langus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu ner problemos tai ir nera su kuo lygint,cypimas greiciau zirzimas yra kai uzgesini varikli tada siurbliukas grazina adblue i baka,o del langu rasojimo yra po kabina kranas kuriam palikus mazdaug 30% pralaidumo viskas susireguliuoja,nes gaunasi per didele  temperatura kurios nesuderina klimatronikas su nustatyta temperatura  todel ir traukia langus

zirzia tai atblu ,bet cypia su stabdziais rysi turi ,ten kol hidroakumuliatrius ussikrauna ir kol nusikrauna cypia kokia 15, 30 sekundziu gana garsiai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu ner problemos tai ir nera su kuo lygint,cypimas greiciau zirzimas yra kai uzgesini varikli tada siurbliukas grazina adblue i baka,o del langu rasojimo yra po kabina kranas kuriam palikus mazdaug 30% pralaidumo viskas susireguliuoja,nes gaunasi per didele  temperatura kurios nesuderina klimatronikas su nustatyta temperatura  todel ir traukia langus

Iš mano turėtų Massey Ferguson'ų visuose buvo ir yra paprasti kondicionieriai, ne "climatronic", šaltu oru langų rasojimas dar pakenčiamas, tikrai sumažėja įjungus kondicionierių ar kai gerai sušyla visa kabina, na pradirbus ne mažiau dvi valandas, tačiau lyjant ta problema jau darosi nepakenčiama, manau prastai sukonstruota šildymo sistema, galėtų būti daugiau oro padavimo angų iš prietaisų skydelio į kojas ir į langus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki

Planuojam pirkti MF 7720 ar 7724, ka patarsit ar verti demesio traktoriukai?Labiau noretume John Deere bet panasios galios ir komlektacijos jau nebeiperkame, New holland nenorime , dar bandeme lyginti su Case Puma 185 ar 215 kainos  panasios. Aciu uz objektyvia nuomone

Aš asmeniškai pirkčiau JD tik mažesnės galios, nes džoniai trupučiuką "drūtesni", taip gaunasi ekonomiškiau ir kuro atžvilgiu ir ges mažiau. O Case ir New Holland skiriasi tik spalva, gamina juk tas pats CNH koncernas, nors dotnuviniai buria, kad case'us renka Austrijoje, tačiau mažuosius iš tikro renka Turkijoje, kažkuriuos renka Belgijoje...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Planuoju pirkti traktoriu iki 60000 eur apie 200-250 ag vederiui 4m ir noraginiam skutikui 4m tad reikia kantraus darbinio arklio. Galvoju apie MF6499 su dyna 6. Kokie jusu atsiliepimai apie sita traktoriu.

Apie kantrumą nėra ko ir kalbėti, o jeigu dar pasodinsi jaunesnį traktorininką už vairo, tai nelaikys nei pavarų dėžė, nei hidraulika. Bus kaip tam kalambūre: "Teoriškai arklys, o praktiškai - neatsikelia". Na vederio aš dar neturiu, tačiau žinau du kolegas kurie su 6495 tampo tik 3 metrų, kaip jau minėjau vienas jau dėžę remontavo kelis kartus, hidraulikos siurblys plunžerinis irgi jau eina į pabaigą. Manau, kad Kesko vadai Suomijoje ne be reikalo atsisako Ferguson'ų, ko gero jau gėda prieš visos Europos ūkininkus dėl kokybės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kantrumą nėra ko ir kalbėti, o jeigu dar pasodinsi jaunesnį traktorininką už vairo, tai nelaikys nei pavarų dėžė, nei hidraulika. Bus kaip tam kalambūre: "Teoriškai arklys, o praktiškai - neatsikelia". Na vederio aš dar neturiu, tačiau žinau du kolegas kurie su 6495 tampo tik 3 metrų, kaip jau minėjau vienas jau dėžę remontavo kelis kartus, hidraulikos siurblys plunžerinis irgi jau eina į pabaigą. Manau, kad Kesko vadai Suomijoje ne be reikalo atsisako Ferguson'ų, ko gero jau gėda prieš visos Europos ūkininkus dėl kokybės.

Kesko atsisake massejaus tik todel kad claasas pateike ultimatuma,arba claas arba mf,Kesko gavos arba kirsk kaire ranka arba desine,taip kad jie neturejo kito pasirinkimo ir prieme sprendima likti su claasu,nes claas produktus sudaro netik kombainai ir traktoriai,bet ir grebliai,vartytuvai,sienapjoves,presai ir t.t.taip kad anukeli neklaidink liaudies savo neismanymu,kesko buvo sunku atsisakyt masejaus,bet toks tas gyvenimas

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ismok susireguliuoti temperatura. Jei nori sedet kaip pirtyje tai ir neisvengsi rasojimo. Slapi batai kilimeliai prie to prisideda. Nereik visa karsty uzsukti kad butu silta .

Ką reiškia išmok susireguliuoti? Tipo turi gaudyt kažkokį temperatūrų balansą? Nesąmonė.  Prastai padaryta ir tiek. Operatorius turi jaustis komfortabiliai. tam yra skirta apšildymo ir ventiliacijos sistema, o jei ji blogai dirba ar dirba tik vienu mistiniu režimu, tai yra prastai sukonstruota. Kaip beje ir daug kas tuose traktoriuose. Pirkėjas moka nemažus pinigus už techniką, todėl turi teisę reikalauti kokybės. Technika turi būti patikima, o jei genda, tai turi lengvai ir nebrangiai remontuotis, jei taip nėra, reiškia kad ją kūrė silpni konstruktoriai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Beda su MF sildymu ir faktas. Nera kas nupucia apatines langu dalies, tiesiog nera oro angu, o nuo lubu nepakanka oro srauto, todel tenka buti "eziukui ruke":) Bet siaip as patenkintas siais traktoriais, man jie tinka ir patinka. O tokios bedos nebedos, bent jau as sio diskomforto nedaug ir patiriu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dukterine galejo kurti but nereikeje atsisakyti. Claasu didesni pardavimai manau

Kesko netgi neslepia, kad MF pardavimai buvo didesni, ypač atsarginių dalių ir ne tik Lietuvoje, bet ir pačioje Suomijoje. Tik kesko vadas suomis neaiškina, kodėl atsisakė masėjų. Kaip jau esu minėjęs daugelis trasmisijos detalių yra identiškos Claas arba labai panašios - tinka įdėti. Skiriasi įpakavimai ir kaina, masėjaus visada brangesnės, kartais dvigubai. Beje žieminė nuolaida Claas dalims 20 proc., o MF 15 proc. ir taip būdavo kasmet. Atsarginių dalių vadybininkai dažnai siūlydavo ir dėti Claas dalis ar filtrus vietoj masėjaus, nes taip smarkiai pigiau. Kodėl taip buvo jie patys negali paaiškinti, sako, kad taip gauna iš gamyklos. Beje traktorius renka ta pati gamykla Prancūzijoje, tiems kas nežino, Claas anksčiau buvo Renault, o masėjus tada rinko Anglijoje.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

As irgi jais patenkintas, kondiske buvo tik vienam nusprogus - remontavo Morfas, po metu vel nusprogo (itariu jie ten suda deda, kad tik darbo daugiau turetu), nusipirkau visas dalis ir pats pasikeiciau, isploviau sistema ir jau trys metai ok. Langai rasoja, kojos sala, bet cia tik jau kai atvesta orai. Kondiske ijungus nudziovina gan greitai. Gaila, kad kesko nebeprekiaus jais, jau svajojau ketvirta pirkt :icon-neutral:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kesko netgi neslepia, kad MF pardavimai buvo didesni, ypač atsarginių dalių ir ne tik Lietuvoje, bet ir pačioje Suomijoje. Tik kesko vadas suomis neaiškina, kodėl atsisakė masėjų. Kaip jau esu minėjęs daugelis trasmisijos detalių yra identiškos Claas arba labai panašios - tinka įdėti. Skiriasi įpakavimai ir kaina, masėjaus visada brangesnės, kartais dvigubai. Beje žieminė nuolaida Claas dalims 20 proc., o MF 15 proc. ir taip būdavo kasmet. Atsarginių dalių vadybininkai dažnai siūlydavo ir dėti Claas dalis ar filtrus vietoj masėjaus, nes taip smarkiai pigiau. Kodėl taip buvo jie patys negali paaiškinti, sako, kad taip gauna iš gamyklos. Beje traktorius renka ta pati gamykla Prancūzijoje, tiems kas nežino, Claas anksčiau buvo Renault, o masėjus tada rinko Anglijoje.

Nesamones sneki apie ta pacia gamykla! Visiska netiesa.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką reiškia išmok susireguliuoti? Tipo turi gaudyt kažkokį temperatūrų balansą? Nesąmonė.  Prastai padaryta ir tiek. Operatorius turi jaustis komfortabiliai. tam yra skirta apšildymo ir ventiliacijos sistema, o jei ji blogai dirba ar dirba tik vienu mistiniu režimu, tai yra prastai sukonstruota. Kaip beje ir daug kas tuose traktoriuose. Pirkėjas moka nemažus pinigus už techniką, todėl turi teisę reikalauti kokybės. Technika turi būti patikima, o jei genda, tai turi lengvai ir nebrangiai remontuotis, jei taip nėra, reiškia kad ją kūrė silpni konstruktoriai.

viena disdziausiu problemu siuolaikiniu traktoriu mada detis 4 stipinu kabinas. kur nebelieka galimybes atsidrayti soninius langus. Paimk mersa ar fiata prastas operatiaus ismanymas regulioujant siluma dregnais ir vesiais orais prives prie to pacio nepriklausomai kiek ir kur ira nuputimo angos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...