Jump to content

mikro autobusai


Kowboy

Recommended Posts

ieškau informacijos, kur padėtu apsispresti, del naujo krovininio mikro autobusi pirkimo?

Reikalingas 1500 kelemosios galios, kurio krovinių skyriaus aukštis būtų 190cm mikroautobusas, ir nežinau, pagal kokius kriterijus pasirinkti, į ką atkreipti dėmesi....

Būsiu dėkingas už informaciją, jei kas nepatingės pasidalinti savo ar kaimynų patirtimi....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškau informacijos, kur padėtu apsispresti, del naujo krovininio mikro autobusi pirkimo?

Reikalingas 1500 kelemosios galios, kurio krovinių skyriaus aukštis būtų 190cm mikroautobusas, ir nežinau, pagal kokius kriterijus pasirinkti, į ką atkreipti dėmesi....

Būsiu dėkingas už informaciją, jei kas nepatingės pasidalinti savo ar kaimynū patirtimi....

O kam tau naujas? Kokių keturių penkių metų senumo gali už 20-25k lt pajamt, tai kam už naują mokėt 60k o gal ir dar daugiau. Šiaip tai jei reiktų naujo mikro, tai žiūrėčiau Ford ir MB kogero, na gal dar WV.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Būsiu dėkingas už informaciją, jei kas nepatingės pasidalinti savo ar kaimynū patirtimi....O kam tau naujas? Kokių keturių penkių metų senumo gali už 20-25k lt pajamt, tai kam už naują mokėt 60k o gal ir dar daugiau. Šiaip tai jei reiktų naujo mikro, tai žiūrėčiau Ford ir MB kogero, na gal dar WV.

nu tavo isvardinti rimti, o Iveco turbo daily? tie atrodo irgi prie rimtesniu...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškau informacijos, kur padėtu apsispresti, del naujo krovininio mikro autobusi pirkimo?

Reikalingas 1500 kelemosios galios, kurio krovinių skyriaus aukštis būtų 190cm mikroautobusas, ir nežinau, pagal kokius kriterijus pasirinkti, į ką atkreipti dėmesi....

Būsiu dėkingas už informaciją, jei kas nepatingės pasidalinti savo ar kaimynū patirtimi....

O kam tau naujas? Kokių keturių penkių metų senumo gali už 20-25k lt pajamt, tai kam už naują mokėt 60k o gal ir dar daugiau. Šiaip tai jei reiktų naujo mikro, tai žiūrėčiau Ford ir MB kogero, na gal dar WV.

keista, kaip tokie preištaringi vertinimai.... :icon-question: Čia minėjot, kad Fordas prie rimtesnių, bet jau ne iš vieno rimto žmogaus, girdžiu perspėjimus, kad jokių būdu nesirinkčiau fordo, tiesa dar WV pasiulymo negavau...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

ieškau informacijos, kur padėtu apsispresti, del naujo krovininio mikro autobusi pirkimo?

Reikalingas 1500 kelemosios galios, kurio krovinių skyriaus aukštis būtų 190cm mikroautobusas, ir nežinau, pagal kokius kriterijus pasirinkti, į ką atkreipti dėmesi....

Būsiu dėkingas už informaciją, jei kas nepatingės pasidalinti savo ar kaimynū patirtimi....

O kam tau naujas? Kokių keturių penkių metų senumo gali už 20-25k lt pajamt, tai kam už naują mokėt 60k o gal ir dar daugiau. Šiaip tai jei reiktų naujo mikro, tai žiūrėčiau Ford ir MB kogero, na gal dar WV.

keista, kaip tokie preištaringi vertinimai.... :icon-question: Čia minėjot, kad Fordas prie rimtesnių, bet jau ne iš vieno rimto žmogaus, girdžiu perspėjimus, kad jokių būdu nesirinkčiau fordo, tiesa dar WV pasiulymo negavau...

Siaip Fordo varikliai neužmušami, man teko 20 km parvažiuot su išbėgusiu antifrizu, variklis buvo užkaitęs iki maksimumo, ir nieko, veikia iki šiol :) Nežinau, gal dabartiniai nebėra tokie kantrūs, bet imkim tokį faktą, Fordas krovininių mikroautobusiukų lyderis pasaulyje, pardavęs jau gerokai virš 10 mln. vienetų. Nežinau kaip tie priekiu varomi, gal ta važiuoklė sudėtingesnė, ir remontas brangesnis, bet galu varomi tai paprasti kaip 3 kapeikos. Mersas tai ir afrikoj mersas, tik jau kaina gal kiek nelabai konkurencinga. WV žengia septinmyliais žingsniais į priekį krovinių mikroautobusiukų rinkoje, ir manau kad jie kaip visada pasieks tai ko siekia. Dėl Iveco tai kažkokie pletkai sklando dėl nepatikimų variklių, nežinau kiek tame tiesos.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas del Peugeot, Citroen ir Fiat ? gana nemazai darzoviu teko pervezt su peugeot boxer 1998m. 2,5D. Pirkom buvo praejes 129tk km, dbr jau 218tk., apart poros sarnyru pakeitimo ir stabdziu kaladziu pakeitimo daugiau remonto nereikalavo (isskyrus prieziura lemputes, tepalai. filtrai ir t.t.)... vienintele beda korozija, taciau kiek teko pastebeti tai visu mikro autobusiuku beda... idomu kaip vaziuoja naujieji... :icon-rolleyes: bet senas ispudi gera paliko...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas del Peugeot, Citroen ir Fiat ? gana nemazai darzoviu teko pervezt su peugeot boxer 1998m. 2,5D. Pirkom buvo praejes 129tk km, dbr jau 218tk., apart poros sarnyru pakeitimo ir stabdziu kaladziu pakeitimo daugiau remonto nereikalavo (isskyrus prieziura lemputes, tepalai. filtrai ir t.t.)... vienintele beda korozija, taciau kiek teko pastebeti tai visu mikro autobusiuku beda... idomu kaip vaziuoja naujieji... :icon-rolleyes: bet senas ispudi gera paliko...

naujieji Peugeot, Citroen ir Fiat dabas cinkuoti, vienos firmos savininkas taippat gyrė Peugeot. bet skundėsi, kad Fordas turėjo gausybę smulkių gedimų jau pirmaisiais garantiniais metais. Kolkas dairausis Citroėną ir Fiatą, bet laukių, ką pasiulys WV

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas del Peugeot, Citroen ir Fiat ? gana nemazai darzoviu teko pervezt su peugeot boxer 1998m. 2,5D. Pirkom buvo praejes 129tk km, dbr jau 218tk., apart poros sarnyru pakeitimo ir stabdziu kaladziu pakeitimo daugiau remonto nereikalavo (isskyrus prieziura lemputes, tepalai. filtrai ir t.t.)... vienintele beda korozija, taciau kiek teko pastebeti tai visu mikro autobusiuku beda... idomu kaip vaziuoja naujieji... :icon-rolleyes: bet senas ispudi gera paliko...

naujieji Peugeot, Citroen ir Fiat dabas cinkuoti, vienos firmos savininkas taippat gyrė Peugeot. bet skundėsi, kad Fordas turėjo gausybę smulkių gedimų jau pirmaisiais garantiniais metais. Kolkas dairausis Citroėną ir Fiatą, bet laukių, ką pasiulys WV

na wv lieka wv crafter arba transporter tdi varikliai turi varda :icon-wink: aisku nera trap prasciausiu, bet siaip manau renkatis reik ziuret i kaina, kas siuo metu vaidina didziausia itaka, o vaziuoja jie visi, plius garantija yra, o kadangi manau pats nevazinesi kazkokio ypatingo komforto kaip ir nereikia, o zenkliukas tai kox skirtumas mb ar wv ar dar kas svarbu uz normalia kaina, siaip sukurti jie visi tam paciam - vezti krovinius... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2005 gavom naujus ford TRANZIT. vienas dvigubais ratais atiteko man :) vaziavo smagiai trauke puikiai gali gerai uzkrauti ir t.t. kokiais keliais ir kaip mes vaziuojam daugmaz visi galit isivaizduoti :lol: del gedimu tai toks jausmas, kad jie visi uzprogramuoti tik eiliskumo tiksliai nepamenu:

1. apie 30000km kaladeles,

2. apie 60000km priekiniai guoliai,

3. apie 75000km ventiliatoriaus visko mova.

visem 4 automobiliam :)

2007m vel teko pasikeisti i nauja. siuo metu netoli 90000km pries kelis tukst pakeistos stabdziu kaladeles ir viena vairo trauke tech apziura po dvieju metu praejo be problemu. iki tol didziausias gedimas vaziuojant per rapsiena nutraukti stabdziu kaladeliu laidai :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

2005 gavom naujus ford TRANZIT. vienas dvigubais ratais atiteko man :) vaziavo smagiai trauke puikiai gali gerai uzkrauti ir t.t. kokiais keliais ir kaip mes vaziuojam daugmaz visi galit isivaizduoti :lol: del gedimu tai toks jausmas, kad jie visi uzprogramuoti tik eiliskumo tiksliai nepamenu:

1. apie 30000km kaladeles,

2. apie 60000km priekiniai guoliai,

3. apie 75000km ventiliatoriaus visko mova.

visem 4 automobiliam :)

2007m vel teko pasikeisti i nauja. siuo metu netoli 90000km pries kelis tukst pakeistos stabdziu kaladeles ir viena vairo trauke tech apziura po dvieju metu praejo be problemu. iki tol didziausias gedimas vaziuojant per rapsiena nutraukti stabdziu kaladeliu laidai :D

Ačiu už išsamų tech aptarnavimo ir remonto dienorašti.... :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolkas dairausis Citroėną ir Fiatą, bet laukių, ką pasiulys WV

Įkišiu ir aš trigrašį.:)

Nors jau 10 metų nebedirbu lizinge, tačiau iš tų laikų pamenu (o ir visiems yra žinoma), kad Citroen/Fiat/Peugeot is esmės yra tie patys automobiliai. Bent jau tas laikais Fiat'o buvo skurdžiausia bazinė įranga, o prancūzai čia kaip ir netaupė. :icon-cool:

HDI variklis taip pat normaliai užsirekomendavęs. Nežinau, ar į mikroautubusus deda, tačiau siūlyčiau išvengti FAP (čia kažkoks ekologiškas išmislas/filtras, kurio aptarnavimas nėra pigus). Profesinė liga ar kaip čia pavadinti kas 60 t.km reikia keisti remontuoti "škyvą". Tai daro ne tik firminiai servisai. Bent jau prieš 2-3 metus tas remontas kaštuodavo apie 600 Lt. VW varikliams škyvą reikėdavo keisti kas 120 t.km, tačio jo remontas kaštuodavo apie 1200 Lt.

Mersedesai gal ir neblogi, tačiau kaip ir visos mašinos remiasi į istoriją. Vėlgi, prieš kelis metus viena kontora pasiėmė 3 Sprinterius: vienas važiavo normaliai, kitam pastoviai išlysdavo smulkūs elektros/elektroniniai gedimai, trečiam garantiniu metu buvo problemos su varikliu.

Matant kaip važinėja Tranzitai (mikriukai) po Vilnių, suprantu, kad Ford'as kaip darbinis arklys irgi yra tinkamas.

Apie Opel/Renault busikus irgi kažkaip blogo nelabai teko girdėti. Teko kartą išsinuomotį, tai iš esmės likau patenkintas.:)

Reziume: tai iš esmės loterijos dalykas.:) Jei su juo važinėtis teks pačiam, pravažiuok su kiekvienu ir išsirink tą, kuris labiausiai bus prie širdies.:) Plius įvertink pardavėją ir jo servisą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kolkas dairausis Citroėną ir Fiatą, bet laukių, ką pasiulys WV

Įkišiu ir aš trigrašį.:)

Nors jau 10 metų nebedirbu lizinge, tačiau iš tų laikų pamenu (o ir visiems yra žinoma), kad Citroen/Fiat/Peugeot is esmės yra tie patys automobiliai. Bent jau tas laikais Fiat'o buvo skurdžiausia bazinė įranga, o prancūzai čia kaip ir netaupė. :icon-cool:

HDI variklis taip pat normaliai užsirekomendavęs. Nežinau, ar į mikroautubusus deda, tačiau siūlyčiau išvengti FAP (čia kažkoks ekologiškas išmislas/filtras, kurio aptarnavimas nėra pigus). Profesinė liga ar kaip čia pavadinti kas 60 t.km reikia keisti remontuoti "škyvą". Tai daro ne tik firminiai servisai. Bent jau prieš 2-3 metus tas remontas kaštuodavo apie 600 Lt. VW varikliams škyvą reikėdavo keisti kas 120 t.km, tačio jo remontas kaštuodavo apie 1200 Lt.

Mersedesai gal ir neblogi, tačiau kaip ir visos mašinos remiasi į istoriją. Vėlgi, prieš kelis metus viena kontora pasiėmė 3 Sprinterius: vienas važiavo normaliai, kitam pastoviai išlysdavo smulkūs elektros/elektroniniai gedimai, trečiam garantiniu metu buvo problemos su varikliu.

Matant kaip važinėja Tranzitai (mikriukai) po Vilnių, suprantu, kad Ford'as kaip darbinis arklys irgi yra tinkamas.

Apie Opel/Renault busikus irgi kažkaip blogo nelabai teko girdėti. Teko kartą išsinuomotį, tai iš esmės likau patenkintas.:)

Reziume: tai iš esmės loterijos dalykas.:) Jei su juo važinėtis teks pačiam, pravažiuok su kiekvienu ir išsirink tą, kuris labiausiai bus prie širdies.:) Plius įvertink pardavėją ir jo servisą.

labai ačiu už mintis....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

labai ačiu už mintis....

Nėra labai gudrios tos mintys.:) Beje, žmogiškasis faktorius čia irgi nepaskutinis. Vienam iš savo klientų (su kuriuo ir šiai dienai palaikau ryšį) 1998 m. nupirkom Peugeot Boxer. Vairuotojas bachūriukas, persėdes nuo UAZ'o, buvo nerealiai laimingas ir rūpinosi busiku kaip savu. Faktas, kad šį busiką ir šiandien matau lakstantį po miestą. :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
2005 gavom naujus ford TRANZIT. vienas dvigubais ratais atiteko man :) vaziavo smagiai trauke puikiai gali gerai uzkrauti ir t.t. kokiais keliais ir kaip mes vaziuojam daugmaz visi galit isivaizduoti :lol: del gedimu tai toks jausmas, kad jie visi uzprogramuoti tik eiliskumo tiksliai nepamenu:

1. apie 30000km kaladeles,

2. apie 60000km priekiniai guoliai,

3. apie 75000km ventiliatoriaus visko mova.

visem 4 automobiliam :)

2007m vel teko pasikeisti i nauja. siuo metu netoli 90000km pries kelis tukst pakeistos stabdziu kaladeles ir viena vairo trauke tech apziura po dvieju metu praejo be problemu. iki tol didziausias gedimas vaziuojant per rapsiena nutraukti stabdziu kaladeliu laidai :D

O kokios grečių dėžės buvo pas tuos Fordus? Aš dabar kaip tik ieškau keleivinio (nu kaip lengvąjį, kad būtų įmanoma registruot) tai daug yra su automatinėm greičių dėžėm, tai dabar nežinau ar verta imti tą automatą, kaip ten su jo patikimumu, man kaip pripratusiam prie mechaninės tai kažkaip nepatikimai atrodo, jei kas nutiks tai nei traukt nei užtraukt nebus galima.
Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...