Jump to content

TKR-7


Overumas

Recommended Posts

nu zeba,smagumelis ipac dabar , gavau vaisu alucio silpno tai sedziu ir skaitau issisiepes, ipac patiko animacijom isreikstos mintys, o isties viskas taip paprasta kad net neidomu, bet cia toks erudicijos pliupsnis ivyko po paprasciausio patarimo kaip nesugadint variklio, na kagi yra taip kaip yra o yra taip kaip parashyta

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Voras gal durnaropiu privalges? Niekas taves nedergia, tiesiog matai ka nori matyt. Is kur man zinot ka galvoji jei nesiteiki paaiskint?..

Vilius irgi geras, meslo kruva jam be turbo new_kvakst.gif kaip mazvaikiai, jeibogu..

Blaki as cia kalbu kad belarusas su turbina ir nereguliuotu kuro mishiniu niekam tikes... idedi 1000lt i turbo komplekta o naudos 0

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, tkr 7 kintamos geometrijos turbina :D , oro reguliavimas, kompas ant mtz 50

apsurdas koki senai bemaciau.

p.s. blaki tavo ziniai as tikrai atlikau bandymus praktishkai ir dariau sulyginimus turiu atitinkama isilavinima tavo ziniai, taigi sekmes dergiantis toliau

Vorai ramiai :eusa-hand::D zmones klausia kas kaip veikia ir aiskina kad nebuna oro srauto reguliavimo ZU technikoj bei dalijasi patarimais kad siurblys reguliuojasi naura pora abarotu sen pora ten ziurint ar turba yra ar nera.

Ir beje kuom TKR blogesne uz holset ar dar kita brand'name , beje TKR gamina ir turbas su WG taigi galimybiu tobulejimui yra.

Nera noro gilintis labai su mapais , kad ir tu paciu TKR'u, bet siap primetus konstrukcija motoro su teisingai parinkta turbina ir teisingu kuro siurblio reguliavimu turbininio butu ant bielkio galima sukt apie 120 AG su stabiliais ir saugiais Nm . Bet cia tik del sportinio intereso nes kai liaudis sako is s vasko neispausi :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie oro reguliavima- populiariuasia ir labiausiai paplite valdymas su Wastegate pvz. http://www.automotivetroubleshootingsec ... 20copy.jpg -priklausomai nuo priputimo slegio pradaromas voztuvas karstojoje dalyje ir turbinos efektyvumas ima mazet.

Kintamos geometrijos - vienas is pvz.http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... _Aat9tTqBg ,- veikimas: kuo mazesnis tarpelis dujoms praeit tuo turbina dirba didesniu pajegumu.

Dabar del visu santykiu ir kitokiu dalyku: Dyzelis jei nemeta juodo dumo jegos neturi- cia galioja rimtiems daiktams ir civiliokai bijodami but nesuprasti bijo to dumo kaip velnio. Gyncijates apie AFR :D neverta dyzelis visada dirba riebiai tokia kuro struktura jo galit pust jam barus kad ir pompa pasistate bet ziedu stumuokliu nesudeginsit, o links svaistikliai lus alkuniniai ir t.t.. Siuolaikiniam dyzeliui galioja toks dalykas kaip ismetimo duju temperatura t.y. EGT bei slegis pries turbina EMP.

Cia ta animacija apie kintamos geometrijos turbina nevisai tiksli. Tas rudas slankiojantis daiktas yra sparnuote. Rusiskom turbinom spizine buna, ir niekas nesikeicia. O reikalinga dumu atakos kampa rotoriun sudaryt. Nuo to keiciasi turbinos efektyvumas. kuo kampas didesnis tuo greiciau ir didesne jega sukamas rotorius.

Siap jau wastegate mazai naudojamas galingoje technikoje, nes mazina efektyvuma turbinos stipriai ir tuo paciu viso variklio naudingumo koeficienta (nes dujas cilindrui is stumt pro wastegata sunku, o papildomo oro kiekio neatsiranda). Dazniausiai naudojamas tik tam jog apribot maksimalu slegi padavime, tuo ribojant kitus parametrus, kad netruktu velenai ir svaistikliai ir variklio galvos neatsiskirtu nuo bloko.

Siap jau zu technikoj mandresnej buna toks daiktas kaip oro kiekio reguliavimas - egr siustema (exaust gas recirculation). Kuomet dalis dumu grazinama i oro padavima. Kam to reikia? Tam kad apribojus oro padavima sumazeja slegis, ir ta ora spaudziant nebepasiekiama reikiama teperatura kurui uzsidegt. Pabandyt ant belaruso galit - kokia skardele pamazint tarpa ant oro filtro ir ziuret kaip is pradziu dumai balteja o paskui juodet ima. Tik rankos nenaudokit - oda nuo mesos atsiskirt gali :)

EGR is principo sugalvota ekologinais sumetimais, siekiant sumazinti NOx emisija. Azoto oksidai susidaro esant pertekliniam deguoneis kiekiui. O kad deguonies kieki sumazint oras maisomas su dumais ir paduodamas atgal cilindran.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie oro reguliavima- populiariuasia ir labiausiai paplite valdymas su Wastegate pvz. http://www.automotivetroubleshootingsec ... 20copy.jpg -priklausomai nuo priputimo slegio pradaromas voztuvas karstojoje dalyje ir turbinos efektyvumas ima mazet.

Kintamos geometrijos - vienas is pvz.http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... _Aat9tTqBg ,- veikimas: kuo mazesnis tarpelis dujoms praeit tuo turbina dirba didesniu pajegumu.

Dabar del visu santykiu ir kitokiu dalyku: Dyzelis jei nemeta juodo dumo jegos neturi- cia galioja rimtiems daiktams ir civiliokai bijodami but nesuprasti bijo to dumo kaip velnio. Gyncijates apie AFR :D neverta dyzelis visada dirba riebiai tokia kuro struktura jo galit pust jam barus kad ir pompa pasistate bet ziedu stumuokliu nesudeginsit, o links svaistikliai lus alkuniniai ir t.t.. Siuolaikiniam dyzeliui galioja toks dalykas kaip ismetimo duju temperatura t.y. EGT bei slegis pries turbina EMP.

Cia ta animacija apie kintamos geometrijos turbina nevisai tiksli. Tas rudas slankiojantis daiktas yra sparnuote. Rusiskom turbinom spizine buna, ir niekas nesikeicia. O reikalinga dumu atakos kampa rotoriun sudaryt. Nuo to keiciasi turbinos efektyvumas. kuo kampas didesnis tuo greiciau ir didesne jega sukamas rotorius.

Siap jau wastegate mazai naudojamas galingoje technikoje, nes mazina efektyvuma turbinos stipriai ir tuo paciu viso variklio naudingumo koeficienta (nes dujas cilindrui is stumt pro wastegata sunku, o papildomo oro kiekio neatsiranda). Dazniausiai naudojamas tik tam jog apribot maksimalu slegi padavime, tuo ribojant kitus parametrus, kad netruktu velenai ir svaistikliai ir variklio galvos neatsiskirtu nuo bloko.

Siap jau zu technikoj mandresnej buna toks daiktas kaip oro kiekio reguliavimas - egr siustema (exaust gas recirculation). Kuomet dalis dumu grazinama i oro padavima. Kam to reikia? Tam kad apribojus oro padavima sumazeja slegis, ir ta ora spaudziant nebepasiekiama reikiama teperatura kurui uzsidegt. Pabandyt ant belaruso galit - kokia skardele pamazint tarpa ant oro filtro ir ziuret kaip is pradziu dumai balteja o paskui juodet ima. Tik rankos nenaudokit - oda nuo mesos atsiskirt gali :)

EGR is principo sugalvota ekologinais sumetimais, siekiant sumazinti NOx emisija. Azoto oksidai susidaro esant pertekliniam deguoneis kiekiui. O kad deguonies kieki sumazint oras maisomas su dumais ir paduodamas atgal cilindran.

vat butent. pagrindine dyzeliu beda - suodziai ir NOXas. ir apie joki motoro gadinima kalba neina. oro kuro santykis 1:14.7 yra idealus.

O Vilius eilini syki parode savo smegenu rieves.... viena rieve, ir ta nuo kepures susidarius.....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie oro reguliavima- populiariuasia ir labiausiai paplite valdymas su Wastegate pvz. http://www.automotivetroubleshootingsec ... 20copy.jpg -priklausomai nuo priputimo slegio pradaromas voztuvas karstojoje dalyje ir turbinos efektyvumas ima mazet.

Kintamos geometrijos - vienas is pvz.http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... _Aat9tTqBg ,- veikimas: kuo mazesnis tarpelis dujoms praeit tuo turbina dirba didesniu pajegumu.

Dabar del visu santykiu ir kitokiu dalyku: Dyzelis jei nemeta juodo dumo jegos neturi- cia galioja rimtiems daiktams ir civiliokai bijodami but nesuprasti bijo to dumo kaip velnio. Gyncijates apie AFR :D neverta dyzelis visada dirba riebiai tokia kuro struktura jo galit pust jam barus kad ir pompa pasistate bet ziedu stumuokliu nesudeginsit, o links svaistikliai lus alkuniniai ir t.t.. Siuolaikiniam dyzeliui galioja toks dalykas kaip ismetimo duju temperatura t.y. EGT bei slegis pries turbina EMP.

Cia ta animacija apie kintamos geometrijos turbina nevisai tiksli. Tas rudas slankiojantis daiktas yra sparnuote. Rusiskom turbinom spizine buna, ir niekas nesikeicia. O reikalinga dumu atakos kampa rotoriun sudaryt. Nuo to keiciasi turbinos efektyvumas. kuo kampas didesnis tuo greiciau ir didesne jega sukamas rotorius.

Siap jau wastegate mazai naudojamas galingoje technikoje, nes mazina efektyvuma turbinos stipriai ir tuo paciu viso variklio naudingumo koeficienta (nes dujas cilindrui is stumt pro wastegata sunku, o papildomo oro kiekio neatsiranda). Dazniausiai naudojamas tik tam jog apribot maksimalu slegi padavime, tuo ribojant kitus parametrus, kad netruktu velenai ir svaistikliai ir variklio galvos neatsiskirtu nuo bloko.

Siap jau zu technikoj mandresnej buna toks daiktas kaip oro kiekio reguliavimas - egr siustema (exaust gas recirculation). Kuomet dalis dumu grazinama i oro padavima. Kam to reikia? Tam kad apribojus oro padavima sumazeja slegis, ir ta ora spaudziant nebepasiekiama reikiama teperatura kurui uzsidegt. Pabandyt ant belaruso galit - kokia skardele pamazint tarpa ant oro filtro ir ziuret kaip is pradziu dumai balteja o paskui juodet ima. Tik rankos nenaudokit - oda nuo mesos atsiskirt gali :)

EGR is principo sugalvota ekologinais sumetimais, siekiant sumazinti NOx emisija. Azoto oksidai susidaro esant pertekliniam deguoneis kiekiui. O kad deguonies kieki sumazint oras maisomas su dumais ir paduodamas atgal cilindran.

vat butent. pagrindine dyzeliu beda - suodziai ir NOXas. ir apie joki motoro gadinima kalba neina. oro kuro santykis 1:14.7 yra idealus.

O Vilius eilini syki parode savo smegenu rieves.... viena rieve, ir ta nuo kepures susidarius.....

Apie santyki joki as nekalbejau nes nezinau tu dalyku.... tad issiliek ant kito

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo beviltski :lol: ar bent prisimenat kur pradzia? Ir koks klausimas buvo? Priminsiu-ar reikia neturbininiui varikliui uzdėjus turbo perreguliuoti kuro siurbli kad daugiau kuro i cilindrus paduotu. Visas kitas nesamones pradedant smegenu rievem ir baigiant siuolaikiniu varikliu pribambasus atidekit i sali :eusa-pray:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Gudruciai.. o ka pirm rasiau?

Galima det, blogiau nebus, o kuro sutaupysi truputi, ir galios daugiau bus. Jei noresi daugiau galios, tada reik duot daugiau kuro, bet tai prasminga dvitilciams. Norint isspaust daug, kuro norma didinama dar, bet reik ir oro kostuvo didesnio debeto, didinami variklio sukiai, bet taip darant samoningai rizikuojama. Gal islosi, o gal ir alkuninis truks.

Kas norejo pasiskaityt ka instrukcija raso?

http://www.uazbuka.ru/lib/zmz_eng/turbo_C12_C13_C14_K27_K36.pdf

не проводите регулировку ни механизма перепускного клапана, ни насоса впрыска

Rasiau jau kad argumentuokit ar bent jau zmoniskai, be izeidinejimu, rasykit.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas norejo pasiskaityt ka instrukcija raso?

http://www.uazbuka.ru/lib/zmz_eng/turbo_C12_C13_C14_K27_K36.pdf

не проводите регулировку ни механизма перепускного клапана, ни насоса впрыска

Rasiau jau kad argumentuokit ar bent jau zmoniskai, be izeidinejimu, rasykit.

na idėmiai perskaiciau ta instrukcija visu pirma ten parasyta kad deti varikliui kuriam gamykla ji pritaikiusi t.y. kuro siurblys atreguliuotas gatavai tiek kiek reikia, kita dėl citatos sios rusiškos ten ir virs jos ir po ja visi kiti punktai aiskina kad (ir ta citata taip pat ) kad patiems nerko kist nagu prie reguliavimu, o tai turi atliekti tam tikros serviso licenzijuotos istaigos. Ir tikrai niekur nėra parasyta kad turbo deti neturbininiui varikliui ;)

o "miško" efekta greiciau atitinka intercooleris o ne turbina

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie oro reguliavima- populiariuasia ir labiausiai paplite valdymas su Wastegate pvz. http://www.automotivetroubleshootingsec ... 20copy.jpg -priklausomai nuo priputimo slegio pradaromas voztuvas karstojoje dalyje ir turbinos efektyvumas ima mazet.

Kintamos geometrijos - vienas is pvz.http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... _Aat9tTqBg ,- veikimas: kuo mazesnis tarpelis dujoms praeit tuo turbina dirba didesniu pajegumu.

Dabar del visu santykiu ir kitokiu dalyku: Dyzelis jei nemeta juodo dumo jegos neturi- cia galioja rimtiems daiktams ir civiliokai bijodami but nesuprasti bijo to dumo kaip velnio. Gyncijates apie AFR :D neverta dyzelis visada dirba riebiai tokia kuro struktura jo galit pust jam barus kad ir pompa pasistate bet ziedu stumuokliu nesudeginsit, o links svaistikliai lus alkuniniai ir t.t.. Siuolaikiniam dyzeliui galioja toks dalykas kaip ismetimo duju temperatura t.y. EGT bei slegis pries turbina EMP.

Cia ta animacija apie kintamos geometrijos turbina nevisai tiksli. Tas rudas slankiojantis daiktas yra sparnuote. Rusiskom turbinom spizine buna, ir niekas nesikeicia. O reikalinga dumu atakos kampa rotoriun sudaryt. Nuo to keiciasi turbinos efektyvumas. kuo kampas didesnis tuo greiciau ir didesne jega sukamas rotorius.

Siap jau wastegate mazai naudojamas galingoje technikoje, nes mazina efektyvuma turbinos stipriai ir tuo paciu viso variklio naudingumo koeficienta (nes dujas cilindrui is stumt pro wastegata sunku, o papildomo oro kiekio neatsiranda). Dazniausiai naudojamas tik tam jog apribot maksimalu slegi padavime, tuo ribojant kitus parametrus, kad netruktu velenai ir svaistikliai ir variklio galvos neatsiskirtu nuo bloko.

Siap jau zu technikoj mandresnej buna toks daiktas kaip oro kiekio reguliavimas - egr siustema (exaust gas recirculation). Kuomet dalis dumu grazinama i oro padavima. Kam to reikia? Tam kad apribojus oro padavima sumazeja slegis, ir ta ora spaudziant nebepasiekiama reikiama teperatura kurui uzsidegt. Pabandyt ant belaruso galit - kokia skardele pamazint tarpa ant oro filtro ir ziuret kaip is pradziu dumai balteja o paskui juodet ima. Tik rankos nenaudokit - oda nuo mesos atsiskirt gali :)

EGR is principo sugalvota ekologinais sumetimais, siekiant sumazinti NOx emisija. Azoto oksidai susidaro esant pertekliniam deguoneis kiekiui. O kad deguonies kieki sumazint oras maisomas su dumais ir paduodamas atgal cilindran.

vat butent. pagrindine dyzeliu beda - suodziai ir NOXas. ir apie joki motoro gadinima kalba neina. oro kuro santykis 1:14.7 yra idealus.

O Vilius eilini syki parode savo smegenu rieves.... viena rieve, ir ta nuo kepures susidarius.....

Tai galioja benzininiam varikliam :) kur oro kieki reguliuoja droseline sklende, o kuro kieki purkstukai (ECU).

Dyzelinio variklio veikimo principas kiek skiriasi. Nera droselines sklendes. Oro kiekis ( atmosferikas variklis) islieka nepakites. Kinta kuro kiekis. Ji koreguoja siurblys. Pradziai tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

servyti, pasidomek dyzeliniais motorais, gal nustebsi ka nors naujo suzinojes.... :icon-wink:

:) apie naujus dyzelius nesneku as :) sistema kitokia jau pas juos :) kalba kiek supratau eina apie D-240 arba D-243 :) Parodyk man pas juos Droseline sklende? :) kur oro srauta reguliuotu ? :lol: Kiek pamenu tik siurblyje kuro kieki su pedalu reguliuoji?ar jau ir cia suklydau? :icon-confused:

Esme ta, kad sio tipo varikliuose oro KIEKIO vairuotojas nereguliuoja :)tik KURO.

Jei klystu-pataisykit.

O apie PD, TDI, CrDI, CDI, SDI as nesnekejau lyg ir... :eusa-naughty:

O pagrindine naujiena Raimi tai pjezo purkstukai su magistrale ;)lyg ir... :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

servyti, pasidomek dyzeliniais motorais, gal nustebsi ka nors naujo suzinojes.... :icon-wink:

:) apie naujus dyzelius nesneku as :) sistema kitokia jau pas juos :) kalba kiek supratau eina apie D-240 arba D-243 :) Parodyk man pas juos Droseline sklende? :) kur oro srauta reguliuotu ? :lol: Kiek pamenu tik siurblyje kuro kieki su pedalu reguliuoji?ar jau ir cia suklydau? :icon-confused:

Esme ta, kad sio tipo varikliuose oro KIEKIO vairuotojas nereguliuoja :)tik KURO.

Jei klystu-pataisykit.

O apie PD, TDI, CrDI, CDI, SDI as nesnekejau lyg ir... :eusa-naughty:

O pagrindine naujiena Raimi tai pjezo purkstukai su magistrale ;)lyg ir... :)

o cia, ar ne tavo zodziai?????

"Tai galioja benzininiam varikliam kur oro kieki reguliuoja droseline sklende, o kuro kieki purkstukai (ECU).

Dyzelinio variklio veikimo principas kiek skiriasi. Nera droselines sklendes. Oro kiekis ( atmosferikas variklis) islieka nepakites. Kinta kuro kiekis. Ji koreguoja siurblys. Pradziai tiek."

juk nerasei, kad D240 motore nera sklendes, o rasei, kad , dyzelis neturi sklendes. :P:P:P

o tas D240 - nieko naujo jam neisrasi.... galim idet turbo, pakelt kuro, ir nieks neprisikabins del suodziu ar noxo kiekio....

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

servyti, pasidomek dyzeliniais motorais, gal nustebsi ka nors naujo suzinojes.... :icon-wink:

:) apie naujus dyzelius nesneku as :) sistema kitokia jau pas juos :) kalba kiek supratau eina apie D-240 arba D-243 :) Parodyk man pas juos Droseline sklende? :) kur oro srauta reguliuotu ? :lol: Kiek pamenu tik siurblyje kuro kieki su pedalu reguliuoji?ar jau ir cia suklydau? :icon-confused:

Esme ta, kad sio tipo varikliuose oro KIEKIO vairuotojas nereguliuoja :)tik KURO.

Jei klystu-pataisykit.

O apie PD, TDI, CrDI, CDI, SDI as nesnekejau lyg ir... :eusa-naughty:

O pagrindine naujiena Raimi tai pjezo purkstukai su magistrale ;)lyg ir... :)

o cia, ar ne tavo zodziai?????

"Tai galioja benzininiam varikliam kur oro kieki reguliuoja droseline sklende, o kuro kieki purkstukai (ECU).

Dyzelinio variklio veikimo principas kiek skiriasi. Nera droselines sklendes. Oro kiekis ( atmosferikas variklis) islieka nepakites. Kinta kuro kiekis. Ji koreguoja siurblys. Pradziai tiek."

juk nerasei, kad D240 motore nera sklendes, o rasei, kad , dyzelis neturi sklendes. :P:P:P

o tas D240 - nieko naujo jam neisrasi.... galim idet turbo, pakelt kuro, ir nieks neprisikabins del suodziu ar noxo kiekio....

Raimi pagarba tau uz zvitria aki ir pastabuma :D o ypac priekabuma prie zodziu :) bet siaip...ir dabartiniuose dyzeliuose, netgi audi R10 TDI (common rail) neturi droselines sklendes ;)

savo "nusisnekejimo" patvirtinimui nuoroda : http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Engine.jpg. manau varikli visi atpazinsit :)

O i ja buvo sugrusta viskas kas tik geriausia :)

siaip butu naujiena jei dyzelyje butu droseline sklende :icon-rolleyes: tikrai butu malonu jei duotum linka ar ka, kur galeciau apie tai paskaitineti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera jokiu droseliniu sklendziu :D yra tik oro srauto matuokle kuri valdoma ECU(kompo) pagalba ;) cia TDI

o kam i ismetima zondas imontuotas???? :D

dyzeliui nera .... yra tik oro srauto matuokle tarp oro filtro ir turbinos.... o daugiau ismetamosios dujos eina per kataliza ir i kaminus... jokiu zondu nera.... cia buna droseline tik pas benzus

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent jau kai studijavau autoinzinerija ir varikliu teorija, tai droseline sklende buvo apibudinama kaip absoliutus blogis. Bet kokiese varikliuose. Ji isiurbimo take duoda papildoma pasipriesinima, kuri oras turi nugaleti. Beja, prie tokiu srautu greiciu tam reikia nemazai energijos, o tai energijai gauti naudojamas tas pats kuras. Pagrinde del to benzininiai varikliai maziau ekonomiskesni nei dyzeliniai. Zinoma yra ir kitu niuansu, bet tai neesminiai. Kaikurie varikliu gamintojai (atrodo Honda ir dar kazkas) bande vietoje droselines sklendes bande spresti taikydami kintama isiurbimo voztuvu atidarymo laika ar aplitude, bet tai sudetingas mechanizmas, todel neprigijo.

Zodziu anksciau ar veliau droseline sklende isnyks is bet kokiu varikliu, nesvarbu ar tai benzinas ar dyzelis. O dyzeliuose nera prasmes deti sklende, nes misinio reguliavimas yra kokybinis, tuo tarpu kai benzininiuose varikliuose - kiekybinis. Tai tiek teorijos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau yra reikalas pasiwsakyti dar kart, jog oro santykis dyzeliuose gali buti mazinamas i ora primaisant atidirbusiu duju, bet tikslas cia ekologinis pagrinde. Ismetus ta EGR'a ir trauka ir ekonomiskumas pagereja, taip pat kaip ir katalizatoriu ir visokius dumingumo filtrus isgrudus lauk.

Jei gerai apziuresit, belaruse droseline skelnde yra sumontuota, bet skirta avariniam variklio uzgesinimui.

lamda zondai moderniuose dyzeliuose buna. velgi tikslas ekologija ir 15:1 santykio reguliavimas naudojant atidirbusiu duju padavima, kad tuos nelaimingus euro x atitikt ir NOx emisijas mazint. Paprrastai derinama su katalizatoriais tai, jog uztikrint normalu ju veikima. Oro srauto matuokle nera valdoma ECU Ji matuoja oro srauta ir ECU pasako kiek jo pateko. Pagal tai sprendziama kaip kintamos geometrijos turbina valdyt, kura kokiu metu ipurkst ir dar daug ka, ka gamintojas sumasto.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.scribd.com/doc/14179315/Diesel-Engine , cia galima pasiskaityt apie dyzeli ir ir biodyzeli, apie nox ir t.t.

beje apie NOx - mitas kad EGR gelbeja nuo jo, NOx sunaikinti reikalinga chemine reakcija, EGR nuo jo nudegina tik O2 bet ismeta vistiek azoto darini. EGR reikalingas suodims ir CO ir siaip del to kad grazinti dali nesudegusio kuro ir energijos atgal i procesa, del ko mazeja kuro sanaudos. Nes kaip zinom dyzeliui reikalinga temperatura procese.

Tam paciam scribde jei netigesit yra emisijos rodikliu lentele, kur paliginamos ivairios ju mazinimo sistemos. Visi kas neturi SCR NOx ismetimas labai aukstas. Dar giliau kapstantis po miska galim pamatyt kad tie visi CO ir suodziai ( kietosios daleles) yra niekas su NOx poveikiu aplinkai, gal todel zemes ukyje adblue taip greit atsirado, net nespejus isivyst labai EGR sistemoms.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.scribd.com/doc/14179315/Diesel-Engine , cia galima pasiskaityt apie dyzeli ir ir biodyzeli, apie nox ir t.t.

beje apie NOx - mitas kad EGR gelbeja nuo jo, NOx sunaikinti reikalinga chemine reakcija, EGR nuo jo nudegina tik O2 bet ismeta vistiek azoto darini. EGR reikalingas suodims ir CO ir siaip del to kad grazinti dali nesudegusio kuro ir energijos atgal i procesa, del ko mazeja kuro sanaudos. Nes kaip zinom dyzeliui reikalinga temperatura procese.

Tam paciam scribde jei netigesit yra emisijos rodikliu lentele, kur paliginamos ivairios ju mazinimo sistemos. Visi kas neturi SCR NOx ismetimas labai aukstas. Dar giliau kapstantis po miska galim pamatyt kad tie visi CO ir suodziai ( kietosios daleles) yra niekas su NOx poveikiu aplinkai, gal todel zemes ukyje adblue taip greit atsirado, net nespejus isivyst labai EGR sistemoms.

jo linkas neblogas, paskaitykit visi kad nesamoniu nekalbetumet.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...