gerasukis Paskelbta Sausio 14, 2024 Pranešti Paskelbta Sausio 14, 2024 prieš 34 minutes , Jomantas pranešimas: Prie pastovių Tai jei PVZ padargas pirktas už 10000€, likutinė 1000€ nusidėvėjimas 10m, kasmet prie Pastovių išlaidų pridėti po 900€ už ilgalaikį turtą? O kur tada dedasi likutinė suma 1000€? Kaip teisingai atsispindėti turi pirmais metais ir sekančiais metais dvejybinėje apskaitoje?
manttys Paskelbta Sausio 15, 2024 Pranešti Paskelbta Sausio 15, 2024 Prieš 9 valandas, gerasukis pranešimas: Tai jei PVZ padargas pirktas už 10000€, likutinė 1000€ nusidėvėjimas 10m, kasmet prie Pastovių išlaidų pridėti po 900€ už ilgalaikį turtą? O kur tada dedasi likutinė suma 1000€? Kaip teisingai atsispindėti turi pirmais metais ir sekančiais metais dvejybinėje apskaitoje? likutinė dažniausiai būna 1 eur, taip maksimaliai išnaudoji mokestinę naudą. Jei darysi 1000, nusidėvejimas tol skaičiuosis, kol pasieksi tą 1000 eur likutį. Jį Pasiekus 1000 eurų gulės prie ilgalaikio turto. Visais metais: Debetas 900 nusidėvėjimo sąnaudos (6 klasė) Kreditas 900 ilgalaikio turto nusidėvėjimas (1 klasė) sąskaitas pasirenki pagal savo turimą sąskaitų planą gerasukis 1
gerasukis Paskelbta Sausio 15, 2024 Pranešti Paskelbta Sausio 15, 2024 prieš valandą, manttys pranešimas: likutinė dažniausiai būna 1 eur, taip maksimaliai išnaudoji mokestinę naudą. Jei darysi 1000, nusidėvejimas tol skaičiuosis, kol pasieksi tą 1000 eur likutį. Jį Pasiekus 1000 eurų gulės prie ilgalaikio turto. Visais metais: Debetas 900 nusidėvėjimo sąnaudos (6 klasė) Kreditas 900 ilgalaikio turto nusidėvėjimas (1 klasė) sąskaitas pasirenki pagal savo turimą sąskaitų planą Ir automatiškai ta suma (900€) kasmet mažinti ilgalaikio turto balansą, teisingai?
manttys Paskelbta Sausio 15, 2024 Pranešti Paskelbta Sausio 15, 2024 prieš 22 minutes , gerasukis pranešimas: Ir automatiškai ta suma (900€) kasmet mažinti ilgalaikio turto balansą, teisingai? taip.
algis123 Paskelbta Sausio 15, 2024 Pranešti Paskelbta Sausio 15, 2024 Sveiki, gal galite kas patarti, gavau išmoką iš Nacionalinės, tiksliai skamba taip "ES parama žemės ūkio veiklos subjektams, patyrusiems nuostolių nukentėjusiems nuo šalnų". Į kurią sąskaitų klasę įtraukti? Mano supratimu tai nėra dotacijos susijusios su pajamomis. Ar aš klystu?
amsve Paskelbta Gegužės 13, 2024 Pranešti Paskelbta Gegužės 13, 2024 Sveiki, gal kas pasidalintu ūkio pelno nuostolių ataskaitos forma?
amsve Paskelbta Lapkričio 30, 2024 Pranešti Paskelbta Lapkričio 30, 2024 Laba diena, gal kas galėtų pasidalinta nuoroda kur būtų įmanoma atsispausdinti ūkinių operacijų žurnala dvejybiniai apskaitai?
ramtas Paskelbta Sausio 21, 2025 Pranešti Paskelbta Sausio 21, 2025 On 2024-11-30 at 12:46, amsve pranešimas: Laba diena,. gal kas galėtų pasidalinta nuoroda kur būtų įmanoma atsispausdinti ūkinių operacijų žurnala dvejybiniai apskaitai? Sveiki, norėjau paklausti, kurią vertę įtraukti į apskaitą paėmus žemės nuosavybės dokumentus? Žemės sklypo, indeksuotą žemės sklypo ar vidutinę rinkos vertę? Ačiū
mjj Paskelbta Balandžio 7, 2025 Pranešti Paskelbta Balandžio 7, 2025 Klausimas dėl buhalterinės apskaitos smulkiems ūkiams: ar vis dar galioja taisyklė, kad jei ūkis neviršija 4 EDV - 15% nuo pelno nėra mokamas? Nes dabar kiek matau, tai kalba visur eina apie 20k pajamų ribą.
Dzūkija Paskelbta Gegužės 12, 2025 Pranešti Paskelbta Gegužės 12, 2025 On 2025-04-07 at 21:59, mjj pranešimas: Klausimas dėl buhalterinės apskaitos smulkiems ūkiams: ar vis dar galioja taisyklė, kad jei ūkis neviršija 4 EDV - 15% nuo pelno nėra mokamas? Nes dabar kiek matau, tai kalba visur eina apie 20k pajamų ribą. Ūkininkas moka ne pelno mokestį, o gyventojų pajamų mokestį. Ir jis nepriklauso nuo pajamų. GPM moka tie, kas yra PVM mokėtojai.
Dar vienas miestietis... Paskelbta Gegužės 12, 2025 Pranešti Paskelbta Gegužės 12, 2025 prieš 30 minutes , Dzūkija pranešimas: Ūkininkas moka ne pelno mokestį, o gyventojų pajamų mokestį. Ir jis nepriklauso nuo pajamų. GPM moka tie, kas yra PVM mokėtojai. Pajamų mokestis nepriklauso nuo pajamų?
mjj Paskelbta Gegužės 12, 2025 Pranešti Paskelbta Gegužės 12, 2025 prieš 59 minutes , Dzūkija pranešimas: Ūkininkas moka ne pelno mokestį, o gyventojų pajamų mokestį. Ir jis nepriklauso nuo pajamų. GPM moka tie, kas yra PVM mokėtojai. Tai reiškias, jog jei ūkininkas nėra PVM mokėtojas, tai jam nereikia mokėti GPM?
Dzūkija Paskelbta Gegužės 12, 2025 Pranešti Paskelbta Gegužės 12, 2025 Prieš 5 valandas, mjj pranešimas: Tai reiškias, jog jei ūkininkas nėra PVM mokėtojas, tai jam nereikia mokėti GPM? Nereikia. GPM įstatymo 17 str. Neapmokestinamosios pajamos. 23) pajamos iš žemės ūkio veiklos, jeigu šias pajamas gaunantis gyventojas mokestiniu laikotarpiu neprivalo registruotis ir nėra įregistruotas pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju mjj 1
mjj Paskelbta Gegužės 12, 2025 Pranešti Paskelbta Gegužės 12, 2025 prieš 5 minutes , Dzūkija pranešimas: Nereikia. GPM įstatymo 17 str. Neapmokestinamosios pajamos. 23) pajamos iš žemės ūkio veiklos, jeigu šias pajamas gaunantis gyventojas mokestiniu laikotarpiu neprivalo registruotis ir nėra įregistruotas pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju Dėkui už atsakymą
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti