Laim1s Paskelbta Liepos 14, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 14, 2013 Sveiki, kur tikrinasi greiciu dezes tepalo lygis gal zinot, gal foto gali kokia imesti? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kazkass Paskelbta Liepos 14, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 14, 2013 Senokai tokio aparato nebeturiu, bet jei gerai prisimenu, tai ties kaires puses kopecioms (ziurint is galo) yra liemenyje varztas, ten pilasi tepalas, bei galima patikrint greiciu dezes tepalo lygi, turi buti iki pat krasto. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laim1s Paskelbta Liepos 15, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 15, 2013 Sveikas, turiu klausima 956 1992 metu case. Uzsidege tepalo slegio lempute skydelyje. Kaip suprantu gali buti 2 dalykai mazai tepalo , arba jis jau isidevejes. Paziurejau varzta tepalas teka iskart atsukus varzta. Galvoju pasikeist tepala ir filtrus, jei tokie yra. Dar gal gali atsiusti info kur tie filtrai , ir per kur pilasi tepalas i deze koks ir kiek? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
EKOTomass Paskelbta Liepos 15, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 15, 2013 nepagalvojai kad gali buti per daug tepalo. Gal nesandari sistema. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laim1s Paskelbta Liepos 16, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 16, 2013 Sistema sandari, niekur neleidzia apziurejau, seip nemanau kad per didelio kiekio lempute uzsidegtu, seip matuoja ir uzsidega kai mazai Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vidas Paskelbta Liepos 16, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 16, 2013 Pas manę buvo tiktai kitam case, tai numiręs buvo daviklis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Laim1s Paskelbta Liepos 16, 2013 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 16, 2013 Gal gali aprasyt mazdaug kur tas daviklis stovi? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vidas Paskelbta Liepos 17, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 17, 2013 Kur pas tavę - nežinau, bet case jx1100u - tai dešinėje pusėje virš starterio. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantonas Paskelbta Liepos 18, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 18, 2013 Prie tos pačios temos. Pas mane Case 956axl, bet man rodos tai tas pats kaip 956xl Atsirado ir tokia problema: ilgiau padirbus, tiksliau paarus pradeda kilti variklio temp. pakyla virš normos, bet ne iki raudonos ir ilgiau padirbus užsidega variklio tepalo lemputė. Variklis dirba normaliai, tepalo netrūksta. Kame reikalas? Gal kas susidūrėt ? Plius variklio temp. nukritus, lemputė vis vien užsidega. O sukėlus apsukas užgesta Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 18, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 18, 2013 Prie tos pačios temos. Pas mane Case 956axl, bet man rodos tai tas pats kaip 956xl Atsirado ir tokia problema: ilgiau padirbus, tiksliau paarus pradeda kilti variklio temp. pakyla virš normos, bet ne iki raudonos ir ilgiau padirbus užsidega variklio tepalo lemputė. Variklis dirba normaliai, tepalo netrūksta. Kame reikalas? Gal kas susidūrėt ? Plius variklio temp. nukritus, lemputė vis vien užsidega. O sukėlus apsukas užgesta Pagal išvardintus simptomus sakyčiau, kad alkūniniam velene spaudimo trūksta. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vidas Paskelbta Liepos 19, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 19, 2013 Prie tos pačios temos. Pas mane Case 956axl, bet man rodos tai tas pats kaip 956xl Atsirado ir tokia problema: ilgiau padirbus, tiksliau paarus pradeda kilti variklio temp. pakyla virš normos, bet ne iki raudonos ir ilgiau padirbus užsidega variklio tepalo lemputė. Variklis dirba normaliai, tepalo netrūksta. Kame reikalas? Gal kas susidūrėt ? Plius variklio temp. nukritus, lemputė vis vien užsidega. O sukėlus apsukas užgesta Pirmiausia gal išsiplauk radiatorius, kad variklis nekaistų, nekais variklis, tepalas bus klampesnis, spaudimas didesnis, o spaudimą dar pamatuok papildomai, nes davikliai... Ir dar kaip ari?, kokiom apsukom, greičiu, koks variklio apkrovimas, nes tepalas kaista, kai apsukos sumažinamos ir bandoma dirbti "ekonomiškai"- t.y. sunkų darbą mažom apsukom... Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantonas Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 Pirmiausia gal išsiplauk radiatorius, kad variklis nekaistų, nekais variklis, tepalas bus klampesnis, spaudimas didesnis, o spaudimą dar pamatuok papildomai, nes davikliai... Ir dar kaip ari?, kokiom apsukom, greičiu, koks variklio apkrovimas, nes tepalas kaista, kai apsukos sumažinamos ir bandoma dirbti "ekonomiškai"- t.y. sunkų darbą mažom apsukom... Pakeičiau tepalus, filtrus tepalo bei kuro. Radiatorius švarus, su kompresorium pravaliau. Rezultatas-tas pats darbinis arimo greitis apie 6,5km/h. Žemė sunki, molis. pradeda kilti temp antifryzo, nekyla daug, bet bent už poros darbo val užkaista ir tepalas variklyje, bent jau taip manau, nes pradeda spaudimo lemputė užsideginėt. Sakau gal pompa baigiasi, už tai ? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 Gali ir užvirt aušinimo sistema, tepalas tiek nesuskystės, kad nebūtu spaudimo variklyje. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 Prie tos pačios temos. Pas mane Case 956axl, bet man rodos tai tas pats kaip 956xl Atsirado ir tokia problema: ilgiau padirbus, tiksliau paarus pradeda kilti variklio temp. pakyla virš normos, bet ne iki raudonos ir ilgiau padirbus užsidega variklio tepalo lemputė. Variklis dirba normaliai, tepalo netrūksta. Kame reikalas? Gal kas susidūrėt ? Plius variklio temp. nukritus, lemputė vis vien užsidega. O sukėlus apsukas užgesta Pasimatuok slegi tepalo karstam varikliui jei mazas... ruoskis remontui rimtam O ar antifrizo auksta temperatura del to slegis nenukris labai. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Virgis. Paskelbta Liepos 22, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 22, 2013 Pirmiausia gal išsiplauk radiatorius, kad variklis nekaistų, nekais variklis, tepalas bus klampesnis, spaudimas didesnis, o spaudimą dar pamatuok papildomai, nes davikliai... Ir dar kaip ari?, kokiom apsukom, greičiu, koks variklio apkrovimas, nes tepalas kaista, kai apsukos sumažinamos ir bandoma dirbti "ekonomiškai"- t.y. sunkų darbą mažom apsukom... Pakeičiau tepalus, filtrus tepalo bei kuro. Radiatorius švarus, su kompresorium pravaliau. Rezultatas-tas pats darbinis arimo greitis apie 6,5km/h. Žemė sunki, molis. pradeda kilti temp antifryzo, nekyla daug, bet bent už poros darbo val užkaista ir tepalas variklyje, bent jau taip manau, nes pradeda spaudimo lemputė užsideginėt. Sakau gal pompa baigiasi, už tai ? variklio kaitimas dar gali buti del per ankstyvo degimo. Jei vandens poma i pabaiga, turetu radiatoriaus gristamo temperatura buti zemesne. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantonas Paskelbta Liepos 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2013 Na štai, pamatavau spaudimą-ragas, kai sušyla iki darbinės temp, nuo 3 nukrinta iki 1 teks skerst. na bet nėra to blogo kas neišeitų į gera, tuo pačiu pasikeisiu sankabą, ir pasidarysiu kapitalinį variklio. Juk jau 7k m/h dar parašysiu kaip sekėsi, pirmas toks darbelis Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
drapox Paskelbta Liepos 26, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 26, 2013 Na štai, pamatavau spaudimą-ragas, kai sušyla iki darbinės temp, nuo 3 nukrinta iki 1 teks skerst. na bet nėra to blogo kas neišeitų į gera, tuo pačiu pasikeisiu sankabą, ir pasidarysiu kapitalinį variklio. Juk jau 7k m/h dar parašysiu kaip sekėsi, pirmas toks darbelis Tai gal 17 kMV ? Nes jei TIK 7 kMV tai kažkaip žiauroki gedimai pagal tiek. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantonas Paskelbta Liepos 28, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 28, 2013 nu ne, manau, kad gedimai tokie išlenda kai neteisigai eksplotuojama. Nes prie dok knygos radau tepalų markes kurios tikrai netinka šiam traktoriui. Tai jei su per skystais tepalais eksplotavo.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vilius Paskelbta Liepos 29, 2013 Pranešti Dalintis Paskelbta Liepos 29, 2013 nu ne, manau, kad gedimai tokie išlenda kai neteisigai eksplotuojama. Nes prie dok knygos radau tepalų markes kurios tikrai netinka šiam traktoriui. Tai jei su per skystais tepalais eksplotavo.. Tam traktoreliui jau 17k motovalandu jei ne daugiau.... apynaujai sugeba prasukt iki 10k o cia senas laizelis. Persirinksi ir vaziuosi toliau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mantonas Paskelbta Vasario 23, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2014 Iškilo nauja problema: Priekinis tiltas neveikia Gal kas susidūrė su tokia problema ? Beje 956 ar 956xl nemažai jau lietuvėlėje vaidenasi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kazius112 Paskelbta Vasario 23, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 23, 2014 Sveiki kolegos prie to pačio, kad nekur naujos temos norėčiau pasidalint savo bėdom, gal kas galėsit patart kažką. Nusipirkau aš tokį international 484 kai pirkau jau mačiau kad kažkas negerai su siurbliu ar purkštukais mėlyna dūmelį metė sunkei kūrėsi apsukų nelabai norėjo priimt ir apskritai gazo paduodi tai jis taip bėgėdamasis jį priima. Tai išpradžių pakeičiau purkštukus bet tas nelabai padėjo tada siunčiau siurblį į skuba ten neapsiėmė remontuot atceit dalių nebėra tai susiradau tokį žmogelį kuris atseit nuvežė į vokietiją ir atremontavo kaip ten iš tikro buvo nežinau vežė jis jį ar ne bet atrodo kad siurblys veikai gerai nes buvau ištraukes purkštuką ir prijunges pasukinau ant starterio tai daro tokia dulksna tai manau kad viskas gerai ai tiesa prieš tai dar bandžiau kompresija pamatuot rodo apie 21Mpa dėl įdomumo pamatavom kompresija ir kito panašaus traktoriaus tai irgi tapati rodo o traktorius eina gerai tiesa mano yra 3 cilindru o tas kitas 4. Nors matosi tam tikru niuansu kad variklis galėtų but į pabaigą 1- meta garą per alsuoklį, 2 - tepaliuką taip pat valgo jau pastebimai aišku ne kibirais dar pakolkas ir spaudimas jei šalto rodo 3-4 tai karsto apie 1,5-2. Dar neisryžiau skleist variklio kaip manot kodėl galėtų blogai vestis ir apsuku nepriimt? Dėkoju iš anksto už atsakymus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunis Paskelbta Vasario 24, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 24, 2014 Sveiki kolegos prie to pačio, kad nekur naujos temos norėčiau pasidalint savo bėdom, gal kas galėsit patart kažką. Nusipirkau aš tokį international 484 kai pirkau jau mačiau kad kažkas negerai su siurbliu ar purkštukais mėlyna dūmelį metė sunkei kūrėsi apsukų nelabai norėjo priimt ir apskritai gazo paduodi tai jis taip bėgėdamasis jį priima. Tai išpradžių pakeičiau purkštukus bet tas nelabai padėjo tada siunčiau siurblį į skuba ten neapsiėmė remontuot atceit dalių nebėra tai susiradau tokį žmogelį kuris atseit nuvežė į vokietiją ir atremontavo kaip ten iš tikro buvo nežinau vežė jis jį ar ne bet atrodo kad siurblys veikai gerai nes buvau ištraukes purkštuką ir prijunges pasukinau ant starterio tai daro tokia dulksna tai manau kad viskas gerai ai tiesa prieš tai dar bandžiau kompresija pamatuot rodo apie 21Mpa dėl įdomumo pamatavom kompresija ir kito panašaus traktoriaus tai irgi tapati rodo o traktorius eina gerai tiesa mano yra 3 cilindru o tas kitas 4. Nors matosi tam tikru niuansu kad variklis galėtų but į pabaigą 1- meta garą per alsuoklį, 2 - tepaliuką taip pat valgo jau pastebimai aišku ne kibirais dar pakolkas ir spaudimas jei šalto rodo 3-4 tai karsto apie 1,5-2. Dar neisryžiau skleist variklio kaip manot kodėl galėtų blogai vestis ir apsuku nepriimt? Dėkoju iš anksto už atsakymus. 21MPa=210bar kazka kazkur ne ten matavot arba pykstates su matavimo sistemos vienetais Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Kazius112 Paskelbta Vasario 24, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Vasario 24, 2014 Barais barais sumaišiau biški Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tsorakas Paskelbta Kovo 27, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 27, 2014 Sveiki, gal kartais turite case 956xl mauala? skolingas neliksiu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dolby Paskelbta Kovo 28, 2014 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 28, 2014 Sveiky Kokius tepalus pylate į variklį case955 1981 d358 variklis. Iš manualo(neturio jo) rašo kad SAE30, čia būtų vasarinė. Iš fuchs-oil arba kroone-oil katalogų gaunasi 10w30, kažkos 10w ir 20w-20. Jei paimti case 956/1056 d358 variklys tai ten jau 10w40. Tai ka patarsyte? Ir dar girdejau kad case 955 hidro ir greiciu dezes tepalas bendras. Iš tikrųjų? Gal kas manualla turite? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti