Jump to content

2140JD variklio gedimas


Recommended Posts

Siandien ryta pries uzkurdamas sugalvojau pasildyt su orpute ta trisakiuka kur is bloko iseina ten per alkunele daviklis prisuktas,o tiesiai eina slangute i turbina,uzkurus lempute nedega reiskia ten kazkur prisala ar tam trisaki arba pats daviklis,o as durnius tepalus keiciau , nors ziema gal ir gerai kai prie tokiu salciu lengviau uzsikuria tik dabar galvoju ar pavasari vel keisti i 15-40 nes prasides sunkesni darbai,o ir kaip MBLORINSER raso kad 5-40 netinka.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 111
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

Siandien ryta pries uzkurdamas sugalvojau pasildyt su orpute ta trisakiuka kur is bloko iseina ten per alkunele daviklis prisuktas,o tiesiai eina slangute i turbina,uzkurus lempute nedega reiskia ten kazkur prisala ar tam trisaki arba pats daviklis,o as durnius tepalus keiciau , nors ziema gal ir gerai kai prie tokiu salciu lengviau uzsikuria tik dabar galvoju ar pavasari vel keisti i 15-40 nes prasides sunkesni darbai,o ir kaip MBLORINSER raso kad 5-40 netinka.

Gerai kad pakeitet ,as su 15-40  prasukau 4 indekla kai salta buvo ;)    o tam datciko skyleje galejo likti seno tepalo ar siuksliu kurie keiciant tepala galejo likti ir sustinges ne taip greitai spaudimas ateina i pati gala .

pavasari aisku reikia pasikeisti i vasarini ....  tos markes ir reikalingos kad salta geriau paleisti ir kad uzsitikrintu tepimas geras ...ziemini issileidziat pasidedat kitai ziemai 

cia minejot tarpa tarp indeklo ir kakliuko  o jis pas visus vienodas tik kai isdyla didesnis pasidaro  bet tepimo skyles nekinta per kurias tas tepalas atbega ...

  jus kanistriuka lauke pastatykit 15-40  prie -15  ir paziurekit koks jis ..skystas..

norint prie -20   -25 isvis reikia gerus pilti nes ta marke kazkaip uzkelta buna  

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Man smalsu ,kaip jus issivaizduojat tepalo tirstuma-skystuma? jeigu pvz tepalas kuris pilasi I mtz yra tirstas is paziuros nereiske,kad prie dideliu temperaturu ir apkrovu jis nepasidarys (vandenelis).Siais laikais tepalu pagrindas yra vienodas ,skiresi priedai ir ju kiekis ,kas itakoje klampuma saltyje ,esant didelei temperaturai ir apkrovoms ,suodziu pasisavinimui ,tepimo savybems ir t.t Kas del tepalo pleveles tolerancijos ,visu gamintoju panasios .P.S esant isdilimui paprasciause siurblys neuzmaitina (truksta nasumo ) todel prigriebe indeklus ir t.t Truputi ne I tema pvz auto sporte su dauk AG yra didinami tarpai (didesne tepaline plevele) aisku atliekama daugybe modifikavimu .nasesnis tepalo siurblys,sausas karteris ir t.t..

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gero tepalo esmė kad jis išlaiko savo savybes kuo aukštesnėje temperatūroje dėka priedų. Dylant ne tik indeklam velenui. Slėgis krenta bet ir tepalo siurblys bėgant laikui slobsta. Tas pats 5-40 vasarą nebūtinai bus skystesnis už 15-40 prie darbiniu temperaturų. Taigi nematau tikslo tą tepalą kaitalioti kas sezoną.

Sausas Karteris bedamas dėl inerciniu jėgų. Greitejant, stabdant, posukiuose, užtikrinti nenutrūkstamą tepalo tiekimą.

Neišsenkantis ginčų šaltinis visi su savo nuomonėmis. Geriausią imt specifikacijų lapus ir lyginti. Ne pasikliaujant vien tik keturiais skaičiais ant bankes. Pili gamintojo rekomenduojama arba kito gamintojo su tuo pačiu standartu ir nesuki ....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nors pagal sita lentele ir 5-40 vasarai tinka,tik gal traktoriam kitaip nei tarkim lengvom masinom.

as skirtuma matau  pvz kur ta technika stovi  jei siltai tai uztenka ir vasarini naudot jei lauke jau reikia ziuret ar pasildinet karteri ar normalius tepalus pakeist.. teisingai tepalas nera ruskas jis tepa ir prie darbines temperaturos. 

as 5-40  ir vasara naudoju aisku nera didelio spaudimo varikyje bet uztenka uztat kad trumpai dirba nespeja kita karta net uzkaisti ,bet uztai starteris gerai suka ,jei uzkals pasakysiu  :icon-mrgreen:  salta uzvedant dazniausia skaito kad labiausia devisi ir t.t

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Iskrete poksta sendiena man ford-4000.Vaziuojant pradejo kristi temperatura dar pavaziavus per alsuokli pasipyle tepalas.Paaiskejo kad antifrizas subego i tepala.Isleidau tepala pilu vandeni i radiatoriu ir bega lauk per karterio isleidima.Viskas aisku tarpine,nusimu galva tarpine kai nauja galva irgi svari,kas cia dabar do per nesamone.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskrete poksta sendiena man ford-4000.Vaziuojant pradejo kristi temperatura dar pavaziavus per alsuokli pasipyle tepalas.Paaiskejo kad antifrizas subego i tepala.Isleidau tepala pilu vandeni i radiatoriu ir bega lauk per karterio isleidima.Viskas aisku tarpine,nusimu galva tarpine kai nauja galva irgi svari,kas cia dabar do per nesamone.

Karteri reikejo nuimti ir viskas butu aisku ,per kur bega

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskrete poksta sendiena man ford-4000.Vaziuojant pradejo kristi temperatura dar pavaziavus per alsuokli pasipyle tepalas.Paaiskejo kad antifrizas subego i tepala.Isleidau tepala pilu vandeni i radiatoriu ir bega lauk per karterio isleidima.Viskas aisku tarpine,nusimu galva tarpine kai nauja galva irgi svari,kas cia dabar do per nesamone.

Fordams būna problemos su bloko korozija. Matyt kažkur sugebėjo prakirmyti...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va,pripyliau bloka vandens ir pradejo begti pro karterio isleidima.Nusemiau karteri pasirodo sunkiasi pro antra gilze,prasukau velena stumoklis pakilo i virsu isvis pradejo begti.Istraukiau stumokli lauk,pasirodo nuo gilzes apacios pusantro cemo i virsu gilzeje skylute adata galima ikisti.

prarudyjo  :icon-neutral:  teks keist

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Teks imti varikli,kalbejau su situo http://www.skelbimai.lt/skelbimas/traktoriu-atsargines-dalys-5255902/?ref_query=traktoriu+dalys detaliu pardaveju,sake stovi plonasienes gilzes pats nepasikeisiu.

Buna kad variklis nesigilziuoja - tadu  paima istekina -ispjauna gilze ir ikisa kita . man kazkada truko voztuvas ir ikrito i vidu -sudauze galvute ,stumokli ,ir stumoklis sugebejo susprogdinti gilze .kaput svaistikliui buvo ...  

 Beda viena nevaiksto gali buti po kiek laiko ir kita gilze prarudyjus  ,zodziu geriau prie to pacio visas pakeisti .

Kiek jie uzsisauke uz ta ,,pats nepasikeisi,,  ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aiskino man taip kad yra gilziu neparuostu ir pilnai paruostu bet supresavus pasikeicia diametras ir reikia visvien grezti honinguoti pagal stumoklio diametra.Sake vienas keite pats tai iskale nesunkiai o sukalant dvi sugadino pirko trecia ir nezino kaip ten jam baigesi.Rusu laikais gase dirbau tai yra teke mazo varikliui jaemze 238 keisti gilze,nebuvo problemu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aiskino man taip kad yra gilziu neparuostu ir pilnai paruostu bet supresavus pasikeicia diametras ir reikia visvien grezti honinguoti pagal stumoklio diametra.Sake vienas keite pats tai iskale nesunkiai o sukalant dvi sugadino pirko trecia ir nezino kaip ten jam baigesi.Rusu laikais gase dirbau tai yra teke mazo varikliui jaemze 238 keisti gilze,nebuvo problemu.

IMG_3272.jpgtokis variklis

kit%20moteur%20ford%202000.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano variklis.

Jei ta beda kad sukalus gilze ji pasispaudzia tai man kaune auto......... padare -isgreze ir ikale gilze uz ta procesa berods 100lt sumokejau .

Bet toki mona ir vietoj galima pasidaryti ,turint aisku gilze ,paprasciausia pries kisant reikia issimatuot diametra kur reikia truputi ,,prileisti,, ,aisku bloke guminis tarpiklis yra ....   

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ką jūs čia žmogų pikždinat

Visų pirma jei variklis dar nė karto nedarytas ten nėra jokios gilzės. Gilzė dedasi tik remonto atveju ir reikia ištekinti bloką tam kad ja istatyti 

antra gilzes is atsarginiu detaliu yra panasiai 15-20 mm trumpesnes kad istekinus liktu kur tai gilzei uzsifiksuoti

Ištekinama su tam tikra įvarža kad gilzė normaliai isisandarintu (gumeles ir sandarikliai yra tik slapio tipo gilzese)

gilzė neykalama o ipresuojama arba pagal naujausias technologijas atšaldoma tiek kad isistato savo svoriu

nepataikysi yvarzos arba truks bepresuojant arba "iškels" ir vel gausis nesandarumas

toliau ipresavus gilze reikalingas bloko plokstumos slifavimas

ir su kuo siulot tuos visus bajerius padaryti? su kuvalda ir glaspopieriaus gabalu patiestu ant fanieros lapo

cia kaip pvz. bet ne reklama as irgi vezu tuos dalykus daryti pas tuos kas turi tam salygas ir yranga

post-536-0-04418800-1465826808_thumb.jpg

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ką jūs čia žmogų pikždinat

Visų pirma jei variklis dar nė karto nedarytas ten nėra jokios gilzės. Gilzė dedasi tik remonto atveju ir reikia ištekinti bloką tam kad ja istatyti 

antra gilzes is atsarginiu detaliu yra panasiai 15-20 mm trumpesnes kad istekinus liktu kur tai gilzei uzsifiksuoti

Ištekinama su tam tikra įvarža kad gilzė normaliai isisandarintu (gumeles ir sandarikliai yra tik slapio tipo gilzese)

gilzė neykalama o ipresuojama arba pagal naujausias technologijas atšaldoma tiek kad isistato savo svoriu

nepataikysi yvarzos arba truks bepresuojant arba "iškels" ir vel gausis nesandarumas

toliau ipresavus gilze reikalingas bloko plokstumos slifavimas

ir su kuo siulot tuos visus bajerius padaryti? su kuvalda ir glaspopieriaus gabalu patiestu ant fanieros lapo

cia kaip pvz. bet ne reklama as irgi vezu tuos dalykus daryti pas tuos kas turi tam salygas ir yranga

attachicon.giftuscias blokas.JPG

As va toki surinksiu be plokstumos slifavimo ir pasakysiu rezultata ,ant dienu .. 

Tai jei variklis nesigilziuoja tai reikia vezt kad isgreztu (taip jie ta operacija vadina ) 

beje tiem seniem modeliam nebudavo metaliniu tarpiniu visos paranitines kaustytos skardziukem 

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...