Jump to content

TKR-7


Overumas

Recommended Posts

nera ko argumentuoti, daugiau oro vadinasi daugiau kuro, o jei praleisi pro ausis tai isgirsi kaip pamazu pradedi barsketi, arba truks ziedai del perdideles degimo temperaturos arba issilydys stumokliai

vorai, nuo kada belaruso varikliui reguliuojamas oro/kuro santykis? Man prasom parodyt ta daikta kuris oro kieki belaruso varikliui reguliuoja ;) Kuro siurblys atreguliuojamas 1:15 santykiui easant maksimaliai apkrovai. Nepilnai apkrovai kuro kiekis paduodamas toks, kokio reikia nustatytiems sukiams islaikyti. Be to, dyzeliniam varikliui esant liesesniam santykiui temperatura mazesne gaunasi. Del ko? Nes is esmes kuras degdamas kaitina kuro ir oro misini. Silumos (energijos) kiekis priklauso nuo to, kiek sudeginama kuro. O sudegusio misinio tempertatura priklauso nuo to, kiek mases turim isildyt. Kuo daugiau - tuo mazesne. Na jei turim 1:15 santyki turim tam tikra temperatura. Jei santykis kitoks, taip kad oro daugiau, temperatura mazene, nes silumos kiekis tas pats o bendra mase didesne.

O turbinai geriau kai pusles nera. Labai tai kuro sanaudas didina. PAs mane visi daiktai turbininiai tiesiais kaminais ir niekas nesidaro. Tik dinamika variklio geresne ir dumu maziau. Beda gal tik ta kad TKR7 mazokai variklio truksma slopina, visai kitaip nei tkr8.5 ar tkr 11. Taip pat turbina gana gerai kibirksciu gesinima atlieka.

Ir gal kas esat "papjove" belarusini bakeli? Paziurekit pro kokio dydzio skylutes dumai eina :D :D Paprastai turbinines pusles buna tiesus vamzdis su daug skyluciu puslen. Kartais per viduri susiaureja kiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dar vienas elementarus pvz ka duoda turbina:

tarkim variklis dirba 1500 aps/min ir yra apkraunamas, tarkim ariant is smelio uzvaziuojam ant molio, automatiskai islaikyt tuos pacius variklio apsisukimus duodam daugiau kuro su pedalu, kadangi turbina pripucia daugiau oro, tai kuras sudega efektyviau ir isgaunama didesne galia.

Kai nera turbinos, tokiu atveju padavus kuro is kamino isseina nesudeges kuras tamsiu dumu pavidalu. Rezultatas operatoriui manau turi buti aiskus ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tingiu profam aiskinti, isbandyk ir tada gincykis, beja reguliuoti degaus misinio riebumui niekada nebuvo siekiama reguliuoti oro kieki, tiesiog pagal esama oro srauta tiekiamas rekiamas kuro kiekis, jei dedi turbo tam kad padidinti ora ar nemanai kad sugadini santyki 1 : 15 ?

bubutes jus, tingiu net skaityt toliau , diskutuokit be manes profai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daugeliu atveju taip nebus kaip parasei. Turbininnai varikliai turi toki daikta turbo lag vadinama. Na tai reiskia kad siek tiek laiko praeina nuo kuri kiekio padidinimo iki oro slegio padidejimo - kol turbina isisuka. Jei kuro siurblys neturi kuro normos korekcijos nuo paduodamo oro slegio tokiu atveju dumu bus daugiau. Nebnent apkrova keiciasi pamazu. Turbininiai varikliai megsta pastovesni apkrovos rezima.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tingiu profam aiskinti, isbandyk ir tada gincykis, beja reguliuoti degaus misinio riebumui niekada nebuvo siekiama reguliuoti oro kieki, tiesiog pagal esama oro srauta tiekiamas rekiamas kuro kiekis, jei dedi turbo tam kad padidinti ora ar nemanai kad sugadini santyki 1 : 15 ?

bubutes jus, tingiu net skaityt toliau , diskutuokit be manes profai

na kad taip viska zinai pasakok kaip belaruso kuro siurblys veikia ir kam jis is vis reikalingas, su ta rankenele prie kurios gazas paungtas. Ir nereikes gincytis :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

daugeliu atveju taip nebus kaip parasei. Turbininnai varikliai turi toki daikta turbo lag vadinama. Na tai reiskia kad siek tiek laiko praeina nuo kuri kiekio padidinimo iki oro slegio padidejimo - kol turbina isisuka. Jei kuro siurblys neturi kuro normos korekcijos nuo paduodamo oro slegio tokiu atveju dumu bus daugiau. Nebnent apkrova keiciasi pamazu. Turbininiai varikliai megsta pastovesni apkrovos rezima.

apsukas parasiau tik kaip pvz, nes kiekvienam traktoriui jos gali buti skirtingos, kad sukeltu turbina slegi, o pateikdamas pvz turejau minty kad turbina jau dirba sukelus slegi

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tokia brosiura, G.Labecko ir S.Slavinsko darba apie turbinas, ju efektyvuma ir isvadas. Ten ne zodzio neraso kad idejus turbina butina didint kuro norma. Didinama tik norint didesnio efektyvumo.

To dokumento @ versijos neturiu, bet yra irgi idomiu:

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=380&z=21 1 dalis

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=411&z=22 2 dalis

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=357&z=20 apie purkstukus

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=1056&z=52 Variklio galia ir jos matavimai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu tokia brosiura, G.Labecko ir S.Slavinsko darba apie turbinas, ju efektyvuma ir isvadas. Ten ne zodzio neraso kad idejus turbina butina didint kuro norma. Didinama tik norint didesnio efektyvumo.

To dokumento @ versijos neturiu, bet yra irgi idomiu:

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=380&z=21 1 dalis

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=411&z=22 2 dalis

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=357&z=20 apie purkstukus

http://www.manoukis.lt/index.php?m=1&s=1056&z=52 Variklio galia ir jos matavimai

pradziai is tavo tu straipsniu

Naudojant turbokompresorinį pripūtimą, suspaudimo takto pabaigoje padidėja slėgis ir temperatūra. Pagrindinė jo paskirtis – variklio sūkių diapazone, kuriame sukimo momentas didžiausias, tiekti į cilindrą kuo daugiau šviežio oro. Šiame intervale didinamas į cilindrą įpurškiamų degalų kiekis, o oro pertekliaus koeficientas - atvirkščiai, sumažinamas tiek, kad atitiktų ekologinius dūmingumo reikalavimus.

ir dar primink kurioje vietoje galima pasiskaityti apie neturbininio variklio turbininima ir jo perreguliavimą?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dziedai, parodyk nors VIENA traktora, kuris turi reguliuojama oro padavima (lengvose tai jau naudojama)?????? reguliuojama kompiuterio.

ne nu pritariu vorui jus beviltiski

Šiame intervale didinamas į cilindrą įpurškiamų degalų kiekis

cia esmė beje delko cia visi ir gyncijasi o jus tik ora matot...

Ir nelabai supratau del to kintamo oro nebuvimo traktoriuose ka nori pasakyti, kad kintamo debeto turbinos traktoriuose nebuna ar as ko nesupratau?

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

dziedai, parodyk nors VIENA traktora, kuris turi reguliuojama oro padavima (lengvose tai jau naudojama)?????? reguliuojama kompiuterio.

ne nu pritariu vorui jus beviltiski

Šiame intervale didinamas į cilindrą įpurškiamų degalų kiekis

cia esmė beje delko cia visi ir gyncijasi o jus tik ora matot...

Ir nelabai supratau del to kintamo oro nebuvimo traktoriuose ka nori pasakyti, kad kintamo debeto turbinos traktoriuose nebuna ar as ko nesupratau?

pofik tos kintamos turbinos. lengvose auto reguliavimus jau kompas atlieka.

o beviltiski esat jus abu su voru...

ir kaip sake voras, su jumis gincytis beprasmiska.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu kam cia tuos vejus kelt? Paprasiau paaiskint ko nesuprantau, tai lept zodi ir as turiu tuom sventai tiket?! Jei nesuprantu kazko, tai gal galima paaiskint, nebent patys nesuprantat ka rasot.

Apie kintama debeta skaiciau, bet dab nerandu kur.. nors neneigiu kad to dar nelabai suprantu.

Kitas dalykas, as nesigincyju apie ipurskiama kuro kieki. Jus (Dziedas su Voru), tvirtinat kad didinant oro padavima privalai didint ir kuro kieki, ir as su tuom nesutinku. Be turbinos dirbantis variklis, vakare atvesus (vasara) geriau dirba todel, kad gauna daugiau deguonies. Ta pastebejot turbut nevienas? Bet kuro norma juk nesikeite. Neprasilenkiat su logika kartais?

ir is esmes nafik vandeni drumst, niekas cia b ilgumu nesivarzo, reik informacijos kad suprastum ir tiek.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar negalit civilizuotai issiaiskinti iki galo? :eusa-think:

Yra dbr traktoriam dedamos kintamo kampo(geometrijos) turbinos... ten slegio ir kompo pagalba reguliuojama turbina... prie mazu sukiu greiciau uzpucia kad nedumintu taip pat visa ta procesa reguliuoja ir kompas ;) Ir cia savaime aisku kad isidejus turbina reikia paduoti riebesni misini kad visas oras sudegtu aisku proto dumingumo ribose... ;) ir taip gaunama galia.... o jei isideja turbinas toliau vaziuojat nereguliave kuro siurblio tai sekmes ir toliau dirbant su 80ag... be to kad nevirstu dumai nereikia ten kompu ar kintamo kampo turbinu.... bielkiai eina su dumingumo reguliatorium nors turbinos ir paprastos del to ir nedumyja ;) automobilisti forumus truputi perzvelkit :eusa-clap::eusa-dance:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu kam cia tuos vejus kelt? Paprasiau paaiskint ko nesuprantau, tai lept zodi ir as turiu tuom sventai tiket?! Jei nesuprantu kazko, tai gal galima paaiskint, nebent patys nesuprantat ka rasot.

Apie kintama debeta skaiciau, bet dab nerandu kur.. nors neneigiu kad to dar nelabai suprantu.

Kitas dalykas, as nesigincyju apie ipurskiama kuro kieki. Jus (Dziedas su Voru), tvirtinat kad didinant oro padavima privalai didint ir kuro kieki, ir as su tuom nesutinku. Be turbinos dirbantis variklis, vakare atvesus (vasara) geriau dirba todel, kad gauna daugiau deguonies. Ta pastebejot turbut nevienas? Bet kuro norma juk nesikeite. Neprasilenkiat su logika kartais?

ir is esmes nafik vandeni drumst, niekas cia b ilgumu nesivarzo, reik informacijos kad suprastum ir tiek.

Blaki cia idomiai skamba kad tipo su liesu misiniu pradegti gali stumuokliai... to nezinau reikia praktiskai irodinet.... bet esme tame kad reikia didint kuro kieki idejus turbina.... nes tada kam deti turbina kuri neatnes jokios naudos... ? ir antra gal ir teisingai voras sako kad reikia atitaikyt kuro kieki pagal ora... P.S. 1025 mtz vienodi varikliai kaip 892 952 net 82 ir toks pat bet galios skiriasi kodel todel kad skirtingos kuro normos ;) kalbu apie senesniu mtz traktorius kur visi ejo su 2200aps

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju ar Vilius turi daugiau ziniu uz tuos du docentus kurie praktiskai atliko bandymus :) Nauda yra nieko nereguliavus, 3-6 g/kw sutaupoma prie 1800-2200 apsuku. Ten lentute yra, bet dabar neturiu skanerio ir negaliu jo atskanuot.

Kad kuro kiekis turi atatikt kazkoki santyki sutinku. Apie stumokliu pradegima niek nzn, motociklam pradegdavo kai didesnio oktaninio skaiciaus benzo prikliukindavo, gal autolo rekejo daugiau pilt ar ka.. nzn, nesigilinau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu kam cia tuos vejus kelt? Paprasiau paaiskint ko nesuprantau, tai lept zodi ir as turiu tuom sventai tiket?! Jei nesuprantu kazko, tai gal galima paaiskint, nebent patys nesuprantat ka rasot.

Apie kintama debeta skaiciau, bet dab nerandu kur.. nors neneigiu kad to dar nelabai suprantu.

Kitas dalykas, as nesigincyju apie ipurskiama kuro kieki. Jus (Dziedas su Voru), tvirtinat kad didinant oro padavima privalai didint ir kuro kieki, ir as su tuom nesutinku. Be turbinos dirbantis variklis, vakare atve; s (vasara) geriau dirba todel, kad gauna daugiau deguonies. Ta pastebejot turbut nevienas? Bet kuro norma juk nesikeite. Neprasilenkiat su logika kartais?

ir is esmes nafik vandeni drumst, niekas cia b ilgumu nesivarzo, reik informacijos kad suprastum ir tiek.

Apie oro reguliavima- populiariuasia ir labiausiai paplite valdymas su Wastegate pvz. http://www.automotivetroubleshootingsec ... 20copy.jpg -priklausomai nuo priputimo slegio pradaromas voztuvas karstojoje dalyje ir turbinos efektyvumas ima mazet.

Kintamos geometrijos - vienas is pvz.http://images.google.lt/imgres?imgurl=h ... _Aat9tTqBg ,- veikimas: kuo mazesnis tarpelis dujoms praeit tuo turbina dirba didesniu pajegumu.

Dabar del visu santykiu ir kitokiu dalyku: Dyzelis jei nemeta juodo dumo jegos neturi- cia galioja rimtiems daiktams ir civiliokai bijodami but nesuprasti bijo to dumo kaip velnio. Gyncijates apie AFR :D neverta dyzelis visada dirba riebiai tokia kuro struktura jo galit pust jam barus kad ir pompa pasistate bet ziedu stumuokliu nesudeginsit, o links svaistikliai lus alkuniniai ir t.t.. Siuolaikiniam dyzeliui galioja toks dalykas kaip ismetimo duju temperatura t.y. EGT bei slegis pries turbina EMP.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju ar Vilius turi daugiau ziniu uz tuos du docentus kurie praktiskai atliko bandymus :) Nauda yra nieko nereguliavus, 3-6 g/kw sutaupoma prie 1800-2200 apsuku. Ten lentute yra, bet dabar neturiu skanerio ir negaliu jo atskanuot.

Kad kuro kiekis turi atatikt kazkoki santyki sutinku. Apie stumokliu pradegima niek nzn, motociklam pradegdavo kai didesnio oktaninio skaiciaus benzo prikliukindavo, gal autolo rekejo daugiau pilt ar ka.. nzn, nesigilinau.

Gerai Blaki nieko nereguliaves tu sutaupai tuos 3-6g/kw pagal tuos profus bet tada kas man is to traktoriaus meslo kruva kad ir taupiai vaziuoji bet jis lieka meslo kruva.... nieko su juo nepadirbsi.... kas man temps keturiu korpusu pluga molyje? :D jei nebuciau reguliaves kuro normos tai belarusas butu skirtas tik priekabikem tampyt ir viskas..... JEGOS NULIS.. o ukininkam to nereikia :icon-exclaim::icon-exclaim::icon-exclaim:

Audine pasichipavau programiskai orginaliai jokio dumo nebuvo.... dbr man su programa sukele kuro norma ir padidino turbos ipuciama slegi... reziume is kamino saikingai eina juodi dumai o jegos zenkliai daugiau... taip pat nedraskant sumazejo sanaudos nesprie mazu sukiu labai isaugo sukimo momentas. Tad cia kalbet apie taupyma ir panasiai nematau tikslo... Reikia kad darbinis arkliukas atliktu savo darba del to dedam turbinas ir didinam kuro kieki rezultatas - Jega prie zemu (sukimo momentas NM) ir prie aukstu sukiu KW :eusa-whistle::eusa-clap: o kad issilydis kas variklyje nelabai tikiu... didziausia beda pas automobilistus dyzelistu kad truksta svaistikliai.... belarusui greiciau velenas linktu nei truktu :eusa-clap:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, tkr 7 kintamos geometrijos turbina :D , oro reguliavimas, kompas ant mtz 50

apsurdas koki senai bemaciau.

p.s. blaki tavo ziniai as tikrai atlikau bandymus praktishkai ir dariau sulyginimus turiu atitinkama isilavinima tavo ziniai, taigi sekmes dergiantis toliau

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

jo, tkr 7 kintamos geometrijos turbina :D , oro reguliavimas, kompas ant mtz 50

apsurdas koki senai bemaciau.

p.s. blaki tavo ziniai as tikrai atlikau bandymus praktishkai ir dariau sulyginimus turiu atitinkama isilavinima tavo ziniai, taigi sekmes dergiantis toliau

Voras as cia kaip pavyzdi daviau ;) nes chebrai reikia kad ora reguliuotum :D:D:D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...