Jump to content

Kombaino vaziuokles dirzas


Recommended Posts

Paskelbta

Nelabai suprantu kame problema. Ar dirzas peri ilgas ar variatotius isisketes? Su variatoriais tai dazniausia problema, kad is vidines puses dumblo prinesa tarp veliano ir skivo, todel sunkiai vaiksto (tankiai bugno kimsimo prabuksavimo problema issprendziama isardzius ir isvalius varijatoriu)

Paskelbta

Na jei apie NH kalba tai dalima pradet speliot. Bandau spet, kad vaziuokles pavaros principas, toks, kaip NH TX bugno ten du dirzai vienas suka skiva su variatorium antras paties variatoriaus. Pirma dirza ijungia isjungia itempimo ratukas. To ratuko prispaudimas reguliuojamas spyruuokle (prikabintas skardos gabalas ir spyruokle turi buti suspausta tiek kiek ta skardos juostele ilgio) tai gi ta spyruokle reikia reguliuoti kai dirzas itemptas, bet negali lysti kai viskas sukasi. Todel reikia ijungti su uzgesintu varikliu. O ijungia hidraulika. Ka daryt? Bent jau pas TX yra hidro akumuliatorius (kriause)tepalu jame uztenka dviem tokiem cilindriukam pastumt. Taigi uzkuri spaudimas kriausej sukyla, uzgesini ir ijungi bugna dirzas itemptas, bet nesisuka, gali reguliuot

nezinau atspejau ar ne, bet gal kam nors pravers ka surasiau :icon-wink:

Paskelbta

Pas Clyson? Atvirai sakant nezinau kaip pas ta kombaina padaryta, tik zinau, kad NH tokius dalykus megsta. Varijatoriu pavaras ijungt isjungt yra keli varijantai, tai sankabus (hidraulines, ar pniaumatines) arba dirzo itempejas (ratukas).

Sukurkite paskyrą arba prisijunkite

Rašyti gali tik prisijungę nariai

Sukurti paskyrą

Užsiregistruokite, tai užtruks tik akimirką!

Registruotis

Prisijungti

Jau turi paskyrą? Prisijunk!

Prisijungti


×
×
  • Create New...