Jump to content

M serijos KUBOTA traktoriai


saracenas

Recommended Posts

  • po 2 metų...
  • po 9 mėnesių...

Kas man patinka, tai japoniška precizika. Pagamintas/surinktas žinai, kad japonų, o ne trečiose šalyse. Jei sugedo, tai dėl susidėvėjimo ar aplaidumo, bet ne dėl nekokybės ar konstrukcinų trūkumų. Sutaisei ir pamiršai. Nėra nesibaigiančių remontų. Iš eksploatacinių išlaidų reikėjo keisti vairo traukles, vairo cilindro manžetus, posūkio kumščių įvores, GTV riebokšlį - visam tam naudojau neoriginalias dalis, kas net 100 LTL nekainavo. Jei reikia originalių, tai iš Konekesko, kainos - proto ribose, pristatymas greitas. Tik įsigijus (nenaują, 1215 mval, 2003 m gamybos) teko variklį perrinkti, alkūnę šlifuoti, cilindrus honinguoti. Priežastis - niekada nekeistas alyvos filtras (perpjovus paaiškėjo - žiauriai užkimštas), kitų priežasčių nebuvo rasta. Konkesko dalių komplektui suteikė dar ir nuolaidą.

Maniškis yra bendros paskirties, turi 8+8 pavaras, neturi "sraigės" pažeminimo. Tipinis gi ž.ū. traktorius turėjo 12+12 (dabartiniai jau 16+16). Man to pakanka. Daržus frezuoju 1-ma palėtinta ("vėžlys" - truputį per greita), bet variklio galia savo padaro.

M serijos Kubotos nėra vien komunaliniai. Jų gama pagal paskirtį plati - nuo siaurų, skirtų vynuogynams, žemų - sodams, iki purvynams 'mudder' skirtų versijų. Pasirinkimas didžiulis.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

O šita Kubota yra grynas japonų kūrinys, surenkamas Japonijoje ar tik kažkurio Europos gamintojo perdažytas variantas?

Šiek tiek ne visai į temą. Užkliuvo, kad jie visi tamsintais langais. Esu ir Lietuvoj kitų gamintojų traktorių matęs niauktais stiklais. Gal kas esat susidūręs? Dirbant šviesią dieną laukuose tai vien privalumai, o kaip matomumas tamsiu paros metu? Arba kad ir šviesią dieną į kokį tamsų sandėlį įvažiavus?

Jei matomumui netrukdo, gal visai nieko būtų užsitamsint :eusa-think:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pristatymo dyleriams (dar ne pirkėjams) JAV vieta ir data Nashville, Tenn., (Oct. 13, 2014). Europoj girdėjau, kad pristatė anksčiau. Nors 3 savaitės tokiam dalykui man visdar tas pats, kas tik ką. :) Nes jų gamyba prasidės 2015 antram ketvirty. Pradžioj gamins Prancūzijoj, distribucija vyks Vakarų Europoj, JAV, Kanadoj, Australijoj ir Japonijoj. Jei iki 2017 pardavimai viršys 3000 vnt. (tiek gali pagaminti dabartinė prancūzų gamykla), gamybą/surinkimą matyt plės ir kitur.

Apie komponentus dar tikslių duomenų negirdėjau, bet kad tai ne perdažytas produktas ir kad variklius turės savus, tai tikrai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

O šita Kubota yra grynas japonų kūrinys, surenkamas Japonijoje ar tik kažkurio Europos gamintojo perdažytas variantas?

Nežinau, kaip pasakius, bet va pvz. gamykla Georgia valstijoj (JAV) surenka traktorius iš komponentų, atvežtų ten iš Japonijos konteineriuose. Maniškis surinktas Oakwood'e, GA, jame randu net colinių varžtų, bet tik kai kur - sparnuose, sėdynėje... Pagrindiniai komponentai sausukti metriniais. El. instaliacija kitokia.

Yra ir dar viena gamykla, ten mini traktorius renka. Gal yra ir daugiau.

Žodžiu, komponentai pagaminti Japonijoj, o surinkti ten, kuriai rinkai skirti. Plg. vat kuo Litechnija ir kitos firmos prekiauja, tai yra grynas japonų produktas - gamyba plius surinkimas.

O M7 - įdomu - gamins/rinks visoms rinkoms Europos gamykloje. Bet, matyt, priklausys nuo paklausos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

sudomino ir mane Kubota, tačiau kol kas pagrinde tik komunalininkai juos naudoja, o atsiliepimus iš jų girdėjau tik VBS lygyje...., kad neva tempė sunkią (kiek neaišku) priekabą, tai dėžė parėjo (garantinė).

Tiesa bendravau su vienu, kuris ūkyje naudoja 85 Ag, pirko naują, 700 m/h yra prasukęs, daugiausia šienavimui.

Kol kas sakė kokybei priekaištų neturi, tik minėjo, kad bandant iš priekabos iškelti atvežtą šiferį, tai pakėlė lengvai, bet galą kilnojo... na mano žiniomis vienas šiferio padėklas apie 2 t sveria.... tai nieko nuostabaus, kad galė kėlė, bet mano nuomone jau čia technikos laužymu kvepia.

 

Šiai dienai 100 Ag kainuoja 38.000 Eur, su kondiške ir frontaliniu.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu pasidalinti darbų nuotraukomis su savo 90 AG traktorium.

Stabdžiai tik galinio tilto, bet stiprūs - paprasta versija. Priekaba nežinoma (ne mano), panašu, kad padaryta iš didžiojo rinktuvo. Šienapjovė 2,4 m, diskinė.

Kaimynas karvių augintojas turi du MTZ, o prašo mane jam šienauti, nes stačiuose šlaituose abiejų varikliai užkaista.

 

Tokie galiniai traktoriaus ratai bus per platūs bulvių vagojimai. Reikia į tai atsižvelgti.

Visiems kitiems darbams priekaištų neturiu.

Ir dar - transmisijos, galinio tilto ir hidraulinė alyva ta pati. Norint prisijungti skolintą hidraulinį padargą bus keblumų, nes nežinia kokia alyva maišysis su švaria (filtruojama, naudoju MobilFluid-426) traktoriaus. Bet taip, turbūt, yra su visais šiuolaikiniais traktoriais.

 

Konekesko pretenzijų neturiu, padeda viskuo, teikia nuolaidas, nežiūrint, kad ne iš jų pirktas (man tai svarbu).

post-3813-0-30370700-1428155820_thumb.jpg

post-3813-0-57546800-1428155838_thumb.jpg

post-3813-0-30960700-1428155879_thumb.jpg

post-3813-0-54194700-1428155900_thumb.jpg

post-3813-0-46184200-1428155926_thumb.jpg

post-3813-0-77852300-1428155945_thumb.jpg

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...
  • po 4 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...