voras Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 raimi, dirbi rimtoj kontoroj..... sauso mishinio degimo temperatura yra zenkliai aukshtesne nei normalaus, nevienas po turbo idejimo susidure su variklio kaitimu ir nezino ka daryt, o pakaktu parashciausia padidinti kuro norma, kad atstatyt pusiausvyra, juk inzinieriai kuria varikli ne tik tam kad jis pleshytu maike bet ir tam , kad tarnautu bent 10 metu, taigi ieskomas optimalus variantas, jei ilgaamzishkumas nesvarbu galima ir azoto suboksido baliona kabinoje veziotis kad karts nuo karto linksminanciu duju varikliui purkshtelet, tada galingumo prieaugis 50 % garantuotas, bet ar ilgai vaziuosi? zodziu bandau patarti kaip pdidinti galinguma ir neuzdroshti technikos, bet jei tai nesvarbu tai savo posmus galiui ir istrinti Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algiuxx Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 bet misinys bus liesas ir ilgai toplugo nevilksi Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dyras Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Cipuoja, kiek zinau JD silpnoki varikliai, lyginant su Klasu. Bet cipavimas vyksta, kai pasibaigia garantinis Jo gerai pavarai Tai kad klase (claas) irgi stovi senesnio modelio john deere varikliai . Apskritai john deere yra blogi nes jie kaip ne kurie visgi genda Keista Dyrai, jus perikupas ar ukininkas? Ūkininkas .Konkrečiai apie Jd tai tas pats variklis eina ir 120 ag ir 175 .Ar laikys spręsk pats .Visa kita elektronika ir turbina Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algiuxx Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 taip varikliai tie patys, bet vel gi elektronika ir turbina 170 kuro ipurskimo laikas ir kiekis didesnis ir turbina galingesne,pabandyk uzdeti tokia turbina 120 ag Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Raimisx Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 raimi, dirbi rimtoj kontoroj.....sauso mishinio degimo temperatura yra zenkliai aukshtesne nei normalaus, nevienas po turbo idejimo susidure su variklio kaitimu ir nezino ka daryt, o pakaktu parashciausia padidinti kuro norma, kad atstatyt pusiausvyra, juk inzinieriai kuria varikli ne tik tam kad jis pleshytu maike bet ir tam , kad tarnautu bent 10 metu, taigi ieskomas optimalus variantas, jei ilgaamzishkumas nesvarbu galima ir azoto suboksido baliona kabinoje veziotis kad karts nuo karto linksminanciu duju varikliui purkshtelet, tada galingumo prieaugis 50 % garantuotas, bet ar ilgai vaziuosi? zodziu bandau patarti kaip pdidinti galinguma ir neuzdroshti technikos, bet jei tai nesvarbu tai savo posmus galiui ir istrinti papulsi tu man kada prie alaus bokalo... siaip, ka pasakei, yra, nepyk, be rysio prisimenam dyzeli. dyzelis visada gauna VIENODA oro kieki (deguonies). keiciant ipurskiamo dyzelino kieki, keiciamas motoro galingumas. kuo daugiau dyzelio, tuo daugiau galios... kazkada sakei, kad dyzelinas tepa. bet ji ipurskia sprogimo momentu ka jis gali tept, iseidamas suodziu pavidalu? cia naudoju fizikos ir chemijos zinias, kazkada gautas mokykloj.. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algiuxx Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 ok.alus gerai o prie jo kita tema Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 17, 2008 taip varikliai tie patys, bet vel gi elektronika ir turbina 170 kuro ipurskimo laikas ir kiekis didesnis ir turbina galingesne,pabandyk uzdeti tokia turbina 120 ag tai vienodi manau tik isoriskai ir ruskiniu tokiu budavo: smd 18 be turbinos (75ag) ir su (95 ag), smd 22 su interkuleriu (130 ag), bet va ir galva, ir stumuokliai skirias. Jei apzvelgt belarusiniu d245 seimyna, tai galia svyruoja nuo 82 iki 156ag, o kiek ir kokiu stumuokliniu grupiu buna tai jau buvo apzvelgta vienoje is temu. dabar pamoksla vorui atskaitysiu, kad liaudies zmogui smegenu neplautu: dyzelinis variklis didziaja savo gyvenimo dali dirba esant per liesam misiniui. Kodel? Todel kad oro kiekio niekas nereguliuoja - prisipildo tiek kiek telpa, o kuro ipurskiama tiek kiek reikia, kad isvystyt reikalinga galia. Kad isitikint jog niekas nereguliuoja, tai labai paprasta: atidarius belaruso kapota nera jokios kitos sklendes ar prietaiso, isskyrus avarinio variklio stabdymo sklende, kuri galetu kazka reguliuot. Ir kaip zinia daugeliui belarusu, kurie purskia ar dirba transporte (nepinu apkrovimu, kuomet misinys liesas) nieko blogo varikliui nenutinka. Dyzeliui sumazinus patenkamo oro kieki atsiranda rizika, jog spaudziamas oras neikais ir misinys neuzsidegs. Turbina is dalies reguliuoja paduodamo oro kieki - bet tik esant reikalui i didziaja puse. yra ir vienas budas kaip sumazint oro kieki nemazinant slegio - ileist i isiurbimo kolektoriu dali ismetamu duju (tai daro "ekologinis" voztuvas lengvuosiuose automobiliuose). Ir is tikro tai daroma daugiau ekologiniais sumetimais - siekiant mazint NO kieki ismetamose dujose. Ar pastacius turbina reikia didint kuro norma ar ne, ir kiek tai siulyciau sprest pagal varilio dumijima. Jei dumija pilnu apkrovimu, kuomet turbina sukelia slegi - tai mazint, jei ne tai didint iki tiek, jog dumas tik truputi but matyt. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 EGR vožtuvas jau ne tik lengvose mašinose būna.Yra ir traktoriuose.Dagyvensim iki kažko su ta ekologija,jau yra traktorių,kuriems ir karbamido (ADBlue) reikia pilti,kad dūmas skanesnis būtų. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
shaulinis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 EGR vožtuvas jau ne tik lengvose mašinose būna.Yra ir traktoriuose.Dagyvensim iki kažko su ta ekologija,jau yra traktorių,kuriems ir karbamido (ADBlue) reikia pilti,kad dūmas skanesnis būtų. tai dėl skanesnio dūmo rapsinį dyzeli pilk vat tada tai kvepia Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Kad man visai vienodai,kuo jis ten kvepia,ar nekvepia Dar nesidomėjau,gal kas žinot,kokios to marmalo (ADBlue) sąnaudos valandai darbo? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kapsukas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Ruskiai vaziuoja su biodyzeliu ar siurbliai netinka? Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 CASE kombainams tinka. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Kad man visai vienodai,kuo jis ten kvepia,ar nekvepia Dar nesidomėjau,gal kas žinot,kokios to marmalo (ADBlue) sąnaudos valandai darbo? paima ji tada, kai reikia dumus neutralizuot, tai jei neminsi tapkes, ant tiek, kad dumai verciasi, tai gali ne gramo nepaimt. bent teoriskai, o praktiskai sudegina baka kuro, iseina redbulio bakas bet vilkike taip, man atrodo sistemos visur vienodos. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Vylukas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Smagu.Per dieną reikės prašikti 120-150 litų tam kad dūmas "švaresnis" būtų Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sigis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Dzin tas švaresnis, mums reikia maitinti Lietuvą ir dar daugiau Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Povilas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 EURO 5 standartas dar nepatvirtintas, tad nebutina pirkt technika su ta iranga. ir nepamirskit, kad to skystimo pastoviai turi buti, nes jei truksta, kompas palieka tiktai dali variklio galios, kad tikrai dumo neismestu. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Domkratas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 To addblue reikia 5 % nuo sudeginto kuro kiekio. Naujasis Masejus tures sita technologija (370 ag) . Jinai is esmes yra atsilikus - techniskai nesugebant uztikrinti variklio atitikimo kazkokiam standartui (ismetamu deginiu) sprendziama ne per technini tobulinima o per chemijos naudojima. Na ir aisku gamintojui tai yra pigiau. Naudojimo kastai sueina vartotojui. Manau po metu kai baigiasi garantinis - galima biski pasikrapscius atjungti ten ta sistema ir eis be nieko. Traktoriu gi netikrins niekas taip kaip furas tikrina. Gal Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
marazas Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 18, 2008 Ruskiai vaziuoja su biodyzeliu ar siurbliai netinka? ne tik biodyzeliu, bet ir atrabotkes ir dyzelio misiniu Krautuvo siurbli kankint sumaniau - ziuresiu kiek ilgai temps Siaip darbui ir dumijimui tai jokios itakos neturi Gal kuro filtra kiek dazniau kest reikia, nes uzsikemsa, bet cia irdi neaisku ar nuo tepalo ar nuo kuro is backos dugno... (aisku nustovinto) O del biokuro kiek zn filtras sildomas turi but. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
varstelis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Ruskiai vaziuoja su biodyzeliu ar siurbliai netinka? ne tik biodyzeliu, bet ir atrabotkes ir dyzelio misiniu Krautuvo siurbli kankint sumaniau - ziuresiu kiek ilgai temps Siaip darbui ir dumijimui tai jokios itakos neturi Gal kuro filtra kiek dazniau kest reikia, nes uzsikemsa, bet cia irdi neaisku ar nuo tepalo ar nuo kuro is backos dugno... (aisku nustovinto) O del biokuro kiek zn filtras sildomas turi but. del biodyzelio nieko nereikia va jei su aliejum tada reikia sildyt filtrus. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algiuxx Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 tevas iT-40 supyle bio ir net volu dirvoj netempe sako reikia degimo kampa keisti.ar tiesa Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 tevas iT-40 supyle bio ir net volu dirvoj netempe sako reikia degimo kampa keisti.ar tiesa Netiesa ,užkišo filtrus.Prie +7 grynas jau stingsta ,nesifiltruoja.Taip kad filtrai šildomi reikalingi. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
algiuxx Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Temos autorius Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 diena buvo tikrai silta , o dumas blynais kvepejo perpylem kura ir valio vel 40arkliu atsirado Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Augytojas Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 tevas iT-40 supyle bio ir net volu dirvoj netempe sako reikia degimo kampa keisti.ar tiesa O kas buvo tas Bio? galimos priežastys - netraukė reikiamo kiekio per kuro filtrą. Jis vis tiek tirštesnis galėjo papult. Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
grudasss Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 Pranešti Dalintis Paskelbta Rugsėjo 19, 2008 tevas iT-40 supyle bio ir net volu dirvoj netempe sako reikia degimo kampa keisti.ar tiesa O kas buvo tas Bio? galimos priežastys - netraukė reikiamo kiekio per kuro filtrą. Jis vis tiek tirštesnis galėjo papult. Biodyzelinas ,grynai iš rapsų . Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
voras Paskelbta Kovo 4, 2010 Pranešti Dalintis Paskelbta Kovo 4, 2010 taip varikliai tie patys, bet vel gi elektronika ir turbina 170 kuro ipurskimo laikas ir kiekis didesnis ir turbina galingesne,pabandyk uzdeti tokia turbina 120 ag tai vienodi manau tik isoriskai ir ruskiniu tokiu budavo: smd 18 be turbinos (75ag) ir su (95 ag), smd 22 su interkuleriu (130 ag), bet va ir galva, ir stumuokliai skirias. Jei apzvelgt belarusiniu d245 seimyna, tai galia svyruoja nuo 82 iki 156ag, o kiek ir kokiu stumuokliniu grupiu buna tai jau buvo apzvelgta vienoje is temu. dabar pamoksla vorui atskaitysiu, kad liaudies zmogui smegenu neplautu: dyzelinis variklis didziaja savo gyvenimo dali dirba esant per liesam misiniui. Kodel? Todel kad oro kiekio niekas nereguliuoja - prisipildo tiek kiek telpa, o kuro ipurskiama tiek kiek reikia, kad isvystyt reikalinga galia. Kad isitikint jog niekas nereguliuoja, tai labai paprasta: atidarius belaruso kapota nera jokios kitos sklendes ar prietaiso, isskyrus avarinio variklio stabdymo sklende, kuri galetu kazka reguliuot. Ir kaip zinia daugeliui belarusu, kurie purskia ar dirba transporte (nepinu apkrovimu, kuomet misinys liesas) nieko blogo varikliui nenutinka. Dyzeliui sumazinus patenkamo oro kieki atsiranda rizika, jog spaudziamas oras neikais ir misinys neuzsidegs. Turbina is dalies reguliuoja paduodamo oro kieki - bet tik esant reikalui i didziaja puse. yra ir vienas budas kaip sumazint oro kieki nemazinant slegio - ileist i isiurbimo kolektoriu dali ismetamu duju (tai daro "ekologinis" voztuvas lengvuosiuose automobiliuose). Ir is tikro tai daroma daugiau ekologiniais sumetimais - siekiant mazint NO kieki ismetamose dujose. Ar pastacius turbina reikia didint kuro norma ar ne, ir kiek tai siulyciau sprest pagal varilio dumijima. Jei dumija pilnu apkrovimu, kuomet turbina sukelia slegi - tai mazint, jei ne tai didint iki tiek, jog dumas tik truputi but matyt. senas pranesimas bet negaliu nepakomentuoti, ar teko girdeti toki akustini priputima? gal pirma susipazystam po to sakom kad telpa tiek kiek telpa, rusas ne toks jau beviltiskas ir be turbo mokejo daugiau oro ikist nei variklis praryt gali, na bet siaip ne apie tai, sorry, tik radau sena replika Nuoroda į komentarą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Recommended Posts
Sukurkite paskyrą arba prisijunkite
Rašyti gali tik prisijungę nariai
Sukurti paskyrą
Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!
RegistruotisPrisijungti
Jau turi paskyrą? Prisijunk!
Prisijungti