Jump to content

Volvo 800 ... 1130


Svečias

Recommended Posts

o is toli parkeliavo?gal daugiau ten volvo yra?:)

Parkeliavo iš Vilkaviškio. Turi jie ten ir daugiau tų volvukų, bet kitų nelabai norėjau pirkti. Šitas brangiausias ir gerame stovyje. Žinoma, rankų reikia tai šen tai ten, bet bendrai daiktas geras.

Niekas neplauta, nedažinėtas (todėl kai kur reikės padažyti). Diržai kai kurie gatavi :icon-rolleyes: Turi kaišiadoryse kažkada parvežti 1130 -ą , bet man nervai nedalaikė laukt, todėl ėmiau šitą.

uploadvolvo1130-vi.jpg

IMG_1197-vi.jpg

IMG_1198-vi.jpg

IMG_1203-vi.jpg

IMG_1204-vi.jpg

IMG_1211-vi.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

na nuotraukos grazios, as turiu apsiuostes volvo 1110, tik be kabinos.

Už kiek pinigų tas 1110 ? Aš paklausiau protingų žmonių patarimų ir nusprendžiau, kad kabina reikalinga. Savo patogumui, kad nereikėtų dulkių ryti ir dideliam triukšme sėdėti... Yra įdėtas ventiliatorius su keičiamais filtrais, tai dulkių būti neturėtų :)

"ledas" ne volvo Dr.Zoidberg :handgestures-thumbupleft:

Iki visiško 'leeedo" tai reikia padirbėti truputuką, bet ir dabar gana neblogas :lol: Praktiškai pakeisti keletą diržų, tepalus, filtrus ir sutepti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Sveiki.Aš 2 metus dirbau senučiu Volvo 800,po 20-25 ha per sezoną,didelių problemų nebuvo,pakeičiau kelis guolius.Gruodžio mėn pirkau Volvo 1110,neblogame stovyje,mažai dirbęs,parvežtas iš Norvegijos.Reikės šį bei tą pakrapštyti,bet didžiausia bėda,su kuria susidūriau-plokščias kuliamosios diržas 80mm x 7 mm / Li 3500.Jį reikia pakeisti,nes buvo kažkodėl uždėtas klijuotas ir per klijavimus pradėjęs lūžinėti.Šito diržo Lietuvoje nėra,lenkai gali padaryti,bet 6 vnt min. ir visus turi paimti.Gal kas turite šio kombaino knygą,reikėtų pasižiūrėti,gal tas diržas eina pagal kataloginį nr,todėl jo niekas ir neranda,ar gal jis tinka nuo kurio nors kito Volvo.Bandžiau dėti nuo Volvo 800 (Li 3450),tas per trumpas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau susisiekęs ir su ,,Plastena'',ir per ,,Hidrobaltą'' ieškojau,apskambinau visas žinomas Lietuvos firmas,bet tokių išmatavimų diržo nėra,o katalogų niekas neturi.Jeigu atsirastų,kam dar reikia tokio diržo,lenkų firma ,,Stomil'' gali per dvi savaites pagaminti,kaina būtų apie 300 Lt už vienetą.Jie ,,iškeps'' 6 diržus,visus reikia paimti,radau įmonę,per kurią galima duoti užsakymą.Aš sau imčiau 2 vnt,lieka dar 4. Klijuoti nelaiko,lūžta per klijavimą,o ir kaina klijuoto diržo 380-450 Lt+PVM. Kaimynas turi šios firmos diržą pirkęs Volvo 800,jau gal 4 sezonus laiko.Todėl ir ieškau bendraminčių,gal su kuo susikoperuosime.Būtų gerai,kad atsilieptų Volvų savininkai,gal kas turite knygutes 830,1110,1130 modeliams,reikia diržo nr.turiu atsišvietęs 800 diržų lapą,tam kombainui buvau daug ką pritaikęs,turiu užsirašęs.Ar gal kas turite 1110 ir yra orginalus diržas,gal galite pasižiūrėti jo numerio,būčiau labai dėkingas.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar gal kas turite 1110 ir yra orginalus diržas,gal galite pasižiūrėti jo numerio,būčiau labai dėkingas.

Ant 1130 irgi toks pats diržas ? Aš turiu 1130, dar neseniai pirkau, iki diržų dar nedaeita, bet reiktų pasirūpinti iš anksto :icon-confused:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau,esate kaimynas,iš Prienų rajono.Gal dar atsiras,kam reikia šio diržo,bus galima užsakyti.Radau vieną žmogų,jis veža kombainus,tai sakė,kad pavasarį galėtų parvežti ir orginalų diržą,kaina būtų apie 800-850 Lt.

Mmmjo... Kainos nedžiugina, švelniai sakant. Šiandien eisiu prie kombaino pažiūrėti, kokio stovio tas diržas. Gal ir markiruotė matysis. Pažystu dar vieną 830-o savininką, bet jis apie diržus nieko neužsiminė.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkada man irgi buvo tokia beda su dirzu niekur negavau tai nusipirkau dirzo ''almeida'' miklusenuose ir vaziavau i druskininkus ten zmogelis man matant ji issluoksniavo[galus] ir suklijavo ,bet irgi neleike per klijavima atsiklijuot norejo,tai as kita pats suklijavau spesialiais klijais kurie isdziuve nesukieteja, kad neluzinetu ir per suklijavima susiuvau kapronu kur buna trapeciniuose dirzuose.svarbu siuvant labai stiprei itemti kad jis net idubtu i dirza paskui istirpinau zalio gumo ir uztepiau kelis sluoksnius kad netaip greit nudiltu susiuvimo siulai .taip kuliau daugiau puse sezono ,kol parveze, bet kai nuemiau tai jokio nusidevejimo nebuvo itariu butu laike kelis metus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal ir yra tų diržų,tik kad niekas neturi nei knygos,nei katalogo. ,,Almeidoj'' man siūlė dar vieną variantą-daugiarėdį A profilio diržą išversti išorinę pusę į vidų,buvo radę tinkamą ilgį.Sakė,kad kažkokiam kombainui irgi negavo diržo,tai taip darė,laikė kelis sezonus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apžiūrėtas mano 1130: nėra ten jokių plokščių diržų. Kuliamąją nuo variklio suka dvirėdis trapecinis diržas, kitoj kombaino pusėj irgi visur trapeciniai diržai. Pavarros du diržai taip pat trapeciniai. Vienas toks mandresnis surastas diržas tai iš abiejų šonų trapecija (šešiakampis gautūsi perpjovus). Tai čia su tuo sudvigubintu trapeciniu tokios bėdos, ar mano kombainas patobulintas ? Senųjų 800 kiek teko matyti, tai pavaros diržas tiksliai plokščias, gilyn įlindęs nebuvau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apžiūrėtas mano 1130: nėra ten jokių plokščių diržų. Kuliamąją nuo variklio suka dvirėdis trapecinis diržas, kitoj kombaino pusėj irgi visur trapeciniai diržai. Pavarros du diržai taip pat trapeciniai. Vienas toks mandresnis surastas diržas tai iš abiejų šonų trapecija (šešiakampis gautūsi perpjovus). Tai čia su tuo sudvigubintu trapeciniu tokios bėdos, ar mano kombainas patobulintas ? Senųjų 800 kiek teko matyti, tai pavaros diržas tiksliai plokščias, gilyn įlindęs nebuvau.

Kuliamos dirzas plokscias pas 800. Visi kiti trapeciniai.

Manau sitoje temoje galim padiskutuoti apie reguliavimus, remonta, detales, nasuma ir kita :) Kas uz?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Du metus kūliau su Volvo 800,jokių problemų dėl iškūlimo nebuvo.Paleidi maksimalias apsukas būgnui (800 keičiasi būgno škyvai),pobūgnė antroje išpjovoje.Yra tik kita bėda-perkūlimas.Kuliant rugius ar kvietrugius,ant viršutinio syto privaro varpų,ir kartas nuo karto tenka valyti,nes ventiliatorius nesugeba tokio kiekio išpūsti.Konstrukcinis trūkumas.Nežinau,kaip kituose modeliuose padaryta,bet 1110 ta pati bėda.gal tie kvietrugiai dar nebuvo iki galo prinokę.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano kaimynas turi toki kombaina Overum tai kvietrugio neiskule jei pritrauke pobugni tai kapoje grudus atleidze neiskule. As irgi galvoju pirkt toki kombaina kaip Zoidbergo Overum aktiv 1130 KAISEDORYSE yra 21 stuka. Neapsisprendziu ar toki ar Jenisieju uz 15 stuku tas tai kvietrugi iskule.

Ar viskas patikrinta pries sakant, kad kombainas nekulia. Pobugni pritrauki rankena kabinoje, kaip is tikruju kokie tarpai? Spragilų lystvės ar nenudilę? Gali būt per vidurį padilę į kraštus tvarkoj. Jei praktikos mazai geriausia paziuret kaip nauja atrodo. Gal apsuku reikiamų būgnas nepasiekia?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...