Jump to content

mtz 50 variklio perdarymas i 80


edgariokas

Recommended Posts

Jei variklis tvarkingas tai kursis ir 50 gerai, pas mane su pakaitinimo žvakem tai ir prie dideliu salciu uzsikure nors ir starteris sunkokai suka.O turiu dar 82 ir 952 tai ir vienas ir kitas sunkiai kuriasi kai pasala nors ir 24voltu starteriai suka puikiai,ojei kokia -10 tai isvis neina uzkurt arba turi kaitint su orpute.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 metų...

Laba diena, 

Ar kas nors šioje temoje galėtų  man pagelbėti.

Turiu MTZ 50 (dar įsidėsiu priekinį varomą tiltą) 1978 metų (pagal dokumentus) su pakaitinimo žvakėmis. Noriu pasiteirauti norint pasidinti galią geriau dėti galvutę MTZ 80, ar visą MTZ 80 variklį? Ar išesmės ten viskas tas pats, tos esminės detalės skiraisi, (galvutė, purkštukai ir dar ten kaikurios dėtalės), o galia bus tapati?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 54 minutes , NaujokasJ pranešimas:

Laba diena, 

Ar kas nors šioje temoje galėtų  man pagelbėti.

Turiu MTZ 50 (dar įsidėsiu priekinį varomą tiltą) 1978 metų (pagal dokumentus) su pakaitinimo žvakėmis. Noriu pasiteirauti norint pasidinti galią geriau dėti galvutę MTZ 80, ar visą MTZ 80 variklį? Ar išesmės ten viskas tas pats, tos esminės detalės skiraisi, (galvutė, purkštukai ir dar ten kaikurios dėtalės), o galia bus tapati?

dar dadek kad grupe reiks keisti nes mtz 50 stumuokliai be degimo kameros, kainu gerai nepamenu bet grupe ir galvute 700-800e kainuotu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kažin už tokią kainą nebūna viso MTZ 80 variklio, gal jau papraščiau visą variklį pasikeisti. Aišku jis gali būti pavargęs, čia perinkėjant tai jau gal geriau laikytų. Ar klystu? 

Arba kokį galingiausią variklį galima įdėti, kad greičių dėžė laikytų ir ratai neišlakstytų į 4 skirtingas puses.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 28 minutes , NaujokasJ pranešimas:

Kažin už tokią kainą nebūna viso MTZ 80 variklio, gal jau papraščiau visą variklį pasikeisti. Aišku jis gali būti pavargęs, čia perinkėjant tai jau gal geriau laikytų. Ar klystu? 

Arba kokį galingiausią variklį galima įdėti, kad greičių dėžė laikytų ir ratai neišlakstytų į 4 skirtingas puses.

perdarant tapati anksciau alkunini velena ir siubliu dar keizdavo, mtz 50 velenas be svoriu ir apsukos 1800, pas drauga perdaryta viskas i 80 motora buvo bet alkuninis senas paliktas tai po kurio laiko alkuninis luzo, deda merso motorus 120 ar 130 ag viskas kaip ir laiko bet vel kruva reikalu ta kita motora ideti, esu mates parduodamu 80 varikliu suremontuotu kainu ju nepamenu bet vel klausimas kokiom dalim jis sutvarkytas, pvz is vazuojancio traktoriaus galima motora rasti uz mazdaug mano mineta suma anksciau 700-800

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pavasarį bus 2 metai kaip perdarinėjau penkiasdešimto variklį į aštuoniasdešimto, pakeista galvutė, purkštukai, grupė, kuro siurblys, tik alkūninį palikau penkiasdešimto, kadangi buvo nesenai nušlifuotas. Kol kas laiko. Bet galios klausimu vistiek nėra taip kaip turėtų aštuoniasdešimtas traukti. Tavo atveju, jeigu pats remontuosi, turbūt verčiau būtų viską sudėti į savo variklį, tai kaip sako, žinosi, kad dirbs, bet jeigu samdysi meistrą, tuomet paprasčiau ir pigiau nupirkti kitą variklį.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 25 minutes , waldasxl pranešimas:

turiu du mtz 50. vienam įmečiau grupe D240 + turbo + i tarpine įdėjau vėžliuką, kuro siurbi palikau. reziumė , darbui kurem sudegdavo 70 l dizelio, dabar 50l diz. 

 

Tik grupę, turbo kokią dėjai? Daug pridėjo apčiuopiamos galios? Aušinimas lyg turėtų būti? Lengvai pasidaro, kiek žinau, dabar pas mane termostato nėra, galvoju gal gerai būtų įdėti kažkokį, ar nelabai būtinas?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 9 minutes , varmas pranešimas:

Pavasarį bus 2 metai kaip perdarinėjau penkiasdešimto variklį į aštuoniasdešimto, pakeista galvutė, purkštukai, grupė, kuro siurblys, tik alkūninį palikau penkiasdešimto, kadangi buvo nesenai nušlifuotas. Kol kas laiko. Bet galios klausimu vistiek nėra taip kaip turėtų aštuoniasdešimtas traukti. Tavo atveju, jeigu pats remontuosi, turbūt verčiau būtų viską sudėti į savo variklį, tai kaip sako, žinosi, kad dirbs, bet jeigu samdysi meistrą, tuomet paprasčiau ir pigiau nupirkti kitą variklį.

Galbūt mano atveju ir alkūninį saugiau pasikeisti būtų? Gal pameni kiek tuo laiku už viską gavosi pinigų be darbo?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 24 minutes , NaujokasJ pranešimas:

Galbūt mano atveju ir alkūninį saugiau pasikeisti būtų? Gal pameni kiek tuo laiku už viską gavosi pinigų be darbo?

Jeigu spaudimas geras, manau, verta palikt, koks yra. Man kainavo tik grupė (lyg apie 80 Eur cilindrui) ir tarpinės, o galvutę su purkštukais turėjau, pirkti nereikėjo

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 21 valandas, NaujokasJ pranešimas:

Tik grupę, turbo kokią dėjai? Daug pridėjo apčiuopiamos galios? Aušinimas lyg turėtų būti? Lengvai pasidaro, kiek žinau, dabar pas mane termostato nėra, galvoju gal gerai būtų įdėti kažkokį, ar nelabai būtinas?

veiksmas buvo 2011m. ir pribrendęs reikalas kapitalinti tuo pačiu pasitiuninguoti motorą. Niuansų daug .

grupė čekišką, stūmoklis su trim žiedais. Du kompleksiniai, vienas tepalinis. Galva pilnoji komplektacijos . niuansų su špilkom . Teko tekinti įvores( prastafkes) nes kelios  per ilgos  80dešimto galvai. Nenorėjau sukinėti ir trumpesnių ieškoti . 

siurbli palikau 1800apsukų tik kuro norma padidinau. Drąsiai laužiu pilna gazą :)  Reikalas tame jog variklio tepalo siurblio dantratis reik keisti i mažesni (dantračių pora ) jai 2200apsukas darai.  ir alkūnini su atsvarais reik dėti nes 50to sunkus smagratis reik keisti i 80to lengva.  Alkųne su sankaba pasikečia nes 50to silpnoka.

turba tkr 6 . oro filtrą pasilikau 80to.  jai motorą sukti 2200apsukom tai ir filtro našesnio reik. 

įmečiau vėžliuką i tarpini , dabar galimybė didesnės ir triukšmo daugiau :))

darninio dantračius palikau 50to. teko su velenėliu pažaist. 

manau gavosi smagesnis 

Atvaizd001.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 10 minutes , waldasxl pranešimas:

veiksmas buvo 2011m. ir pribrendęs reikalas kapitalinti tuo pačiu pasitiuninguoti motorą. Niuansų daug .

grupė čekišką, stūmoklis su trim žiedais. Du kompleksiniai, vienas tepalinis. Galva pilnoji komplektacijos . niuansų su špilkom . Teko tekinti įvores( prastafkes) nes kelios  per ilgos  80dešimto galvai. Nenorėjau sukinėti ir trumpesnių ieškoti . 

siurbli palikau 1800apsukų tik kuro norma padidinau. Drąsiai laužiu pilna gazą :)  Reikalas tame jog variklio tepalo siurblio dantratis reik keisti i mažesni (dantračių pora ) jai 2200apsukas darai.  ir alkūnini su atsvarais reik dėti nes 50to sunkus smagratis reik keisti i 80to lengva.  Alkųne su sankaba pasikečia nes 50to silpnoka.

turba tkr 6 . oro filtrą pasilikau 80to.  jai motorą sukti 2200apsukom tai ir filtro našesnio reik. 

įmečiau vėžliuką i tarpini , dabar galimybė didesnės ir triukšmo daugiau :))

darninio dantračius palikau 50to. teko su velenėliu pažaist. 

manau gavosi smagesnis 

Atvaizd001.jpg

dar momėntas . blokai D50 ir D 240 skirtinga. maniškis D240 . ira skirtumas ir gilzių sandarinimo guminiais žiedais  , su dviem žiedais ir su vienu.   

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...