Jump to content

mtz 242 siurblys


Recommended Posts

d-242 apsukos 1800, o d243 2200. Kuro kiekis maždauk toks pat. čia pačio reikalas, nes kaip tik vakar vienam kliantuo padariau pas 2008m. d-245 vietoj 1800 prašė padaryti 2250, nes pagrinde važinėja tranporte.

Mano atsakymas būtų toks, jei velenų, švaistiklių ir švaistiklių varšų vienodi storiai, tada galima ir visai galvos nekvarsink.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

d-242 apsukos 1800, o d243 2200. Kuro kiekis maždauk toks pat. čia pačio reikalas, nes kaip tik vakar vienam kliantuo padariau pas 2008m. d-245 vietoj 1800 prašė padaryti 2250, nes pagrinde važinėja tranporte.

Mano atsakymas būtų toks, jei velenų, švaistiklių ir švaistiklių varšų vienodi storiai, tada galima ir visai galvos nekvarsink.

D242 alkūninis velenas be svorių, o D243 su. Todėl ir sūkiai skiriasi. Žiūrėk, kad baikų nebūtų, kai įsuksi iki 2250 rpm.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš jį perspėjau. Sako buves inžinierius kolūkyje, tai jau pries tokį nelb ką ir pasakysi :)

Žmogaus visada klausiu ar jis daugiau transporte važinėja ar žeme dirba. Jei kely, tada iki 100-120 apsisukimų padidinu. Manau tai nieko blogo.

zemaitukui atrodo viska atsakem :)

Aš pažystu vieną inžinierių iš kolūkio, tai jis traktoriaus hidrosistemon atidirbtą tepalą supylęs stebėjosi, kad nelaiko vairo kolonėlė :D Taigi čia ne rodiklis. Šiaip tikrai įdomu, kaip laikys tas variklis.

Ar ant D240 alkuninio svoriai yra

Yra. Svorių paskirtis yra sumažinti išcentrinių jėgų poveikį pagrindiniams indėklams. Va dėl to variklių be svorių sūkiai yra sumažinti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai tuos svorius galima ir uždėti? sakykim vienas kriterijus mažesnems apsukoms svorių neuždėjimas, bet tai koks tikslas? Dėl ko dar tos apsukos sumažintos?

Kitas klausimas, kuo skiriasi paprasto mtz, euro1 ir euro2 degimo kameros? kažkur skaičiau, jog norint padidinti variklio galia reika sudėti naujasnias forsunkes, kurios pūs didesniu slegiu. bet mano galva išpurškimo kampai skiriasi ir daug karštesnė temperatūra cilindre. ko pasekoje vėl variklis tumpiau tarnaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

d-242 apsukos 1800, o d243 2200. Kuro kiekis maždauk toks pat. čia pačio reikalas, nes kaip tik vakar vienam kliantuo padariau pas 2008m. d-245 vietoj 1800 prašė padaryti 2250, nes pagrinde važinėja tranporte.

Mano atsakymas būtų toks, jei velenų, švaistiklių ir švaistiklių varšų vienodi storiai, tada galima ir visai galvos nekvarsink.

D242 alkūninis velenas be svorių, o D243 su. Todėl ir sūkiai skiriasi. Žiūrėk, kad baikų nebūtų, kai įsuksi iki 2250 rpm.

Zoidberg pas mane belarusas nuo naujo sukasi 2400aps variklis, aisku graziausiai dirba 2200 ant pilno gazo jau gaunas papildomos vibracijos bet transporte vezant grudus labai smagiai kad varikliukas sukasi greiciau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet tai tuos svorius galima ir uždėti? sakykim vienas kriterijus mažesnems apsukoms svorių neuždėjimas, bet tai koks tikslas? Dėl ko dar tos apsukos sumažintos?

Kitas klausimas, kuo skiriasi paprasto mtz, euro1 ir euro2 degimo kameros? kažkur skaičiau, jog norint padidinti variklio galia reika sudėti naujasnias forsunkes, kurios pūs didesniu slegiu. bet mano galva išpurškimo kampai skiriasi ir daug karštesnė temperatūra cilindre. ko pasekoje vėl variklis tumpiau tarnaus.

Uždėti galima, tik pamėgink nupirkti :) Nebent nuo kokio lūžusio alkūninio nusukti. Žinoma, paskui tektų perbalansuoti alkūninį su svoriais. Galios kažin kiek nepadidinsi, nes tas variklis šiaip neskirtas tokiems bajeriams kaip daug kuro ir turbina. Turbininiam variante (245 motore) stūmoklio pirmas žiedas stovi ketaus indėkle, padidinta kuro norma o į stūmoklio dugną purškiamas tepalas, kad pagerinti jo aušinimą. Didesnis išpurškimo slėgis daromas ir dėl kuro kiekio ir dėl išpurškimo didesnio tikslumo. Kuo slėgis didesnis, tuo tikslesnę normą galima išpurkšti. Pvz, common rail kuro įpurškimo sistemoje (kalbu konkrečiai apie BMW) kuro slėgis štangoje apie 1800 bar, naujos kartos apie 2000 bar, o kuras įpurškiamas ne per vieną kartą (kaip paprastame dyzelyje ) o per 4...5 trumpus impulsus. Todėl išgaunamas didelis galingumas su palyginti mažomis kuro sąnaudomis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kiek metelių taip Vilius važiuoja?

nuo 98m arba 3000mt

Kiek pamenu tai Vilius jau remontaves o jeigu paskaitinet temas nuo kukiu 2008 metu tai gal ir ne viena karta variklis ardytas. Šiaip ar taip sakykim, bet gamykloi dyrba konstruktoriai ir jie ne be reikalo nustato vienokius ar kitokius parametrus, todel mano nuomone kažkuri gala paturbinus kitam gale atsilieps, jei ne anksčiau tai veliau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kiek metelių taip Vilius važiuoja?

nuo 98m arba 3000mt

Kiek pamenu tai Vilius jau remontaves o jeigu paskaitinet temas nuo kukiu 2008 metu tai gal ir ne viena karta variklis ardytas. Šiaip ar taip sakykim, bet gamykloi dyrba konstruktoriai ir jie ne be reikalo nustato vienokius ar kitokius parametrus, todel mano nuomone kažkuri gala paturbinus kitam gale atsilieps, jei ne anksčiau tai veliau.

Viktoriukai toks is gamyklos parejo, siurbliui nieko nedariau. Ka tie instruktoriai veikia neaisku.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 3 savaičių...

Aš manau ,kad variklio blokai niekuo nesiskiria ,todė ir išlieta D240.Ant lentelės rašo tikrą variklio modifikaciją.Kas dėl purkštukų,tai tiesa yra tokia.Kuo smulkesnė degioji medžiaga tuo didesnis degimo greitis ir kuo didesnis degimo greiti tuo didesnis slėgi ir aukštesnė temperatūra.Čia yra vienas iš degimo teorijos nuostatų ,one mano išvedžiojimai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...