Jump to content

SOS kaista variklis


agriman

Recommended Posts

Kaip supranti kad kaista tolygiai ?Gal krastiniai vamzdeliai kur tikrini svarus o vidutinese eilese uzkista.

Man atrodo kad žmogus neteisingai supranta ką reiškia švarus radijatorius. Jei dar buvo praplautas su karcheriu tai iš praktikos žinau, kad bėda dar padvigubėja. Tada jau skylučių badymo ne dienai, bet dviems gaunasi. Viskas išbandyta su Dominator ir ko gero dar tas pats ir variklis ir radijatorius. Mano manymu čia radijatoriaus konstrukcija pagrinde ir kalta. Nes sakykim pas Consul galios tai per pus mažiau, o radijatorius plotu beveik gal toks pats, tik plonesnis. O čia mažas ir storas padarytas, todėl ir aušinimas blogesnis ir užsinešimui per tokį storį daugiau vietos. Pas vieną Perkins, pas kitą Mersedes, bet ne manau kad variklis kaltas.

Aš kalbu vient ik apie radijarotiaus švarumą iš išorės. Vidus vėl kiti reikalai.

Su Dominator irgi buvo taip. Kulimas baigdavosi už pusės dienos. kol vieną kartą neužsidėjom gerai išsibadyti ir išsipūsti radijatoriaus. Ir po to praktiškai kas diena 10 atm oro bent 10 min. Ir problemos kaip nebūta nors ir 30 karščio būdavo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

rusku radiatoriu budavo net bakeliai ant varztu tam reikalui ......   jau kad vandeni pilat is vandentiekio  negerai atsiranda nuosedu  

,,,  man kombainui ,,niva,, kaito kai isampalavau  nustojo kaist o taip..

vandeni pylem tik tikrindami radiatoriu, o taip tai antifryzas uzpiltas pastoviai yra, ir dabar rusisku radiatoriu bakeliai ant varztu, esam ir mes su sampalais vale, esam ir pieno isrugas pyle,ir dar visokio velnio dare

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo kad žmogus neteisingai supranta ką reiškia švarus radijatorius. Jei dar buvo praplautas su karcheriu tai iš praktikos žinau, kad bėda dar padvigubėja. Tada jau skylučių badymo ne dienai, bet dviems gaunasi. Viskas išbandyta su Dominator ir ko gero dar tas pats ir variklis ir radijatorius. Mano manymu čia radijatoriaus konstrukcija pagrinde ir kalta. Nes sakykim pas Consul galios tai per pus mažiau, o radijatorius plotu beveik gal toks pats, tik plonesnis. O čia mažas ir storas padarytas, todėl ir aušinimas blogesnis ir užsinešimui per tokį storį daugiau vietos. Pas vieną Perkins, pas kitą Mersedes, bet ne manau kad variklis kaltas.

Aš kalbu vient ik apie radijarotiaus švarumą iš išorės. Vidus vėl kiti reikalai.

o man atrodo kad tu nesupranti apie ka mes cia kalbam, radiatorius pas mane didziulis, sparnuotes diametras turbut bus kokie 70cm ir sparneliu bus kokia 10 vienetu, vanden telpa i visa sistema kokie 50litru........esam plove ir su kerheriu vidu teleskopiniam krautuvui,ir nieko padejo,o vot jei plauni su kerheriu is isores tai tada jau gali ir baiktis liudnai, juk aiskiai rasau kad beda rasta,variklis nebekaista,tai kokio velnio tada ta radiatoriu ardyt,a?????

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o man atrodo kad tu nesupranti apie ka mes cia kalbam, radiatorius pas mane didziulis, sparnuotes diametras turbut bus kokie 70cm ir sparneliu bus kokia 10 vienetu, vanden telpa i visa sistema kokie 50litru........esam plove ir su kerheriu vidu teleskopiniam krautuvui,ir nieko padejo,o vot jei plauni su kerheriu is isores tai tada jau gali ir baiktis liudnai, juk aiskiai rasau kad beda rasta,variklis nebekaista,tai kokio velnio tada ta radiatoriu ardyt,a?????

Na jei sakai kad problema rasta, tai reiškia rasta. Ir toliau sėkmės keičiant tuos dirželius ir škyvelius kurie sudilo nuo dirželių. :icon-mrgreen:  :icon-mrgreen: :mrgreen:  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...