Jump to content

variklio "cipas"


algiuxx

Recommended Posts

raimi, dirbi rimtoj kontoroj.....

sauso mishinio degimo temperatura yra zenkliai aukshtesne nei normalaus, nevienas po turbo idejimo susidure su variklio kaitimu ir nezino ka daryt, o pakaktu parashciausia padidinti kuro norma, kad atstatyt pusiausvyra, juk inzinieriai kuria varikli ne tik tam kad jis pleshytu maike :)

bet ir tam , kad tarnautu bent 10 metu, taigi ieskomas optimalus variantas, jei ilgaamzishkumas nesvarbu galima ir azoto suboksido baliona kabinoje veziotis kad karts nuo karto linksminanciu duju varikliui purkshtelet, tada galingumo prieaugis 50 % garantuotas, bet ar ilgai vaziuosi?

zodziu bandau patarti kaip pdidinti galinguma ir neuzdroshti technikos, bet jei tai nesvarbu tai savo posmus galiui ir istrinti

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymai 76
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Cipuoja, kiek zinau JD silpnoki varikliai, lyginant su Klasu. Bet cipavimas vyksta, kai pasibaigia garantinis

Jo gerai pavarai :lol: Tai kad klase (claas) irgi stovi senesnio modelio john deere varikliai . Apskritai john deere yra blogi nes jie kaip ne kurie visgi genda

Keista :) Dyrai, jus perikupas ar ukininkas?

Ūkininkas .Konkrečiai apie Jd tai tas pats variklis eina ir 120 ag ir 175 .Ar laikys spręsk pats .Visa kita elektronika ir turbina

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

raimi, dirbi rimtoj kontoroj.....

sauso mishinio degimo temperatura yra zenkliai aukshtesne nei normalaus, nevienas po turbo idejimo susidure su variklio kaitimu ir nezino ka daryt, o pakaktu parashciausia padidinti kuro norma, kad atstatyt pusiausvyra, juk inzinieriai kuria varikli ne tik tam kad jis pleshytu maike :)

bet ir tam , kad tarnautu bent 10 metu, taigi ieskomas optimalus variantas, jei ilgaamzishkumas nesvarbu galima ir azoto suboksido baliona kabinoje veziotis kad karts nuo karto linksminanciu duju varikliui purkshtelet, tada galingumo prieaugis 50 % garantuotas, bet ar ilgai vaziuosi?

zodziu bandau patarti kaip pdidinti galinguma ir neuzdroshti technikos, bet jei tai nesvarbu tai savo posmus galiui ir istrinti

papulsi tu man kada prie alaus bokalo... :lol::lol:

siaip, ka pasakei, yra, nepyk, be rysio :):)

prisimenam dyzeli. dyzelis visada gauna VIENODA oro kieki (deguonies).

keiciant ipurskiamo dyzelino kieki, keiciamas motoro galingumas. kuo daugiau dyzelio, tuo daugiau galios...

kazkada sakei, kad dyzelinas tepa. bet ji ipurskia sprogimo momentu :icon-exclaim:

ka jis gali tept, iseidamas suodziu pavidalu?

cia naudoju fizikos ir chemijos zinias, kazkada gautas mokykloj.. :):)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

taip varikliai tie patys, bet vel gi elektronika ir turbina :icon-exclaim: 170 kuro ipurskimo laikas ir kiekis didesnis ir turbina galingesne,pabandyk uzdeti tokia turbina 120 ag :lol:

tai vienodi manau tik isoriskai :) ir ruskiniu tokiu budavo: smd 18 be turbinos (75ag) ir su (95 ag), smd 22 su interkuleriu (130 ag), bet va ir galva, ir stumuokliai skirias. Jei apzvelgt belarusiniu d245 seimyna, tai galia svyruoja nuo 82 iki 156ag, o kiek ir kokiu stumuokliniu grupiu buna tai jau buvo apzvelgta vienoje is temu.

dabar pamoksla vorui atskaitysiu, kad liaudies zmogui smegenu neplautu:

dyzelinis variklis didziaja savo gyvenimo dali dirba esant per liesam misiniui. Kodel? Todel kad oro kiekio niekas nereguliuoja - prisipildo tiek kiek telpa, o kuro ipurskiama tiek kiek reikia, kad isvystyt reikalinga galia. Kad isitikint jog niekas nereguliuoja, tai labai paprasta: atidarius belaruso kapota nera jokios kitos sklendes ar prietaiso, isskyrus avarinio variklio stabdymo sklende, kuri galetu kazka reguliuot. Ir kaip zinia daugeliui belarusu, kurie purskia ar dirba transporte (nepinu apkrovimu, kuomet misinys liesas) nieko blogo varikliui nenutinka. Dyzeliui sumazinus patenkamo oro kieki atsiranda rizika, jog spaudziamas oras neikais ir misinys neuzsidegs.

Turbina is dalies reguliuoja paduodamo oro kieki - bet tik esant reikalui i didziaja puse.

yra ir vienas budas kaip sumazint oro kieki nemazinant slegio - ileist i isiurbimo kolektoriu dali ismetamu duju (tai daro "ekologinis" voztuvas lengvuosiuose automobiliuose). Ir is tikro tai daroma daugiau ekologiniais sumetimais - siekiant mazint NO kieki ismetamose dujose.

Ar pastacius turbina reikia didint kuro norma ar ne, ir kiek tai siulyciau sprest pagal varilio dumijima. Jei dumija pilnu apkrovimu, kuomet turbina sukelia slegi - tai mazint, jei ne tai didint iki tiek, jog dumas tik truputi but matyt.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad man visai vienodai,kuo jis ten kvepia,ar nekvepia :D

Dar nesidomėjau,gal kas žinot,kokios to marmalo (ADBlue) sąnaudos valandai darbo?

paima ji tada, kai reikia dumus neutralizuot, tai jei neminsi tapkes, ant tiek, kad dumai verciasi, tai gali ne gramo nepaimt.

bent teoriskai, o praktiskai sudegina baka kuro, iseina redbulio bakas :)

bet vilkike taip, man atrodo sistemos visur vienodos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

To addblue reikia 5 % nuo sudeginto kuro kiekio. Naujasis Masejus tures sita technologija (370 ag) . Jinai is esmes yra atsilikus - techniskai nesugebant uztikrinti variklio atitikimo kazkokiam standartui (ismetamu deginiu) sprendziama ne per technini tobulinima o per chemijos naudojima. Na ir aisku gamintojui tai yra pigiau. Naudojimo kastai sueina vartotojui. Manau po metu kai baigiasi garantinis - galima biski pasikrapscius atjungti ten ta sistema ir eis be nieko. Traktoriu gi netikrins niekas taip kaip furas tikrina. Gal :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ruskiai vaziuoja su biodyzeliu ar siurbliai netinka?

ne tik biodyzeliu, bet ir atrabotkes ir dyzelio misiniu :) Krautuvo siurbli kankint sumaniau - ziuresiu kiek ilgai temps :) Siaip darbui ir dumijimui tai jokios itakos neturi :) Gal kuro filtra kiek dazniau kest reikia, nes uzsikemsa, bet cia irdi neaisku ar nuo tepalo ar nuo kuro is backos dugno... (aisku nustovinto)

O del biokuro kiek zn filtras sildomas turi but.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Ruskiai vaziuoja su biodyzeliu ar siurbliai netinka?

ne tik biodyzeliu, bet ir atrabotkes ir dyzelio misiniu :) Krautuvo siurbli kankint sumaniau - ziuresiu kiek ilgai temps :) Siaip darbui ir dumijimui tai jokios itakos neturi :) Gal kuro filtra kiek dazniau kest reikia, nes uzsikemsa, bet cia irdi neaisku ar nuo tepalo ar nuo kuro is backos dugno... (aisku nustovinto)

O del biokuro kiek zn filtras sildomas turi but.

del biodyzelio nieko nereikia va jei su aliejum tada reikia sildyt filtrus.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 metų...
taip varikliai tie patys, bet vel gi elektronika ir turbina :icon-exclaim: 170 kuro ipurskimo laikas ir kiekis didesnis ir turbina galingesne,pabandyk uzdeti tokia turbina 120 ag :lol:

tai vienodi manau tik isoriskai :) ir ruskiniu tokiu budavo: smd 18 be turbinos (75ag) ir su (95 ag), smd 22 su interkuleriu (130 ag), bet va ir galva, ir stumuokliai skirias. Jei apzvelgt belarusiniu d245 seimyna, tai galia svyruoja nuo 82 iki 156ag, o kiek ir kokiu stumuokliniu grupiu buna tai jau buvo apzvelgta vienoje is temu.

dabar pamoksla vorui atskaitysiu, kad liaudies zmogui smegenu neplautu:

dyzelinis variklis didziaja savo gyvenimo dali dirba esant per liesam misiniui. Kodel? Todel kad oro kiekio niekas nereguliuoja - prisipildo tiek kiek telpa, o kuro ipurskiama tiek kiek reikia, kad isvystyt reikalinga galia. Kad isitikint jog niekas nereguliuoja, tai labai paprasta: atidarius belaruso kapota nera jokios kitos sklendes ar prietaiso, isskyrus avarinio variklio stabdymo sklende, kuri galetu kazka reguliuot. Ir kaip zinia daugeliui belarusu, kurie purskia ar dirba transporte (nepinu apkrovimu, kuomet misinys liesas) nieko blogo varikliui nenutinka. Dyzeliui sumazinus patenkamo oro kieki atsiranda rizika, jog spaudziamas oras neikais ir misinys neuzsidegs.

Turbina is dalies reguliuoja paduodamo oro kieki - bet tik esant reikalui i didziaja puse.

yra ir vienas budas kaip sumazint oro kieki nemazinant slegio - ileist i isiurbimo kolektoriu dali ismetamu duju (tai daro "ekologinis" voztuvas lengvuosiuose automobiliuose). Ir is tikro tai daroma daugiau ekologiniais sumetimais - siekiant mazint NO kieki ismetamose dujose.

Ar pastacius turbina reikia didint kuro norma ar ne, ir kiek tai siulyciau sprest pagal varilio dumijima. Jei dumija pilnu apkrovimu, kuomet turbina sukelia slegi - tai mazint, jei ne tai didint iki tiek, jog dumas tik truputi but matyt.

senas pranesimas bet negaliu nepakomentuoti, ar teko girdeti toki akustini priputima?

gal pirma susipazystam po to sakom kad telpa tiek kiek telpa, rusas ne toks jau beviltiskas ir be turbo mokejo daugiau oro ikist nei variklis praryt gali, na bet siaip ne apie tai, sorry, tik radau sena replika

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...