Jump to content

MTZ-52 Starterio idėjimas


MTZ-52

Recommended Posts

Nebūtinas starteriui, nors ir nemaišo labai. Sau nepajungiau.

Puskačiui privalomas, vieną! sykį nepatikrinau pavaros, nu ir kaip sau nori - papuolė kad tave kur, vos ne per duris atbulas :lol:

Ne tai, kad nebūtinas bet PRIVALOMAS. Joks, sąžiningas, inžinierius nepraleis tech. apžiūros be blokatoriaus, nes tai yra darbų sauga. Čia tau ne nešviečiantis numerio apšvietimas .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

Reikia būtinai keist smagratį ir lentą. Puskačiniui smagračiui dantys stambesni yra, o lentą keist dėl to jog starterinei kitose vietose yra prisukimo skylės.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

Reikia būtinai keist smagratį ir lentą. Puskačiniui smagračiui dantys stambesni yra, o lentą keist dėl to jog starterinei kitose vietose yra prisukimo skylės.

be to dar puskacinis smagratis yra mazesnis uz starterini tu paklausk pas ta pardaveja kiek laiko jis ten dirba jeigu tokias nesamones pasakoja

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

Reikia būtinai keist smagratį ir lentą. Puskačiniui smagračiui dantys stambesni yra, o lentą keist dėl to jog starterinei kitose vietose yra prisukimo skylės.

be to dar puskacinis smagratis yra mazesnis uz starterini tu paklausk pas ta pardaveja kiek laiko jis ten dirba jeigu tokias nesamones pasakoja

:lol: gerai sakai, gal jam tik parduoti rūpi.

supratau dėl starterio. Jaučiu anksčiau ar vėliau reikės puskačių išmesti ir dėti starterį, tai žiūrinėju , ir manau , kad reikia užsizaposinti- kap dzūkai sako . gariūnuose žiūrėjau lenta- 160, smagratis 300 lt. nauji. parduodtuvėj Lytagra - Vilniuje 150, ir apie 500 lt. smagratis. Manau , kad vėliau dar pabranks.

O gal naudotus pirkti ?? ka manot? :eusa-think: Lenta apie 100, smagratis 200, starteris apie 250 lt belaruski.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

O neatkreipei demesio, kad ten Ordo ir stovi starterinis D245 variklis?

reikia ekisti ir smagrati ir lenta, nors yra forume auksarankiu, kurie is tu paciu perdaro. Bet neturint tam salygu vargu ar tai apsimoka. Paprasciau tiesiog nupirkti viska ir sudeti. As praeitais metais irgi dariau tokia operacija. Dar reiktu nepamirsti ir akumuliatoriu atitinkamu ir standartinis laidas nuo akumuliatoriaus per trumpas ir mases isjungejas pradeda nelaikyti...

Bet visumoje labai patenkintas, nereikia kiekviena karta uzvezdineti puskaciaus "с помощью какой то матери" :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirk naudotus, vainiką pasikeisi ir tvarkelė, galima netgi nekeist o tik perstumt išdilusias vietas bent ketvirčiu šonan. Pats jau rašiau kad perdariau esamą lentą ir smagratį, tiesa pas mus yra staklės..

blakiui, gal pas tave specialistas geresnis , tai lengviau padarė , maniškis minėjo ,kad reikia smagračio ir lentos kitos , bent jis jau kelis keitęs buvo.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

klausykit , o MTZ 80 irgi reikia keisti lentą ir smagratį ?. Alytaus parduotuvėj "ORDO" pardavėjas sakė, kad čekiškam starteriui nereikia keisti smagračio IR lentos , tik starteris su dviem varžtais prisisuka, kažkaip reikia tvirtinimui trečią varžtą pritaikyti. Paėmę tą čekišką straterį pabandėme ant variklio(parduodtuvėj), atseit dantys ir tinka smagračio su bendiksu.

ar negirdėjot ?

O neatkreipei demesio, kad ten Ordo ir stovi starterinis D245 variklis?

reikia ekisti ir smagrati ir lenta, nors yra forume auksarankiu, kurie is tu paciu perdaro. Bet neturint tam salygu vargu ar tai apsimoka. Paprasciau tiesiog nupirkti viska ir sudeti. As praeitais metais irgi dariau tokia operacija. Dar reiktu nepamirsti ir akumuliatoriu atitinkamu ir standartinis laidas nuo akumuliatoriaus per trumpas ir mases isjungejas pradeda nelaikyti...

Bet visumoje labai patenkintas, nereikia kiekviena karta uzvezdineti puskaciaus "с помощью какой то матери" :)

na, aš pats parduodtuvėj nebuvau- bratka buvo . --- Tai be lentos ir smagračio reikia sakai akumuliatorių (2) ar vieno (1), laido tai pliusinio ir minusisnio ilgesnių (reikia pasimatuoti)? O kokio masės išjungėjo ? turiu užsukamą su rankena, gal nuo ekskavatoriaus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sadia, jei žmogus neturi staklių, tai ir nepadarys, o jei smagratis 200lt tai kažin ar išvis apsimokės. Man nekainavo nes mes stakles turim ir pats, arba draugelis, padirbam.

Vainikas keičiamas jį įkaitinant rezaku, nesunkiai pakalant užsideda.

Masės išjungėjai būva dvejopi, vieni rankiniai, kiti elektriniai. Rankinį pasuki ir kvit, elektrinis ijungiamas arba mygtuku arba ranka. Elektrinis patogesnis kai masės išjungėjas ne kabinoj o, pvz, kaip pas mane akumo dėžėj.

Akumą dėjau vieną, iš praktikos galiu pasakyt kad reik ne mažesnio nei 200A. Pas mane 210A. Galingesnis akumas ilgiau tarnaus nei silpnesnis, žiemą lengviau suks, o senatvėj turės didesnį galios rezervą.

Kaip geriau, du ar vienas akumas aš nzn, yra ir to ir to minusų, tai kaip jau pasiseks :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na, aš pats parduodtuvėj nebuvau- bratka buvo . --- Tai be lentos ir smagračio reikia sakai akumuliatorių (2) ar vieno (1), laido tai pliusinio ir minusisnio ilgesnių (reikia pasimatuoti)? O kokio masės išjungėjo ? turiu užsukamą su rankena, gal nuo ekskavatoriaus.

As jau supalinau du standartinius per pusmeti. Tokius, kaip ir buvo is gamyklos imontuoti. Nezinau, gal Lytagroje kokie fufliakinai buna, bet tikrai nelaiko.

Pliusini laida keiciau visa, nesinorejo durstyti, o per trumpas jis kokiu pusmetriu, gal ir daugiau. Minusini laida palikau ta pati.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalas toks: 220AH talpos akumuliatorius svieziai pakrautas. Pameginau be vandens su didziuoju starteriu pasukti D50 labai susalusi varikli. Is pradziu suko, paskui nebe. Nusilyde starterio sepeteliu minusiniai laikikliai. Ar cia starteriui visai kaput, ar dar apsimoka pakeisti laikikliu remeli?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikalas toks: 220AH talpos akumuliatorius svieziai pakrautas. Pameginau be vandens su didziuoju starteriu pasukti D50 labai susalusi varikli. Is pradziu suko, paskui nebe. Nusilyde starterio sepeteliu minusiniai laikikliai. Ar cia starteriui visai kaput, ar dar apsimoka pakeisti laikikliu remeli?

dar tokio dalyko man nebuvo, nors suku nemažai laiko :eusa-think: kiek laiko sukai?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Per didele prievarta stenedamas koki trejeta kartu apverte.Man su jais visko yra buve ,bet taip dar ne . Suprasciau , del blogo kontakto sepetelio laidas ar laido prisukimo vieta isdegtu.Gal kas zino kokia startine srove islaiko mazieji starteriai , kad paskui nebutu - didelis akumuliatorius , sustinges variklis ir vel sudeges starteris .

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...