marius119 Paskelbta Spalio 17, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2013 o kuris yra tas pirmas varztas? gal galima aiskiau? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Spalio 17, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2013 Dar neissiaiskinai. Jau butum issiardes tą siurbly iš išstudijavęs veikimo principa. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Spalio 17, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 17, 2013 Septyni puslapiai nuogirdu ir paranojos del trukusio svaistyklio .Nusiimk ta dangteli ir suk ta varsta i betkuria puse jei apsukos kils reiske riebini jei mazies -liesini .Riebink iki kol apkrautas motoras mes negausu juoda duma ,tada turesi svelnei riebu misini .Jei salierkos negaila,normalei kursis ir trauka tenkins gali taip ir vazinet .Neuzsmauk turbos daugiau kokiu 0,8 bar ir tie svaistikliai liks ten kur jie ir yra .Degimas seip turi velyntis toligiai kilant slegiui ,tam ir ira sukurti siurblei spec turbavikams ,o seip is lempos pavelinus ant salto sunkiai kursis. ps. maziau klausyk interneto kliedesiu ,o bandyk daryt kazka .Ten tas siurlys paprastas kaip dvi kapeikos ,keleta spranzynu ir ir pora varstu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
armatūrinis Paskelbta Spalio 19, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2013 Degimas seip turi velyntis toligiai kilant slegiui ,tam ir ira sukurti siurblei spec turbavikams ,o seip is lempos pavelinus ant salto sunkiai kursis. klausimukas įdomumo dėlei, diskusinio pobūdžio... ar tikrai būtent vėlint reikia, o ne ankstint? šiaip, lyg ankstinamas turėtų būt įpurškimo kampas bent bandant logiškai išmąstyt, tai cilindre paduodamas didesnis kuro ir oro mišinio kiekis ir reikia, kad ties VMT jau būtų visas uždegamas, įpurškiant kurą Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Spalio 19, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 19, 2013 Grynai diskusijai palaikyt ,didejant priputimui degimas yra velinamas (tikrai ne ankstinamas) tai yra daroma tam kad neivyktu pirmalaikis degiojo misinio uzsidegimas (detonacija).Dizeliui sitas dalikas istikruju nera taip aktualus kaip benzui ,bet vistiek nereik to pamirst.Ankstyvas degimas dizeliui labai gerai girdimas toks kaip metalinis zlegesys is motoro. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius119 Paskelbta Spalio 20, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2013 eduardai, o ta dangteli is kuro siurblio galo nuemus daug tepalo isbega? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Spalio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2013 12 litru isbega Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
eduard Paskelbta Spalio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2013 Nezinau tokio siurblio niekad neardziau,bet jei prireiktu tikrai neklausciau ,nuimk ir pamatisi ,dapilsi kiek isbegs .Na gal tu labai ekologija susirupines tai gali pasistatit koki dubeneli po apacia ,supilsi atgal veliau. Save nature !!! Nepik ,bet susidaro toks ispudis kad niekad verzliarakcio rankoj nelaikei ,jei taip tai gal istikruju ne nuo siurblio reiktu pradet.Bet jei visgi klystu tai suk tu tuos varstus ,nieko ten nesulauzysi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
MBLORINSER Paskelbta Spalio 20, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 20, 2013 Jo 12l. Bet del visa ko 20l kane pasikisk kas žino gal perpildė kas prieš tai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volviukas Paskelbta Spalio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 Jūs nekvailiokit mokindami sukinėt bet ką! pas tą siurblį yra tik vienas bendro kuro kiekio varžtelis, jis yra nuėmus dangtelį pačiame viršuje. IR JIS YRA LABAI JAUTRUS PASUKIMAMS. NE DAUGIAU KAIP 90 laipsių į vidų! Jei turbina dėjei, reiktų žiūrėti pagal modifikacijos parametrus, iš aikies neįmanoma nustatyti. Be to turėjei keisti, bent jau turbininius stūmoklius ir kuro kiekio padaryti tarp paprasto ir turbininio, nes teoriškai reiktų velena keisti, jis taip pat skiriasi paprastam ir turbo. Jei padarysi paprastam velenui turbininį kuro kiekį, to pasejoje velena nusuka. Va taip ir būna meistrai kalti, kai kliantas atsiveža kuro siurblį ir sako, sureguliuok man turbininiam, taip ir padaro, o to pasekoje, kai velenas truksta, tai tik meistras lieka kaltas. Nu ka daugiau ir gali bekaltint. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Spalio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 Jūs nekvailiokit mokindami sukinėt bet ką! pas tą siurblį yra tik vienas bendro kuro kiekio varžtelis, jis yra nuėmus dangtelį pačiame viršuje. IR JIS YRA LABAI JAUTRUS PASUKIMAMS. NE DAUGIAU KAIP 90 laipsių į vidų! Jei turbina dėjei, reiktų žiūrėti pagal modifikacijos parametrus, iš aikies neįmanoma nustatyti. Be to turėjei keisti, bent jau turbininius stūmoklius ir kuro kiekio padaryti tarp paprasto ir turbininio, nes teoriškai reiktų velena keisti, jis taip pat skiriasi paprastam ir turbo. Jei padarysi paprastam velenui turbininį kuro kiekį, to pasejoje velena nusuka. Va taip ir būna meistrai kalti, kai kliantas atsiveža kuro siurblį ir sako, sureguliuok man turbininiam, taip ir padaro, o to pasekoje, kai velenas truksta, tai tik meistras lieka kaltas. Nu ka daugiau ir gali bekaltint. Atmink D 245 motoru stumuokliai is apacios ausinami tepalu taip, kad pekeites turbinine grupe dar ne viskas. Nereikia tos turbinines grupes uztenka ir paprastos jei dar gera yra ir velenai laiko kuo puikiausiai paprasto variklio, gali norma daryt pilna kaip turbininiui, sekmingai jau 6 metus eksplotuoju toki egzemplioriu... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius119 Paskelbta Spalio 21, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 pas mane d-243 variklis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Spalio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 pas mane d-243 variklis Tai nesvarbu, tik pas d-245 eina turbinines grupes ausinimas stumuoklius is apacios ir velenas tvirtesnis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius119 Paskelbta Spalio 21, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 kad kiek girdejau pas d-243 irgi velenas pastiprintas,tik stumokliai neturbininio Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
volviukas Paskelbta Spalio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 Jūs nekvailiokit mokindami sukinėt bet ką! pas tą siurblį yra tik vienas bendro kuro kiekio varžtelis, jis yra nuėmus dangtelį pačiame viršuje. IR JIS YRA LABAI JAUTRUS PASUKIMAMS. NE DAUGIAU KAIP 90 laipsių į vidų! Jei turbina dėjei, reiktų žiūrėti pagal modifikacijos parametrus, iš aikies neįmanoma nustatyti. Be to turėjei keisti, bent jau turbininius stūmoklius ir kuro kiekio padaryti tarp paprasto ir turbininio, nes teoriškai reiktų velena keisti, jis taip pat skiriasi paprastam ir turbo. Jei padarysi paprastam velenui turbininį kuro kiekį, to pasejoje velena nusuka. Va taip ir būna meistrai kalti, kai kliantas atsiveža kuro siurblį ir sako, sureguliuok man turbininiam, taip ir padaro, o to pasekoje, kai velenas truksta, tai tik meistras lieka kaltas. Nu ka daugiau ir gali bekaltint. Atmink D 245 motoru stumuokliai is apacios ausinami tepalu taip, kad pekeites turbinine grupe dar ne viskas. Nereikia tos turbinines grupes uztenka ir paprastos jei dar gera yra ir velenai laiko kuo puikiausiai paprasto variklio, gali norma daryt pilna kaip turbininiui, sekmingai jau 6 metus eksplotuoju toki egzemplioriu... Viliau, čia vienetai taip laikančių variklių, reiktų džiaugtis tokiu motoru. Blyn turėsiu pasidomėti modifikacijom. Bet juk jei rusas įdėjo stiprų veleną, kuris gali būti turbininiam varikly , tai velenui 1000lt(sakykim) daugiau kainavus ir nedėti turbinos gamykloje, gal 400lt vertės,tai yra apsurdas. Man buvo tik vienas atvejis, kai kliantas atvažiavo ir klausė ar dėti turbina į tokį ar tokį variklį( tiksliai nepamenu) pasakiau, kad kuro kiekį galiu padidinti, bet už pasekmes neatsakau. Tada nurodžiau į ką kreiptis, atsakymas buvo, kiesti velena( grupe jis keitė, tik buvo klaustukas turbo ar paprasta). Turėsiu pasitiksinti kokio variklio. Už grupių skirtumus galiu garantuoti, kad degimo kamera pas turbo yra didesnė. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Spalio 21, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Spalio 21, 2013 Volviukas kaime 82 perdarytu yra tiek, kad ko gero ant abieju ranku pirstu netilptu suskaiciuot.. visi ten yra ant kuro tiek uzsmaugti, kad baisu.. o varikliukai dar nei vienam neparejo.... Pats ardavau su keturvagiu raudona moli ir viskas laike Mariukai nuogirdos ir liek nuogirdomis.... d243 velenas paprastas. o d-245 turbininiu ties viduriu ner velene tepimo skyles tepimas pasiduoda is bloko del to ir tvirtesni velenai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marius119 Paskelbta Lapkričio 15, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Lapkričio 15, 2013 dekui vienam kolegai kuris paaiskino kaip ant tokio siurblio reguliuojasi kuro kiekis, pasukau varzteli 90 laipsniu ir traktoriu pasidare daug gyvesnis, galios tikrai atsirado dekui kas padejo Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti