Jump to content

sos KAISTA nivos sk5 MOTORAS


Doncas

Recommended Posts

Prie ko cia kaitimas ir tepalo deginimas. Kazkas rase "issipusk filtrus", o kiek mano ziniomis jei labai uzsikises filtras tai varikliui sunku, o jei motorui sunku tai ir kaista, bet pries tai pabreziau, kad jei bus labai uzsikises filtras tai degins tepalus. O del kaitimo tai isdesciau savo zinias, gal nevisiskai tikslias, bet mazdaug.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

tada tiek tos gyvybes tame variklyje matyt,jei jau tepalus degina...jei viskas tvarkingai,tai tik degusis misinys pariebeja ir visiskai nesudega,ko pasekoje iseina per kamina juodas dumukas,ka kiti maiso su tepalu deginimu...tepalai ne prie ko,kai oro fitras uzsikises

labai prie ko, pas mane jei tik pradeda degint tepala valau oro filtra, tai oro filtro uzterstuma galiu pasakyt pagal tepalo lygi karteryje :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

bet taip isietu,kad ir variklis ne visiskai tvarkingas? kaip per ziedus gali istraukti tepala? tai reiskia ir musa kompresija taip pat per juos...turbina velgi filtra gali partraukt greiciau,nei tepalus per rieboksli...didziausias tiketinas variantas per voztuvu gumeles,bet irgi nemanau,kad per nesukietejusias gumeles pratrauktu...jei variklis uzkistam filtrui valgo tepalus,manau,kad ir neuzkistam viskas lygiai taip pat...

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

nu hebra ir pavarot, per turbina mat oro pro shali prisisiurbia, jei pro ja siurbtu tai interkuleris butu pilnas tepalo , jis gi net ir kaip atstoinikas veikia, yra net varztelis apacioje atstojui isleisti, per turbokompresoriu siurbia tik teorishkai, jei jis tvarkingas zinoma, diziausia dalis patenka per elementariausius stumoklio ziedus butent del isretejimo cilindruose, isputi filtra tada turbina seria pakankamai ir tepalo nebesiurbia, beja rusiska turbina ant sk5 sukelia viso labo max 0,4 baro, o tepasi ji su apie 3 barais slegemu tepalu, kaip manote jei ji tvarkinga ar ar menkutis isretejimas pajegtu is jos ispesti tepalo lasa ar ne, jei jau ji kiaura tai kiaura ir nereiki isvedziot cia nesamoniu

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

kad siurbia per turbokompresoriaus oro spaudimo dali, kai pasidaro didelis slegis tarp isurbiamo oro ir slegio karteryje tai tikrai isbandyta. Kad to nebutu as pusantriniam sujungiau karterio alsuokli su oro isiurbimu, siek tiek toliau uz oro filtro, kad filtro neterstu. Kaip bebutu padeda. Ne 100%, bet tepalo degina perpus arba dar maziau. DT 75 buldozeri turim, tai jam pro turbina tepalas "begte bega" varikio vidun. Ka galejau dariau - ir turbina keiciau, ir remontavau, ziedelius keiciau.... Tik karterio su oro isiurbimu sujungt nepabandziau - laiko tam neradau :)

Rezultate priejau isvados, kad kuomet karteryje slegis per didelis susidaro trukdziai is turbinos tepalui i karteri nuteket. Tada turbinos karteryje pakyla teplao lygis ir jis sunkiasi pro ziedus. Realiai turbinos ziedai nieko nesandarina, tiesiog tik sudaro labirinta, apsunkinanti teplao patekima i kita puse.

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

prie variklio alsuoklio privirinau vamzdzio gala taip, jog ji gumine zarna but patogu sujungt su oro isiurbimo kolektorium, tarp oro filtro ir turbinos. Tada variklis traukdamas ora traukia ir karterio vis kas nereikalinga ir taip slegi mazina. Jei oro filtras popierinis reiketu pajungima daryt kiek iseina toliau, kad jo neterstu.

Tai gerai isbandyta su 1 pusantriniu. Kitas, su gerokai dakaltu varikliu ir nauja turbina dar stebimas. Kol kas tik grudus po laukus vezioja ir nieko rimto po tos modifikacijos nedirbo.

Pabandyk su belarusu, paziurek kas iseis ir visiem parasyk :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 12 metų...

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...