Jump to content

Savadarbės priekabos


Tadix

Recommended Posts

  • Atsakymai 205
  • Sukurta
  • Paskutinis įrašas

Daugiausiai įrašų parašė

Daugiausiai įrašų parašė

Paskelbtos nuotraukos

maciau is kirovines priekabos padaryta puspriekabe ,priekine asi nustume i gala opriekije pakise kratituvo rema su dislium .jei kas turit noreciau komentaru ,labai sudomino.

pirkau kirovinę prieš kelis metus , tai visai nėra priekinės ašies nei priekyje , nei perstumtos , o dišlys , tai 1PTS-9 įviritas , būtų baika ,tik reiktų galinį tiltą arčiau priekabos vidurio patraukt, nes labai daug svorio

traktoriui tenka

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mus kieme irgi visokiu tokiu patobulinimu netruksta....

Turim tas 2 didesnes keturtones kur ant ziedo ir priekine asis su oriniais stabdziais.... Prasidejo ju rekonstaravimai....

Pirma tai pauukstinimus ir kuzovus susitvarkem po 11 m3 kad visokiu grikiu avizu ir kito lengvo lystu... iskarto teko ir linges stiprinti, nes ten pas musu tas kazkokios vaikiskos buvo, tai labai gerai tinka GAZ 53 linges jos ansciau po 100Lt kainuodavo tai viena linge gaziko panudoji kitoms dviem priekabos sustiprinti, tik stremenkes lingiu reikia aukstesne konstruoti....

Siemet nesekmingi metai su preikabom buvo... vienos iltines rema persuko versdami kalnuose, o tos keturtone irgi verciant lygioje vietoje remas kur vaziuokle yra per puse sulinko( iskele truptui nubyrejo grudu nuo galo ir tada per nauja kele, o seno mtz biski zemen paleido skirstytuvas kuzova, tai gavosi kirtimas ir apatinis remas sulinko...., bet per diena gertas suvirintojas sutvarke, sena rema perpjovem ir idejom vietoj jo nauja storesni lovi tai ten jau niekados neluz. nuo 6 iki 7,5 tonu kazkur pastaruoju metu vezam tai kaip ir laiko viskas, tik vienos abadai yra is dveiju daliu tai ju varztai kartais pradeda islakstyti, o kitos kur abadas vientisas ir platesnis viskas ok.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Siemet dvi tokias nusipirkau viena mazo (8t) puspriekabe tokia nedidele atrodo,bet linges ir ratai tai kad ir 10 tonu laikytu, tikbeda kad ji tokia keturkampa ir jau virs kabinos dabar pausktinima iseina tai daugiau aukstinti baisu kad ant posukiu neapvirstu...

O is zilo kur padaryta, tai ten tikrai dar yra kur tobulinti...

Zmogelis jos priekyje panaudojo 9tone remo prieki tai ten jau jokiu linkimu kaip is gaz neturetu buti. ir dar jos kuzova i gala prailgino, tai nei kiek nespaudzia traktoriaus, o prieki dar like nemazai vietos tai mes turesim siemet ir i priki kuzova prailginti :)

Zilo remas ir linges daug rimtesne taip iseitu, nei gaziko, nes ta priekaba tas 7 tonas tik ant savo lingiu ir ratu laiko ir jokiu problemu, tai ant prieko kur jau svoris teks tarktoriu, o ne priekabai manau dar 3 tonas tikrai galima krauti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko nuostabaus juk lietuviskas charakteris, kuo daugiau ir tik su kuo maziau. Krauna paprastam MTZokui 15t puspriekabe kai tuo tarpu jo mase tesiekia tik 3 t. aria su 4 korpusais o paskui dejuoja , kad dezes ar varikliai nelaiko. I gamintojo rekomenduojamas apkrovas nusispjaut . Sekmes jums , tik ar neprisisauksit nelaimes :icon-rolleyes::icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko nuostabaus juk lietuviskas charakteris, kuo daugiau ir tik su kuo maziau. Krauna paprastam MTZokui 15t puspriekabe kai tuo tarpu jo mase tesiekia tik 3 t. aria su 4 korpusais o paskui dejuoja , kad dezes ar varikliai nelaiko. I gamintojo rekomenduojamas apkrovas nusispjaut . Sekmes jums , tik ar neprisisauksit nelaimes :icon-rolleyes::icon-wink:

algi, niekaip :D:D

protingai viska reik daryt :icon-wink:

aisku, jei leidzia salygos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja tu kiroviniu dar kiema nera....

Bet turim 2 1pts-9 ir is 16 kratytuvo viena padaryta.

Mano nuomone yra tokia 1pts-9 ir 1pts-13 yra lygiavertes.

Siaip visos priekabos traktorines ir normalios manau turetu buti tuo principu kad 2 dalys vaziuoklei viena traktoriui. taip ir ieseina pas 1pts-9 tik ju linges pagal laidas yra skirtingos, tos kur naujiausios tai rimciausiai atrodo, mes po 15 juose vezam , nes jau ratai senoki, o kiti zmones kur ratus normalius uzdeje iki 20 panasiai, o kirovinei juk irgi 2 dalys tenka tai paciai vaziuoklei gle kur 2 asys ir viena dalis ne traktoiui o priekiniai asiai, tai sumoje ne ka geriau, CIA tik mano nuomone :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai viskas ten normaliai jei su protu as ir kalbu kad yra jau ribos iki tu skaiciuku ar kazkas panasaus....

tiesiog paprastam mtz iki 10 t transpotuoti (aisku pagal visas aplinkybes) o paskiau proporcingai pagal arklius. ta 15 jau 110 aj ir pan 20-150 aj ar kazkas panasau, ir nieko ten nebuna, viska rekia daryti su protu kaip jau ir minejau kalne vete gal tik kokias 3 tonas ir persuko rema, kelis metus veze po tas 6-7 tonas ir viskas gerai, bet pakele rankenuke ne i padeti buvo nustate ir kirsdami sulenke, jei dirbi virs gamintoju realiu ar nerealiu rekomnedaciju, reikia jau kazkiek buti atidesniam :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko nuostabaus juk lietuviskas charakteris, kuo daugiau ir tik su kuo maziau. Krauna paprastam MTZokui 15t puspriekabe kai tuo tarpu jo mase tesiekia tik 3 t. aria su 4 korpusais o paskui dejuoja , kad dezes ar varikliai nelaiko. I gamintojo rekomenduojamas apkrovas nusispjaut . Sekmes jums , tik ar neprisisauksit nelaimes :icon-rolleyes::icon-wink:

pritariu, kaip sako rusai" s dury i xyi mozna slamat " :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

110% sutinku su uk.algiu.O tai.ką parašė Raimis ir Pauliusdvarila...

Visad ir visiem rėkiau ir dar rėksiu.Žmonės žiūrėkit ką darot.Pasiskaitykit ket,saugaus eismo įstatymą,galų gale pažiūrėkit kas parašyta traktorių ir kablių lentelėse (šiais laikias ir ant mtz jau rašo).Patikėkit,tie reikalavimai tikrai ne iš piršto laužti.O apie pasekmes,manau nereikia aiškinti.

Beje,prie to pačio,dar neteko nė vienos normalios savadarbės priekabos sutikti.Ir nesvarbu,ar pats ją tvėriau,ar laumetris perdarė,ar netgi nauja laumetrio padaryta.Visvien tai bus "made in garažas".

Aišku,nesusidūręs su normaliomis,šių laikų gamybos priekabomis gali nė neįsivaizduoti,kad būna geresnių už perdaryta 1PTS9 į pvz.20 kubų talpos.

Būtų mano valia,tai tokių nesąmonių tikrai neregistruočiau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

110% sutinku su uk.algiu.O tai.ką parašė Raimis ir Pauliusdvarila...

Visad ir visiem rėkiau ir dar rėksiu.Žmonės žiūrėkit ką darot.Pasiskaitykit ket,saugaus eismo įstatymą,galų gale pažiūrėkit kas parašyta traktorių ir kablių lentelėse (šiais laikias ir ant mtz jau rašo).Patikėkit,tie reikalavimai tikrai ne iš piršto laužti.O apie pasekmes,manau nereikia aiškinti.

Beje,prie to pačio,dar neteko nė vienos normalios savadarbės priekabos sutikti.Ir nesvarbu,ar pats ją tvėriau,ar laumetris perdarė,ar netgi nauja laumetrio padaryta.Visvien tai bus "made in garažas".

Aišku,nesusidūręs su normaliomis,šių laikų gamybos priekabomis gali nė neįsivaizduoti,kad būna geresnių už perdaryta 1PTS9 į pvz.20 kubų talpos.

Būtų mano valia,tai tokių nesąmonių tikrai neregistruočiau.

o as nesutinku su jumis abiem.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o as tik uz tai, kad kelyje butu tik tai kas atitinka ket taisykles ir sveiko proto logika.

anglijoje net asfalta shluoti tekdavo, nes neduok dieve kas nors paslys ant tavo is lauku isnesto blyno ir neduok dieve nusisuks spranda, tai viskas tavo kontora uzsidaro pacia pirma diena, o dabar gi, paziurekit kas darosi lietuvoje kai darbymetis prasideda, kai su belorusais tampo bile ka ir uz bet kur, tai yra potencialus zudimo irankiai , visa laime , kad zurnalistai dar to neeskaluoja taip kaip paksiaus savo laiku, bet galiu drasiai ir atsakingai pasakyti, kad visus pazeidejus reikia bausti pagal istatyma, gal net griesciau

siurpas pereina per stubura kai prisimeni kaip belorusas tempia 1 pts 9 su 18 tonu krovinio ir dar ziurek 2 pts 6 prikabinta is paskos, reikia an rampos uzkilti ir viskas,sastatas nevaldomas, o kazkodel mes eskaluojam dar tokias temas, kad reika skatinti ir ne kitaip, man geda uz visus tuos kurie taip elgiasi.

po to ir kalba per telika kad runkelis vaziavo ir nukrites runkelis uzmuse ar panasiai

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o as tik uz tai, kad kelyje butu tik tai kas atitinka ket taisykles ir sveiko proto logika.

anglijoje net asfalta shluoti tekdavo, nes neduok dieve kas nors paslys ant tavo is lauku isnesto blyno ir neduok dieve nusisuks spranda, tai viskas tavo kontora uzsidaro pacia pirma diena, o dabar gi, paziurekit kas darosi lietuvoje kai darbymetis prasideda, kai su belorusais tampo bile ka ir uz bet kur, tai yra potencialus zudimo irankiai , visa laime , kad zurnalistai dar to neeskaluoja taip kaip paksiaus savo laiku, bet galiu drasiai ir atsakingai pasakyti, kad visus pazeidejus reikia bausti pagal istatyma, gal net griesciau

siurpas pereina per stubura kai prisimeni kaip belorusas tempia 1 pts 9 su 18 tonu krovinio ir dar ziurek 2 pts 6 prikabinta is paskos, reikia an rampos uzkilti ir viskas,sastatas nevaldomas, o kazkodel mes eskaluojam dar tokias temas, kad reika skatinti ir ne kitaip, man geda uz visus tuos kurie taip elgiasi.

po to ir kalba per telika kad runkelis vaziavo ir nukrites runkelis uzmuse ar panasiai

Dar vienas blaiviai mąstantis.Puiku,kuo daugiau mūsų tokių,tuo geriau visiems bus.

Mano mąnymu,Lietuvoj reikėtų tokios tarnybos ir su tokiom pat teisėm,kaip vokietijoj "BAG"ai.Ir ne tik greitkeliuose.

Beje šiandie VL straipsnis ta tema neblogas yra.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

o as tik uz tai, kad kelyje butu tik tai kas atitinka ket taisykles ir sveiko proto logika.

anglijoje net asfalta shluoti tekdavo, nes neduok dieve kas nors paslys ant tavo is lauku isnesto blyno ir neduok dieve nusisuks spranda, tai viskas tavo kontora uzsidaro pacia pirma diena, o dabar gi, paziurekit kas darosi lietuvoje kai darbymetis prasideda, kai su belorusais tampo bile ka ir uz bet kur, tai yra potencialus zudimo irankiai , visa laime , kad zurnalistai dar to neeskaluoja taip kaip paksiaus savo laiku, bet galiu drasiai ir atsakingai pasakyti, kad visus pazeidejus reikia bausti pagal istatyma, gal net griesciau

siurpas pereina per stubura kai prisimeni kaip belorusas tempia 1 pts 9 su 18 tonu krovinio ir dar ziurek 2 pts 6 prikabinta is paskos, reikia an rampos uzkilti ir viskas,sastatas nevaldomas, o kazkodel mes eskaluojam dar tokias temas, kad reika skatinti ir ne kitaip, man geda uz visus tuos kurie taip elgiasi.

po to ir kalba per telika kad runkelis vaziavo ir nukrites runkelis uzmuse ar panasiai

Dar vienas blaiviai mąstantis.Puiku,kuo daugiau mūsų tokių,tuo geriau visiems bus.

Mano mąnymu,Lietuvoj reikėtų tokios tarnybos ir su tokiom pat teisėm,kaip vokietijoj "BAG"ai.Ir ne tik greitkeliuose.

Beje šiandie VL straipsnis ta tema neblogas yra.

Kad ir lietuvoje stovi tik kad tik furas ima.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl priekabų, tai jau kažkurioje temoje esu pareiškes savo nuomonę :) Jau kelinti metai iš eilės darau foto kurias galėčiau pavadinti '' lietuviški priekabų ipatumai'' kai surinksiu padoresnę kolekciją, būtinai įmesiu į foto galeriją, ten tikrai bus neeilinių perliukų, ypač 2-pts9 ir 3 pts-13 modelių modifikacijos ir pakrovimo rekordai :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku :) seip manau isidejai i jumza pats ? nes kaip tai nesu mates kompresoriaus :) zilas labai gerai kad jam jau oriniai stabdziai :icon-wink: o kaip butu mtz 80 stabdzius suderint su gaz hidrauliniais stabdziais? pas mane yra kazkoks priedas prie oriniu stabdziu bet niekas neissaiskina kaip ten sujungus su priekaba?

statosi orines kameros pries cilindriuka ir oras spaudzia cilindriuka , eskovatoriuje toks principas :icon-wink:

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip kompresorių montavau pats, bet kompresorius orginalus jumzinis, o kaip ten viska sumontuot pasižiūrėjau suseradęs gamyklini varijantą tik niekur negavau orginalaus kronšteino, kompresoriui prie variklio tvirtint tai teko darytis pačiam. Kas dėl GAZ tai vien kameros prie cilindriuko neužtenka. Reikia pirmiausia ant priekabos palikt orginalius mašinos stabdžius, vietoj buvusio stabdžių pedalo sumontuoji orine stabdžių kamerą kaip kad rašė Overumas, bet norint ją pajungt prie MTZ dar reikia uždėt ant priekabos oro balioną ir stabdžių skirstytuvą, aš naudojau nuo 2pts6 priekabos ir viskas turėtuveikti.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip kompresorių montavau pats, bet kompresorius orginalus jumzinis, o kaip ten viska sumontuot pasižiūrėjau suseradęs gamyklini varijantą tik niekur negavau orginalaus kronšteino, kompresoriui prie variklio tvirtint tai teko darytis pačiam. Kas dėl GAZ tai vien kameros prie cilindriuko neužtenka. Reikia pirmiausia ant priekabos palikt orginalius mašinos stabdžius, vietoj buvusio stabdžių pedalo sumontuoji orine stabdžių kamerą kaip kad rašė Overumas, bet norint ją pajungt prie MTZ dar reikia uždėt ant priekabos oro balioną ir stabdžių skirstytuvą, aš naudojau nuo 2pts6 priekabos ir viskas turėtuveikti.

uztenka 1resiverio, o skirstytuvas ant pacio traktoriaus turi buti :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti



×
×
  • Create New...